Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

W koncu udalo mi sie zrobic nowy demoreel. Niestety wiekszosc komercyjnej roboty z 2008/2009 nie moge pokazac (NDA). Ale mam troche modeli ze zlecen i prywatnych projektow, ktore mam nadzieje pokazuja moj aktualny poziom.

 

Postanowilem wrzucic swoje wypociny na max3d.pl w nadziei na wasza krytyke. Wszystko co tam zobaczycie jest zrobione przezemnie, z wyjatkiem :

Koncept robota Recon - jest autorstwa Slawomira Maniaka

Animacja robota Recon w 2:16-2:27- nad tym pracowal kumpel Samat Algozhin.

 

vimeo_link.jpg

 

Gdyby sie komus chcialo zasysac lepsza wersje :

wersja 140mb mov

wersja 80mb mov

Edytowane przez mancubus
zapomnialem o miniaturce :-)
  • Confused 1
  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

serwus :)

no super reel :). Bardzo mi sie podoba. Oczywiscie tez sie zachwycam osmiornica.

Byloby super nia poruszyc - aczkolwiek to by pewnie podwojilo prace nad tym ujeciem.

Super i wypasik :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

oglądając reel gdy zobaczyłem scenę z ośmiornicą powiedziałem sobie - "wrócę i w komentarzu napisze że mnie wgniotło w fotel" - i na dodatek myślałem ze będę oryginalny... wchodzę zatem spowrotem na forum a tu niemal od góry do dołu każdego wgniata... no cóż mnie wgniotło zagniotło i na dodatek wymieliło... super pracki :)

Napisano

Dzieki, za pozytywne komentarze! Ciesze sie, ze sie spodobalo.

 

W zasadzie to animacja kalamarnicy jest mozliwa, gdyz wymodelowalem ja w T-pose. Jezeli mozna mowic o t-pose w tym przypadku :P Zbudowalem jej calkiem prosty rig, coby kalamarnica przybrala sexy poze, i trzeba przyznac ze calkiem ciekawie sie macki wyginaja :)

Niestety nie mam zadnych animacji, poniewaz nie bylo na to czasu, a reel skladalem pod katem modelowanie&texturowanie.

 

Jednak podstawowy rig jest, pomysl na animacje rowniez, teraz tylko troche wonego czasu by sie przydalo :P

Napisano

ah bardzo dobre demko! :)

 

a powiedz gdzie Ty tam pracujesz hm ;)?

 

i pytanko bo sam moze niedlugo zaczne skladac demko:

- ile czasu zajelo Ci zlozenie tego wszystkiego?

 

czolem,

pionier.

Gość User190
Napisano

Daje radę :) Gratuluję :)

Korzystając z okazji apeluję o możliwość embedowania yoputube'a i vimeo w dziale Animacji. Byłoby to niezmiernie pomocne :)

Napisano

Mnaim. Chciałem napisać coś fajnego i odkrywczego...ale niccc...o_O

Świetne demko, świetne prace...Rycerzyk w kałuży baaaardzo mi się spodobał.

 

Pozdro

Napisano

Wow, dzieki za tak pozytywny odzew :D No i dziekuje za spotlighta :)

 

@ Pionier : Na chwile obecna pracuje w Londynie dla DigiGuys. Tworzymy tutaj obecnie gre na PS3.

A jak dlugo mi zeszlo ? hmm no tu raczej nie ma sie czym chwalic. Jezeli mnie pamiec nie myli to zaczelem skladac w maju zeszlego roku z nadzieja ze skoncze do konca roku '08 bez problemu. Nie mialem zbyt wiele do pokazania przez restrykcje kontraktow, wiec chcialem zrobic kilka modeli od podstaw. Niestety praca na pelny etat i dodatkowo od czasu do czasu freelance, nie zostawiala za duzo wolnego czasu (i checi do spedzenia kolejnych godzin przed kompem). Wiec sobie sklejalem powoli, no i przeciagnelo mi sie do marca '09. Ale jakby poskladac wszystkie godziny tu i tam, to za wiele by nie wyszlo. Rowniez wyrendrowanie klatek, postprodukcja w Fusion i AfterEfect w sumie nie zajely zbyt wiele czasu.

Zycze powodzenia i mam nadzieje ze bedziesz mial wiecej wolnego czasu niz ja :D

PS. Widzialem cinematic do Stormbirds i jestem pod wielkim wrazeniem. Szacun.

 

@kaeru : to bylo robione w Lightwave3D ale mysle ze zasada bedzie podobna w innych softach.

Woda to zwykly cylinder. Co do shadera to posluze sie oryginalnymi nazwami bo nie za bardzo wiem jak to bedzie po polsku.

Material w Transparency ma gradient bazujacy na SurfaceThickness, co daje efekt 'glebi/gestosci'. Gradient SurfaceThickness uzylem rowniez dla koloru - od niebieskiego po zielonozoltawy. Oczywiscie odbicia-reflections ktore korzystaja z mapy HDRI. I zeby nie bylo nudno i powierzchnia nie wygladala jak lustro - bumpmapa symulujaca "fale". Na poczatku chcialem uzyc displacementa ale okazalo sie ze zwykla bumpmapa daje rade a ile osczednosci przy renderowaniu.

Mam nadzieje ze pomoglem, albo przynajmniej zachecilem do eksperymentow. Kluczowe - reflections,transparency,bump no i jakis enviroment, zeby reflections mialo co odbijac.

Napisano

Że warsztat masz świetny to już ci powiedzieli, dodam że mnie też bardzo cieszy że tematy są oryginalne i że wymyśliłeś coś więcej niż jakieś standardowe potworki w zbroi itp., modele cieszą oko każdym detalem.

Napisano

Witam, mam takie pytanko, ostatnimi czasy staram sie walczyc z scena podwodna, osiagajac przy tym srednio zadowalajacy wynik. Czy gdzies w necie jest umieszczony wip tej sceny z kalamarnica? Na SpinQuad niestety nic nie znalazlem, a pewnie sporo by mi taki wipik pomogl bez zbednego zaprzatania Tobie glowy.

pozdrawiam

Napisano

masakra - wymiatasz straszliwie, świetne, naprawdę świetne prace. Natomiast kałamarnica i krzyżowiec spowodowały u mnie długotrwały i pernamentny opad szczęki - gigantyczna kałamarnica ( zresztą takie miśki sobie żyją spokojnie w oceanach, więc to nawet model 1:1 :) najbardziej mi się spodobało bo nie często ktoś tak perfekcyjnie te przyjemniaczki przedstawia ) krzyżowiec - jest klasą sam dla siebie - gratuluje i pozdrawiam

Napisano

Dzieki wielkie, swiadomosc ze moje prace sie podobaja, bardzo podnosi mnie na duchu !

 

@ KoMic : niestety kalamarnica byla skladana w pospiechu i niestety nie mialem zbyt wiele czasu na aktywnosc na SQ, wiec WIPa nie bylo. Innym powodem bylo, ze nie bylem pewien koncowego wyniku, wiec troche wstyd bylo zaczynac, jezeli nawet koncept nie byl ustalony na 100% . Kalamarnica miala najpierw atakowac lodz podwodna, pozniej wrak okretu, stary galeon, wojskowy bombowiec, a skonczylem na samolocie pasazerskim :D Wiec przy tak krotkim czasie i ewolucji projektu, wyszedlby bardzo chaotyczny WIP.

Jednak jak juz wspominalem pokusze sie o jakas scene/animacje. Wtedy postaram sie o jakis making of.

 

@skorpion85 : dzieki, hmm pierwsza stycznosc z grafika 3d mialem w 2004r - dla zabawy zrobilem kilka tutorali w 3dmax. Jednak na powaznie zajelem sie grafika w 2005 roku pracujac w Lightwave 3D. Mozna wiec powiedziec ze juz 4 lata minely. Patrzac wstecz, widze jak ewouluje i jak sie polepsza jakosc moich prac z roku na rok, wiec napawa mnie to optymizmem na przyszlosc :D Mam tylko nadzieje, ze sie nie rozleniwie, bede w stanie sie uczyc i polepszac skille, gdyz jeszcze dluga droga przedemna.

 

Dzieki jeszcze raz za dobre slowo, ciesze sie ze oddzwiek jest pozytywny !

Napisano

Dzieki.

Tak, prawie wszystko - modelowanie, UV, shadery,swiatlo i rendery - Lightwave 3D. Bardzo lubie ten soft i sie jakos tak przyzwyczailem, praca idzie szybko i sprawnie ;) . Render mial byc w FPrime, jednak okazalo sie, ze na te sceny moj komp z RAMem nie wyrabia i musialem sie posluzyc wbudowanym silnikem. Na szczescie w 9.3.1 czasy renderow prawie dogonily FPrime, wiec poszlo zaskakujaco szybko ;) Modo uzylem do malowania tekstur i kanalow alpha. Rzezbienie w Z-brush, texturki 2D w Photoshopie, no i post/kompozycja we Fusion.

Napisano

No to ładnie! :) ja dopiero zaczynam :) mam nadzieję że po 4 latach będę miał podobny poziom do twojego :) przynajmniej bym chciał :) Jeszcze raz gratulacje prac :) naprawdę fajne!! A odnośnie softu to pracowałeś kiedyś w 3ds max?? ale nie tak tylko aby poznać tylko coś więcej?? ja właśnie zaczynam w max'ie co o tym sądzisz??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności