Napisano 31 Styczeń 201015 l Witam. Czas troche rozwinac forum. Utworzone zostalo SubForum "Modyfikacje gier/Projekty niekomercyjne". Wrzucajcie tam swoje grywalne mody, mapki do gier, czy nawet cale projekty gier. Da to szanse zaistniec małym projektom gdzie programisci robia wszystko od strony silnika, zas nie maja grafika do pomocy. Młodzi moderzy dostana rady od starszych kolegow z doswiadczeniem, a starzy wyjadacze beda mogli sie poprostu pochwalic.
Napisano 1 Luty 201015 l e tam źle nie bedzie. uzbiera się 10 wątków jeden pod drugim o mmo to łatwiej będzie udowodnić że sie nie da ;) a nóż a widelec ktoś rozsądny wpadnie. Pomysł dobry, rozrusza skostniały game-art.
Napisano 1 Luty 201015 l Autor licze bardziej na zaawansowane projekty gdy ktos juz ma cos ale nie ma grafika. Sporo osob bez doswiadczenia przy pracy w zespole jest na forum, i moze ktos znajdzie cos dla siebie. Pozatym przy obecnej dostepnosci silnikow z gornej polki, licze ze powpada tu pare fajnie zrobionych mapek. Mr_Hyde -> bedziesz mial jakies "ale" jak twoja mapka bedzie pierwsza która zaszczyci to subforum?! jak tak to napisz PW to przeniose
Napisano 1 Luty 201015 l To ja się pochwalę ^^, Oto jest mod do którego robię normalmapy http://facelift.quakedev.com/retexture/
Napisano 1 Luty 201015 l Tu bardziej chodzi o mody robione przez zapaleńców, jak na przykład ostatnio prezentowana misja do Thiefa 3, albo domki gutkafiutka, a nie wątki 'zróbta mi gre'. Takie 'projekty' kasowałbym od razu ;p
Napisano 1 Luty 201015 l głupi pomysł. Ile takich wątków bedzie ? 2-3 rocznie... ? W samym wielkim dziale gameart średnio raz na tydzień pojawia sie jakaś praca ... Imo BEZSENS.
Napisano 1 Luty 201015 l Nie widzę w czym miało by takie subforum zaszkodzić. Może nawiąże się współpraca z http://www.gamedev.pl/ ? Kto wie ;]
Napisano 1 Luty 201015 l Autor głupi pomysł. Ile takich wątków bedzie ? 2-3 rocznie... ? W samym wielkim dziale gameart średnio raz na tydzień pojawia sie jakaś praca ... Imo BEZSENS. Hmm...napewno nie zaszkodzi, czy bezsens, sie okaze. Moze ruch nie bedize jak na naszejklasie, ale napewno nikogo nie ubedzie.
Napisano 1 Luty 201015 l E, no ja żartowałem przecież. Imo też dobre podforum, tylko że już dość głęboko trzeba kopać teraz, żeby tu trafić, taki underground:D
Napisano 1 Luty 201015 l E, no ja żartowałem przecież. Imo też dobre podforum, tylko że już dość głęboko trzeba kopać teraz, żeby tu trafić, taki underground:D Noo to prawda
Napisano 1 Luty 201015 l Cytat: Napisał Levus E, no ja żartowałem przecież. Imo też dobre podforum, tylko że już dość głęboko trzeba kopać teraz, żeby tu trafić, taki underground:D Noo to prawda za głęboko. może się okazać że właśnie jakieś prace zostaną niezauważone z tego powodu
Napisano 1 Luty 201015 l Hmm, pomysł może i fajny, tylko się zastanawiam, czy takie sub forum nie będzie czasem pomijane przez większość, czy nie będzie niejako na uboczu. Może by je tak jakoś, hmm, wyeksponować? albo ogólnie coś co by bardziej zwracało uwagę?
Napisano 2 Luty 201015 l Racja, wątek znalazłem w sumie przez przypadek - żarłem klikając i wcisnąłem nie ten link co trzeba :D Sama idea jest ok. Z tym, że wątpię, że da coś więcej niż ogłoszenia dla free projektów. Na devie jest podobnie. Poza tym z doświadczenia wiem, że najbardziej skuteczne jest molestowanie przez PW. Ale kto wie... Zapodam moda, którego już powoli kończymy do starutkiego Gothica: http://czaszaplaty.pl/ Jeżeli jest grafik lub animator chętny do pomocy to zapraszam na gg: 974170 W sumie wykańczamy już całość, ale kilka dodatkowych modeli, lub poprawionych starych nie zaszkodzi, podobnie z animkami :) Kończymy też odświeżać Gothic: Mroczne Tajemnice (poziomkaz.pl), kilka nowych grafik też nie zaszkodzi. Na themodders.org zaczynamy też z dużym modem do STALKERa, jak komuś klimaty odpowiadają to zapraszam. W planach jest jeszcze mod do DA, ale czasu już na to zdecydowanie brakuje. Może za kilka miechów jak wydamy CZ. I jeszcze małe info. Piszę na polter.pl serię artykułów dotyczących game devu od strony kuchni. Jak ktoś ma tutki, które chciałby udostępnić to zapraszam (tutek gutka już wrzuciłem oczywiście za zgodą autora :P). Z resztą artykuły dotyczące game devu też są mile widziane. Pozdrawiam, Sher.
Napisano 2 Luty 201015 l Autor pytanie, czemu ten watek ma zwracać uwagę, ci którzy wchodzą do gejartu będą widzieli czy sa nowe posty czy nie. Forum jest nadal o grafice, tutaj wrzucane będą bardziej prezentacje niz prosby. Projekty które juz istnieja, mapy ktore są w WIPie i tego rodzaju. watki typu "Mam pomysł na gre" beda usuwane albo przenoszone do "inne ogloszenia". Shergar -> ten wątek mial byc bardziej reklamą i zobaczeniem reakcji tłumu. jezeli mozesz to załóż wątek dotyczący jednych z modyfikacji, albo kilku. Wrzuc pare skrinow, napisz mała historyjke a bedize git:) Edytowane 2 Luty 201015 l przez Bruneq
Napisano 2 Luty 201015 l heh, jak będę miał chwilę to wrzucę swojego modziczka:P Porównanko z - i bez - moda (to samo miejsce w grze)
Napisano 2 Luty 201015 l Mount&Blade. przed wydaniem moda codzien kilkanascie razy strone odswierzalem bo sie doczekac nie mogłem :P Jak tam sprawa z kolizją?
Napisano 2 Luty 201015 l Jak zrobisz jeszcze tutka do tych drzewek i trawki to prześcigniesz Anię w repach:) Wspominałem że jesteś kozak?
Napisano 2 Luty 201015 l Autor Gutek - skad ty masz tyle czasu i checi? rewelacja:) Czekam niecierpliwie na cały wątek:)
Napisano 2 Luty 201015 l Zapodam moda, którego już powoli kończymy do starutkiego Gothica: http://czaszaplaty.pl/ Kiedyś zczaiłem toolsy do Gothica, bo miałem/mam ochotę na jakiegoś moda RPG, ale zanim te narzędzie znalazłem, już nieźle siedziałem w modowaniu HL1/HL2 i póki co robię jakąś modyfikację pod Source. A Gothic jest rewelacyjną grą, ma ten niepowtarzalny klimat, więc podejrzewam że Wasz mod też będzie niezły. Hmm, a tak spytam z ciekawości, nie próbowaliście dać jakichś lepszych tekstur? Może i dziś karty mają po 512MB, ale teksturami np 2048x2048 to silnik by się pewnie udławił, ale tak np kilka głównych tekstur trawy czy skał dać większe? Gutek, widzę że Twoje modele diametralnie zmieniają wygląd w grze, aż trudno uwierzyć że to ten sam silnik. BTW, a jak wydajnościowo?
Napisano 3 Luty 201015 l @pietrekder Praktycznie wszystkie texy są wymienione na nasze własne i freddiego z wog.de Fakt, że z rozdziałką szaleć nie mogliśmy, także z modelami bo jest limit poly na klatkę, ale ile mogliśmy tyle poprawiliśmy. Niebo, woda, pfxy, cienie, lustrzane odbicia, etc. to wszystko jest zupełnie nowe. Fakt Gothica nie łatwo się moduje, w sumie kiedy zaczynaliśmy z tą sceną w pl (2005/2006) nie było prawie żadnych tootków a spacer (world editor) nie dość, że się wieszał co chwilę to jeszcze help (bardzo biedny zresztą) był w mowie helmutów. W CZ niestety nie możemy modyfikować engine. Ale dogadaliśmy się z nikode (proger od Pirań) i dostaliśmy doku z funkcjami engine, które nie były wykorzystane w G1. Dzięki temu dało zrobić się sporo ciekawych skryptów bez ingerencji w silnik :) W każdym razie CZ to będzie też nasze pożegnanie ze sceną Gothica, ta gra musi już odejść na zasłużoną emeryturę.
Napisano 3 Luty 201015 l @gutek - takie pytanie, czy M&B pozwala na latające mounty? Jakieś smoki, wiwerny i inne Toruki?
Napisano 4 Luty 201015 l Jak tam sprawa z kolizją? Na razie mam inne zajęcia, nawet nie zbliżam się do M&B bo wiem jak modowanie wciąga - zobaczę za jakiś czas:) @gutek - takie pytanie, czy M&B pozwala na latające mounty? Jakieś smoki, wiwerny i inne Toruki? Jeden polski modder (MatBerserker) robi moda Festun Breslau, zrobił latające samoloty, więc można. Postaram się porobić jakies tutki nt, robienia roślinności/texturek gruntu, wrzucę to niezadługo razem z większą ilością screenów.
Napisano 22 Luty 201015 l Za jakiś czas wrzucę cały materiał i opis moda na forum - dorobię jeszcze tutek nt. trawy i ogólnie nt. drzew - tutaj macie użycie v. normals: http://wypierpapier.blogspot.com/2010/02/vertex-normal-tutorial.html
Napisano 22 Luty 201015 l Bardzo fajne. Niestety 'gupie xsi' nie pozwala na ręczną edycję normalnych :/
Napisano 22 Luty 201015 l Chyba jednak da radę ;) Trzeba uruchomić workgroup w XSISDK, tam jest przykładowy plugin do edycji normalnych, ale w domu coś mi nie działa klawisz 'b'. Pokombinuję jeszcze w środę w pracy.
Napisano 22 Luty 201015 l tu macie jak to zrobic w UDK bo tam nie da sie exportowac normalnych innych
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto