Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej!

 

Zmusiłem się i zrobiłem na konkurs 3dtotal:)

Deadline w połączeniu z przeprowadzką mnie zabił więc parę niedóróbek jest.

 

I zapraszam do głosowania jeśli ktoś ma przynajmniej 50 postów na 3dtotal:

http://forums.3dtotal.com/showthread.php?t=73269&page=2

 

pozdrawiam, miłego oglądania!

 

WINNING:

vagawin2.jpg

 

BEAUTY:

vagabeauty.jpg

 

CONSTRUCTION:

vagaconstruction.jpg

 

TEXTURES:

vagatexture.jpg

 

CONCEPT:

vagaconcept.jpg

Edytowane przez Levus
  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mega smieszny :) ma cos w sobie :) z twarzy bardzo podobny do Ciebie :D czyli jednak sie sprawdza ze kazdy artysta w modelu robi siebie :)

Napisano (edytowane)

o stary ale zeszlo detalu w porównaniu do HP i takie wyblakle kolorki toche no ale poza tym zajefajnie! xD

Edytowane przez ledyr
Napisano

Dzięki za komenty!

 

 

KLICEK -> hehe, ja wiem czy podobny.. pewnie zapomniałeś mojej gęby:D

Mafida -> dzięki, sztama!:D

Kirian -> Dzięki, skorzystałem;)

jacenty -> Dzięki:) Ale z filtrami nie przegiąłem.. niby jakimi?

 

Wymieniłem pierwszy render na mentalowski z filtrem wyostrzającym.

Generalnie zwaliłem sprawe pokazując render realimowy zamiast go podrasować:/

Napisano

świetny model!

 

zagłosowałbym gdybym miał te 15 postów a tak to tylko 5 gwiazdek tutaj i życzę powodzenia :)

 

pozdr.

Napisano

Lucek -- dzięki, no tak, sam, takie tam maziaje.. staram się niby..

Eric_Draven - dzięki, no rację masz, walczę z tym:)

soda -- dzięki, też racja, przyznaję się, niedoróba jakich wiele, nie zdążyłem wyszlifować, bardzo wiele elementów jest zrobionych mocno na szybko

DonJakub -- dzięki, no może nie trzeba było, ale myśląc tym torem można było wogóle modelu nie robić. Nie no, tak serio to cisnąłem hp ile dałem radę, żeby się trochę podciągnąć.

JunioR -- dzięki dzięki:)

Napisano

Witaj, widze ze prace Snefer'a nie sa Ci obce. ;)

High poly jest tutaj twoim najlepszym modelem. Tylko tekstura jest troche ciut blada. Moze to kwestia oswietlenia.

po za tym Good job!

pozdrawiam

Napisano

Kurde, nie wiem czemu Snefer:)

 

Dopiero jak napisałeś to wygooglałem i pokojarzyłem, ale jakoś się nie sugerowałem wcale.

Napisano

Ładna postać, kolorki jak widzę takie w twoim stylu, jednak od pasa w dół nie podoba mi się textura, skin twarzy jest miejscami zbyt zabrudzony, brak też dobrego speculara i szkoda że oświetlenie spłaszczyło całość.

  • Like 1
Napisano

hcpiter - dzięki:)

Balon - Przyjrzę się tym wadom niewątpliwie, dzięki za koment! (He, od pasa w dół, dobrze to przeczytać bo spieszyłem się ogromnie, im niżej tym szybciej)

 

pozdrawiam!

Napisano

Nie bede oryginalny. Swietny sculpt, ale tekstura koloru jakos ten dobry efekt zabija. Za duzo przypadkowego brudu. Czworka z plusem :)

Napisano

Ja bym się pobawil jeszcze z oswietleniem, aby wyciagnac maksa z normalkowego detalu, ewentualnie pokombinowal ze specularem. Kolor imho jest ok, taki pustynny.

Nie zmienia to faktu ze ode mnie masz 5*

Ciao bambino.

Napisano

plutko -> hej, dzięki za opinię:)

Poraszka -> No też dzięki:) No już mi się nie chce kombinować "po zawodach" aczkolwiek nie zaprzeczam, że można by posiedzieć jeszcze...

 

pozdrawiam!

Napisano

O jakoś wcześniej nie widziałem. Ogólnie wiadomo jest bardzo dobrze ale jak patrzę na hp to jakoś mi tego detalu na lp brakuje. No i o texturze już poprzednicy pisali :)

Gratuluję skończenia kolejnej świetnej postaci :)

Gość Morte
Napisano

Ja jakos nigdym nie ukrywal ze wielkim fanem twojego stylu nie bylem(zapewne moj zmysl artystyczny niewystarczajaca rozwiniety:P) niemnie, hp baaaardzo mocne, podoba mi sie! kolorki- nie jestem w stanie powiedziec co by zmienic zeby bylo lepiej, pasuja jakos do tej postaci!

 

Ogolnie przylaczyc zem sie chcial do ogolnych ochow i achow oraz gratulacji ukonczenia:) Tak dalej!

Napisano

Już opuściłem wątek, a tu masz:)

 

Tomala, Morte, dzięki za komenty!

slizgi, no tak, delikatnie się zainspirowałem bordelands, fajna giera, jeno troszkę krótkawa..

 

dzięki, pozdrawiam!

Napisano

Jak dla mnie tekstura jest za bardzo czysta, powina być bardziej obskurna i brudna. Twarz powinna nosic znamie, blizny i do tego usmolona. Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

fajne. Ale tu widać, że natłok detalu przysłania ogólną bryłą, która sama w sobie jest już mniej ciekawa. Dlatego uważam, że trzeba oszczędnie stosować zet-brasza. Pomysł na postać jest fajny, przypomina trochę rysunek ze szkolnego zeszytu. Co dla mnie jest na plus.

Edytowane przez i-riss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności