Skocz do zawartości

Teczka 2D - Telthona


telthona

Rekomendowane odpowiedzi

Hahaha xD Trafna uwaga xD Myślę że nawet nie byłoby ciężko znaleźć bardziej doświadczonych grafików, którzy znaleźli by czas by na Majorce poopowiadać o swoim życiu, karierze i drodze od zera do bohatera :) W sumie trzeba się zastanowić nad czymś takim :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi sie podoba ta wrzuta! Zwlaszcza kolorystycznie, i te bardziej oszczedne, stonowane, i te z drugiej manki bardziej dosaturowane / "kolorowe", jedne i drugie wychodza bardzo fajnie. Moja ulubiona pracka z tej wrzuty to chyba nr2, dziewczyna na drzewie, fajnie wyszla ta stylowa rysunkowo-malowana. Lubie, czekam na rome:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi si bardzo podoba ten drugi rysunek z Faunem na drzewie. Właściwie wydaje mi się, że fajnie by było jakbyś jeszcze nad tym posiedziała i jakby te liście trochę dopracować i gałęzie, to będzie fajna, hipsterska ilustracja :] Więcej drzewek w tle i będzie cacy. Kolory są fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xD ajajaj, niepotrzebnie o tym wspominałam, teraz będziecie oczekiwać nie wiadomo jak fajnych rzeczy, a ja pokażę ... to co mam XD

Dobra, poskładam to wszystko do kupy i zupdatuję najpóźniej do końca przyszłego tygodnia.

 

PS: dziękuję wszystkim za miłe komentarze, Icowi dziękuję też za fajnego overpainta którego wysłał mi na priva, a Tobie Adek dziękuję za fronta :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie minęły dwa miesiące od premiery Rzymu, więc już chyba naprawdę wypadałoby mi zrobić upa :P

 

Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że dołączyłam do The Creative Assembly półtora roku temu, czyli w momencie w którym gra była już w zaawansowanej fazie produkcji. Wszystkie najważniejsze decyzje co do stylu i wyglądu gry były już podjęte. Zostałam przydzielona do Character Teamu, więc większa część mojej pracy polegała na projektowaniu postaci :) Moim zadaniem było zakonceptowanie wszystkich agentów, którzy pojawiają się na mapie kampanii, oraz miałam swój udział przy projektowaniu jednostek barbarzyńców oraz części npców. Zdarzały się też koncepty jakichś drobnych propsów, overpainty modelów 3d oraz setki emblematów na textury tarcz :P

 

Jeśli napatoczycie się gdzieś na inne koncepty z Rzymu, to pewnie są one autorstwa Rado Javora, Kevina McDowella czy Chrisa Wallera. Ogromną ilość ilustracji do wydarzeń wykonał Miłek Jakubiec, a za wszystkie grafiki promocyjne i za cover art był odpowiedzialny Mariusz Kozik :)

 

PS: mam tych konceptów więcej, więc jeszcze je dogram.

 

Jak macie jakieś pytania, piszcie :D

 

total_war__rome_ii___oracle_concept_art_by_telthona-d6srdmm.jpg

total_war__rome_ii___barbarian_agents_concept_art_by_telthona-d6ss3q9.jpg

total_war__rome_ii___inceni_champion_by_telthona-d6sy3rs.jpg

total_war__rome_ii___inceni_female_champion_by_telthona-d6ssrkl.jpg

total_war__rome_ii___germanic_female_champion_by_telthona-d6t18x3.jpg

total_war__rome_ii___germanic_champion_by_telthona-d6t19sv.jpg

total_war__rome_ii___gaul_female_champion_by_telthona-d6t2d2q.jpg

total_war__rome_ii___gaul__champion_by_telthona-d6t2gbd.jpg

PM9ZM8e.jpg

15Ob1tA.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, nareszcie! :D Jest miodnie. Najbardziej podoba mi się Pan z kitkiem i mieczem - fajny ma wyraz twarzy. Pani na samej górze też super, ładnie jej się tkanina układa.

 

 

Wrzucaj więcej! : )

 

 

PS. Jak ogólnie wrażenia z pracy w ca i przy tripel ejach :D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie postaci są świetne, uwielbiam projekty strojów kobiecych - i estetyczne i funkcjonalne. Tylko Wyrocznia moim zdaniem jest znacznie poniżej Twojego poziomu. Narysowana poprawnie i nic więcej, absolutnie nie przyciąga uwagi. Nie rozumiem tego, przecież taka postać rodzi niesamowite możliwości, a wiemy, że Ty swoje możliwości zazwyczaj potrafisz świetnie wykorzystać.

 

No i plus za fajne różnicowanie faktur. Ogółem świetny update, czekałam na coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pumax: jak pracuje się w CA? Bardzo dobrze. Ludzie z którymi bezpośrednio współpracuję są świetni, CA o nas dba, jeśli czegoś potrzebujesz, firma Ci to zapewni, bez względu na to czy potrzebujesz markerów, warsztatów czy kursu angielskiego. Ma się takie wrażenie że cokolwiek chcesz, to możesz to mieć :P Atmosfera w firmie jest luźna, nie ma tu takiej "sztywnej hierarchi", liderzy są bardzo przyjacielscy i pomocni i nie traktują nikogo z góry :D Mamy w studio dużą kuchnię ze sferą wypoczynkową gdzie można pograć na konsolach, w billard lub poczytać prasę branżową :P robią nam co jakiś czas bardzo duże meetingi w kinie, jak są jakieś większe okazje... :P

 

Co do samej pracy nad projektem, to ciężko chyba tu definiować na podstawie jednego projektu "jak się pracuje przy tripel ejach" Już teraz widzę że projekty potrafią być zupełnie inaczej prowadzone, w zależności od tego z jakim producentem i z jakim managerem ma się do czynienia. Dużo też zależy od budżetu, i stylu firmy. Moja firma nazywa się The Creative Assembly, i właściwie jej nazwa doskonale definiuje styl pracy :P Z kolei Tomek opowiadal mi zupełnie inne historie o Rocksteady, więc tu naprawdę jestem skłonna uznać, że każda firma ma zupełnie inną strukturę, styl pracy, hierarchię i organizację. Prawdopodobnie gdybym zmieniła teraz firmę, to musiałabym się "branży uczyć na nowo" ;) Nawet z historii znajomych z działu, którzy wcześniej pracowali już gdzieś indziej, są zgodni, że migracja z firmy do firmy to trochę taka sytuacja, w której właściwie powinno się zapomnieć o wszystkich przyzwyczajeniach z poprzedniej firmy. Ludzie opowiadają, że w EA było bardziej korpo, lub że np w Crayteku było znacznie więcej crunchu etc etc.

 

Tutaj jest Creative Assembly, i modelerzy mają dosyć dużą swobodę w kreowaniu assetów do gry. Tak naprawdę jestem jedynym koncept artystą u nas w Total War teamie zatrudnionym na full time :P Byłam tym trochę zaskoczona, bo myślałam że będzie mnie ktoś tu jeszcze uczyć i prowadzić za rączkę, a oni mnie od razu na głęboką wodę wrzucili. Ale z drugiej strony mnie to cieszy, bo mam non stop ręce pełne roboty. Część modelerów robi świetne koncepty, więc oni przez te lata bez koncept artysty tak naprawdę radzili sobie sami. Teraz team się rozrósł i nie wszyscy potrafią rysować, dlatego zatrudnili mnie.

 

Więc podsumowując, ja tu jeszcze sobie trochę popracuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiciputek: Wyrocznia była pierwszą kobiecą postacią jaką mi dali do zrobienia, i oryginalnie chciałam żeby te szaty były półprzezroczyste, a potem się okazało że nie mogą być półprzeźroczyste, i musiałam je zamalować. Wierz mi że i tak ledwo ich przekonałam do tych wiszących skrawków materiałów podczepionych do bransolet. :P Rome II jest grą historyczną, i niestety nie mogłam sobie pozwolić na zbyt wiele. Czasem trzeba było kombinować jakby tu nudny historyczny strój zrobić ciekawiej, ale tak, żeby geeki historyczne nie wyszły z pochodniami na ulice xD Często korciło mnie by np zrobić jakąś jednostkę większą, grubszą, bardziej chuderlawą czy np starą, ale niestety w produkcji czasem też trzeba chodzić na skróty, recyklingować rigi i animacje. Także niektóre decyzje były spowodowane ograniczeniami silnika, a część ramami historycznymi. Bierz też pod uwagę, że to jest gra strategiczna a nie RPG :) dlatego też nie wdawałam się zbytnio w szczegóły, których i tak nikt by nie zauważył :)

 

Kalberos: oh well ... :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały up złożony głównie z szybkich rysunków :) Pierwsze dwie to testowanie mirror painta w sketchbooku pro, większość to jakieś stare podmalowane w szopie rysunki z modela, z zajęć które mamy w studio co czwartek w porze lunchu :) A ostatni szkic to studium czaszki platybelodona. Czaszki słoni są super :3

 

Forest_duke.jpg

 

forest_duchesss.jpg

 

object01.jpg

 

object2.jpg

 

object03.jpg

 

lady1.png

lady2.png

lady3.png

fighter.png

fighter2.png

fighter31.png

platybelodon_skull.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie widziec obrazki ze Sketchbooka (jestem fanem i od czasu do czasu probuje kogos przekonac, najczesciej bezskutecznie bo malo kto rysuje digitalowo ;)), ladnie, zadziwiajaco "niesztywno" wyszly te mirrory, oba mi sie bardzo podobaja. Plus dzieki za backstory w ktoryms z postow co do CA, zawsze milo sie dowiedziec cos wiecej o innych studiach growych:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności