Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

no tak macie racje- w przegladarce mam inną wersję FP niż we flashu, zapomniałem o tym i wersja wypuszczona do wglądu ma za mały podgląd. Sam podglad jest potrzebny, bo odciąża serwer (teraz nie, ale gdy podziele fotki na miniaturki i pełne wersje) - userzy nie będą tak czesto klikać na pełną wersję, poza tym będzie można przeczytać informacje o pracy i autorze bez wczytywania pełnej wersji. Mam nadzieje ze to będzie dbre wyjście.

 

Sorry za taką małą wersję - ta powinna wyglądać ok http://blue-box.com.pl/klienci/gal/vars.html

poza tym dzięki za opinię.

jak ktos chce pelna wersje na ekranie: http://blue-box.com.pl/klienci/gal/gallery3D.swf

 

czasem moze sie zaciąc jest jeszcze daleko od konca.

Edytowane przez olaf
  • Odpowiedzi 812
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej, galeria już nieaktywna. Ponizej mod-screen do flashowej gierki. Mazaje zastąpią tekstury, juz sprawdzałem flash uciągnie takie wyścigi. Ma byś śmiesznie i nie nudno, bardzo dynamicznie, cos jak ścigacze na tatooin'e.

 

Do konca daleko.

rac01.jpg

Napisano

ok dymek wyszedł tak - okazało się to mega banałem - ten emiter z dołu nie będzie widoczny bo zasłoni go logotyp. Ten półkolisty dodatek to wektor, nie wiem czy bede mial czas na wyrenderowanie takiego w 3d i zabawę ze studiem.

www.blue-box.com.pl/klienci/smoke1a.mpg

 

renderowane dymem z 96 resolution bez high quality, dwoma teksturami z kolorem gradientowym - to dla ciekawskich. Daje dość szybkie efekty w podglądzie i renderze.

Napisano

siea.

 

nie zakładam nowego wątku, bo mi sie nie chce. Ponizej zakończone prace nad Berlin Doner Kebap.

 

po kolei wrzuce kilka elementów.

 

Wersja pionowa logotypu, jaka została zaakceptowana.

 

bdk3.jpg

 

wersja pozioma (podstawowa) i pionowa w wizualizacjach na nowootwieranej knajpie. Na sam wybór wystroju w restauracji miałem jako taki wpływ. Dobrałem krzesła (czerwone), kolor posadzki (grafit), baru(czarny), ścian(popiel), kolor stołów (ale już nie pamiętam jaki chyba białe albo jasny popiel). Knajpkę otwieraja za kilka dni więc wtedy sie upewnię.

bdk1.jpg

bdk2.jpg

 

Ostateczne wersje plansz menu (jak są literówki to milczeć i modlić się, by nikt nie zauważył)

bdk4.jpg

 

Karta B1 -screen z ilustratora. Wiem mogło być lepiej ale lepsze jest wrogiem dobrego i wielkim wrogiem deadline'ów

bdk5.jpg

 

enjoy. Ogółem zaprojektowałem całe ID różnego rodzaju zasady i inne reguły używania logotypu z majonezem, mieszania z wódką itp. jak to w logobooku.

Napisano

eh. Pamiętam jak za dużego kebaba z fetą w barze sieciowym w dużym mieście płaciłem jakieś 6zł :|.

Ogólnie to spoko. Tak na pierwszy rzut oka co mnie razi (ale głodny zwykły śmiertelnik pewnie nie będzie zwracać na to uwagi)

 

1. Czcionki opisów

2. Brak konsekwencji w układzie cena - nazwa (raz nad raz pod)

3. słowo 'sałatka' pod vegamega.

 

jakaś nieciągłość w logo się pojawiła po lewej.

Napisano

hej. Marvin masz rację przede wszystkim z tą sałatką - tu przyznaje, że poległem i nawet nie wiedziałem jak z teg wybrnąć. Krój Franklin Gothic mi bardzo pasował d koncepcji marki i nie mieszałem go z niczym. Poza wymuszonym napisem klasyka gatunku. Z cena masz rację - wiekszośc plansz ma szablonowy układ prawy dół ale nie każde dało się pokazać tak samo, choc zgadazm sie - musze nast. razem mocniej okreslac zasady tworzenia materiałów.

 

@sbt: powiem Ci, ze kazdemu kojarzy sie z czyms tam. Dla mnie to gruszka ;)

ale wymusiłem g na kliencie, bo jestem przekonany, że będzie łatwy do zapamiętania i rozpoznawalny. Niestety mam zły zwyczaj pokazywania jednej propozycji i zmuszania do niej (hipnoza, gaz musztardowy, elektrowstrząsy). Mam nadzieje, ze się nie pomylę bo w sumie za to biorę kasę, by wiedzieć lepiej od klienta. Dlatego tez w zasadzie nie pytam ich nigdy o zdanie. Oczywiscie, nie twierdze, ze jest niepodwazalnie za.bisty na pewno da się zauwazyc wiele mankamentow, ale pewnosc siebie jest wazniejsza niz dobry dizajn :P

Napisano

Plansze bardzo fajnie ostatecznie wyszły, ale też bym się przyczepił do tego logo, lubię proste projekty ale ten jest za prosty i nie ma innego odniesienia jak do kebaba na ruszcie, a jak zabrać podpis to skojarzenia mogą pójść w przeróżne kierunki. To jest słaby punkt całego projektu. A co z misiem? Utknął gdzieś czy będzie? :D

Napisano

Hej Misiek jest na opakowaniach w wizualizacjach na menu dla dzieci. Wymaga jeszcze pracy, a ja mam klęskę urodzaju więc nie mam wolnej głowy i ręki do tego niestety.

 

Knajpka nowego Berlin Doner Kebap została otworzona w Szczecinie, na rogu Krzywoustego i Boh. Warszawy w nowej galerii handlowej. Prognozy patrząc po dwóch dniach istnienia nowej w sumie marki w niezbyt ruchliwym CH są bardzo pozytywne więc zapraszam, do swojego portfolio :P

Napisano

to chyba nie jest 2d ale łatwiej mi ogarnąć bryłę w 3d. Daleko do pierwowzoru misia Kabapowego, ale spokojnie dociągniemy. Na razie takie 2godzinki prób.

 

mis3da.jpg

 

mis3db.jpg

Napisano

masz racje, t nie ten dział. Dlatego ten stan podmalowałem (krzywo) w szopie. Mam nadzieje, ze choc czesc glutów wynika z normal mapki a nie z geometrii ;)

 

mis3db1.jpg

mis3db2.jpg

Napisano

podobno w kazdym tworze jest coś z autora. Trudno, musze z tym żyć. Podmalówka w szopie. Idzie na półkę, chyba ze ktoś ma uwagi, ktore mogą sie przydać.

mis3db5.jpg

Napisano

Za cholere nie kumam piewszego. A nie dosc ze nie kumam to jeszcze odczytac nie potrafie - cos tam o syfilisie ale .... ;) Podoba mi sie szkic though.

Napisano

penis enlargement up to 140cm czyli jak przemycic gest hitlerowski berlinskiego misia w przekazie dla dzieci. To poleci na rollup'a najprawdopodobniej w punktach gdzie da się je wystawić (na tzw. food court'ach). kazdy mały HJ dostanie kolorowankę z planami inwazji na Polskę.

 

miarka_mis.jpg

Napisano

Wybacz ale jakis taki na szybko od....bebniony ten mis. Nogi koslawe i roznych wielkosci, glowa wyglada na doklejona - chyba przez to, ze ma duzo mniejszy stroke/outline na tej jasniejszej czesci pyszczka niz ma nizej na jasniejszej czesci brzucha, brak cieni w okolicach oczu tez nie pomaga... W ogole cieniowanie jakos tragicznie wyszlo - pod nosem ma cien ale juz na zgieciach lap, pod oczami, pod cala lewa lapa, pomiedzy nogami go nie ma... Brzuch ma jasniejszy punkt centralnie mimo ze sylwetka sprawia wrazenie jakby stal nieco bokiem. Prawa lapa ma palce a lewa i stopy juz nie maja Itd, itp.

Olalbym komentowanie ale nie chce zeby powstal kolejny gniot dla dzieci, bo jakos tak zwykle jest, ze jak dla dzieciakow to mozna olac szczegoly i walnac byle co - byle bylo kolorowe... A to zwyczajnie brzydkie jest jak opakowanie zastepcze jakiegos batonika czekoladopodobnego...

Napisano

a dzieki za opinie. musze czasem wrzucic, bo o ile stroki się poprawi, to reszty zwyczajnie nie widze, za bardzo mi sie opatrzyło. Cienie podobne jak pod nosem okazało się, że postarzają miśka, więc pewnie ten spod nosa zniknie. Resztę tego co powiedziałeś przemyślę, bo wstawiłem, głównie dlatego, ze jakoś nie moge sie wstrzelić w tą postać na 100% te rozjasnienia np. na dole pyszczka są skopiowane na jasny brzuch ale myslalem ze tyko mi sie wydaje ze sa mniej widoczne. Dzieki.

Napisano

za nezumi podpisuję się niestety nieciekawy miso z tego wszystkiego najlepsza miarka jest ;] a raczej te 140 cm troche aliasing kłuje ale to do naprawienia xD

misiek kojarzy mi sie z kartakmi przedstawiających żuli i z napisem pozdrowienia z polski wybacz ale tak mi sie skojarzyło ;]

Napisano

ok dzieki ze Wam sie chciało troche potyrać rodaka, wiem że w polsce o to nie łatwo i doceniam heeh. A teraz na poważnie, pewnie przydałyby mi sie kilka dniu urlopu, bo nie moge dojsc co w nim tak słabego ogólnie. Dystans mi sie przyda w weekend. Ponizej poprawiona wersja wg. sugestii za ktore dziękuję.

miarka_mis2.jpg

Napisano

hej tu jest link do jednej rzeczy - testuje gesty myszki. W tym należy wykonać kółko odwrotnie do wskazówek zegara (zaczynając na 6tej). Podobno nie działa zbyt dobrze przy pracy z touchpadem, ja nie miałem większych problemów. Jak ktoś ma krytyczne uwagi, to niech pisze.

 

http://test.bluebox.rm-it.pl/test/mG.html

Napisano (edytowane)

ok tym razem postanowiłem sprawdzic jaką grę flashową jesteśmy w stanie (z moim junior designerem) trzasnąć w tydzien. On pracuje 3 dni, bo jest długi weekend ja ok5, bo jest długi weekend.

 

gatunek: zręcznościówka w stylu river ride z tą róznicą, że trafiamy do piekła i strącani ze skały do kotła gorącą smołą musimy się jak najbardziej nachapać w locie, by wykupić się z piekła.

poniżej jedna z przeszkadzajek czyli inny lecący do kotła grzesznik.

ava_test.jpg

 

grzeszników będzie w sumie kilkuset, podzieleni na kategorie. Nie zabraknie sędziów, adwokatów, polityków, księgowych itp. czyli najgorsze mendy społeczne :)

 

oczywiście będa nam przeszkadzać zabierając kasę (adwokaci zabierają najwięcej). Zbieramy tez w locie małe słodkie kotki - dla Szatana. Kotki zabierają nam Kaci i Pimpowie (they like pussy). Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Będzie można grać na 7etapach i dokupwać akcesoria ułatwiające zbieranie kasy na łapówkę z piekła. Chciałem zrobić ficzers z eliksirami z palonych kotków ale ostatecznie trafią jako ofiara dla szatana.

 

Po jednym dniu produkcji mam już gotowy gameplay etapu ze wszystkimi koniecznymi kontrolkami, junior obrysował mi w wektorze wszystkie narysowane postaci, gameplaya wrzucić nie będę mógł ale podzielę się screenami.

Edytowane przez olaf
Napisano

sprytnie dzięki tobie można trochę myków się nauczyć, te knypki animowane bedą? czy tylko tak sobie spadać w dużej ilości? (fajnie jakby sobie nogami rękami machały szybko ;]), sprytny sposób na różnorodność ile elementów różnych musisz przygotować żeby mieć te kilka setek ludków, korpusik w większości ten sam czy skryptowo kolor się zmieniać tez bedzie?

mógłbyś pokazać bardziej skomplikowaną postać w wektorze z rozbiciem na animację bo ostatnio sam muszę coś takiego zrobić i ciekawym jak z tego wybrnąć xD, tzn mam sporo animacji do zrobienia a nie chce mi się rysować całych kaltek i planuję sobie to jakoś rozbić na poszczególne części ciała (sorki za oftp)

Napisano (edytowane)

telthlona: tak indie. podobne, bo wybrałem miny, ktore mi pasowały a kubraków i koloru włosów jeszcze nie miałem. To akurat grupa żołnierzy. Sędziowie czy maklerzy będą mieli wiadomo inne stroje, kolory itp. Wrzuciłem na gorąco po pierwszej godzinie składania materiałów od juniora, bo mi się spodobały.

 

yarosh: tak dłonie i nóżki są do animacji przygotowane ale możliwe, ze nie bede tego animował, bo i tak trzeba dać pauzę, by zobaczyć kto przeleciał ;) muszę uważać na framerate na wypadek gdyby to miało lecieć na telefonie czy tablecie.

Włosów mam ok 10klatek, ust 5, oczu 7, kubraków 12 (dojda inne grupy jeszcze) dodatków do kubraków 3 (tylko teraz dla żołnierzy - medale, wrona i kieszonka), wąsów chyba 12. Ogólnie dla każdej grupy będę blokował zakres losowania ale w każdej powinno wyjść 300-400 kombinacji. Kolory nie są dobierane skryptem tylko po klatkach - mam większą kontrole nad trafnością i różnorodnością, losuje sobie klatkę i do niej skaczę.

Z tej produkcji materiałów udostępnic nie mogę poki co, pomysle pozniej czy mam gdzieś juz coś podobnego porozbijanego na kawałki pod animację, powinno być, gdzieś. Ale najlepszy sposób to animowanie movieclipa i w razie potrzeby podmiana jego zawartości albo przeskoczenie do kolejnej klatki z inna wersją. Ja wole klatki, bo jestem mimo wszystko bardziej grafikiem niż programistą. W grze dofus tam mają wykonane szkielety postaci (dofus.com)

 

test sędziów (przy pierwszym miałem źle ułożoną togę i łapka wystawała ba bardzo):

avatarTest3.jpg

 

edit2: confes ya sins!

avatarTest4.jpg

Edytowane przez olaf
Napisano

oki, dzięki ola-f, chodziło mi bardziej o to o czym dość często wspominałeś (nie o powyższy projekt), ze warto mieć przygotowane wektory pod animację, myslałem że masz to jakoś porozbijane na elementy które łatwo modyfikować itd.

Napisano

tak mam, jakbym Ci podesłał FLA to bysmy się zrozumieli, a teraz musze opisać. Każdy element jest klipem i w nim są modyfikacje. czyli jezeli animuję głowę to animuje sie cała głowa bez względu na to jaki jest wyraz twarzy, fryzura itp. jezeli animowałbym tylko np oczy, to one animowałyby sie w każdym układzie (np. mrugałyby wszędzie tam, gdzie są widczne) na każdej postaci tak samo. O to chyba Ci chodziło. Te postaci u gory składaja się z 11elementów ciała i każdy z nich moze mieć różny wygląd ale animowałyby się tak samo (lub same w sbie moga też zawierac indywidialne animacje np. kiwający się łańcych sędziego jako jeden z wariantów ozdoby). Trzeba tylko przygotowawac kolejne modyfikace tak by miały tą samą zasadę budowy inaczej jakiś wariant będzie wyglądał nienaturalnie.

to chyba o to chodziło.

W przypadku Twojej postaci z teczki też mozna tak zrobić wtedy podmieniasz broń, tarczę lub zbroję w zależności od ekwipunku itp.

Napisano

ano tak ;], myślałem, że masz to wszystko mniej więcej rozbite na części ciała, w zależności co dana postać robi (w wektorach dość sprytnie się da to zrobić), czyli np stopy w różnych skrótach perspektywicznych podobnie rece itd. co pozwala złożyć odpowiednią animkę nie martwiąc się o proporcje itp operując praktycznie na operacjach obrót i przesuń i poprawiając ręcznie miejsca łączeń (możliwe że kombinuję pod górkę) oczywiście zachowujemy możliwość dodania np hełmu zamiast włosów haka zamiast dłoni itp. (tak sobie oglądałem ostatnio bajki z synkiem i dość chyba popularna jest ta metoda oczywiście w mniej skomplikowanej chyba wersji), zapewne same oczywistości tu wypisuje jednak dopiero zaczynam gryźć ten temat xD

Napisano

dobrze kombinujesz, jak musze to tak rozbijam. Nie mniej raczej unikam tworzenia obiektów pod róznym kątem i mieszania nimi w czasie animacji, bo pracy jest sporo a efekt doceni niewielu, z czego połowa uzna, że lepiej byłoby to zrobić np. w 3d. W samej animacji czesto wystarczy sprytnie uzywac shear/size/rotate + ew. rozbicie elementu na subelementy (np. topora na ostrze i uchwyt) i odpowiednie ich przemieszczanie w czasie animacji. Przy krótkich i szybkich przejściach wychodzi ekonomiczniej, a Ty możesz sie skupić na timingu całej sekwencji np. ciosu itp. co wpływa korzystniej na odbiór moim zdaniem. Szybka animacja z miękkim zakończeniem w nawet niewielkim procentowo w zakresie ruchu (czyli np. z 20klatek ostatnie cztery rozciągasz do 16 i robisz z nich płynne wygaszenie animacji) i tak jest odbierana przez oko jako płynna całość, a końcówkę robisz z małych ruchów elementami, które generują mniej baboli.

Napisano

hej, poszedłem za radą grafika i zmieniłem nieco konwencję - teraz będzie można wykonując odpowiednią akcję w grze (akcja o charakterze zręcznościowym) aktywować flame mode pozwalający palić innych grzeszników zbierając za to dodatkowe punkty. Poniżej screen - mocno beta, grafiki jeszcze nie mam skończonej na razie przygotowuje silnik pod rozne ficzersy i testuje gameplpay. Co sądzicie o takim rozwiązaniu?

 

burn1.jpg

Napisano

jeśli nagradza dobrą gre i nie jest za łatwe do wykonania plus można to łączyć w kombosy to jestem za, jesli nie tylko ogniste klimaty to moznaby pomysleć o mrożeniu wtedy szybko by spadali i się rozbijali na dole ;] + mogliby jakieś skrzynki w inny sposób niedostępne rozwalać tak samo ci płonący jakieś baloniki i z podwieszonymi fantami pekac xD

Napisano

dodałem broń - na razie jedną ale skrypt już tylko czeka na kolejne ktore są wstepnie "zgraficzone" tylko nie zanimowane.

sshoot4.jpg

Napisano

kompilacja wektor artów - miałem kilka dni przerwy, wróciłem opalony i przystojny jak Fabio ale teraz siadam do gry. zostały 2dni produkcji by zmieścić się w 6dniach produkcyjnych ale będzie ciężko, bo jak się polubi projekt nie sposób iść na kompromis.

 

screenSh1.jpg

Napisano

plan jest, by ją sprzedać tak, by pojawiła się na jakimś portalu z grami casualowymi. Co wyjdzie z planu nie wiadomo. Fajnie, że się podoba, raczej nie trafia do głównej grupy docelowej casuali flashowych (gospodynie domowe) ale moze pozniej machnę port na viFona i Androida, bo flash bardzo to ułatwia i będzie można sie pobawić za free.

Na szczęście znajomym też się podoba mam więc darmowych beta testerów ;>

Napisano

ok przeszkadzajki i system losowania ubioru skończony i podłączony pod listę poziomów (różne poziomy, różne typy przeszkadzajek z różną charakterystyką). Jeszcze czeka troche pracy mnie z wyglądem leveli, by nie były takie same oraz zabawa z balansowaniem leveli i upgrade'ów.

avatarTest5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności