Napisano 13 Sierpień 200915 l Autor empeck - dzięki, peter_f - dzięki, fronta? tutaj? z czołgu? i jeszcze z WIPa? mam już swoje lata i w bajki nie wierzę:D Kliment - to co nam jeszcze brakuje, żeby mieć komplet? hcpiter - dzięki
Napisano 16 Sierpień 200915 l wow, jak sie robi taki fajny dirt przy krawedziach? Napewno nie vray dirt) To sprawka tego renderera... JafaRay czy jakos tak??
Napisano 16 Sierpień 200915 l Rewelacyjny model, ale ..... przez ten brud wygląda jakby był narysowany( no chyba, że tak chciałeś ) . Ale tak to nie ma się do czego przyczepić.
Napisano 17 Sierpień 200915 l to razem mamy już niemal komplet polskiej pancerki z 39 roku ;) Część w formie sformatowanej :P ;)
Napisano 22 Wrzesień 200915 l Piękna robota i bardzo fajna prezentacja samego modelu. Oj będę tu zaglądał :-)
Napisano 22 Wrzesień 200915 l Model fajny że aż skwierczy. Aż się prosi żeby ktoś te wszystkie powstające tu czołgi zanimował.
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Autor Maestro101 - dzięki, hehe ja się tego nie podejmę:) PICsell - dzięki Klimek - zmieniłem trochę kolory myślę że jest lepiej
Napisano 24 Wrzesień 200915 l Fajnie. Ale ten zielony chyba za bardzo zielony. Powinien być raczej olive green niż green - jego numer to FS 34088 - http://www.colorserver.net/showcolor.asp?fs=34088. Aczkolwiek tutaj zakres kolorów jest dość szeroki i 34098 nie jest błędny. Co do reszty kolorów to drobna uwaga - mimo że sporo modelarskich wydawnictw podaje, z uwagi na dostępność i popularność farby że piaskowy to piaskowy (sand) - w rzeczywistości był to dość specyficzny dla polskiego wojska kolor zwany polskim piaskowo szarym, nie taki nasycony jak piaskowy (malowany nim od 1935ego.o ile dobrze pamiętam).
Napisano 25 Wrzesień 200915 l Autor Klimek, nie może być, mistrz publicznie chwali ucznia, toż to nie polityczne zachowanie jest :D Hynolu w pełni się z Tobą zgadzam. szaro-piaskowa FS 33303~33448 (wg Polskiej Normy Wojskowej PNW Uzbr.Chem.12,19 i 44), oliwkowo-zielona FS 34127~34098 (wg PNW Uzbr.Chem.12,19 i 54), ciemno-brązowa FS 30032~30059 (wg PNW Uzbr.Chem.19,20). Odpowiedniki w RGB znalazłem tutaj: http://www.kalfakis.gr/aSCALEMODELS/gallery/federal_standard_595_paint_spec.htm Jednak każdy kto choć raz malował mieszkanie wie jak się ma wzornik kolorów do tego co później widzi na ścianie. Bardzo pomocna byłaby kolorowa fotka w dość wysokiej rozdzielczości, ale takowej niestety nie posiadam.
Napisano 25 Wrzesień 200915 l Przepiękna robota Maciek. Świetny dif i subtelny bump. Myślę o jednej rzeczy: czy nie dobrze byłoby zróżnicować to malowanie - żeby krawędź przejścia nie była wszędzie jednakowa. Po prostu malując zwiększyć rozmycie gdzieniegdzie poprzez zwiększenie brusha. Wyobrażam sobie, że malując to, osoba trzymała pistolet natryskowy i czasem zbliżała pistolet do obiektu a czasem oddalała i wtedy w jednym miejscu krawędź byłaby bardziej skupiona, a w innym bardziej rozmyta.
Napisano 29 Wrzesień 200915 l Autor Peter dzięki, z tą krawędzią to ciekawa rzecz, bo ja celowo tego unikałem żeby nie byo że niedbale teksturę przygotowałem, ale rzeczywiście jakieś małe różnice dodam na końcu. Tymczasem zacząłem mapować kadłub: Aha i zielony kolor zmieniłem na bardziej oliwkowo-zielony jak sugerował Hynol
Napisano 12 Listopad 200915 l lepiej imo, ale nad speccularem bym jeszcze powalczył ;) daj znać jak będziesz on-line .
Napisano 12 Listopad 200915 l Cześć fajny czołg - sorki że zaśmiecam tutaj ale chciałbym Ci pokazać model małego modelarza który kiedyś wykonałem jet to Polski czołg rozpoznawczy PZinż 140 (4TP): http://img5.imageshack.us/img5/6761/czogy.jpg P.S Kiedyś go sobie odrestauruje i polakieruje:). Edytowane 12 Listopad 200915 l przez bbandi
Napisano 14 Listopad 200915 l super wyszło wreszcie widać ,że ten metal jest troszkę pognieciony, zapewne specular to proceduralna textura, mam rację?
Napisano 14 Listopad 200915 l zapewne specular to proceduralna textura, mam rację? Ja stawiam na bitmape ;)
Napisano 16 Listopad 200915 l Autor Klimek - cieszę się, że w końcu udało mi się cię zadowolić Junior - dzięki kellyq - specular to bitmapa, proceduralnymi texturami też pewnie dałoby radę ale jakoś nad bitmapą mam większą kontrolę Tomala - dzięki
Napisano 18 Listopad 200915 l Podoba mi się myślałem, że detal zniknie przy teksturze ale widzę, że jest ok. Czy to będzie w jakiejś scenie zamieszczone ? Osobiście wydaje mi się, że ciekawie by wyglądał na tle jakiejś ważniejszej polskiej rzeczki stojący w zamulonym brzegu.
Napisano 19 Listopad 200915 l Witam, widze ze wkoncu dodales troche zycia do speca, tak czy siak duzo za duzy. odblask malowanego materialu, jest minimalny, dodatkowo zakurzenie. Wszytko to wplywa na nieswiecenie jak psu j..ca: ] Bardzo konkretny model :]
Napisano 19 Listopad 200915 l KoMic - Ja juz to w jednym z wątków tłumaczyłem, psu jajca sie nie świecą! przeprowadziłem szeroko zakrojone obserwacje z natury i stanowczo nie świecą, to przesąd światło ćmiący! :D
Napisano 16 Luty 201015 l Pięknie sie prezentuje :) Na egzekutywie GMSu złoże wniosek o przyznanie nagrody w postaci uścisku dłoni prezesa:D
Napisano 16 Luty 201015 l Autor Klimek - dzięks Mrys - masz imadło w ręku :), Tak to ciągle jest Yafaray i nie zamienię go na nic innego:)
Napisano 17 Luty 201015 l Wszystko super model materiały tylko mam jedno ale model za bardzo odbija światło, wygląda jak by był świeżo pomalowany lakierem nitro - reszta rewelacyjna
Napisano 17 Luty 201015 l Absolutnie rewelacyjna robota Maciek! Shader ściąga buty! Kapitalny specular! Powiedz czy ten specular jest malowany czy proceduralny? Metal wygląda NIESAMOWICIE!
Napisano 18 Luty 201015 l Autor Tores, hcpiter, DonJakub - dzięki mujas - może kapkę, w moich mniemaniu tak wygląda realniej peter - dzięki, specular to bitmapka Chyba koniec pracy nad modelem, jutro dam więcej obrazków.
Napisano 18 Luty 201015 l złote litery i kolor tej podstawki pod model.... błagam, zmień to!:) model świetny a uparłeś sie go obrzydzić!? :)
Napisano 19 Luty 201015 l Autor O kurna, czas na nowy monitor, w domku kolorek podstawki to ciemny granat, przychodzę do paracy patrzę a tu fiolet. Matko ale wstyd.
Napisano 19 Luty 201015 l Szkoda takiego modelu pod taka podstawkę; pal licho ten fiolet, ale litery wyglądają szkaradnie. Fe!
Napisano 19 Luty 201015 l Nieźle wygląda, jak już podstawka to bym kamyczki jakieś dorobił. P.S Matchias - jak osiągnąć efekt takiego malowania?, chodzi mi ofarbę w czym to robiłeś w PS-ie jakbyś jakieś linki z tutkami mógł zapodać to byłbym very happy, bo szukam i nie wiem jak wyczrować taki efekt malowania:(.
Napisano 19 Luty 201015 l Ludzie jak juz klimet napisal ze podstawka do bani i sam Matchias tez to zauważył i powiedział że zmieni to po co w każdym poście powtarzacie to samo? Jakies dziwne echo po poscie klimeta 'podstawka...podstawk....podstaw...podsta....podst....pods....pod...po..p... koniec :) Bedzie git po up'ie.
Napisano 19 Luty 201015 l Autor Naturalnie podstawka poleciała do kosza:) bbandi - jedna z moich tekstur:
Napisano 20 Luty 201015 l Naturalnie podstawka poleciała do kosza:) Masz szczęście bo już się balem ;) Czekam co teraz wymyślisz.
Napisano 20 Luty 201015 l Vickers twoj jest git pewnie nie uda mi sie takiego efektu wyciagnac z moim vickersem jak u ciebie ale postaram sie detalem wymiatasz! :)
Napisano 21 Luty 201015 l Autor hcpiter - podstawka i tak będzie ale inna i później wiecho - dzięki. A może coś takiego, sorki za jakość renderu późno już, a rano do pracy. Klimek dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto