Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Renault Clio V6 (NURBS)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 403
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Myślę że jest dobrze....ale nie wystarczająco...zrobiłeś extra model, możlwie że najlepszy w historii tego forum...to teraz zrób wyjechany render....:))

 

Myślę że lakier powinien wyglądać tak jak na tym fiacie, co dałem jego zdjęcie w moim Wip\'ie o 131 Abarth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myszek, widziałem już tego linka (oraz całą twoją stronę) o wiele wcześniej, dzięki :)

 

Enzo, średnio mi się podobają odbicia na tym Fiacie... za dużo ich ;)

 

Javor, niestety ale w wersji 2003 (tą właśnie robię) spotkałem się tylko z kolorem czerwonym oraz niebieskim (srebrny był w wersji 2001), a więc staram się robić lakier seryjny, jednak nie wykluczone, że srebrny kolor też jest dostępny :)

 

zmieniłem mapę HDRI i oto co wyszło...

 

hdri_01.jpg

 

hdri_02.jpg

 

szczerze mówiąc jestem zadowolony z tego materiału i chyba teraz przejdę do męczenia felgi :)

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

loozack jedno tak zerby lepiej to wyglądalo daj material z drugiej strony jakis dodam masz przeciez jak to sie nazywa hymmmmm. dauble side wtedy nie bedziesz musial czekac az zraytracuje tą drugą strone.

a teraz do tematu nie wiem czemu ale ale te rendery jakos zle wygladają co nie co w diffuse by sie przydalo i oczywiscie lekko kolor ciemniejszy by sie przydal i co to za dziwny hdr ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loozack nie chce mieszac ale moze jakis standardowy lakier np srebrny metalic albo jakis czarny ew czerwony ale ciemny? Zauwaz ze w wiekszsci reklam jest wlasnie taki zestaw, moze i tu zaspokoisz w ten sposob glod FOTOREALIZMU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje temu materiałowi \"pierdolnięcia\" ;) Postaraj się zaakcentować jasne rozbłyski na lakierze... tak jak zrobił to Bzyku (ładny lakier). I ten kolor mi coś niepasuje.

 

ps. Błagam... zmień kolor tła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehm a musisz robic render? jesli twoim powolaniem jest modelowanie i robisz to swietnie to po co sie meczysz z renderami? daj mu standard mat tylko na szyby jakiesz szklo i pyknij w brazilu czy zwyklym light tracerze.

 

przeciez i tak wiekszosc modeli sprzedawana jest bez materialow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akdsn, spoko, najpierw mnie spytał czy mu wolno i się zgodziłem, więc nie widzę problemu :) z resztą bardzo mi pomaga przy robieniu lakieru, za co ma u mnie skrzynkę browara :D

 

pozdrawiam

 

EDIT

 

taaa Bzyku... wszystko wiem... tylko się nie chwale po prostu, nie ? ;P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym drugim nie patrzcie na ten malusieńki wentylek, poprawię :D

 

Normalnie mnie zatkało... co jest złego w tym wentylku? Są inne elementy które odrobinę bardziej się rzucają w oczy, a które wymagają poprawy np.... lakier :). Nigdy \"was\" chyba nie zrozumiem :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sharp, skoro mówisz \"felga jak felga\" to już dla mnie sukces :D a co do ilości poly to ma \"tylko\" 55k :) jednak na zbliżeniach wyszłyby kanty w niektórych miejscach, więc nie wiem czy nie będe musiał jej wyeksportować jeszcze raz (chociaż wolałbym tego uniknąć, po co mi dodatkowe 200k poly)

 

Batou, nie chodzi o sam model wentylka tylko o jego wielkość, muszę go po prostu powiększyć i tyle :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oi. to chyba nie porozumienie z tym liczeniem poly. ok ze fajnie jak jest malo ale w nurbsach chyba nie chodzi o bicie rekordow prostoty siatki? hmm :)

 

loozack: jak sie domyslam masz dalej obrzydenie do vraya i nie chcesz tej scenki majlem co ci kiedys proponowalem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akdsn, bo ja wiem czy takie nieporozumienie... pewnie, że można podczas eksportowania dać takie wartości, żeby każdy fillecik składał się przynajmniej z 6-ciu segmentów, ale wtedy ten model nie miałby 800k face\'ów tylko co najmniej 2x tyle, a w ten sposób udowadniam (mam taką nadzieję), że modelowanie NURBSami nie musi być równoznaczne z zabiciem słabszego kompa, gdyż dobry model NURBSowy może mieć podobną liczbę face\'ów, co dobry model poly...

a co do VRaya... no jakoś nie bardzo :D z resztą żaden renderer nie zrobi za mnie sam materiałów, czy to Brazil, Vray, Final Render czy Mental Ray to i tak muszę to samemu poustawiać, a więc w sumie co to za różnica :) a za scenkę ci dziękuję, miło, że chcesz pomóc :)

 

Quadysz, materiał felgi to zwykły Fallof w kanale Diffuse przechodzący od białego w czarny, a reszta to zabawa Specularem :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

Bardzo ładny model, jestem pelen podziwu, tak trzymac! A co do nurbs to czemu rihno a nie maxowe? Pytam bo zielonego pojecia na ten temat nie mam a ciekaw jestem czy te maxowe sa do kitu czy jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kreska, nie bawiłem się NURBSami w Maxie, ale skoro wiekszość osób mówi, że Max się do tego nie nadaje, to coś w tym musi być :)

 

 

napisał Quadysz

loozack, podobnie jest z lakierem :) zwykly fallof w kanale reflection :D (...)

 

eee tam :P

jestem ciekaw jak ci felgi wyjdą :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieszę się, że chociaż materiał felgi wam się podoba ;)

 

a tutaj kolejny do zbluzgania...

 

tarcza02.jpg

 

teksturę zrobił Batou, za co jestem mu bardzo wdzięczny :)

jutro zrobię (mam nadzieję) bieżnik w oponie i pokażę całe koło :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności