Levus Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 (edytowane) Hej! Zmusiłem się i zrobiłem na konkurs 3dtotal:) Deadline w połączeniu z przeprowadzką mnie zabił więc parę niedóróbek jest. I zapraszam do głosowania jeśli ktoś ma przynajmniej 50 postów na 3dtotal: http://forums.3dtotal.com/showthread.php?t=73269&page=2 pozdrawiam, miłego oglądania! WINNING: BEAUTY: CONSTRUCTION: TEXTURES: CONCEPT: Edytowane 1 Luty 2010 przez Levus
wizz Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Noo piękne to piękne :) high poly extra wygląda, duzo detalu :) nieźle
KLICEK Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 mega smieszny :) ma cos w sobie :) z twarzy bardzo podobny do Ciebie :D czyli jednak sie sprawdza ze kazdy artysta w modelu robi siebie :)
Kirian Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 (edytowane) Modelik klasa, reszte mojego zdania znasz:) jedynie moge trzymac kciuki za podium w konkursie ...ten model jest znaaacznie lepszy niz jego prezentacja, ale rozumie sie ze robiles w ostatnich chwilach przed koncem konkursu http://img251.imageshack.us/img251/8342/61302276.jpg Edytowane 1 Luty 2010 przez Kirian
ledyr Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 (edytowane) o stary ale zeszlo detalu w porównaniu do HP i takie wyblakle kolorki toche no ale poza tym zajefajnie! xD Edytowane 1 Luty 2010 przez ledyr
Ex3 Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Model mega, HP super ale nad texturką mogłeś posiedzieć bo taka bez kontrastu wyblakła strasznie.
jacenty Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 model git ale kurcze ta texa duzo psuje chyba zabardzo przegioles z filtrami w photoshopie.
Levus Napisano 1 Luty 2010 Autor Napisano 1 Luty 2010 Dzięki za komenty! KLICEK -> hehe, ja wiem czy podobny.. pewnie zapomniałeś mojej gęby:D Mafida -> dzięki, sztama!:D Kirian -> Dzięki, skorzystałem;) jacenty -> Dzięki:) Ale z filtrami nie przegiąłem.. niby jakimi? Wymieniłem pierwszy render na mentalowski z filtrem wyostrzającym. Generalnie zwaliłem sprawe pokazując render realimowy zamiast go podrasować:/
Eric_Draven Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 tekstura jak na mój gust trochę zapaćkana przypadkowym i kontrastowym detalem. Zabiłeś tak normala w wielu miejscach. Sam model miodzio.
soda Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Super robota! Niepodoba mi sie metal na butli, ale skora supcio.
DonJakub Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 WYPASIK :D tylko czy Hi trzeba było tak dokładnie robić ?
JunioR Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 świetny model! zagłosowałbym gdybym miał te 15 postów a tak to tylko 5 gwiazdek tutaj i życzę powodzenia :) pozdr.
Levus Napisano 2 Luty 2010 Autor Napisano 2 Luty 2010 Lucek -- dzięki, no tak, sam, takie tam maziaje.. staram się niby.. Eric_Draven - dzięki, no rację masz, walczę z tym:) soda -- dzięki, też racja, przyznaję się, niedoróba jakich wiele, nie zdążyłem wyszlifować, bardzo wiele elementów jest zrobionych mocno na szybko DonJakub -- dzięki, no może nie trzeba było, ale myśląc tym torem można było wogóle modelu nie robić. Nie no, tak serio to cisnąłem hp ile dałem radę, żeby się trochę podciągnąć. JunioR -- dzięki dzięki:)
Jonasz_Real Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Witaj, widze ze prace Snefer'a nie sa Ci obce. ;) High poly jest tutaj twoim najlepszym modelem. Tylko tekstura jest troche ciut blada. Moze to kwestia oswietlenia. po za tym Good job! pozdrawiam
Levus Napisano 3 Luty 2010 Autor Napisano 3 Luty 2010 Kurde, nie wiem czemu Snefer:) Dopiero jak napisałeś to wygooglałem i pokojarzyłem, ale jakoś się nie sugerowałem wcale.
hcpiter Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Super, bardzo mi się podoba ta postać ! Powodzenia i od mnie 5*
Balon Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Ładna postać, kolorki jak widzę takie w twoim stylu, jednak od pasa w dół nie podoba mi się textura, skin twarzy jest miejscami zbyt zabrudzony, brak też dobrego speculara i szkoda że oświetlenie spłaszczyło całość. 1
Levus Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 hcpiter - dzięki:) Balon - Przyjrzę się tym wadom niewątpliwie, dzięki za koment! (He, od pasa w dół, dobrze to przeczytać bo spieszyłem się ogromnie, im niżej tym szybciej) pozdrawiam!
plutko Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Nie bede oryginalny. Swietny sculpt, ale tekstura koloru jakos ten dobry efekt zabija. Za duzo przypadkowego brudu. Czworka z plusem :)
Por@szek Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Ja bym się pobawil jeszcze z oswietleniem, aby wyciagnac maksa z normalkowego detalu, ewentualnie pokombinowal ze specularem. Kolor imho jest ok, taki pustynny. Nie zmienia to faktu ze ode mnie masz 5* Ciao bambino.
Levus Napisano 20 Luty 2010 Autor Napisano 20 Luty 2010 plutko -> hej, dzięki za opinię:) Poraszka -> No też dzięki:) No już mi się nie chce kombinować "po zawodach" aczkolwiek nie zaprzeczam, że można by posiedzieć jeszcze... pozdrawiam!
Tomala Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 O jakoś wcześniej nie widziałem. Ogólnie wiadomo jest bardzo dobrze ale jak patrzę na hp to jakoś mi tego detalu na lp brakuje. No i o texturze już poprzednicy pisali :) Gratuluję skończenia kolejnej świetnej postaci :)
Gość Morte Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Ja jakos nigdym nie ukrywal ze wielkim fanem twojego stylu nie bylem(zapewne moj zmysl artystyczny niewystarczajaca rozwiniety:P) niemnie, hp baaaardzo mocne, podoba mi sie! kolorki- nie jestem w stanie powiedziec co by zmienic zeby bylo lepiej, pasuja jakos do tej postaci! Ogolnie przylaczyc zem sie chcial do ogolnych ochow i achow oraz gratulacji ukonczenia:) Tak dalej!
slizgi Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 zajefajny :) wpasowałby się w Borderlands jak nic :)
Levus Napisano 11 Marzec 2010 Autor Napisano 11 Marzec 2010 Już opuściłem wątek, a tu masz:) Tomala, Morte, dzięki za komenty! slizgi, no tak, delikatnie się zainspirowałem bordelands, fajna giera, jeno troszkę krótkawa.. dzięki, pozdrawiam!
Santi_Animator Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 O proszę, co ja tu widzę ;p Nawet się nie pochwaliłeś :D Świetny model, kolo ma bardzo szczery uśmiech, aż się prosi o jakąś animkę :D Pozdro!!
Levus Napisano 12 Marzec 2010 Autor Napisano 12 Marzec 2010 Thx Santi, no kurde, na forum wisi od dawna:)
Pablon Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 Jak dla mnie tekstura jest za bardzo czysta, powina być bardziej obskurna i brudna. Twarz powinna nosic znamie, blizny i do tego usmolona. Pozdrawiam
Gość i-riss Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 (edytowane) fajne. Ale tu widać, że natłok detalu przysłania ogólną bryłą, która sama w sobie jest już mniej ciekawa. Dlatego uważam, że trzeba oszczędnie stosować zet-brasza. Pomysł na postać jest fajny, przypomina trochę rysunek ze szkolnego zeszytu. Co dla mnie jest na plus. Edytowane 14 Kwiecień 2010 przez i-riss
Levus Napisano 14 Kwiecień 2010 Autor Napisano 14 Kwiecień 2010 Hej! Pablon, i-riss, dzięki za komenty! pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się