adam_m Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Ja bym go nachylił nad serem, który za chwilę rozbroi ;) Fajna pracka.
AccessX Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Swietny pomysl i wykonanie naprawde, supcio :)
Scatmax Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Hej fajnie Ci idzie ale - mam taka propozycje;).A ze jeden obraz wart jest...;).To poswiecilem chwilke dla pobudzenia sie z rana :) i naszkicowalem.(mam nadzieje ze nie przeszkadza:)) -wiecej dramatyzmu -swiatlo kadr poza.Oczywiscie z prawej strony brakuje czegos. -emocji w postacji;) -bajer w postaci SSS co zawsze dodaje smaku w cg ilustracjii(patrz ostatnia bitwa na cgtalk still3d;)) Niewiem czy to widac na szkicu: pzdr Kuba
mookie Napisano 21 Styczeń 2010 Autor Napisano 21 Styczeń 2010 (edytowane) Scatmax - fajny pomysł, ale oznaczałby całkowite przemeblowanie projektu. Dzięki za sugestie i komentarze! Kroczek do przodu (głównie w zakresie pozy szczurka i kompozycji). Render oczywiście testowy (łuski nieco lewitują, a dof jest wyjątkowo brzydki). PS Oko zostało podmalowane żeby lepiej zilustrować pozycję sapera. [/url] Edytowane 21 Styczeń 2010 przez mookie
krzyhhh Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 nie pasują mi te pociski . dlaczego ktoś strzelał jeżeli w okół pełno materiałów wybuchowych ? 1
Scatmax Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Spoko nie narzucam. Co mnie draznie to to ze troche na zbyt doslownie traktujesz swoj pomysl wszystko poszlo swietnie technicznie ale sterylnie i bez wyrazu.Ale pamietajac Twoja "Mysze na mikrofonie" to mysle ze wybrniesz i bedzie fajnie:) Takie pytanie widze ze pokazaly Ci sie "yafray'owe czarne pixele smierci!" walcze z nimi.Moze ty odkryles co jest faktorem tego?To nie jest zalezne praktycznie od zadnej rzeczy tym bardziej prawie wogole do renderu dzieje sie jak chce...wpadam w depresje;) pzdr Kuba
Nezumi Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Sztywny ten szczuras - z ta blacha to ani sie schylic ani zgiac. Moze tym widelcem czy co tam ma niech to rozbraja? Bo tak to tego nie siegnie po prostu... Ogolnie pozytyw.
conte Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 jedna uwaga;p, łuski nie są tak pogięte po wystrzale poza tym... świetny pomysł i wykonanie:D
JunioR Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Bardzo fajnie to teraz wygląda, ciekawe jak będzie się to miało z materiałami. ps. czy tylko mi on wygląda na Stachursky iego pozdr.
mookie Napisano 22 Styczeń 2010 Autor Napisano 22 Styczeń 2010 Dzięki za komentarze! krzyhh - kurde, uparłem się, że coś tutaj będzie delikatnie dymić na scenie, a łuski zdają się pasować idealnie (pierwotnie miała być jakaś mina, bomba, albo granat dymny, ale to wszystko jest za duże). Scatmax - chyba wybrnę z tej sterylności :) ; nie zależy mi na wielkiej epickiej scenie a raczej prostym, zabawnym obrazku; co do pikseli śmierci, to ja akurat renderuję w Internalu; o ile mi jednak wiadomo to z nimi nie wygrasz - ten bug trwa od wielu wersji Blendera (dotyczy bowiem nie tylko Yaf(a)raya ale i innych silników) i zdaje się być nieśmiertelny. Nezumi - może i sztywny, ale również obdarzony bardzo krótkimi łapkami; pierwotnie miał on nabijać serek widelcem, który ma na plecach, ale nijak nie potrafiłem zmusić sapera do naturalnego schwycenia go w dłonie. Poświęcę jednak jeszcze trochę czasu na jego dobre ustawienie, aczkolwiek rewolucji nie będzie. Conte - dzięki za uwagę, poprawię! JunioR - dzięki!
Faun Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 Pomysł i wykonanie pierwsza klasa, ale scena trochę mniej, nie czuć tego napięcia;) Powinien kucać, na twarzy (pysku) powinien malować się wysiłek i skupienie, krople potu, a on sobie stoi i wyciąga łapkę... Trochę nie rozumiem tego otoczenia, łuski, jakiś trotyl, a tu nagle pułapka z serkiem. Zostawiłbym samą pułapkę. Duży potencjał, ale jeszcze tak bym tego nie zostawiał!
mookie Napisano 22 Styczeń 2010 Autor Napisano 22 Styczeń 2010 Faun - dzięki za komentarz; walcząc z pozą szczurka wstawiłem mu w łapki widelec.
kłapouchy Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 Czy ten szczurek będzie miał więcej detalu na pysku czy tak już zostanie? A tak w ogóle co do twarzyczki szczurka to nos wydaje mi się taki mało wyraźny, proponowałbym żebyś poprawił kontur noska :)
mookie Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Napisano 25 Styczeń 2010 kłapouchy - pyszczek będzie jeszcze poprawiony, póki co skupiłem się na pozie. Nie będę się wysilał ze szczegółami, skoro saper i tak zostanie pokryty sierścią. Co do noska to dzięki za przypomnienie, cały czas o nim zapominam. Zajmę się tym. Ostateczna (chyba) poza szczurka. PS Dzięki za gwiazdki przy wątku; niby drobiazg, a bardzo mnie motywuje do pracy. 1
incorect Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Wygląda dużo lepiej teraz :) I wyraz pyszczka ma świetny. PS. A ta śrubka to od czego jest ? ;>
Levus Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Niepodoba mi się ta poza, wygląda jakby trenował telekinezę. Nie ma dramatyzmu w tym jego sięganiu po ser, zrób coś z tym. Pamiętam Twoją scenkę "5 minut sławy" tam również brakowało mi kopnięcia w jaja. Sama gęba szczura również, jak muminek, albo miniaturowa krowa (w dodatku spod chełmu wystaje mu krowie ucho, jak chcesz na siłę wyciągnąć mu uszy spod hełmu, to albo dziury, albo inny hełm:), może kask budowlany na szczycie czaszki, taki przymały, wtedy będzie widać jego szczurze uszy!), szczur ma podłużny ryjek. Wydaje mi się, że warto powalczyć z tym jeszcze, bo Twój zamysł i efekt jaki chcesz osiągnąć (z przymrużonym okiem) może być naprawdę fajny, szkoda to zepsuć. pozdrawiam!
KLICEK Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 kadrowanie z tesco ciasno jak cholera! brak pozy
mookie Napisano 5 Luty 2010 Autor Napisano 5 Luty 2010 Levus, Klicek - wielkie dzięki za komentarze; teraz jak na to patrzę z perspektywy czasu, to sam widzę, że ta poza była beznadziejna. incorect - faktycznie bez sensu, będą gwoździe. Wojuję jeszcze z ustawieniem szczurka, potem poprawię deczko jego anatomię.
mafida Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 Dużo lepiej:) A juz sie bałem że porzuciłeś tak jak krowy na katapulcie;)Powodzenia z futrem. Pozdr:)
M4rcus Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 gapilem sie na render, bo czekalem az w koncu chwyci ser...szkoda ze to render:P bardzo fajnie, zwawo to wyglada
mookie Napisano 6 Luty 2010 Autor Napisano 6 Luty 2010 Kolejny up; powoli zabieram się za teksturki i sierść.
M4rcus Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 rofl, burzy logike sceny??no tak, szczur "saper" w helmie i zbroi, stoi na 2 lapach chcac ostroznie zlapac ser..a Tobie w logice nie pasuje fakt ze nie uzywa widelca XD ??? 1
bbandi Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 (edytowane) No bo czemu ma ryzykować że mu łapki zatrzaśnie skoro może ser widelcem zdjąć, z tego co widze bomba jest zegarowa to właśnie powinien jak najszybciej działać a nie czaić się nad serem bo czas ucieka, jakby była pułapka połączona z bombą dodatkowo (taki bonus zatrzaskuje go i wybucha jeszcze) to wtedy bym sie nie czepiał:). Edit: Autor sam brał to pod uwage bo umiescił mu w łapce widelec strone wcześniej tylko że sie ludziom nie podobało. Edytowane 7 Luty 2010 przez bbandi
kliment woroszyłow Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 rofl, burzy logike sceny??no tak, szczur "saper" w helmie i zbroi, stoi na 2 lapach chcac ostroznie zlapac ser..a Tobie w logice nie pasuje fakt ze nie uzywa widelca XD ??? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... bardzo dobre, ubawiłem sie :D mookie- bardzo fajny szczurek ;)
mookie Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 bbandi - dokładnie tak jak napisał M4rcus, to ma być zabawna scenka, tutaj nawet nie należy za dużo analizować. Faktycznie na początku przymierzałem się, żeby saper trzymał coś w wyciągniętej łapie, ale zrezygnowałem - nie dlatego, że "sie ludziom nie podobało", ale jakoś mi nie pasowało wizualnie. kliment woroszyłow - dzięki
bbandi Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 ok luz. mam teraz sesje może dlatego tak analizuje wszystko:).
duff Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Kolejna propozycja. Gryzoń powinien trzymać widelec,ale... Oburącz :) To moim zdaniem byłoby najciekawsze.
goral_44 Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Ja tam byłbym za tym, by trzymał nóż i widelec. Może to szczur światowiec i w niejednym Mariocie jadał. Ludze, czy w Ratatujjjjj, ktoś doszukiwal sie Logiki? Po co. Scenka jest doskonała. Logicznie można wytłumaczyć, że robota robotą ale przed nią można by coś wszamać. Szczurzy Instynkt przemowił. Ode mnie masz 7* za scenę, model, koncepcję i to co jeszcze dorobisz i 10* za uśmiech jaki wywołały niektóre wpisy.
mafida Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Mi też sie podoba tak jak jest.Widelec w łapach nie potrzebny.Poza juz jest fajna i nie warto zmieniać,najwyżej jakiś patyk w łapce by mógł trzymać i szturchać ser... Pozdr:)
Levus Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 A moim zdaniem dalej trening telekinezy. Może rozstawienie nóg by coś pomogło, ta tylko nieco dalej, tak na paluszkach:) Bardziej skośnie chyba powinien stać, tak bardziej dramatycznie. Ja bym jeszcze z kadrem walczył, ale jak tam sobie chcesz.. "to ma być zabawna scenka, tutaj nawet nie należy za dużo analizować." Tym bardziej wymaga walki z kadrem i pozą..
Nezumi Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Teraz nie wyglada jakby rozbrajal ta puapke ale bardziej jak szczur-saper co to dal rade wszystkim tym wybuchowym materialom w tle a tutaj za chwilke da sie zlapac jak jakis pierwszy lepszy gryzon ;) Jest zabawne i fajne - tyle ze nie ma w sobie nic z rozbrajania - wyglada bardziej jakby szczur ulegal pokusie sera po prostu. I jako takie - dziala. Jako saper - nie.
ArTooRo Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 A moim zdaniem to kwestia wizji autora. Scena przede wszystkim ma być zabawna wizualnie, a dla analizatorów brak widelca można zawsze jakoś wytłumaczyć :) - nie było pod ręką - normalny widelec był zbyt duży i cięzki, a lokatorka mieszkania jest anorektyczką i nie jada ciast, więc nie ma małego widelczyka, cały swój obiad przeznaczyła na pułapkę dla szczura - szczur jest hardkorem, ci co używają widelca to mięczaki bez jajców To co bym od siebie dodał to zapewne jakiś bardziej dramatyczny kadr - nie wiem jak Ci to by wizualnie i koncepcyjnie przypasowało, ale możnaby np obniżyć kamerę bardziej do poziomu podłogi i rozciągnąć nieco perspektywę. Dla podkreślenia "saperskości" sceny dać np. szczurzą 1-2 osobową publikę, która zamarła w przerażeniu przed nadchodzącym zagrożeniem.
Nezumi Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 ArTooRo - jak juz sie tak o widelcu rozpisales - przyjrzyj sie co ten szczurek ma na plecach...
ArTooRo Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Fakt, nie zauważyłem/nie skojarzyłem tego z widelcem. Czyli w grę wchodzi 3 opcja i po problemie. Tak czy inaczej to co napisałem wcześniej to zwyczajne ukazanie setek sposobów by wytłumaczyć takie a nie inne zobrazowanie sceny. Podać inne? - szczur jest niedoświadczony i zapomniał, że ma pomoc na plecach - nie nauczono go korzystać z urządzenia na plecach - może ostatnia próba z jakiegoś powodu nie skończyła się najlepiej i uznał rękę za pewniejszy sposób - moze jest z kolei tak doświadczony, że na taką tam pułapkę urządzenie/widelec nie jest potrzebny, ot łatwizna... i tak można wymieniać i wymieniać. Tak przy okazji - skoro autor pokazał, że szczur ma urządzenie/widelec (jak wcześniej nie zauważyłem) i go nie używa, to zapewne ma ku temu jakiś powód. 1
mookie Napisano 8 Luty 2010 Autor Napisano 8 Luty 2010 Aż musiałem sobie przypomnieć, jaki był pierwotny zamysł na pracę z mojego pierwszego posta. Trochę to ewoluowało, obecnie jest tak, że szczurek zerwał się z linki, aby dobrać się do sera, zapominając o swoich stricte saperskich obowiązkach. Levus - z tymi stopami to faktycznie muszę popracować, co do kadru raczej rewolucyjnych zmian nie będzie. Pyszczek szczurka jakoś teraz przypomina mi za bardzo królika i zostanie nieco zmieniony. ArTooRo - fajne interpretacje, mamy podobne podejście do tego typu prac. Dzięki za komentarze!
Levus Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 "co do kadru raczej rewolucyjnych zmian nie będzie" A bo ci się nie chce, hihi:D
mookie Napisano 8 Luty 2010 Autor Napisano 8 Luty 2010 Levus - kurcze, nie może przecież być tak, że wdrażam w życie każdą uwagę w wątku, to by była jakaś paranoja; zmienię kadr - połowa osób powie, że dużo lepiej, połowa, że znacznie gorzej; mam swoją koncepcję i będę się jej trzymać, aczkolwiek każda opinia jest dla mnie cenna (nie tylko w kontekście sapera, ale i przyszłych grafik). Jeżeli zacznę nerwowo podążać za każdym kierunkiem, który wskazują mi osoby udzielające się w wątku, praca nie zostanie nigdy skończona, tym bardziej, że często są to kierunki wzajemnie się wykluczające. A ja nie chcę się zatrzymać na jakimś rozwidleniu.
Levus Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 Większość uwag nie ingerujących w projekt (jak to ładnie sam nazwałeś przemeblowaniem:) ) tyczy się pozy, poza grajac z kadrem buduje w scenie dużą część dynamiki wizualnej. Nawet Ci Klicor napisał że kadrowanie jest z tesco, kto jak kto ale on raczej wie co pisze. Pomysł jest spoko, można z niego dużo wycisnąć, ale ogolna plastyka jak na razie dupy nie urywa, takie moje zdanie. A potencjał jest. pozdrawiam! (już się odczepiam:p)
mookie Napisano 12 Luty 2010 Autor Napisano 12 Luty 2010 (edytowane) Peace, Levus; wbrew swoim słowom posiedziałem jeszcze nad pozą, wkrótce ją zaprezentuję. W między czasie pułpka (już z serem). [/url] Edytowane 13 Luty 2010 przez mookie
Nezumi Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 No fajnie ze pokazales zdjecie pulapki. To teraz pokaz jak tam ci wyszlo w 3d. ;) super jest
Kris_R Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 Konkretnie! Zawsze mnie jakoś śmieszy i jednocześnie dziwi, gdy mówicie o funkcjach w Blenderze które przerastają najśmielsze oczekiwania użytkowników maxa.. i to soft za free... Szczurek naprawdę jest w pytę! Nad kadrem i pozą bym popracował.. już tyle osób to pisało, że aż głupio się powtarzać. Ale faktycznie jest mocno centralnie, ciasno i sztywno. Mogą się zdarzyć centralne kadry w orientacji wektykalnej... ale wtedy przeważnie sama narzuca się kompozycja symetryczna.. że po lewej i po prawej masz podobnie. U Ciebie aż się prosi, żeby lekko po skosie to popowadzić. Ale kadrowanie to akurat często rzecz gustu. Co do sztywności - pisano już o pochyleniu i ugięciu nóg - dołączam się, jeśli nie jest za późno na poprawę pozy. Co do ciasnoty z Tesco - no trochę powietrza by się szczurkowi przydało. Bez wątpienia. Reszta jak na razie gites!
DonJakub Napisano 13 Luty 2010 Napisano 13 Luty 2010 texturki fajne tylko może na sera dać trochę odcieni starego żółtego tak by wyglądał jak z przed 3 dni
mookie Napisano 13 Luty 2010 Autor Napisano 13 Luty 2010 Nezumi, bbandi - dzięki! Kris_R - nowa poza już jest, ale najpierw nałożę na sapera futro, żeby ocenić, jak prezentować się będzie lepiej. DonJakub - racja; ciężko mi uzyskać dobry efekt z blenderowym SSS, ale powalczę. Detonator - będzie z tyłu i to rozmazany, więc bez szaleństw.
kliment woroszyłow Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 dobre modeliki jedyny crit to zegarek troche mi wygląda jakby był z drewna ;)
mookie Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 (edytowane) kliment - dzięki, poprawiłem nieco shader. Prace nad sceną już właściwie ukończone, czas na jej głównego bohatera. Wtedy też posiedzę jeszcze nad światłem. Edytowane 19 Luty 2010 przez mookie
mafida Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Świetnie wygląda scenka.Tylko ser mi nie do końca pasuje,taki jakby za bardzo obły,jakby sie stopił.Przydałoby mu sie parę ostrzejszych krawędzi. Pozdr:)
Kub@ Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 wg. mnie ser i jego shader właśnie świetnie się prezentuje, wygląda całkiem apetycznie :). czepialstwa: Gdzieniegdzie przydałoby się wzmocnić ambient occlusion, bo gi wydaje sie być troche słabe. W szkiełku od zegara nic sie nie odbija, przez co jest praktycznie niewidoczne. Bardzo fajna pracka, Czekam na końcowy ekekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się