Loozack Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 Witam, po małym odpoczynku od forum wrzucam moje najnowsze wypociny :) i felga... pozdrawiam
Bzyku Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 Choc loozack juz to wie ale powiem jeszcze raz jest to niesamowite tylko czy sie zmiesci 3 milionach ???????? :)
kingwins Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 spodobały się nurbsiki :) Widać że pracka na najwyższym poziomie
Pussik Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Bardziej szczegółowo się nie dało? :D Brakuje jeszcze.. niczego :D może poza, wymodelowanymi wypukłościami na tablicy rejestracyjnej. Koniecznie sprawdź ile ma poly. ;) Good job.
Loozack Napisano 3 Maj 2004 Autor Napisano 3 Maj 2004 dzięki Akdsn, to przez Bartq, on mnie pogonil :) jutro (dzisiaj właściwie) postaram sie wziąść za przedni zderzak dzięki za komentarze :) EDIT Pussik, narazie nie mam jak sprawdzić ilości poly, to zależy od tego, jakie wartości dam przy eksportowaniu do Mesh, a do tego jeszcze daleko :)
SansSerif Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Loozack: taka uwaga, za czesto chyba wybierasz opcje rebuild przy tworzeniu powierzchni. zageszcza ci sie bardzo siatka nurbs co psuje continuity i bedzie kaszanic mesha przy eksporcie i dodatkowo zwiekszac ilosc poly. do wiekszosci zastosowan lepiej wybierac do not simplify`.
leander Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Loozack, no wreszcie jestes Fajny avatar :) Samochod tez niczego sobie :)
Loozack Napisano 3 Maj 2004 Autor Napisano 3 Maj 2004 Akdsn, \"rebuild\" używam głównie do krzywych, a na powierzchni użyłem go może góra ze trzy razy :) Leander, dzięki :D idę spać... hrrrrrrrrr
MF Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Mi to wygląda na Rhino... Jest superaśnie, oby tak dalej, a szykuje się kolejny perfekcyjny model... Pozdro
beeper Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 jak widac, rhino ;) po za tym Loozak mysle ze z filletami przesadzasz troche, nie bedzie tego widac a Ci tylko kompa zamula. po za tym pracka pierwsza klasa
Kryhas Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Witam Loozack. Wielki powrót na forum na nową bryką :D Ładnie ci to idzie i w miare szybko. Powodzenia w pracy nad modelikiem :)
zipper Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 heh a ja mialem kompleksy jak zobaczylem siatke nurbs modelu bzyka :) widze ze nie tylko ja robie gasta w nurbs ... ladnie to wyglada ... tylko momentami chyba naprawde za gesto ... jak np nadkola ... nie dasz rady przezedzic tego miejsca ? expotr bedzie straszny pozdro
Loozack Napisano 3 Maj 2004 Autor Napisano 3 Maj 2004 Mc-Maxim, Malefatal & P_e_t_e_r, no pewnie, że \"Rajno\" :) Beeper, no może i przesadzam... ja to nazywam \"zachłyśnięciem\" się NURBSami :) czyli po prostu staram się korzystać na maxa z możliwości jakie mi oferują, jednak następny model na pewno będzie już \"lżejszy\" Kryhas, thanks :) Zipper, no niestety do poziomu Bzyka jeszcze mi trochę brakuje, z reszta trudno, żeby uczeń przerósł mistrza :) a przerzedzać już nie mam zamiaru, bo okolice tylnych lamp zabrały mi już wystarczająco dużo czasu, chociaż i tak nie jestem z tych miejsc zadowolony :( pozdrawiam
giegiel Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 WOW!!!!!Niesamowicie szczegółowy model!!Macie może adresy do tutrioali jak robić tą techniką??Jakiegoś fajnego tuta prosze.
Nimrod Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Loozack mnie interesują twoje wrażenia po przesiadce z poly na nurbsy... łatwiej? szybciej? łatwiej się połapać? jak to jest?
kozioo Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Jeszcze tylko dobry lakier i będzie super;) Jak na razie to jest ślicznie i tak pewnie będzie do końca... Czekam na kolejne elementy, krzywe, powierzchnie i całą reszte. pozdr kozioo
Loozack Napisano 3 Maj 2004 Autor Napisano 3 Maj 2004 Giegiel, http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9690 Kłobuc, wow, czuję się jak na wywiadzie :D według mnie jest łatwiej, ale dopiero jak człowiek zapozna się z teorią, gdyż bez tego można łatwo ugrzęznąć... z szybkością to jest różnie, zależy co robisz, naprzykład w poly przejście z gładkiej powierzchni w kant to kilka sekund roboty, wystarczy w odpowiednim miejscu dać chamfer i po kłopocie :) natomiast w NURBSach to już kilka dobrych minut układania siatki, jednak są przypadki, że w poly męczymy się z jednym elementem cały dzień, a w NURBSach wystarczy naprzykład Boolean + Fillet :) a z tym połapaniem się to chyba zależy od chęci :) ja o modelowaniu NURBSami marzyłem już od jakiegoś czasu, a więc nauka szła mi raczej szybko, zwłaszcza z pomocą Bzyka i wielu tutoriali, jakie mi polecał... myślę, że takie podstawowe podstawy zdobyłem po jakichś dwóch tygodniach zabawy z NURBSami, ale to wszystko zależy od chęci i uporu, bo Rhino potrafi czasami człowieka wku... rzyć :] Kozioo, nic nie mów o lakierze, błagam, nic mi nie mów o lakierze ! :> ja już widzę w głowie sknocone rendery, ehhh... pozdrawiam
Phantom Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 i dobrze :) witam spowrotem na forum ;] a cio do modelu...hmm...teraz to naprawde nie mam jush nic do zarzucenia...cholera naprawde ciężko coś jest napisać :D wiec może jush skończe...życząc kolejnych sukcesów z tym Cliakiem :) pozdrawiam...
Bzyku Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 uuuu cos mi sie zdaje ze uczen szybko przerosnie mistrza :), tylko niech uczen nie przesadza z taką iloscia filletów i z tak niskimi ich wartosciami ...... A co do tego czy nurbsy są latwe to raczej mozna nazwac to tak:::: jak sie dobrze posiedzi to latwo-srednie a jak sie oleje to zawsze bedą trudne-zabojczo trudne.jest to typowa sztuka myslenia i rozkladania modelu na powierzchnie juz przed samym poczatkiem modelowanie normalnie jak szachy ...............
Predator Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 nasowa mi sie jedno pytanie w czym nurbsy rhino sa lepsze od maxowych ?? Jak wchodzilem na to forum pierwszy raz i pytalem o soft to dostalem duzo odpowiedzi lecz ktos mi napisal ze dobry grafik wszystko w jedyn programie potrafi zrobic ,nie skacząc z maxa na maya\'e i z maya na XSI czy rhino. Dziwne poglady na forum zaczely panowac . No ale coz. Jestem pewny ze Bzyku nie stosujac Nurbsow zrobilby rownie piekny model jak ten poslugujac sie nurbsami , Loozak wiadomo jak modeluje chwalic nie trzeba . Ale inni zamiast szlifowac podstawy, lub poszezac wiedze z jednego zakresu beda lub lapia sie za rzeczy nowe , potem zobacza znof jakas extra pracke ktos powie robilem, tak i tak i na nowo wezma sie za kolejna technike , program . To przypomina takie bladne kolo . Gryzienie wszystkiego po kawalku wedlug mnie niema sensu . Naucz sie jednego bierz sie za drugie. Ale to moje osobiste zdanie . Niechce tu nikogo obrazi :) jesli ktos sie czuje urazony przepraszam z gory . Loozak model wyglada fajnie podobaja mi sie felgi .
Pionier Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Taa, sie niektorym wydaje ze jak soft zmienia to juz takie piekne samochody beda robic ;). Loozack, dobrze Ci idzie. I fajnie ze wrociles!. Pozdrawiam ps. avatar masakryczny :D
Batou Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Predator : Po części masz rację ale ja np. przesiadłem się na xsi bo jest wygodniejszy, przyjemniejszy i w ogóle jest to program stworzony dla mnie. Max zawsze wydawał mi się trochę toporny. Jak loozack lubi modelować fury to Rhino jest dla niego bardzo kuszącą alternatywą. Trudno się dziwić. A model jest ekstra.
sikham Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Batou tu chodzi o coś innego na tym forum krąży dziwny mit że Nurbs zawsze = dobry model
Bzyku Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 eh rhino + kiepski user = do d...y model rhino + dobry user = dobry model rhino + jakis miszcz od nurbsów = swietny model I tak samo z poly czy w XSI mayce czy maxie. Co ma do tego soft ???? Jedynie warto spróbowac czasami innego oprogramowania tak zeby znalezc ten do ktorego my czy tez on do nas pasuje. A ten kto ten mit wysunął to musi byc niezlym d....em juz nie mowie otych co potem tak myślą ehhhhhhhhh.
illy Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 No wlasnie, na kazdym sofcie da sie zrobic podobne (takie same rzeczy). Ludzi bardziej zaawansowani wybieraja sobie soft juz bardziej dla wygody uzywania.
sikham Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 ja to wiem ale Bzyku połaź po forum a zobaczysz że dużo ludzi o tym chyba niewie (mit działa)
Predator Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Mysle ze mit ten najprawdopodobniej polega na tym iz potencjalny user jakiegos softu ogladajac projekty na forum czy Bzyka czy tez innych userow zazdrosci czasu wykonania i efektu koncowego . To prowadzi do checi dorownania ,oraz przewyzszenia . No to ktos powie po co sie w te klocki bawic jesli niechce sie uzyskac perfekcji . No i tu jest jedno ale zamiast uczyc sie i poszerzac zdobyta wiedze w tym co sie robi (np. poly modeling) potencjalny mitowy user przeskakuje na inna technike , program. I finalny efekt tego taki ze ani w jedynm ani w drugim programie czy technice nie uzyskuje dobrych efektów . Batou , Bzyku zgadzam sie z waszym zdaniem . W sumie to przepraszam Loozak ze ci watek rozszerzam informacjami niezwiazanymi z Twoim projektem ale wszyscy wiedza ze to co robisz robisz dobrze . To takie moje skromne zdanie co do mitu :) .
Pussik Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Predator, mądre posty piszesz. :-) Mnie też ciągnie do nurbsów, po obejrzeniu prac Loozacka i Bzyku, dokładnie z przyczyn opisanych przez Predatora. Jednak zaplanowałam sobie, ze dopiero 2-3 model po Porsche, zrobie w nurbsach. :) Chyba złazimy z tematu... :>
Batou Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Każdy powiedział to co myślał. Chyba wszyscy się ze sobą zgadzamy, tak że koniec OT i czekamy na kolejne renderki.
xMark Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 no no zapowiada sie kolejny fantastic model :D znow bede szczene zbieral z klawiatury :>
Saczek_XTRM Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 no widziałem na gg \"Clio V6\" i chyba dobrze dodawałeś w opisie . . . \"Nurbs lover\" pracka super, o szczegółach nie wspomne bo przyprawiają o ból głowy tylko tak se myślę ile czasu będzie się to renderowało . .
zipper Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 rhino renderuje bardzo szybko :) takze przed exportem wszystko gladko idzie :) pozdro
Bzyku Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Co do gestosci isopram to nie ma to zbytnio wplywu na pozniejszą gestosc siatki wazniejszą sprawą jest ich kierunek jak sie ukladają co wplywa potem na continuity pomiedzy surfecami i na powiedzmy odbicia bo i tak siatka jest uzalezniona od wielkosci filletów itp, do \"unity\" w scenie wielkosc obiektów itp.
Falcrum Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Swietnie, że jesteś z nami...coś cicho i nudno było bez Ciebie...:) Modelik napawdę wypasiony, że aż zabardzo...jak wnętze zrobisz równie dokładnie to zobię sobie kapliczke w domu, by modlić się do wydukowanego twojego finalnego rendera...:D:D:D Pozdr
giegu Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Wow, no wymiekkam, sam nie wiem czy aby taką felgę bym zrobił naprawdę oby tak dalej totalna MIAZGA :):) pozdr
Loozack Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 hello, widzę, że niezła dyskusja się tu zrobiła :) wrzucam mały update, w sumie to bez sensu bo prawie nic nowego nie zrobiłem :/ no ale żeby nie było, że się obijam (chociaż tak jest ;) oto kawałek przedniego zderzaka... pozdrawiam P.S. same kratki we wlotach zabiją mojego kompa :|
beeper Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 a moglbys pokazac jakis rendering? moze byc nawet screen z viewporta bez siatki ;]
Loozack Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 trochę więcej ujęć jest na mojej pseudo stronie http://www.loozack.oz.pl ale jest tam ograniczony transfer godzinny i prawdopodobnie z tego powodu może być co jakiś czas zablokowana :/ tylko proszę... nic nie mówcie o wyglądzie tej strony, traktujcie to tylko jako zbiór obrazków :P jednak w niedalekiej przyszłości będe musiał się trochę wziąść za web-design ;)
sikham Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 chyba musisz zmnienić webmastera :D w pewnych miejscam masz już ultra gestą siatke w rhino aż boje sie myśleć co 3dsmax na to powie :> a o kompie to już niewspominam :)
Loozack Napisano 5 Maj 2004 Autor Napisano 5 Maj 2004 jak zrobię jakiś design do stronki to wtedy prawdopodobnie założę sobie konto Republika Pro, ale puki co... :) oto mały update... jak widać na górnej krawędzi nie ma jeszcze filleta, ale to się jeszcze zrobi :) jeszcze tylko kawałek zderzaka i biorę się za maskę i przednią lampę, jupi :D pozdrawiam P.S. mój komp prawdopodobnie wyskoczy przez okno jak zobaczy co ma renderować :)
Phantom Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 ehehehe...loozaczq krzywa jest siatka w centralnym wlocie powietrza w samym centrum...doskonale to na renderze widać i na siatce :) a ogólenie to bardzo fajnie to wygląda :) pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się