Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

empeck - dzięki,

peter_f - dzięki, fronta? tutaj? z czołgu? i jeszcze z WIPa? mam już swoje lata i w bajki nie wierzę:D

Kliment - to co nam jeszcze brakuje, żeby mieć komplet?

hcpiter - dzięki

  • Like 1
  • Odpowiedzi 128
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wow, jak sie robi taki fajny dirt przy krawedziach? Napewno nie vray dirt) To sprawka tego renderera... JafaRay czy jakos tak??

Napisano

Rewelacyjny model, ale ..... przez ten brud wygląda jakby był narysowany( no chyba, że tak chciałeś ) . Ale tak to nie ma się do czego przyczepić.

Napisano

Fajnie. Ale ten zielony chyba za bardzo zielony. Powinien być raczej olive green niż green - jego numer to FS 34088 - http://www.colorserver.net/showcolor.asp?fs=34088. Aczkolwiek tutaj zakres kolorów jest dość szeroki i 34098 nie jest błędny.

 

Co do reszty kolorów to drobna uwaga - mimo że sporo modelarskich wydawnictw podaje, z uwagi na dostępność i popularność farby że piaskowy to piaskowy (sand) - w rzeczywistości był to dość specyficzny dla polskiego wojska kolor zwany polskim piaskowo szarym, nie taki nasycony jak piaskowy (malowany nim od 1935ego.o ile dobrze pamiętam).

Napisano

Klimek, nie może być, mistrz publicznie chwali ucznia, toż to nie polityczne zachowanie jest :D

Hynolu w pełni się z Tobą zgadzam.

 

szaro-piaskowa FS 33303~33448 (wg Polskiej Normy Wojskowej PNW Uzbr.Chem.12,19 i 44),

oliwkowo-zielona FS 34127~34098 (wg PNW Uzbr.Chem.12,19 i 54),

ciemno-brązowa FS 30032~30059 (wg PNW Uzbr.Chem.19,20).

 

Odpowiedniki w RGB znalazłem tutaj:

http://www.kalfakis.gr/aSCALEMODELS/gallery/federal_standard_595_paint_spec.htm

 

Jednak każdy kto choć raz malował mieszkanie wie jak się ma wzornik kolorów do tego co później widzi na ścianie.

Bardzo pomocna byłaby kolorowa fotka w dość wysokiej rozdzielczości, ale takowej niestety nie posiadam.

Napisano

Przepiękna robota Maciek. Świetny dif i subtelny bump. Myślę o jednej rzeczy: czy nie dobrze byłoby zróżnicować to malowanie - żeby krawędź przejścia nie była wszędzie jednakowa. Po prostu malując zwiększyć rozmycie gdzieniegdzie poprzez zwiększenie brusha. Wyobrażam sobie, że malując to, osoba trzymała pistolet natryskowy i czasem zbliżała pistolet do obiektu a czasem oddalała i wtedy w jednym miejscu krawędź byłaby bardziej skupiona, a w innym bardziej rozmyta.

Napisano

Peter dzięki, z tą krawędzią to ciekawa rzecz, bo ja celowo tego unikałem żeby nie byo że niedbale teksturę przygotowałem, ale rzeczywiście jakieś małe różnice dodam na końcu.

Tymczasem zacząłem mapować kadłub:

Aha i zielony kolor zmieniłem na bardziej oliwkowo-zielony jak sugerował Hynol

 

017kma.jpg

018ai.jpg

019vh.jpg

020o.jpg

Napisano

Klimek - cieszę się, że w końcu udało mi się cię zadowolić

Junior - dzięki

kellyq - specular to bitmapa, proceduralnymi texturami też pewnie dałoby radę ale jakoś nad bitmapą mam większą kontrolę

Tomala - dzięki

Napisano

Podoba mi się myślałem, że detal zniknie przy teksturze ale widzę, że jest ok.

Czy to będzie w jakiejś scenie zamieszczone ? Osobiście wydaje mi się, że ciekawie by wyglądał na tle jakiejś ważniejszej polskiej rzeczki stojący w zamulonym brzegu.

Napisano

Witam, widze ze wkoncu dodales troche zycia do speca, tak czy siak duzo za duzy. odblask malowanego materialu, jest minimalny, dodatkowo zakurzenie. Wszytko to wplywa na nieswiecenie jak psu j..ca: ]

 

Bardzo konkretny model :]

Napisano

Wszystko super model materiały tylko mam jedno ale model za bardzo odbija światło, wygląda jak by był świeżo pomalowany lakierem nitro - reszta rewelacyjna

Napisano

Absolutnie rewelacyjna robota Maciek! Shader ściąga buty! Kapitalny specular! Powiedz czy ten specular jest malowany czy proceduralny? Metal wygląda NIESAMOWICIE!

Napisano

Tores, hcpiter, DonJakub - dzięki

mujas - może kapkę, w moich mniemaniu tak wygląda realniej

peter - dzięki, specular to bitmapka

 

Chyba koniec pracy nad modelem, jutro dam więcej obrazków.

 

069go.jpg

Napisano

Nieźle wygląda, jak już podstawka to bym kamyczki jakieś dorobił.

P.S Matchias - jak osiągnąć efekt takiego malowania?, chodzi mi ofarbę w czym to robiłeś w PS-ie jakbyś jakieś linki z tutkami mógł zapodać to byłbym very happy, bo szukam i nie wiem jak wyczrować taki efekt malowania:(.

Gość fishinthewater
Napisano

Ludzie jak juz klimet napisal ze podstawka do bani i sam Matchias tez to zauważył i powiedział że zmieni to po co w każdym poście powtarzacie to samo? Jakies dziwne echo po poscie klimeta 'podstawka...podstawk....podstaw...podsta....podst....pods....pod...po..p... koniec :)

Bedzie git po up'ie.

Napisano

Vickers twoj jest git pewnie nie uda mi sie takiego efektu wyciagnac z moim vickersem jak u ciebie ale postaram sie detalem wymiatasz! :)

Napisano

hcpiter - podstawka i tak będzie ale inna i później

wiecho - dzięki.

A może coś takiego, sorki za jakość renderu późno już, a rano do pracy.

Klimek dzięki.

 

112gl.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności