Matchias Napisano 13 Sierpień 2009 Autor Napisano 13 Sierpień 2009 empeck - dzięki, peter_f - dzięki, fronta? tutaj? z czołgu? i jeszcze z WIPa? mam już swoje lata i w bajki nie wierzę:D Kliment - to co nam jeszcze brakuje, żeby mieć komplet? hcpiter - dzięki 1
Noe Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 wow, jak sie robi taki fajny dirt przy krawedziach? Napewno nie vray dirt) To sprawka tego renderera... JafaRay czy jakos tak??
Mikolc Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Rewelacyjny model, ale ..... przez ten brud wygląda jakby był narysowany( no chyba, że tak chciałeś ) . Ale tak to nie ma się do czego przyczepić.
mrys Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 to razem mamy już niemal komplet polskiej pancerki z 39 roku ;) Część w formie sformatowanej :P ;)
Matchias Napisano 18 Wrzesień 2009 Autor Napisano 18 Wrzesień 2009 Najwyższy czas wziąć sie za teksturki, na razie niewiele.
kliment woroszyłow Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 dodasz troszkę brudku i będzie wypasik ;)
PICsell Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 Piękna robota i bardzo fajna prezentacja samego modelu. Oj będę tu zaglądał :-)
Mulholland Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 Model fajny że aż skwierczy. Aż się prosi żeby ktoś te wszystkie powstające tu czołgi zanimował.
Matchias Napisano 23 Wrzesień 2009 Autor Napisano 23 Wrzesień 2009 Maestro101 - dzięki, hehe ja się tego nie podejmę:) PICsell - dzięki Klimek - zmieniłem trochę kolory myślę że jest lepiej
kliment woroszyłow Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 z trudem mi to przechodzi przez gardzioł ale ładnie... przyznaje :D
Hynol Napisano 24 Wrzesień 2009 Napisano 24 Wrzesień 2009 Fajnie. Ale ten zielony chyba za bardzo zielony. Powinien być raczej olive green niż green - jego numer to FS 34088 - http://www.colorserver.net/showcolor.asp?fs=34088. Aczkolwiek tutaj zakres kolorów jest dość szeroki i 34098 nie jest błędny. Co do reszty kolorów to drobna uwaga - mimo że sporo modelarskich wydawnictw podaje, z uwagi na dostępność i popularność farby że piaskowy to piaskowy (sand) - w rzeczywistości był to dość specyficzny dla polskiego wojska kolor zwany polskim piaskowo szarym, nie taki nasycony jak piaskowy (malowany nim od 1935ego.o ile dobrze pamiętam).
Matchias Napisano 25 Wrzesień 2009 Autor Napisano 25 Wrzesień 2009 Klimek, nie może być, mistrz publicznie chwali ucznia, toż to nie polityczne zachowanie jest :D Hynolu w pełni się z Tobą zgadzam. szaro-piaskowa FS 33303~33448 (wg Polskiej Normy Wojskowej PNW Uzbr.Chem.12,19 i 44), oliwkowo-zielona FS 34127~34098 (wg PNW Uzbr.Chem.12,19 i 54), ciemno-brązowa FS 30032~30059 (wg PNW Uzbr.Chem.19,20). Odpowiedniki w RGB znalazłem tutaj: http://www.kalfakis.gr/aSCALEMODELS/gallery/federal_standard_595_paint_spec.htm Jednak każdy kto choć raz malował mieszkanie wie jak się ma wzornik kolorów do tego co później widzi na ścianie. Bardzo pomocna byłaby kolorowa fotka w dość wysokiej rozdzielczości, ale takowej niestety nie posiadam.
peter_f Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Przepiękna robota Maciek. Świetny dif i subtelny bump. Myślę o jednej rzeczy: czy nie dobrze byłoby zróżnicować to malowanie - żeby krawędź przejścia nie była wszędzie jednakowa. Po prostu malując zwiększyć rozmycie gdzieniegdzie poprzez zwiększenie brusha. Wyobrażam sobie, że malując to, osoba trzymała pistolet natryskowy i czasem zbliżała pistolet do obiektu a czasem oddalała i wtedy w jednym miejscu krawędź byłaby bardziej skupiona, a w innym bardziej rozmyta.
Matchias Napisano 29 Wrzesień 2009 Autor Napisano 29 Wrzesień 2009 Peter dzięki, z tą krawędzią to ciekawa rzecz, bo ja celowo tego unikałem żeby nie byo że niedbale teksturę przygotowałem, ale rzeczywiście jakieś małe różnice dodam na końcu. Tymczasem zacząłem mapować kadłub: Aha i zielony kolor zmieniłem na bardziej oliwkowo-zielony jak sugerował Hynol
kliment woroszyłow Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 dobra robota, tylko strasznie wolno! :D
kliment woroszyłow Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 lepiej imo, ale nad speccularem bym jeszcze powalczył ;) daj znać jak będziesz on-line .
bbandi Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 (edytowane) Cześć fajny czołg - sorki że zaśmiecam tutaj ale chciałbym Ci pokazać model małego modelarza który kiedyś wykonałem jet to Polski czołg rozpoznawczy PZinż 140 (4TP): http://img5.imageshack.us/img5/6761/czogy.jpg P.S Kiedyś go sobie odrestauruje i polakieruje:). Edytowane 12 Listopad 2009 przez bbandi
Matchias Napisano 13 Listopad 2009 Autor Napisano 13 Listopad 2009 Klimek eureka - znalazłem:) bbandi pokaż siatkę:)
kliment woroszyłow Napisano 14 Listopad 2009 Napisano 14 Listopad 2009 Noo! zaczyna wyglądać ;) wreszcie to nie zabawka tylko czołg z metalu.
kellyq Napisano 14 Listopad 2009 Napisano 14 Listopad 2009 super wyszło wreszcie widać ,że ten metal jest troszkę pognieciony, zapewne specular to proceduralna textura, mam rację?
kliment woroszyłow Napisano 14 Listopad 2009 Napisano 14 Listopad 2009 zapewne specular to proceduralna textura, mam rację? Ja stawiam na bitmape ;)
Matchias Napisano 16 Listopad 2009 Autor Napisano 16 Listopad 2009 Klimek - cieszę się, że w końcu udało mi się cię zadowolić Junior - dzięki kellyq - specular to bitmapa, proceduralnymi texturami też pewnie dałoby radę ale jakoś nad bitmapą mam większą kontrolę Tomala - dzięki
DonJakub Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Podoba mi się myślałem, że detal zniknie przy teksturze ale widzę, że jest ok. Czy to będzie w jakiejś scenie zamieszczone ? Osobiście wydaje mi się, że ciekawie by wyglądał na tle jakiejś ważniejszej polskiej rzeczki stojący w zamulonym brzegu.
KoMic Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 Witam, widze ze wkoncu dodales troche zycia do speca, tak czy siak duzo za duzy. odblask malowanego materialu, jest minimalny, dodatkowo zakurzenie. Wszytko to wplywa na nieswiecenie jak psu j..ca: ] Bardzo konkretny model :]
kliment woroszyłow Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 KoMic - Ja juz to w jednym z wątków tłumaczyłem, psu jajca sie nie świecą! przeprowadziłem szeroko zakrojone obserwacje z natury i stanowczo nie świecą, to przesąd światło ćmiący! :D
Matchias Napisano 16 Luty 2010 Autor Napisano 16 Luty 2010 Witam Po dłuższej przerwie czas wrócić do Vickersa. 2
kliment woroszyłow Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Pięknie sie prezentuje :) Na egzekutywie GMSu złoże wniosek o przyznanie nagrody w postaci uścisku dłoni prezesa:D
mrys Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Bardzo mnie sie podoba. Ściskam dłoń. PS: To dalej Yafaray?
Matchias Napisano 16 Luty 2010 Autor Napisano 16 Luty 2010 Klimek - dzięks Mrys - masz imadło w ręku :), Tak to ciągle jest Yafaray i nie zamienię go na nic innego:)
hcpiter Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Super obrazek ! Bardzo fajnie wyszły materiały :) Pozdrawiam
mujas Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Wszystko super model materiały tylko mam jedno ale model za bardzo odbija światło, wygląda jak by był świeżo pomalowany lakierem nitro - reszta rewelacyjna
peter_f Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Absolutnie rewelacyjna robota Maciek! Shader ściąga buty! Kapitalny specular! Powiedz czy ten specular jest malowany czy proceduralny? Metal wygląda NIESAMOWICIE!
Matchias Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 Tores, hcpiter, DonJakub - dzięki mujas - może kapkę, w moich mniemaniu tak wygląda realniej peter - dzięki, specular to bitmapka Chyba koniec pracy nad modelem, jutro dam więcej obrazków.
kliment woroszyłow Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 złote litery i kolor tej podstawki pod model.... błagam, zmień to!:) model świetny a uparłeś sie go obrzydzić!? :)
Matchias Napisano 19 Luty 2010 Autor Napisano 19 Luty 2010 O kurna, czas na nowy monitor, w domku kolorek podstawki to ciemny granat, przychodzę do paracy patrzę a tu fiolet. Matko ale wstyd.
mookie Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Szkoda takiego modelu pod taka podstawkę; pal licho ten fiolet, ale litery wyglądają szkaradnie. Fe!
bbandi Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Nieźle wygląda, jak już podstawka to bym kamyczki jakieś dorobił. P.S Matchias - jak osiągnąć efekt takiego malowania?, chodzi mi ofarbę w czym to robiłeś w PS-ie jakbyś jakieś linki z tutkami mógł zapodać to byłbym very happy, bo szukam i nie wiem jak wyczrować taki efekt malowania:(.
Gość fishinthewater Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Ludzie jak juz klimet napisal ze podstawka do bani i sam Matchias tez to zauważył i powiedział że zmieni to po co w każdym poście powtarzacie to samo? Jakies dziwne echo po poscie klimeta 'podstawka...podstawk....podstaw...podsta....podst....pods....pod...po..p... koniec :) Bedzie git po up'ie.
Matchias Napisano 19 Luty 2010 Autor Napisano 19 Luty 2010 Naturalnie podstawka poleciała do kosza:) bbandi - jedna z moich tekstur:
bbandi Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Dzięki:). Chodziło mi głównie o ten podkład - pozdro.
hcpiter Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Naturalnie podstawka poleciała do kosza:) Masz szczęście bo już się balem ;) Czekam co teraz wymyślisz.
wiecho Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Vickers twoj jest git pewnie nie uda mi sie takiego efektu wyciagnac z moim vickersem jak u ciebie ale postaram sie detalem wymiatasz! :)
Matchias Napisano 21 Luty 2010 Autor Napisano 21 Luty 2010 hcpiter - podstawka i tak będzie ale inna i później wiecho - dzięki. A może coś takiego, sorki za jakość renderu późno już, a rano do pracy. Klimek dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się