Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 123
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej fajnie Ci idzie ale - mam taka propozycje;).A ze jeden obraz wart jest...;).To poswiecilem chwilke dla pobudzenia sie z rana :) i naszkicowalem.(mam nadzieje ze nie przeszkadza:))

-wiecej dramatyzmu -swiatlo kadr poza.Oczywiscie z prawej strony brakuje czegos.

-emocji w postacji;)

-bajer w postaci SSS co zawsze dodaje smaku w cg ilustracjii(patrz ostatnia bitwa na cgtalk still3d;))

Niewiem czy to widac na szkicu:

szkic.png

pzdr

Kuba

Napisano (edytowane)

Scatmax - fajny pomysł, ale oznaczałby całkowite przemeblowanie projektu.

 

Dzięki za sugestie i komentarze! Kroczek do przodu (głównie w zakresie pozy szczurka i kompozycji). Render oczywiście testowy (łuski nieco lewitują, a dof jest wyjątkowo brzydki).

 

PS Oko zostało podmalowane żeby lepiej zilustrować pozycję sapera.

 

[/url]ujecie2.jpg

Edytowane przez mookie
Napisano

Spoko nie narzucam.

Co mnie draznie to to ze troche na zbyt doslownie traktujesz swoj pomysl wszystko poszlo swietnie technicznie ale sterylnie i bez wyrazu.Ale pamietajac Twoja "Mysze na mikrofonie" to mysle ze wybrniesz i bedzie fajnie:)

Takie pytanie widze ze pokazaly Ci sie "yafray'owe czarne pixele smierci!" walcze z nimi.Moze ty odkryles co jest faktorem tego?To nie jest zalezne praktycznie od zadnej rzeczy tym bardziej prawie wogole do renderu dzieje sie jak chce...wpadam w depresje;)

pzdr

Kuba

Napisano

Sztywny ten szczuras - z ta blacha to ani sie schylic ani zgiac. Moze tym widelcem czy co tam ma niech to rozbraja? Bo tak to tego nie siegnie po prostu...

Ogolnie pozytyw.

Napisano

Bardzo fajnie to teraz wygląda, ciekawe jak będzie się to miało z materiałami.

 

ps. czy tylko mi on wygląda na Stachursky iego

 

pozdr.

Napisano

Dzięki za komentarze!

 

krzyhh - kurde, uparłem się, że coś tutaj będzie delikatnie dymić na scenie, a łuski zdają się pasować idealnie (pierwotnie miała być jakaś mina, bomba, albo granat dymny, ale to wszystko jest za duże).

Scatmax - chyba wybrnę z tej sterylności :) ; nie zależy mi na wielkiej epickiej scenie a raczej prostym, zabawnym obrazku; co do pikseli śmierci, to ja akurat renderuję w Internalu; o ile mi jednak wiadomo to z nimi nie wygrasz - ten bug trwa od wielu wersji Blendera (dotyczy bowiem nie tylko Yaf(a)raya ale i innych silników) i zdaje się być nieśmiertelny.

 

Nezumi - może i sztywny, ale również obdarzony bardzo krótkimi łapkami; pierwotnie miał on nabijać serek widelcem, który ma na plecach, ale nijak nie potrafiłem zmusić sapera do naturalnego schwycenia go w dłonie. Poświęcę jednak jeszcze trochę czasu na jego dobre ustawienie, aczkolwiek rewolucji nie będzie.

 

Conte - dzięki za uwagę, poprawię!

 

JunioR - dzięki!

Napisano

Pomysł i wykonanie pierwsza klasa, ale scena trochę mniej, nie czuć tego napięcia;) Powinien kucać, na twarzy (pysku) powinien malować się wysiłek i skupienie, krople potu, a on sobie stoi i wyciąga łapkę... Trochę nie rozumiem tego otoczenia, łuski, jakiś trotyl, a tu nagle pułapka z serkiem. Zostawiłbym samą pułapkę. Duży potencjał, ale jeszcze tak bym tego nie zostawiał!

Napisano

Czy ten szczurek będzie miał więcej detalu na pysku czy tak już zostanie? A tak w ogóle co do twarzyczki szczurka to nos wydaje mi się taki mało wyraźny, proponowałbym żebyś poprawił kontur noska :)

Napisano

kłapouchy - pyszczek będzie jeszcze poprawiony, póki co skupiłem się na pozie. Nie będę się wysilał ze szczegółami, skoro saper i tak zostanie pokryty sierścią. Co do noska to dzięki za przypomnienie, cały czas o nim zapominam. Zajmę się tym.

 

Ostateczna (chyba) poza szczurka.

 

45259573.jpg

 

PS Dzięki za gwiazdki przy wątku; niby drobiazg, a bardzo mnie motywuje do pracy.

  • Confused 1
Napisano

Niepodoba mi się ta poza, wygląda jakby trenował telekinezę.

Nie ma dramatyzmu w tym jego sięganiu po ser, zrób coś z tym.

Pamiętam Twoją scenkę "5 minut sławy" tam również brakowało mi kopnięcia w jaja.

 

Sama gęba szczura również, jak muminek, albo miniaturowa krowa (w dodatku spod chełmu wystaje mu krowie ucho, jak chcesz na siłę wyciągnąć mu uszy spod hełmu, to albo dziury, albo inny hełm:), może kask budowlany na szczycie czaszki, taki przymały, wtedy będzie widać jego szczurze uszy!), szczur ma podłużny ryjek.

Wydaje mi się, że warto powalczyć z tym jeszcze, bo Twój zamysł i efekt jaki chcesz osiągnąć (z przymrużonym okiem) może być naprawdę fajny, szkoda to zepsuć.

 

pozdrawiam!

Napisano

Levus, Klicek - wielkie dzięki za komentarze; teraz jak na to patrzę z perspektywy czasu, to sam widzę, że ta poza była beznadziejna.

incorect - faktycznie bez sensu, będą gwoździe.

 

Wojuję jeszcze z ustawieniem szczurka, potem poprawię deczko jego anatomię.

 

pozan.jpg

Napisano

rofl, burzy logike sceny??no tak, szczur "saper" w helmie i zbroi, stoi na 2 lapach chcac ostroznie zlapac ser..a Tobie w logice nie pasuje fakt ze nie uzywa widelca XD ???

  • Like 1
Napisano (edytowane)

No bo czemu ma ryzykować że mu łapki zatrzaśnie skoro może ser widelcem zdjąć, z tego co widze bomba jest zegarowa to właśnie powinien jak najszybciej działać a nie czaić się nad serem bo czas ucieka, jakby była pułapka połączona z bombą dodatkowo (taki bonus zatrzaskuje go i wybucha jeszcze) to wtedy bym sie nie czepiał:).

Edit:

Autor sam brał to pod uwage bo umiescił mu w łapce widelec strone wcześniej tylko że sie ludziom nie podobało.

Edytowane przez bbandi
Napisano
rofl, burzy logike sceny??no tak, szczur "saper" w helmie i zbroi, stoi na 2 lapach chcac ostroznie zlapac ser..a Tobie w logice nie pasuje fakt ze nie uzywa widelca XD ???

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... bardzo dobre, ubawiłem sie :D

 

mookie- bardzo fajny szczurek ;)

Napisano

bbandi - dokładnie tak jak napisał M4rcus, to ma być zabawna scenka, tutaj nawet nie należy za dużo analizować. Faktycznie na początku przymierzałem się, żeby saper trzymał coś w wyciągniętej łapie, ale zrezygnowałem - nie dlatego, że "sie ludziom nie podobało", ale jakoś mi nie pasowało wizualnie.

 

kliment woroszyłow - dzięki

Napisano

Ja tam byłbym za tym, by trzymał nóż i widelec. Może to szczur światowiec i w niejednym Mariocie jadał.

Ludze, czy w Ratatujjjjj, ktoś doszukiwal sie Logiki? Po co.

Scenka jest doskonała. Logicznie można wytłumaczyć, że robota robotą ale przed nią można by coś wszamać. Szczurzy Instynkt przemowił. Ode mnie masz 7* za scenę, model, koncepcję i to co jeszcze dorobisz i 10* za uśmiech jaki wywołały niektóre wpisy.

Napisano

Mi też sie podoba tak jak jest.Widelec w łapach nie potrzebny.Poza juz jest fajna i nie warto zmieniać,najwyżej jakiś patyk w łapce by mógł trzymać i szturchać ser...

 

Pozdr:)

Napisano

A moim zdaniem dalej trening telekinezy.

Może rozstawienie nóg by coś pomogło, ta tylko nieco dalej, tak na paluszkach:)

 

Bardziej skośnie chyba powinien stać, tak bardziej dramatycznie.

Ja bym jeszcze z kadrem walczył, ale jak tam sobie chcesz..

 

"to ma być zabawna scenka, tutaj nawet nie należy za dużo analizować."

Tym bardziej wymaga walki z kadrem i pozą..

Napisano

Teraz nie wyglada jakby rozbrajal ta puapke ale bardziej jak szczur-saper co to dal rade wszystkim tym wybuchowym materialom w tle a tutaj za chwilke da sie zlapac jak jakis pierwszy lepszy gryzon ;) Jest zabawne i fajne - tyle ze nie ma w sobie nic z rozbrajania - wyglada bardziej jakby szczur ulegal pokusie sera po prostu. I jako takie - dziala. Jako saper - nie.

Napisano

A moim zdaniem to kwestia wizji autora. Scena przede wszystkim ma być zabawna wizualnie, a dla analizatorów brak widelca można zawsze jakoś wytłumaczyć :)

- nie było pod ręką

- normalny widelec był zbyt duży i cięzki, a lokatorka mieszkania jest anorektyczką i nie jada ciast, więc nie ma małego widelczyka, cały swój obiad przeznaczyła na pułapkę dla szczura

- szczur jest hardkorem, ci co używają widelca to mięczaki bez jajców

 

To co bym od siebie dodał to zapewne jakiś bardziej dramatyczny kadr - nie wiem jak Ci to by wizualnie i koncepcyjnie przypasowało, ale możnaby np obniżyć kamerę bardziej do poziomu podłogi i rozciągnąć nieco perspektywę. Dla podkreślenia "saperskości" sceny dać np. szczurzą 1-2 osobową publikę, która zamarła w przerażeniu przed nadchodzącym zagrożeniem.

Napisano

Fakt, nie zauważyłem/nie skojarzyłem tego z widelcem. Czyli w grę wchodzi 3 opcja i po problemie. Tak czy inaczej to co napisałem wcześniej to zwyczajne ukazanie setek sposobów by wytłumaczyć takie a nie inne zobrazowanie sceny. Podać inne?

- szczur jest niedoświadczony i zapomniał, że ma pomoc na plecach

- nie nauczono go korzystać z urządzenia na plecach

- może ostatnia próba z jakiegoś powodu nie skończyła się najlepiej i uznał rękę za pewniejszy sposób

- moze jest z kolei tak doświadczony, że na taką tam pułapkę urządzenie/widelec nie jest potrzebny, ot łatwizna...

 

i tak można wymieniać i wymieniać.

Tak przy okazji - skoro autor pokazał, że szczur ma urządzenie/widelec (jak wcześniej nie zauważyłem) i go nie używa, to zapewne ma ku temu jakiś powód.

  • Like 1
Napisano

Aż musiałem sobie przypomnieć, jaki był pierwotny zamysł na pracę z mojego pierwszego posta. Trochę to ewoluowało, obecnie jest tak, że szczurek zerwał się z linki, aby dobrać się do sera, zapominając o swoich stricte saperskich obowiązkach. Levus - z tymi stopami to faktycznie muszę popracować, co do kadru raczej rewolucyjnych zmian nie będzie. Pyszczek szczurka jakoś teraz przypomina mi za bardzo królika i zostanie nieco zmieniony.

 

ArTooRo - fajne interpretacje, mamy podobne podejście do tego typu prac.

 

Dzięki za komentarze!

Napisano

Levus - kurcze, nie może przecież być tak, że wdrażam w życie każdą uwagę w wątku, to by była jakaś paranoja; zmienię kadr - połowa osób powie, że dużo lepiej, połowa, że znacznie gorzej; mam swoją koncepcję i będę się jej trzymać, aczkolwiek każda opinia jest dla mnie cenna (nie tylko w kontekście sapera, ale i przyszłych grafik). Jeżeli zacznę nerwowo podążać za każdym kierunkiem, który wskazują mi osoby udzielające się w wątku, praca nie zostanie nigdy skończona, tym bardziej, że często są to kierunki wzajemnie się wykluczające. A ja nie chcę się zatrzymać na jakimś rozwidleniu.

Napisano

Większość uwag nie ingerujących w projekt (jak to ładnie sam nazwałeś przemeblowaniem:) ) tyczy się pozy, poza grajac z kadrem buduje w scenie dużą część dynamiki wizualnej. Nawet Ci Klicor napisał że kadrowanie jest z tesco, kto jak kto ale on raczej wie co pisze.

 

Pomysł jest spoko, można z niego dużo wycisnąć, ale ogolna plastyka jak na razie dupy nie urywa, takie moje zdanie. A potencjał jest.

 

pozdrawiam!

(już się odczepiam:p)

Napisano (edytowane)

Peace, Levus; wbrew swoim słowom posiedziałem jeszcze nad pozą, wkrótce ją zaprezentuję.

 

W między czasie pułpka (już z serem).

 

[/url]syr.jpg

Edytowane przez mookie
Napisano

Konkretnie! Zawsze mnie jakoś śmieszy i jednocześnie dziwi, gdy mówicie o funkcjach w Blenderze które przerastają najśmielsze oczekiwania użytkowników maxa.. i to soft za free...

 

Szczurek naprawdę jest w pytę! Nad kadrem i pozą bym popracował.. już tyle osób to pisało, że aż głupio się powtarzać. Ale faktycznie jest mocno centralnie, ciasno i sztywno. Mogą się zdarzyć centralne kadry w orientacji wektykalnej... ale wtedy przeważnie sama narzuca się kompozycja symetryczna.. że po lewej i po prawej masz podobnie. U Ciebie aż się prosi, żeby lekko po skosie to popowadzić. Ale kadrowanie to akurat często rzecz gustu. Co do sztywności - pisano już o pochyleniu i ugięciu nóg - dołączam się, jeśli nie jest za późno na poprawę pozy. Co do ciasnoty z Tesco - no trochę powietrza by się szczurkowi przydało. Bez wątpienia.

Reszta jak na razie gites!

Napisano

Nezumi, bbandi - dzięki!

Kris_R - nowa poza już jest, ale najpierw nałożę na sapera futro, żeby ocenić, jak prezentować się będzie lepiej.

DonJakub - racja; ciężko mi uzyskać dobry efekt z blenderowym SSS, ale powalczę.

 

Detonator - będzie z tyłu i to rozmazany, więc bez szaleństw.

 

detonator.jpg

Napisano (edytowane)

kliment - dzięki, poprawiłem nieco shader.

 

Prace nad sceną już właściwie ukończone, czas na jej głównego bohatera. Wtedy też posiedzę jeszcze nad światłem.

 

renderv.jpg

renderd.jpg

Edytowane przez mookie
Napisano

Świetnie wygląda scenka.Tylko ser mi nie do końca pasuje,taki jakby za bardzo obły,jakby sie stopił.Przydałoby mu sie parę ostrzejszych krawędzi.

 

Pozdr:)

Napisano

wg. mnie ser i jego shader właśnie świetnie się prezentuje, wygląda całkiem apetycznie :).

czepialstwa:

Gdzieniegdzie przydałoby się wzmocnić ambient occlusion, bo gi wydaje sie być troche słabe.

W szkiełku od zegara nic sie nie odbija, przez co jest praktycznie niewidoczne.

Bardzo fajna pracka, Czekam na końcowy ekekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności