Napisano 14 Marzec 200915 l Leichte Schützenpanzerwagen Sd.Kfz.250 (le.SPW SdKfz.250) - niemiecki lekki półgąsienicowy transporter opancerzony używany w czasie II wojny światowej przez armię niemiecką i niektórych sojuszników. Budowany był od czerwca 1940 roku w dwóch wersjach produkcyjnych (starszej i nowszej) oraz kilkunastu odmianach. Witam tym razem coś bardziej militarnego, będzie to Sd.Kfz.250/9 ( starsza wersja ) walcze nad nim od kilku dni i chyba jest co już pokazać , chciał bym zrobić jak najwięcej szczegółów może nawet częściowo środek . Robie go pod czujnym okiem ' Klimenta Woroszyłowa ' więc powinno być dobrze :) . Edytowane 5 Październik 201113 l przez Vorenus
Napisano 21 Marzec 200915 l Autor Mało czasu trochę dlatego mały up :). Zmieniłem przód i dodałem przednie zawieszenie ( jeszcze nie skończone )
Napisano 23 Marzec 200915 l Niedługo powiem radzie jedi że osiągnałeś poziom rycerza ;) ładnie idzie mój młody padawanie ;D
Napisano 26 Marzec 200915 l Zacny modelik, naprawde. Tylko czekać na finał. Masz już pomysł na malowanie pojazdu?
Napisano 26 Marzec 200915 l Autor Coś mi świta ale do malowania jeszcze daleko :). Edytowane 26 Marzec 200915 l przez Vorenus
Napisano 17 Czerwiec 201113 l Autor Po dwóch latach wracam do modelu poprzedni komp nie dawał już rady i modelowanie go to był czysty masochizm :) , z zewnątrz nie zostało wiele do roboty ale jak na dzisiaj planuje zrobić go z wnętrzem a tam jest jeszcze co robić . Mam pytanie czy wersje neu i alt oprócz tego że różniły się trochę z zewnątrz różniły się wnętrzem ?. Jeśli ktoś znajdzie jakieś fajne zdjęcia z detalem to podajcie linka . pozdrawiam i zapraszam do komentowania :) Stan na dzisiaj :
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Autor Jednak model zrobię od nowa z dużym wykorzystaniem elementów ze starego , poza tym chcę zrobić z dużo mniejszą ilością poli niż jak to było w przypadku flaka i na koniec zrobić mu jakieś malowanie. Potrzebuję jakichś zdjęć albo schematów zawieszenia i wnętrza wanny jeśli ktoś coś ma albo znajdzie to podeślijcie na maila jak możecie . Stan na dzisiaj :
Napisano 29 Czerwiec 201113 l Super. Świetny detal, jedziesz dale bo finał smakowicie się zapowiada :)
Napisano 6 Lipiec 201113 l Autor Ciąg dalszy - kadłub w zasadzie prawie cały robiony od nowa ,wieżyczka przyłożona ze starego ale jeśli nię będę jej robił od nowa to na pewno tą porządnie przerobię to samo tylne drzwi .
Napisano 18 Lipiec 201113 l Autor Kilka elementów dodałem trochę zmieniłem jeszcze część będę poprawiał , na razie wygląda to tak :.
Napisano 8 Sierpień 201113 l Autor No i ciąg dalszy tym razem trochę pobawiłem się kolorkami cieniami , stawiam pierwsze kroki w Vray no i pomyślałem że może model fajnie będzie wyglądał na jakiejś dioramce . Na razie wygląda to tak :
Napisano 9 Sierpień 201113 l Diorama dla tego modelu to profanacja :D Rób scenke. Całkowicie się zgadzam. Ten drewniany otok przypomina trochę tymczasowe zwieńczenie świeżego grobu :) (choć niektórym to służy na lata). Nie zabijaj tego modelu takim finałem :)
Napisano 29 Sierpień 201113 l Autor Wywaliłem ten drewniany otok :) ,Chciał bym go zrobić dobitego żeby było widać że swoje już przeszedł dlatego poraz pierwszy experymentuje z Unwrapem i photoshopem :
Napisano 30 Sierpień 201113 l Pierwszy raz z unwrapem ? To jak zrobiłeś tekstury modelu z tą drewnianą otoczką ?
Napisano 30 Sierpień 201113 l O ten: http://img263.imageshack.us/img263/3797/59181737.jpg Autor mówi że nie używał uwv a tymczasem ta wersja pojazdu wygląda bardzo fajnie przez te zabrudzenia ? Skoro to nie teksturowanie to jaka to funkcja ? Vray dirt ?
Napisano 30 Sierpień 201113 l Trzeba uwaznie przeczytac...Vorenus napisal ze uzyl 1 raz Unwrapem . Poprzednia wersja miala normalna texture z tego co widze poprostu nalozona bo sie rozjezdza w niektorych miejsach albo zmapowal uvwmap np ustawione na box. A otoczka drewniana zwykly uvwmap ustawiony wlasnie na box(tak mysle).
Napisano 30 Sierpień 201113 l Autor Hehe ale się dyskusja rozwinęła :) , ta wcześniejsza wersja tylko planar maping i vray dirt ta ostatnia to unwarp . Co myślicie o tych obiciach , rdzy i zabrudzeniach z ostatniego ujęcia ?.
Napisano 30 Sierpień 201113 l Aaa, kminie :D Co do renderu to zmień kolory, ten niebieski jak dla mnie to on spłaszczył ten render, szczególnie maskę :/
Napisano 4 Wrzesień 201113 l Autor Zernat - Na razie chcę zrobić go w panzer grau . Obić ciąg dalszy , trochę je zmniejszyłem na krawędziach :
Napisano 5 Wrzesień 201113 l Rozumiem, a mam też dwa pytania: Metal tutaj, jest połączeniem materiału + tekstury, tak ?: http://img263.imageshack.us/img263/3797/59181737.jpg Czy tekstura jest wtopiona w materiał czy oddzielnie ją rozkładałeś na swoim modelu ? Bo jeśli wtopiona to chciałbym cię poprosić o podzielenie się :)) A jeśli ręcznie ją rozkładałeś to chciałbym cię poprosić o podzielenie się 3 materiałami z tego modelu: http://img143.imageshack.us/img143/4908/38039323.jpg Chodzi mi o jasno brązowy, szary i czarny. Ale jak nie chcesz/nie ma ochoty to nie ma sprawy ^^ Pozdrawiam. @Edit: Co to jest whatering ??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto