Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zapraszamy do obejrzenia making of'a cinematic'u do gry "Witcher Rise Rise of the White Wolf". Ekipa z Platige Image pokaże jak wygląda praca nad taką produkcją.  Więcej w rozwinięciu tego newsa

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=617

 

 

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetne, świetne, świetne.

Widać, że chcieliście się pochwalić i naprawdę coś pokazać. Te "making of'y" składające się z 2 stron tekstu i paru obrazków, to przy tym kompletne nic...

:)

I jeszcze większych produkcji życzę. Mam nadzieję, że również u boku polskich producentów gier itp.

Napisano (edytowane)

Bardzo fajne, miło pooglądać, making of z prawdziwego zdarzenia. :D

 

Wam też się wydają ramiona ździebko za krótkie?

Edytowane przez n-pigeon
Napisano

 

Wam też się wydają ramiona ździebko za krótkie?

 

No i znów się zaczeło...;) Czy czeka nas kolejna fascynująca dyskusja na temat począwszy od krótkich ramion, napiętego ciała, dziwnych włosów...i złej techniki posługiwania się średniowiecznym mieczem??

 

Sprawdź już dziś na ww.max3d.pl!! ;)

 

Fajny Making ofik. Szkoda, że PI nie daje częściej takich. Swoją droga koles od Mo-Capu wymiatał tym kijem ;)

Napisano

Witam!!

swietny making of :)

model postaci kurde slaby :(

 

kurcze fajnie by bylo robic takie produkcje!! zazdroszcze...

 

swietne symulacje... bardzo mi sie podobaly

 

chyba pol forum teraz pracuje w platigu (z wymienionych na koncu znam troche osob) ;)

 

pozdrawiam

Napisano (edytowane)
CzAk1-No i znów się zaczeło...;) Czy czeka nas kolejna fascynująca dyskusja na temat począwszy od krótkich ramion, napiętego ciała, dziwnych włosów...i złej techniki posługiwania się średniowiecznym mieczem??

 

Model ma dość dziwne proporcje , wybite barki i zwisłą klatę - bezdyskusyjnie :)

 

Making of świetny , też bezdyskusyjnie :)

Edytowane przez zeet
Gość _Kreska_
Napisano

dobre takie cuś! dzieki! tylko nie moge doczytac sie w creditsach kto koncepty robil?

Napisano

Moze stad ten making of, zeby pokazac ze sie robilo filmik do konsolowego wiedzmina poki ktos o nim jeszcze pamieta;). A tak powaznie to szkoda bylaby wielka gdyby wiedzmin zdechl.

 

Co do making ofa to fajny, całą żółć wylalem juz w poprzednim watku, wiec tutaj tylko pochwale ze Wam sie chcialo i ze podzieliliscie sie troche kulisami. Choc nie oszukujmy sie ze ktos tu podejrzy jakies wielkie tajemnice, ale też nie o to chodzilo;).

Napisano

@jacenty

A to nie jest aby tak że prace nad wiedźminem już się skończyły i są zwolnienia ponieważ, na razie, nie potrzeba więcej rąk do pracy, a przy otworzeniu nowego projektu znowu będą zatrudniać? Zawsze byłem pewien że w świecie grafika takie coś to norma i masowe zwolnienia to nic nadzwyczajnego :P

 

Dopiero wchodzę do tego biznesu, więc nie wiele wiem, może ktoś z większym stażem się wypowie :P

Napisano
@jacenty

A to nie jest aby tak że prace nad wiedźminem już się skończyły i są zwolnienia ponieważ, na razie, nie potrzeba więcej rąk do pracy, a przy otworzeniu nowego projektu znowu będą zatrudniać? Zawsze byłem pewien że w świecie grafika takie coś to norma i masowe zwolnienia to nic nadzwyczajnego :P

 

Dopiero wchodzę do tego biznesu, więc nie wiele wiem, może ktoś z większym stażem się wypowie :P

 

Masz racje to dlatego ekipa Duke Nukem Forever tak przeciąga moment ukończenia gierki bo boją się masowych zwolnień :D

Napisano

Ehhh.... fajny making of.

 

Zdziwilem sie na poczatku widzac natapirowanego Wieśka, ale po chwili zdalem sobie sprawe, ze to pre-symulacyjny stan;)

 

 

Ta ilosc passow to nie takie "marketingowe" bla bla bla? ;)

Napisano

ot pamietam, jak bagins opowiadal, ze w sumie to sie tyle nie stosuje zwykle. ale rozumiem, ze sytuacja byla wyjatkowa;)))

 

z calego filmu najbardziej uwielbiam.... pierwsze ujecie ;D

Napisano

Projekt fajny, gra fajna...duzo zabawy przy tym, masę nerwów zapewne....a takiego bidolenia ze "model nie teges" to ni kumam, wszak liczy sie efekt końcowy czyz nie :>? mi tam sie "mejking of" jako taki podoba.....tylko do jako takiego moglbym sie przyczepic ze.....co 20 sekund te same passy, tylko z innego ujęcia....takie troszke marketingowe bla bla bla.....ale fakt faktem miło sie brnie przez making off

Napisano

gratki dla starych dobry userow tego forum którzy zaczynali przede mną lub ze mną a wylądowali w napisach końcowych tego filmu ;)

 

mofik bardzo przyjemny.

 

pozdr,

pionier.

Napisano

Że tak się spytam: jak kurcze blade zasymulowali te włosy! Prowadziłem pewne testy z Maxowskim Clothem, ale główny problem to powrót włosów do pierwotnego kształtu. Super making of.

Napisano

Szybkie odpowiedzi na te parę pytań, które się pojawiły.

Making of został przygotowany już parę miesięcy temu na prezentacje Sitha na żywo, po prostu zajęło chwilę przerzucenie tego do wersji netowej. Często na takie proste bądź co bądź zadania nie starcza czasu. Stąd korelacja z niusem na polygamii całkowicie przypadkowa. Chcieliśmy po prostu pokazać jak to powstawało, przedstawić ludzi i pracę, której często w finalnym filmie nie widać, a która gdzieś tam pod spodem jest.

Koncepty zrobili graficy z CDP - Bartek Gaweł i Damian Bajowski. Są też tam obrazki z pierwszych filmów przy których co nieco dorzucili Krzysiek Fornalczyk i Biglebowski.

Wiedźmin jest jaki jest - z racji krótkiego terminu jaki był na ten film nie budowaliśmy go od zera, tylko oparliśmy się o model z pierwszych dwóch filmów ( gdzie wiedźmin był ubrany w całości i jego anatomia nie była tak istotna ) . No a poza tym, w końcu gość jest mutantem ;-)

Do renderingu w tego typu projektach posługujemy się skryptem ,który upraszcza znacząco wypuszczanie warstw i pasów a ponieważ jak jest kilkadziesiąt albo kilkaset ujęć nie ma czasu na komplikowanie sobie życia i decydowanie jakie pasy są potrzebne a jakie nie w danym ujęciu to renderujemy z automatu zunifikowaną dla wszystkich ujęć liste warstw , z których da się wykręcić w kompozycji wszystko co trzeba. Przynajmniej jeśli chodzi o postaci.

Symulacje ciuchów i włosów to w tym projekcie Łukasz Sobisz. Włosy są symulowane za pomocą jego własnego rozwiązania sukcesywnie dopiszczanego przy kolejnych projektach. Chodzi to niemal w riltajmie.

 

salut

 

ps. a dzisiaj w muzeum powstania warszawskiego pokazemy pare kadrow z "Kinematografu" - ktory juz za chwileczke, juz za momencik. ;-)

 

Napisano
ps. a dzisiaj w muzeum powstania warszawskiego pokazemy pare kadrow z "Kinematografu" - ktory juz za chwileczke, juz za momencik. ;-)

 

ah szkoda że nie mam jak się do Wa-wy teraz dostać

Napisano

No ładnie, ładnie... czy łukasz mógłby rozwinąć informacje nt jego technik wykorzystanych przy tych symulacjach? To jego autorski plugin/skrypt , czy rozwinięcie czegoś gotowego? Można na niego jakieś namiary dostać?

 

Btw. Tomku - czy mógłbyś rzucić okiem na PMkę ode mnie? Na tym drugim koncie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności