Ogam Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 (edytowane) Witam wszystkich, Na dzień dobry chcę Wam pokazać moją ostatnią produkcję. Hires w załączniku, na youtube do animacji. Soft to Lightwave 9.6. Mapy do terenu wyprodukowane przy pomocy World Machine, lekki post w PS. Edytowane 22 Luty 2010 przez Ogam 1
JohnZi Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Super wyszlo, stillek jak i animka:) hehe ten kamerzysta musial miec niezle umiejetnosci, a pilot smigloglca z ktorego krecono jescze wieksze:D
FF Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Przekozackie, ładne wejście na forum. Ile czasu sie renderowała animacja?
arch515 Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 (edytowane) Wowwwwwwww.. zaje…wypas po pachy kocham takie klimaty!!!!!!!! Super!!!!!!chodź na pewno morza więcej z tego wycisnąć w AE , trochę więcej radia mogło by słychać , jak helikopter leci koła się delikatnie kręcą :), opary za wylotem silnika , światła migające.. ale brońcie borze nie traktuj tego jako wytykanie błędów . JEST PRZE KOZACKO!!SZACUNEK..od 27 do 30 sek..po prostu rewelacja :) ***** Edytowane 17 Luty 2010 przez arch515
JohnZi Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 arch515 zauwazylem, ze jak sie podniecasz to sadzisz straszne byki, powoli:D Bez urazy, taka mysl mnie naszła :D koniec OT
arch515 Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 arch515 zauwazylem, ze jak sie podniecasz to sadzisz straszne byki, powoli:D Bez urazy, taka mysl mnie naszła :D koniec OT Spadaj :P , Lotnictwo wojskowe jest mi bardzo bliskie..Bardzo.. Uwierz mi na słowo:) i ja słyszę radio miedzy operatorem a jednostka..To tka jestem posikany:) a błędy..Człowieku byś widział je dopiero jak bym ich nie sprawdza Mic.W.
RA Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Przefajne. Jedyne czego mi brakowało z kategorii rzeczy ponadpierdołowych, to trzęsawica kamery. Przy zbliżeniach do wirników w szczególności.
Bonifatz Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Jest dobre tylko brakuje jednego w tym enviro (nie mowie o heli bo model gniecie). Przydałby się enviro fog bo nie widać "powietrza" w tej scenie. Poza tym bomba!
dac77 Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Oceniam animację. Szkoda że nie jest bardziej dynamiczna. Trochę za mocny ambient occ. więc śmigłowiec wygląda brudno. Łopaty rotorów trzeba było trochę odgiąć gdyż ten śmigłowiec jest naprawdę ciężki.
plasti Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 nie sadzilem ze kiedykolwiek na tym forum zajdzie takie rownanie SWIEZAK=KOZAK!!! 5*
simonhc Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Pieknie!!! Koledzy juz poslodzili i ja sie dolaczam. 5*****
Hynol Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Fajne, fajne. Model bardzo fajny. Animacja też dobra, dynamiczna. Plus oczywiście "rozmowa". Nieźle ;). Jeżeli miałbym coś krytykować: Enviro troszkę odstaje jakością od modelu. Te skały i góry są troszkę nie bardzo. Śmigłowiec mógłby mieć odrobinę lepsze shadery, więcej odbić, te które są jak na mój gust zbyt matowe. Ja wiem - piasek etc, ale mimo wszystko w pewnych momentach powinien wyjść połysk lakieru. Ale to tak raczej na marginesie świetnej animacji ;)
vision3d Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 to co Hynol podkreslil to jedyne mankamenty, bardzo dobra robota, mysle ze nastepnym razem wyjdzie jeszcze lepiej, z wieksza dbaloscia o szczegoly:) pozdrawiam
eco Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 ... dobrze daje radę choć przez te wszystkie ruchy kamery w animacji widać że nie starałeś się pokazać jak śmigłowiec leci a bardziej pokazać śmigłowiec jako demo reel modelingu. W takim założeniu jest git ale przy tak pięknie zmontowanym modelu aż prosi się o animację na równie wysokim poziomie- ujęcia, w których podziwiamy jak wylatuje on np zza zbocza by pokazać zachowanie tej masy w powietrzu. Ogólnie bardzo dobra praca
Ogam Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 (edytowane) Wielkie dzięki wszystkim za komentarze - i zgadza się, nad animacją można jeszcze dużo popracować, ale faktycznie jest to reel modelu i zależało mi już trochę na czasie. Od momentu zakończenia pracy nad modelem i teksturowaniem do wyplucia animacji minęło jedenaście dni, tylko nie był to ciągiem render, ale po uzyskaniu klatek na jedno ujęcie wsadzałem je do premiera (nie mam niestety AE), planowałem następne i zapuszczałem render. Scena ma w zależności od ujęcia 6,5 do 7 milionów trójkątów (teren jest dynamicznie dzielony) - czas na ramkę od 3 do 7 minut. Komp to 2xQuad Xeon E5345 (2,33ghz) plus 8GB ramu, co przy tym projekcie okazało się z lekka za małą ilością - być może render trwałby krócej, gdyby było więcej, nie do końca jestem w stanie to stwierdzić. System - Vista 64. Łopaty są ugięte, ale może faktycznie za mało :/ Jeśli chodzi o brud, to wygląda to tak, jak w sumie chciałem - AO jest użyte nie tyle do cieni, co właśnie jako maska do syfu w zakamarach :) Mgła też jest, ale się obawiałem, żeby to nie wyglądało zbyt sztucznie, poza tym teren jest dość duży i chciałem, żeby daleko było widać :) No nic, na razie chcę się zabrać za coś nowego (jakieś coś w kosmosie :)), w tej chwili już muszę od helikoptera odpocząć, zapewne wrócę do niego po jakimś czasie. Dzięki wielkie raz jeszcze :) Edytowane 18 Luty 2010 przez Ogam
Tores Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Bajerancko przedstawiłeś model. Kapcie trochę za czyste ale reszta świetna.
bbandi Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 (edytowane) Fajna robota, powodzenia z kosmosem. P.S Ktoś wie do czego służy ta dzida zamontowana z przodu? Edytowane 18 Luty 2010 przez bbandi
goral_44 Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 To końcówka do tankowania w locie. Mega, mega, MEGA. Gratulacje i 5*
peter_f Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Rewelacyjna robota! Świetny model, boskie tekstury, fajna animacja! Obracający się wirnik wyszedł genialnie! 5***** i wołajmy na fronta!
mancubus Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Bardzo sie podoba, a cieszy fakt ze tez Lightwave :) Jedyny koment jaki moge dac od siebie to brakuje mi troche specular/reflections. Znaczy sie sa tam, ale przytlumione, wiem ze od pylu metal robi sie matowy, ale to zawsze fajnie wyglada jak sa jakies odblaski gdzieniegdzie na farbie. Po za tym rewelka - model super. Swietne wykonanie, mam nadzieje ze znajdziesz prace szybko.
infected Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Jak dla mnie całkiem fajne, ma swój klimat. Jakby piloci troszkę się rozglądali lub spojrzeli na siebie, gdy kamera przechodzi w pobliżu... Ale to już tylko refleksja. Gratulacje.
Berger Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Pierwszorzędne, ale jedyne do czego bym się przyczepił to to, że rotor obraca się jednak za wolno ;)
bartolomeo Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 hm... model i tekstury kozak. ale montaż i opertorka słaba bardzo. Przejscia między ujęciami, ciągłość akcji, linia akcji, brak rytmu. Sam napisałeś, że najpierw renderowałeś ujęcia, wrzucałeś do premeira a potem myślałeś nad kolejnymi. Wystardczyło 5 dni popracować nad animatikiem, a wgniótłbyś w ziemię. Obejrzałem jeszcze dwa razy. Praktycznie zadne ujęcie się nie klei. ale model wypas :) gratki. nad montażem i ujęciami warto jeszcze posiedzieć.
Ogam Napisano 8 Marzec 2010 Autor Napisano 8 Marzec 2010 Dzięki wielkie za komentarze :) Bartolomeo - szczerze mówiąc, potrzebowałbym tu pomocy. To jest mój pierwszy umont w życiu - jakkolwiek mój Ojciec był montażystą, to przez osmozę niestety nie przeszło :/ Prawdopodobnie przy następnym projekcie, jeśli okoliczności na to pozwolą, spróbuję się czegoś od speców nauczyć.
bartolomeo Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 no motażu człowiek nie uczy się przy pierwszym projekcie ;) - nie ma takich kozaków. dlatego warto i powinno się pracować najpierw na animatiku. to dużo wygodniejsze i sporo przy tym zabawy :) pozdrawiam i powodzenia :) b
Ogam Napisano 9 Marzec 2010 Autor Napisano 9 Marzec 2010 (edytowane) hmpf... [n00b] - przybliż mi pojęcie animatiku(a?) pliz :] ehhh [embarassement^2]... Edytowane 9 Marzec 2010 przez Ogam
bartolomeo Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 renderujesz kazde ujęcie na szybko w b. niskiej jakości. tak, tylko, żeby widzieć cokolwiek. Potem to montujesz, jak już będziesz miał montaż zrobiony na takim materiale, renderujesz finalnie. http://www.thethirdfloorinc.com/ - to jest firma, która robi animatiki do superprodukcji. powinno dać Ci w miarę szerokie spojrzenie na temat :)
Ogam Napisano 9 Marzec 2010 Autor Napisano 9 Marzec 2010 Dzięki wielkie :) Wygląda na to, że to jedyne słuszne podejście. Z tym moim kosmosprojektem pójdzie właśnie w ten deseń :)
Rekomendowane odpowiedzi