Bruneq Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 Witam. Czas troche rozwinac forum. Utworzone zostalo SubForum "Modyfikacje gier/Projekty niekomercyjne". Wrzucajcie tam swoje grywalne mody, mapki do gier, czy nawet cale projekty gier. Da to szanse zaistniec małym projektom gdzie programisci robia wszystko od strony silnika, zas nie maja grafika do pomocy. Młodzi moderzy dostana rady od starszych kolegow z doswiadczeniem, a starzy wyjadacze beda mogli sie poprostu pochwalic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 No to teraz wysyp mmo będzie jak nic. Skończy się monopol wow'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_Hyde Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 ^ Ke ?? Cos nie kumam xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 e tam źle nie bedzie. uzbiera się 10 wątków jeden pod drugim o mmo to łatwiej będzie udowodnić że sie nie da ;) a nóż a widelec ktoś rozsądny wpadnie. Pomysł dobry, rozrusza skostniały game-art. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 1 Luty 2010 Autor Share Napisano 1 Luty 2010 licze bardziej na zaawansowane projekty gdy ktos juz ma cos ale nie ma grafika. Sporo osob bez doswiadczenia przy pracy w zespole jest na forum, i moze ktos znajdzie cos dla siebie. Pozatym przy obecnej dostepnosci silnikow z gornej polki, licze ze powpada tu pare fajnie zrobionych mapek. Mr_Hyde -> bedziesz mial jakies "ale" jak twoja mapka bedzie pierwsza która zaszczyci to subforum?! jak tak to napisz PW to przeniose Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
My-Key Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 To ja się pochwalę ^^, Oto jest mod do którego robię normalmapy http://facelift.quakedev.com/retexture/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 Tu bardziej chodzi o mody robione przez zapaleńców, jak na przykład ostatnio prezentowana misja do Thiefa 3, albo domki gutkafiutka, a nie wątki 'zróbta mi gre'. Takie 'projekty' kasowałbym od razu ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 głupi pomysł. Ile takich wątków bedzie ? 2-3 rocznie... ? W samym wielkim dziale gameart średnio raz na tydzień pojawia sie jakaś praca ... Imo BEZSENS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 Nie widzę w czym miało by takie subforum zaszkodzić. Może nawiąże się współpraca z http://www.gamedev.pl/ ? Kto wie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 1 Luty 2010 Autor Share Napisano 1 Luty 2010 głupi pomysł. Ile takich wątków bedzie ? 2-3 rocznie... ? W samym wielkim dziale gameart średnio raz na tydzień pojawia sie jakaś praca ... Imo BEZSENS. Hmm...napewno nie zaszkodzi, czy bezsens, sie okaze. Moze ruch nie bedize jak na naszejklasie, ale napewno nikogo nie ubedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 E, no ja żartowałem przecież. Imo też dobre podforum, tylko że już dość głęboko trzeba kopać teraz, żeby tu trafić, taki underground:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 E, no ja żartowałem przecież. Imo też dobre podforum, tylko że już dość głęboko trzeba kopać teraz, żeby tu trafić, taki underground:D Noo to prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 Cytat: Napisał Levus E, no ja żartowałem przecież. Imo też dobre podforum, tylko że już dość głęboko trzeba kopać teraz, żeby tu trafić, taki underground:D Noo to prawda za głęboko. może się okazać że właśnie jakieś prace zostaną niezauważone z tego powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrekder Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 Hmm, pomysł może i fajny, tylko się zastanawiam, czy takie sub forum nie będzie czasem pomijane przez większość, czy nie będzie niejako na uboczu. Może by je tak jakoś, hmm, wyeksponować? albo ogólnie coś co by bardziej zwracało uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shergar Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 Racja, wątek znalazłem w sumie przez przypadek - żarłem klikając i wcisnąłem nie ten link co trzeba :D Sama idea jest ok. Z tym, że wątpię, że da coś więcej niż ogłoszenia dla free projektów. Na devie jest podobnie. Poza tym z doświadczenia wiem, że najbardziej skuteczne jest molestowanie przez PW. Ale kto wie... Zapodam moda, którego już powoli kończymy do starutkiego Gothica: http://czaszaplaty.pl/ Jeżeli jest grafik lub animator chętny do pomocy to zapraszam na gg: 974170 W sumie wykańczamy już całość, ale kilka dodatkowych modeli, lub poprawionych starych nie zaszkodzi, podobnie z animkami :) Kończymy też odświeżać Gothic: Mroczne Tajemnice (poziomkaz.pl), kilka nowych grafik też nie zaszkodzi. Na themodders.org zaczynamy też z dużym modem do STALKERa, jak komuś klimaty odpowiadają to zapraszam. W planach jest jeszcze mod do DA, ale czasu już na to zdecydowanie brakuje. Może za kilka miechów jak wydamy CZ. I jeszcze małe info. Piszę na polter.pl serię artykułów dotyczących game devu od strony kuchni. Jak ktoś ma tutki, które chciałby udostępnić to zapraszam (tutek gutka już wrzuciłem oczywiście za zgodą autora :P). Z resztą artykuły dotyczące game devu też są mile widziane. Pozdrawiam, Sher. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 2 Luty 2010 Autor Share Napisano 2 Luty 2010 (edytowane) pytanie, czemu ten watek ma zwracać uwagę, ci którzy wchodzą do gejartu będą widzieli czy sa nowe posty czy nie. Forum jest nadal o grafice, tutaj wrzucane będą bardziej prezentacje niz prosby. Projekty które juz istnieja, mapy ktore są w WIPie i tego rodzaju. watki typu "Mam pomysł na gre" beda usuwane albo przenoszone do "inne ogloszenia". Shergar -> ten wątek mial byc bardziej reklamą i zobaczeniem reakcji tłumu. jezeli mozesz to załóż wątek dotyczący jednych z modyfikacji, albo kilku. Wrzuc pare skrinow, napisz mała historyjke a bedize git:) Edytowane 2 Luty 2010 przez Bruneq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 heh, jak będę miał chwilę to wrzucę swojego modziczka:P Porównanko z - i bez - moda (to samo miejsce w grze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 To bez moda lepsze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdiJager Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 nie ma to jak sarkazm ;-) btw moda do czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 Mount&Blade. przed wydaniem moda codzien kilkanascie razy strone odswierzalem bo sie doczekac nie mogłem :P Jak tam sprawa z kolizją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 Rewelacja z tymi drzewkami, gratki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 noo, bardzo ladne te drzewka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 Jak zrobisz jeszcze tutka do tych drzewek i trawki to prześcigniesz Anię w repach:) Wspominałem że jesteś kozak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 2 Luty 2010 Autor Share Napisano 2 Luty 2010 Gutek - skad ty masz tyle czasu i checi? rewelacja:) Czekam niecierpliwie na cały wątek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shergar Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 Gutek krzaczory pierwsza klasa. Czyli masz już skończone modele? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrekder Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 Zapodam moda, którego już powoli kończymy do starutkiego Gothica: http://czaszaplaty.pl/ Kiedyś zczaiłem toolsy do Gothica, bo miałem/mam ochotę na jakiegoś moda RPG, ale zanim te narzędzie znalazłem, już nieźle siedziałem w modowaniu HL1/HL2 i póki co robię jakąś modyfikację pod Source. A Gothic jest rewelacyjną grą, ma ten niepowtarzalny klimat, więc podejrzewam że Wasz mod też będzie niezły. Hmm, a tak spytam z ciekawości, nie próbowaliście dać jakichś lepszych tekstur? Może i dziś karty mają po 512MB, ale teksturami np 2048x2048 to silnik by się pewnie udławił, ale tak np kilka głównych tekstur trawy czy skał dać większe? Gutek, widzę że Twoje modele diametralnie zmieniają wygląd w grze, aż trudno uwierzyć że to ten sam silnik. BTW, a jak wydajnościowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shergar Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 @pietrekder Praktycznie wszystkie texy są wymienione na nasze własne i freddiego z wog.de Fakt, że z rozdziałką szaleć nie mogliśmy, także z modelami bo jest limit poly na klatkę, ale ile mogliśmy tyle poprawiliśmy. Niebo, woda, pfxy, cienie, lustrzane odbicia, etc. to wszystko jest zupełnie nowe. Fakt Gothica nie łatwo się moduje, w sumie kiedy zaczynaliśmy z tą sceną w pl (2005/2006) nie było prawie żadnych tootków a spacer (world editor) nie dość, że się wieszał co chwilę to jeszcze help (bardzo biedny zresztą) był w mowie helmutów. W CZ niestety nie możemy modyfikować engine. Ale dogadaliśmy się z nikode (proger od Pirań) i dostaliśmy doku z funkcjami engine, które nie były wykorzystane w G1. Dzięki temu dało zrobić się sporo ciekawych skryptów bez ingerencji w silnik :) W każdym razie CZ to będzie też nasze pożegnanie ze sceną Gothica, ta gra musi już odejść na zasłużoną emeryturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 @gutek - takie pytanie, czy M&B pozwala na latające mounty? Jakieś smoki, wiwerny i inne Toruki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 4 Luty 2010 Share Napisano 4 Luty 2010 Jak tam sprawa z kolizją? Na razie mam inne zajęcia, nawet nie zbliżam się do M&B bo wiem jak modowanie wciąga - zobaczę za jakiś czas:) @gutek - takie pytanie, czy M&B pozwala na latające mounty? Jakieś smoki, wiwerny i inne Toruki? Jeden polski modder (MatBerserker) robi moda Festun Breslau, zrobił latające samoloty, więc można. Postaram się porobić jakies tutki nt, robienia roślinności/texturek gruntu, wrzucę to niezadługo razem z większą ilością screenów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphic Napisano 4 Luty 2010 Share Napisano 4 Luty 2010 Gutek będę wdzięczny za tutka z tymi drzewami i krzaczyskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrekder Napisano 5 Luty 2010 Share Napisano 5 Luty 2010 Oj przydałby się, bo tutki gutka są naprawdę dobre :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 6 Luty 2010 Share Napisano 6 Luty 2010 oj Gutek będziesz uwielbiany za te krzaczki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 22 Luty 2010 Share Napisano 22 Luty 2010 Za jakiś czas wrzucę cały materiał i opis moda na forum - dorobię jeszcze tutek nt. trawy i ogólnie nt. drzew - tutaj macie użycie v. normals: http://wypierpapier.blogspot.com/2010/02/vertex-normal-tutorial.html 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 22 Luty 2010 Share Napisano 22 Luty 2010 Bardzo fajne. Niestety 'gupie xsi' nie pozwala na ręczną edycję normalnych :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 22 Luty 2010 Share Napisano 22 Luty 2010 jednak nie da rady? zawsze zostaje blender xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 22 Luty 2010 Share Napisano 22 Luty 2010 blender też nie :) chyba że w 2.5 przypadkiem dopiszą a tutek fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 22 Luty 2010 Share Napisano 22 Luty 2010 Chyba jednak da radę ;) Trzeba uruchomić workgroup w XSISDK, tam jest przykładowy plugin do edycji normalnych, ale w domu coś mi nie działa klawisz 'b'. Pokombinuję jeszcze w środę w pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 22 Luty 2010 Share Napisano 22 Luty 2010 tu macie jak to zrobic w UDK bo tam nie da sie exportowac normalnych innych 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się