Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Czas troche rozwinac forum. Utworzone zostalo SubForum "Modyfikacje gier/Projekty niekomercyjne". Wrzucajcie tam swoje grywalne mody, mapki do gier, czy nawet cale projekty gier. Da to szanse zaistniec małym projektom gdzie programisci robia wszystko od strony silnika, zas nie maja grafika do pomocy. Młodzi moderzy dostana rady od starszych kolegow z doswiadczeniem, a starzy wyjadacze beda mogli sie poprostu pochwalic.

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

e tam źle nie bedzie. uzbiera się 10 wątków jeden pod drugim o mmo to łatwiej będzie udowodnić że sie nie da ;) a nóż a widelec ktoś rozsądny wpadnie. Pomysł dobry, rozrusza skostniały game-art.

Napisano

licze bardziej na zaawansowane projekty gdy ktos juz ma cos ale nie ma grafika. Sporo osob bez doswiadczenia przy pracy w zespole jest na forum, i moze ktos znajdzie cos dla siebie. Pozatym przy obecnej dostepnosci silnikow z gornej polki, licze ze powpada tu pare fajnie zrobionych mapek.

Mr_Hyde -> bedziesz mial jakies "ale" jak twoja mapka bedzie pierwsza która zaszczyci to subforum?! jak tak to napisz PW to przeniose

Napisano

Tu bardziej chodzi o mody robione przez zapaleńców, jak na przykład ostatnio prezentowana misja do Thiefa 3, albo domki gutkafiutka, a nie wątki 'zróbta mi gre'.

 

Takie 'projekty' kasowałbym od razu ;p

Napisano

głupi pomysł.

Ile takich wątków bedzie ?

2-3 rocznie... ?

W samym wielkim dziale gameart średnio raz na tydzień pojawia sie jakaś praca ...

Imo BEZSENS.

Napisano
głupi pomysł.

Ile takich wątków bedzie ?

2-3 rocznie... ?

W samym wielkim dziale gameart średnio raz na tydzień pojawia sie jakaś praca ...

Imo BEZSENS.

 

Hmm...napewno nie zaszkodzi, czy bezsens, sie okaze. Moze ruch nie bedize jak na naszejklasie, ale napewno nikogo nie ubedzie.

Napisano

E, no ja żartowałem przecież.

 

Imo też dobre podforum, tylko że już dość głęboko trzeba kopać teraz, żeby tu trafić, taki underground:D

Napisano
E, no ja żartowałem przecież.

 

Imo też dobre podforum, tylko że już dość głęboko trzeba kopać teraz, żeby tu trafić, taki underground:D

 

Noo to prawda

Napisano
Cytat:

Napisał Levus viewpost.gif

E, no ja żartowałem przecież.

 

Imo też dobre podforum, tylko że już dość głęboko trzeba kopać teraz, żeby tu trafić, taki underground:D

 

Noo to prawda

za głęboko. może się okazać że właśnie jakieś prace zostaną niezauważone z tego powodu

Napisano

Hmm, pomysł może i fajny, tylko się zastanawiam, czy takie sub forum nie będzie czasem pomijane przez większość, czy nie będzie niejako na uboczu. Może by je tak jakoś, hmm, wyeksponować? albo ogólnie coś co by bardziej zwracało uwagę?

Napisano

Racja, wątek znalazłem w sumie przez przypadek - żarłem klikając i wcisnąłem nie ten link co trzeba :D

 

Sama idea jest ok. Z tym, że wątpię, że da coś więcej niż ogłoszenia dla free projektów. Na devie jest podobnie. Poza tym z doświadczenia wiem, że najbardziej skuteczne jest molestowanie przez PW. Ale kto wie...

 

Zapodam moda, którego już powoli kończymy do starutkiego Gothica:

http://czaszaplaty.pl/

 

Jeżeli jest grafik lub animator chętny do pomocy to zapraszam na gg: 974170

 

W sumie wykańczamy już całość, ale kilka dodatkowych modeli, lub poprawionych starych nie zaszkodzi, podobnie z animkami :)

 

Kończymy też odświeżać Gothic: Mroczne Tajemnice (poziomkaz.pl), kilka nowych grafik też nie zaszkodzi.

 

Na themodders.org zaczynamy też z dużym modem do STALKERa, jak komuś klimaty odpowiadają to zapraszam.

 

W planach jest jeszcze mod do DA, ale czasu już na to zdecydowanie brakuje. Może za kilka miechów jak wydamy CZ.

 

I jeszcze małe info. Piszę na polter.pl serię artykułów dotyczących game devu od strony kuchni. Jak ktoś ma tutki, które chciałby udostępnić to zapraszam (tutek gutka już wrzuciłem oczywiście za zgodą autora :P). Z resztą artykuły dotyczące game devu też są mile widziane.

 

Pozdrawiam,

Sher.

Napisano (edytowane)

pytanie, czemu ten watek ma zwracać uwagę, ci którzy wchodzą do gejartu będą widzieli czy sa nowe posty czy nie. Forum jest nadal o grafice, tutaj wrzucane będą bardziej prezentacje niz prosby. Projekty które juz istnieja, mapy ktore są w WIPie i tego rodzaju. watki typu "Mam pomysł na gre" beda usuwane albo przenoszone do "inne ogloszenia".

 

Shergar -> ten wątek mial byc bardziej reklamą i zobaczeniem reakcji tłumu. jezeli mozesz to załóż wątek dotyczący jednych z modyfikacji, albo kilku. Wrzuc pare skrinow, napisz mała historyjke a bedize git:)

Edytowane przez Bruneq
Napisano

Zapodam moda, którego już powoli kończymy do starutkiego Gothica:

http://czaszaplaty.pl/

 

Kiedyś zczaiłem toolsy do Gothica, bo miałem/mam ochotę na jakiegoś moda RPG, ale zanim te narzędzie znalazłem, już nieźle siedziałem w modowaniu HL1/HL2 i póki co robię jakąś modyfikację pod Source. A Gothic jest rewelacyjną grą, ma ten niepowtarzalny klimat, więc podejrzewam że Wasz mod też będzie niezły. Hmm, a tak spytam z ciekawości, nie próbowaliście dać jakichś lepszych tekstur? Może i dziś karty mają po 512MB, ale teksturami np 2048x2048 to silnik by się pewnie udławił, ale tak np kilka głównych tekstur trawy czy skał dać większe?

 

Gutek, widzę że Twoje modele diametralnie zmieniają wygląd w grze, aż trudno uwierzyć że to ten sam silnik. BTW, a jak wydajnościowo?

Napisano

@pietrekder

 

Praktycznie wszystkie texy są wymienione na nasze własne i freddiego z wog.de Fakt, że z rozdziałką szaleć nie mogliśmy, także z modelami bo jest limit poly na klatkę, ale ile mogliśmy tyle poprawiliśmy. Niebo, woda, pfxy, cienie, lustrzane odbicia, etc. to wszystko jest zupełnie nowe.

 

Fakt Gothica nie łatwo się moduje, w sumie kiedy zaczynaliśmy z tą sceną w pl (2005/2006) nie było prawie żadnych tootków a spacer (world editor) nie dość, że się wieszał co chwilę to jeszcze help (bardzo biedny zresztą) był w mowie helmutów.

 

W CZ niestety nie możemy modyfikować engine. Ale dogadaliśmy się z nikode (proger od Pirań) i dostaliśmy doku z funkcjami engine, które nie były wykorzystane w G1. Dzięki temu dało zrobić się sporo ciekawych skryptów bez ingerencji w silnik :) W każdym razie CZ to będzie też nasze pożegnanie ze sceną Gothica, ta gra musi już odejść na zasłużoną emeryturę.

Napisano
Jak tam sprawa z kolizją?

 

Na razie mam inne zajęcia, nawet nie zbliżam się do M&B bo wiem jak modowanie wciąga - zobaczę za jakiś czas:)

 

@gutek - takie pytanie, czy M&B pozwala na latające mounty? Jakieś smoki, wiwerny i inne Toruki?

 

Jeden polski modder (MatBerserker) robi moda Festun Breslau, zrobił latające samoloty, więc można.

 

Postaram się porobić jakies tutki nt, robienia roślinności/texturek gruntu, wrzucę to niezadługo razem z większą ilością screenów.

Napisano

Chyba jednak da radę ;) Trzeba uruchomić workgroup w XSISDK, tam jest przykładowy plugin do edycji normalnych, ale w domu coś mi nie działa klawisz 'b'. Pokombinuję jeszcze w środę w pracy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności