Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej.

Miało wyjść super, ale jak zwykle nie starczyło czasu/siły i wyszło dość blado przy oryginalnym, genialnym, wypasionym :) rysunku lordabiernac'a.

 

Oryginał: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41148&page=15

 

Tak czy siak, nieśmiało wrzucam, żeby się nie kurzyło. (chociaż i tak jak na moje postaci to nie jest najgorzej :P)

 

Dzięki Szymon za rady i zgodę! :)

Mam nadzieję, że wybaczysz taki finał.

 

Maya, Mudbox, Photoshop.

 

cwaniakg.jpg

 

edit: daje mniejszy rozmiar, zeby nie rozciągać forum (i ukryć niedociągnięcia :P) a wiekszy jest tutaj:

http://img694.imageshack.us/img694/144/cwaniakmr.jpg

Edytowane przez ptaszek
  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Efekt całkiem fajny ale brakuje trochę postprodukcji. Oddaj z powrotem pod pędzel lordabiernac'owi i zobaczymy co z tego wyjdzie :D

 

PS: Podoba mi się ta tendencja tworzenia scenek 3d na podstawie prac grafików 2d z naszego forum :) Kiedyś trzeba będzie samemu skusić się na podobny zabieg.

Napisano

Plasti - dzieki!:)

ZJAWA - też dzieki! :) a pewnie, ze pokaze, chociaz malo ciekawa: http://img19.imageshack.us/img19/213/siatkae.jpg

ola-f - myslalem o tym :D

happy-angel - calkowicie sie z toba zgadzam :) nie wiedzialem juz jak postprodukowac, zeby szlo do przodu a nie do tylu. Musze sie troszke podszkolic.

 

A to ze sie podoba to naprawde mila niespodzianka. Mialem duze ambicje co do tej pracki, ale tak jak Angel zauwazyl, czegos zabraklo :)

 

Pozdrawiam

Napisano

No panie, mi sie podoba

jedyne co to lewa brew by mogła mieć odrobinę inny kształt, wydaje mi sie że by wtedy jeszcze bardziej miał podobny charakter do referki i głębszy dołek w brodzie. i może jeszcze shader swetra trochę płasko.

mimo tego gadania mi się bardzo podoba.

Napisano

2d ma świetny klimat i Twoje 3d również, więc jest git

faktycznie brakuje trochę tych zawijasów na chmurkach

może jeszcze jakieś inne ujęcie, co by model i scenka się nie zmarnowały

Napisano

Buahahaha jak otworzyłem kilka zakładek to myślałem że ta zakładka to wip i tylko otworzyłeś wątek a ta pracka to oryginalny rysunek i to twoja refka >.

Napisano (edytowane)

Dzieki bardzo za pozytywne komentarze! :)))) Front to juz przeszedl moje najsmielszle oczekiwania :) marzenia sie spelnily :D

Jak bede mial chwilke to postaram sie inne ujecie zrobic, szkoda ze nie zwazalem na topo bo ucze sie rigowania postaci i bym mial fajna baze :) Pozdrawiam i dzieki!

 

edit: chcialbym jeszcze napisac, ze tworzac te pracke, po ustawieniu swiatel, okazalo sie ze prawie wszystkie cienie na szkicu zgadzaja sie z tymi generowanymi w 3D. Niesamowite jest w tym wypadku wyczucie Szymona. Nie wiem czy Szymon ma to wszystko w glowie, czy uzywa referencji, ale wlasciwie jedyne co mi sie nie zgodzilo to cien wykalaczki. U mnie cien wyszedl dluzszy. Ten na brodzie natomiast to juz moze byc wina modelu :)

 

jako maly bonusik daje kawalek z troszke innej kamerki. Wiem, ze malo postpro, ale to tak raczej jako ciekawostka :)

 

newcam.jpg

Edytowane przez ptaszek
Napisano

Wszystko wyglada git, jedynie twarz tu i owdzie traci wiarygodnosc.

Rejon ust i brody wyglada jak namalowany, bez odseparowanych warg.

Nie czuc tam lekkiej chocby anatomii, ktora zalatwilaby realizm.

Podobnie laczenie boku twarzy z golfem..jakies zmarszczenie, naciagniecie skory

urealniloby to laczenie. Widac lekkie zgrubienie za to na rece przy styku z golfem i ono

pokazuje swietnie ten efekt, w tym wypadku zwalkowania sie skory.

Za to juz ekspresja twarzy jest git..to powyzej to niuanse, ale uznalem, ze sie podziele

tym co wyczuwam tutaj.

 

Calosciowo dziala super,piekne ksztalty, swiatlo,teksturki...

Bardzo dobrze wymodelowane rece, uchwycona poza..

Nie odnalazlem pracy lordbiernaca niestety i nie mam porownania,

ale domyslam sie, ze koncept tez byl swietny sadzac po autorze:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności