tweety Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Zapraszamy do obejrzenia making of'a cinematic'u do gry "Witcher Rise Rise of the White Wolf". Ekipa z Platige Image pokaże jak wygląda praca nad taką produkcją. Więcej w rozwinięciu tego newsa Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=617
RA Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Świetne, świetne, świetne. Widać, że chcieliście się pochwalić i naprawdę coś pokazać. Te "making of'y" składające się z 2 stron tekstu i paru obrazków, to przy tym kompletne nic... :) I jeszcze większych produkcji życzę. Mam nadzieję, że również u boku polskich producentów gier itp.
n-pigeon Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 (edytowane) Bardzo fajne, miło pooglądać, making of z prawdziwego zdarzenia. :D Wam też się wydają ramiona ździebko za krótkie? Edytowane 27 Kwiecień 2009 przez n-pigeon
KLICEK Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 jak w to wejsc ? ;) ok znalazlem, ale chwile to trwalo, chyba jestem dosc uposledzony, ale chyba warto by bylo zmienic tam czcioneczke :]
wizz Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Ej no ale sculpt tego bohatera to mi sie nie podoba :/
CzAk1 Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Wam też się wydają ramiona ździebko za krótkie? No i znów się zaczeło...;) Czy czeka nas kolejna fascynująca dyskusja na temat począwszy od krótkich ramion, napiętego ciała, dziwnych włosów...i złej techniki posługiwania się średniowiecznym mieczem?? Sprawdź już dziś na ww.max3d.pl!! ;) Fajny Making ofik. Szkoda, że PI nie daje częściej takich. Swoją droga koles od Mo-Capu wymiatał tym kijem ;)
nielot007 Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Witam!! swietny making of :) model postaci kurde slaby :( kurcze fajnie by bylo robic takie produkcje!! zazdroszcze... swietne symulacje... bardzo mi sie podobaly chyba pol forum teraz pracuje w platigu (z wymienionych na koncu znam troche osob) ;) pozdrawiam
zeet Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 (edytowane) CzAk1-No i znów się zaczeło...;) Czy czeka nas kolejna fascynująca dyskusja na temat począwszy od krótkich ramion, napiętego ciała, dziwnych włosów...i złej techniki posługiwania się średniowiecznym mieczem?? Model ma dość dziwne proporcje , wybite barki i zwisłą klatę - bezdyskusyjnie :) Making of świetny , też bezdyskusyjnie :) Edytowane 27 Kwiecień 2009 przez zeet
mandragora Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 To jest Wiedźmin, przeszedł mutację która sprawiła wiele zmian, niekoniecznie tych zewnętrznych. To dla tych co proporcje nie odpowiadają. ;)
Temporal Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 ach ten zly autodesk o kurde przeciez to nie autodesk 0_o
Gość _Kreska_ Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 dobre takie cuś! dzieki! tylko nie moge doczytac sie w creditsach kto koncepty robil?
jacenty Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6546572,Konsolowy_Wiedzmin_skasowany.html a co Wy na to ? ponoc cdred sie sypie ponoc dzisiaj byly jakies duze zwolnienia.. :(
Luki Luki Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Moze stad ten making of, zeby pokazac ze sie robilo filmik do konsolowego wiedzmina poki ktos o nim jeszcze pamieta;). A tak powaznie to szkoda bylaby wielka gdyby wiedzmin zdechl. Co do making ofa to fajny, całą żółć wylalem juz w poprzednim watku, wiec tutaj tylko pochwale ze Wam sie chcialo i ze podzieliliscie sie troche kulisami. Choc nie oszukujmy sie ze ktos tu podejrzy jakies wielkie tajemnice, ale też nie o to chodzilo;).
n-pigeon Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 @jacenty A to nie jest aby tak że prace nad wiedźminem już się skończyły i są zwolnienia ponieważ, na razie, nie potrzeba więcej rąk do pracy, a przy otworzeniu nowego projektu znowu będą zatrudniać? Zawsze byłem pewien że w świecie grafika takie coś to norma i masowe zwolnienia to nic nadzwyczajnego :P Dopiero wchodzę do tego biznesu, więc nie wiele wiem, może ktoś z większym stażem się wypowie :P
Destroyer Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 @jacenty A to nie jest aby tak że prace nad wiedźminem już się skończyły i są zwolnienia ponieważ, na razie, nie potrzeba więcej rąk do pracy, a przy otworzeniu nowego projektu znowu będą zatrudniać? Zawsze byłem pewien że w świecie grafika takie coś to norma i masowe zwolnienia to nic nadzwyczajnego :P Dopiero wchodzę do tego biznesu, więc nie wiele wiem, może ktoś z większym stażem się wypowie :P Masz racje to dlatego ekipa Duke Nukem Forever tak przeciąga moment ukończenia gierki bo boją się masowych zwolnień :D
Reanimator Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Ehhh.... fajny making of. Zdziwilem sie na poczatku widzac natapirowanego Wieśka, ale po chwili zdalem sobie sprawe, ze to pre-symulacyjny stan;) Ta ilosc passow to nie takie "marketingowe" bla bla bla? ;)
Reanimator Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 ot pamietam, jak bagins opowiadal, ze w sumie to sie tyle nie stosuje zwykle. ale rozumiem, ze sytuacja byla wyjatkowa;))) z calego filmu najbardziej uwielbiam.... pierwsze ujecie ;D
mrkrzysiek Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 niezły making of gratki jeszcze raz i zazdroszczę udziału w takim projekcie :)
JmTm00 Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Projekt fajny, gra fajna...duzo zabawy przy tym, masę nerwów zapewne....a takiego bidolenia ze "model nie teges" to ni kumam, wszak liczy sie efekt końcowy czyz nie :>? mi tam sie "mejking of" jako taki podoba.....tylko do jako takiego moglbym sie przyczepic ze.....co 20 sekund te same passy, tylko z innego ujęcia....takie troszke marketingowe bla bla bla.....ale fakt faktem miło sie brnie przez making off
Pionier Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 gratki dla starych dobry userow tego forum którzy zaczynali przede mną lub ze mną a wylądowali w napisach końcowych tego filmu ;) mofik bardzo przyjemny. pozdr, pionier.
Obywatel Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Że tak się spytam: jak kurcze blade zasymulowali te włosy! Prowadziłem pewne testy z Maxowskim Clothem, ale główny problem to powrót włosów do pierwotnego kształtu. Super making of.
Baggins Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Szybkie odpowiedzi na te parę pytań, które się pojawiły. Making of został przygotowany już parę miesięcy temu na prezentacje Sitha na żywo, po prostu zajęło chwilę przerzucenie tego do wersji netowej. Często na takie proste bądź co bądź zadania nie starcza czasu. Stąd korelacja z niusem na polygamii całkowicie przypadkowa. Chcieliśmy po prostu pokazać jak to powstawało, przedstawić ludzi i pracę, której często w finalnym filmie nie widać, a która gdzieś tam pod spodem jest. Koncepty zrobili graficy z CDP - Bartek Gaweł i Damian Bajowski. Są też tam obrazki z pierwszych filmów przy których co nieco dorzucili Krzysiek Fornalczyk i Biglebowski. Wiedźmin jest jaki jest - z racji krótkiego terminu jaki był na ten film nie budowaliśmy go od zera, tylko oparliśmy się o model z pierwszych dwóch filmów ( gdzie wiedźmin był ubrany w całości i jego anatomia nie była tak istotna ) . No a poza tym, w końcu gość jest mutantem ;-) Do renderingu w tego typu projektach posługujemy się skryptem ,który upraszcza znacząco wypuszczanie warstw i pasów a ponieważ jak jest kilkadziesiąt albo kilkaset ujęć nie ma czasu na komplikowanie sobie życia i decydowanie jakie pasy są potrzebne a jakie nie w danym ujęciu to renderujemy z automatu zunifikowaną dla wszystkich ujęć liste warstw , z których da się wykręcić w kompozycji wszystko co trzeba. Przynajmniej jeśli chodzi o postaci. Symulacje ciuchów i włosów to w tym projekcie Łukasz Sobisz. Włosy są symulowane za pomocą jego własnego rozwiązania sukcesywnie dopiszczanego przy kolejnych projektach. Chodzi to niemal w riltajmie. salut ps. a dzisiaj w muzeum powstania warszawskiego pokazemy pare kadrow z "Kinematografu" - ktory juz za chwileczke, juz za momencik. ;-)
Persh Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 A mnie bardziej ciekawi czy ten WILK w końcu wyjdzie. Bo teraz chodzi plotka ze projekt jest martwy. No ja nie wiem ale sami poczytajcie. Wiem ze z niepewnego źródła bo w końcu to WP... http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,43655;core.html
nielot007 Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 ps. a dzisiaj w muzeum powstania warszawskiego pokazemy pare kadrow z "Kinematografu" - ktory juz za chwileczke, juz za momencik. ;-) nie moge sie doczekac kiedy sie ukaze ;)
mrkrzysiek Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 ps. a dzisiaj w muzeum powstania warszawskiego pokazemy pare kadrow z "Kinematografu" - ktory juz za chwileczke, juz za momencik. ;-) ah szkoda że nie mam jak się do Wa-wy teraz dostać
Gość User190 Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 No ładnie, ładnie... czy łukasz mógłby rozwinąć informacje nt jego technik wykorzystanych przy tych symulacjach? To jego autorski plugin/skrypt , czy rozwinięcie czegoś gotowego? Można na niego jakieś namiary dostać? Btw. Tomku - czy mógłbyś rzucić okiem na PMkę ode mnie? Na tym drugim koncie ;)
Reanimator Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Kurde, Bagins, a nie łaska bylo wczesniej dac cynk swoim groupies?! ;)))) Nawet Bigleb slowem nie pisnal, pffff
CzAk1 Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Olali nas... I jak zwykle...Warszawa ma najlepiej...;/ Co za brak szacunku ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się