Napisano 2 Maj 200420 l Witam, po małym odpoczynku od forum wrzucam moje najnowsze wypociny :) i felga... pozdrawiam
Napisano 2 Maj 200420 l Choc loozack juz to wie ale powiem jeszcze raz jest to niesamowite tylko czy sie zmiesci 3 milionach ???????? :)
Napisano 3 Maj 200420 l Bardziej szczegółowo się nie dało? :D Brakuje jeszcze.. niczego :D może poza, wymodelowanymi wypukłościami na tablicy rejestracyjnej. Koniecznie sprawdź ile ma poly. ;) Good job.
Napisano 3 Maj 200420 l Autor dzięki Akdsn, to przez Bartq, on mnie pogonil :) jutro (dzisiaj właściwie) postaram sie wziąść za przedni zderzak dzięki za komentarze :) EDIT Pussik, narazie nie mam jak sprawdzić ilości poly, to zależy od tego, jakie wartości dam przy eksportowaniu do Mesh, a do tego jeszcze daleko :)
Napisano 3 Maj 200420 l Loozack: taka uwaga, za czesto chyba wybierasz opcje rebuild przy tworzeniu powierzchni. zageszcza ci sie bardzo siatka nurbs co psuje continuity i bedzie kaszanic mesha przy eksporcie i dodatkowo zwiekszac ilosc poly. do wiekszosci zastosowan lepiej wybierac do not simplify`.
Napisano 3 Maj 200420 l Autor Akdsn, \"rebuild\" używam głównie do krzywych, a na powierzchni użyłem go może góra ze trzy razy :) Leander, dzięki :D idę spać... hrrrrrrrrr
Napisano 3 Maj 200420 l Mi to wygląda na Rhino... Jest superaśnie, oby tak dalej, a szykuje się kolejny perfekcyjny model... Pozdro
Napisano 3 Maj 200420 l jak widac, rhino ;) po za tym Loozak mysle ze z filletami przesadzasz troche, nie bedzie tego widac a Ci tylko kompa zamula. po za tym pracka pierwsza klasa
Napisano 3 Maj 200420 l Witam Loozack. Wielki powrót na forum na nową bryką :D Ładnie ci to idzie i w miare szybko. Powodzenia w pracy nad modelikiem :)
Napisano 3 Maj 200420 l heh a ja mialem kompleksy jak zobaczylem siatke nurbs modelu bzyka :) widze ze nie tylko ja robie gasta w nurbs ... ladnie to wyglada ... tylko momentami chyba naprawde za gesto ... jak np nadkola ... nie dasz rady przezedzic tego miejsca ? expotr bedzie straszny pozdro
Napisano 3 Maj 200420 l Autor Mc-Maxim, Malefatal & P_e_t_e_r, no pewnie, że \"Rajno\" :) Beeper, no może i przesadzam... ja to nazywam \"zachłyśnięciem\" się NURBSami :) czyli po prostu staram się korzystać na maxa z możliwości jakie mi oferują, jednak następny model na pewno będzie już \"lżejszy\" Kryhas, thanks :) Zipper, no niestety do poziomu Bzyka jeszcze mi trochę brakuje, z reszta trudno, żeby uczeń przerósł mistrza :) a przerzedzać już nie mam zamiaru, bo okolice tylnych lamp zabrały mi już wystarczająco dużo czasu, chociaż i tak nie jestem z tych miejsc zadowolony :( pozdrawiam
Napisano 3 Maj 200420 l WOW!!!!!Niesamowicie szczegółowy model!!Macie może adresy do tutrioali jak robić tą techniką??Jakiegoś fajnego tuta prosze.
Napisano 3 Maj 200420 l Loozack mnie interesują twoje wrażenia po przesiadce z poly na nurbsy... łatwiej? szybciej? łatwiej się połapać? jak to jest?
Napisano 3 Maj 200420 l Jeszcze tylko dobry lakier i będzie super;) Jak na razie to jest ślicznie i tak pewnie będzie do końca... Czekam na kolejne elementy, krzywe, powierzchnie i całą reszte. pozdr kozioo
Napisano 3 Maj 200420 l Autor Giegiel, http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9690 Kłobuc, wow, czuję się jak na wywiadzie :D według mnie jest łatwiej, ale dopiero jak człowiek zapozna się z teorią, gdyż bez tego można łatwo ugrzęznąć... z szybkością to jest różnie, zależy co robisz, naprzykład w poly przejście z gładkiej powierzchni w kant to kilka sekund roboty, wystarczy w odpowiednim miejscu dać chamfer i po kłopocie :) natomiast w NURBSach to już kilka dobrych minut układania siatki, jednak są przypadki, że w poly męczymy się z jednym elementem cały dzień, a w NURBSach wystarczy naprzykład Boolean + Fillet :) a z tym połapaniem się to chyba zależy od chęci :) ja o modelowaniu NURBSami marzyłem już od jakiegoś czasu, a więc nauka szła mi raczej szybko, zwłaszcza z pomocą Bzyka i wielu tutoriali, jakie mi polecał... myślę, że takie podstawowe podstawy zdobyłem po jakichś dwóch tygodniach zabawy z NURBSami, ale to wszystko zależy od chęci i uporu, bo Rhino potrafi czasami człowieka wku... rzyć :] Kozioo, nic nie mów o lakierze, błagam, nic mi nie mów o lakierze ! :> ja już widzę w głowie sknocone rendery, ehhh... pozdrawiam
Napisano 3 Maj 200420 l i dobrze :) witam spowrotem na forum ;] a cio do modelu...hmm...teraz to naprawde nie mam jush nic do zarzucenia...cholera naprawde ciężko coś jest napisać :D wiec może jush skończe...życząc kolejnych sukcesów z tym Cliakiem :) pozdrawiam...
Napisano 3 Maj 200420 l uuuu cos mi sie zdaje ze uczen szybko przerosnie mistrza :), tylko niech uczen nie przesadza z taką iloscia filletów i z tak niskimi ich wartosciami ...... A co do tego czy nurbsy są latwe to raczej mozna nazwac to tak:::: jak sie dobrze posiedzi to latwo-srednie a jak sie oleje to zawsze bedą trudne-zabojczo trudne.jest to typowa sztuka myslenia i rozkladania modelu na powierzchnie juz przed samym poczatkiem modelowanie normalnie jak szachy ...............
Napisano 3 Maj 200420 l nasowa mi sie jedno pytanie w czym nurbsy rhino sa lepsze od maxowych ?? Jak wchodzilem na to forum pierwszy raz i pytalem o soft to dostalem duzo odpowiedzi lecz ktos mi napisal ze dobry grafik wszystko w jedyn programie potrafi zrobic ,nie skacząc z maxa na maya\'e i z maya na XSI czy rhino. Dziwne poglady na forum zaczely panowac . No ale coz. Jestem pewny ze Bzyku nie stosujac Nurbsow zrobilby rownie piekny model jak ten poslugujac sie nurbsami , Loozak wiadomo jak modeluje chwalic nie trzeba . Ale inni zamiast szlifowac podstawy, lub poszezac wiedze z jednego zakresu beda lub lapia sie za rzeczy nowe , potem zobacza znof jakas extra pracke ktos powie robilem, tak i tak i na nowo wezma sie za kolejna technike , program . To przypomina takie bladne kolo . Gryzienie wszystkiego po kawalku wedlug mnie niema sensu . Naucz sie jednego bierz sie za drugie. Ale to moje osobiste zdanie . Niechce tu nikogo obrazi :) jesli ktos sie czuje urazony przepraszam z gory . Loozak model wyglada fajnie podobaja mi sie felgi .
Napisano 3 Maj 200420 l Taa, sie niektorym wydaje ze jak soft zmienia to juz takie piekne samochody beda robic ;). Loozack, dobrze Ci idzie. I fajnie ze wrociles!. Pozdrawiam ps. avatar masakryczny :D
Napisano 3 Maj 200420 l Predator : Po części masz rację ale ja np. przesiadłem się na xsi bo jest wygodniejszy, przyjemniejszy i w ogóle jest to program stworzony dla mnie. Max zawsze wydawał mi się trochę toporny. Jak loozack lubi modelować fury to Rhino jest dla niego bardzo kuszącą alternatywą. Trudno się dziwić. A model jest ekstra.
Napisano 3 Maj 200420 l Batou tu chodzi o coś innego na tym forum krąży dziwny mit że Nurbs zawsze = dobry model
Napisano 3 Maj 200420 l eh rhino + kiepski user = do d...y model rhino + dobry user = dobry model rhino + jakis miszcz od nurbsów = swietny model I tak samo z poly czy w XSI mayce czy maxie. Co ma do tego soft ???? Jedynie warto spróbowac czasami innego oprogramowania tak zeby znalezc ten do ktorego my czy tez on do nas pasuje. A ten kto ten mit wysunął to musi byc niezlym d....em juz nie mowie otych co potem tak myślą ehhhhhhhhh.
Napisano 3 Maj 200420 l No wlasnie, na kazdym sofcie da sie zrobic podobne (takie same rzeczy). Ludzi bardziej zaawansowani wybieraja sobie soft juz bardziej dla wygody uzywania.
Napisano 3 Maj 200420 l ja to wiem ale Bzyku połaź po forum a zobaczysz że dużo ludzi o tym chyba niewie (mit działa)
Napisano 3 Maj 200420 l Mysle ze mit ten najprawdopodobniej polega na tym iz potencjalny user jakiegos softu ogladajac projekty na forum czy Bzyka czy tez innych userow zazdrosci czasu wykonania i efektu koncowego . To prowadzi do checi dorownania ,oraz przewyzszenia . No to ktos powie po co sie w te klocki bawic jesli niechce sie uzyskac perfekcji . No i tu jest jedno ale zamiast uczyc sie i poszerzac zdobyta wiedze w tym co sie robi (np. poly modeling) potencjalny mitowy user przeskakuje na inna technike , program. I finalny efekt tego taki ze ani w jedynm ani w drugim programie czy technice nie uzyskuje dobrych efektów . Batou , Bzyku zgadzam sie z waszym zdaniem . W sumie to przepraszam Loozak ze ci watek rozszerzam informacjami niezwiazanymi z Twoim projektem ale wszyscy wiedza ze to co robisz robisz dobrze . To takie moje skromne zdanie co do mitu :) .
Napisano 3 Maj 200420 l Predator, mądre posty piszesz. :-) Mnie też ciągnie do nurbsów, po obejrzeniu prac Loozacka i Bzyku, dokładnie z przyczyn opisanych przez Predatora. Jednak zaplanowałam sobie, ze dopiero 2-3 model po Porsche, zrobie w nurbsach. :) Chyba złazimy z tematu... :>
Napisano 3 Maj 200420 l Każdy powiedział to co myślał. Chyba wszyscy się ze sobą zgadzamy, tak że koniec OT i czekamy na kolejne renderki.
Napisano 3 Maj 200420 l no no zapowiada sie kolejny fantastic model :D znow bede szczene zbieral z klawiatury :>
Napisano 3 Maj 200420 l no widziałem na gg \"Clio V6\" i chyba dobrze dodawałeś w opisie . . . \"Nurbs lover\" pracka super, o szczegółach nie wspomne bo przyprawiają o ból głowy tylko tak se myślę ile czasu będzie się to renderowało . .
Napisano 3 Maj 200420 l rhino renderuje bardzo szybko :) takze przed exportem wszystko gladko idzie :) pozdro
Napisano 3 Maj 200420 l Co do gestosci isopram to nie ma to zbytnio wplywu na pozniejszą gestosc siatki wazniejszą sprawą jest ich kierunek jak sie ukladają co wplywa potem na continuity pomiedzy surfecami i na powiedzmy odbicia bo i tak siatka jest uzalezniona od wielkosci filletów itp, do \"unity\" w scenie wielkosc obiektów itp.
Napisano 4 Maj 200420 l Swietnie, że jesteś z nami...coś cicho i nudno było bez Ciebie...:) Modelik napawdę wypasiony, że aż zabardzo...jak wnętze zrobisz równie dokładnie to zobię sobie kapliczke w domu, by modlić się do wydukowanego twojego finalnego rendera...:D:D:D Pozdr
Napisano 4 Maj 200420 l Wow, no wymiekkam, sam nie wiem czy aby taką felgę bym zrobił naprawdę oby tak dalej totalna MIAZGA :):) pozdr
Napisano 4 Maj 200420 l Autor hello, widzę, że niezła dyskusja się tu zrobiła :) wrzucam mały update, w sumie to bez sensu bo prawie nic nowego nie zrobiłem :/ no ale żeby nie było, że się obijam (chociaż tak jest ;) oto kawałek przedniego zderzaka... pozdrawiam P.S. same kratki we wlotach zabiją mojego kompa :|
Napisano 4 Maj 200420 l a moglbys pokazac jakis rendering? moze byc nawet screen z viewporta bez siatki ;]
Napisano 4 Maj 200420 l Autor trochę więcej ujęć jest na mojej pseudo stronie http://www.loozack.oz.pl ale jest tam ograniczony transfer godzinny i prawdopodobnie z tego powodu może być co jakiś czas zablokowana :/ tylko proszę... nic nie mówcie o wyglądzie tej strony, traktujcie to tylko jako zbiór obrazków :P jednak w niedalekiej przyszłości będe musiał się trochę wziąść za web-design ;)
Napisano 5 Maj 200420 l chyba musisz zmnienić webmastera :D w pewnych miejscam masz już ultra gestą siatke w rhino aż boje sie myśleć co 3dsmax na to powie :> a o kompie to już niewspominam :)
Napisano 5 Maj 200420 l Autor jak zrobię jakiś design do stronki to wtedy prawdopodobnie założę sobie konto Republika Pro, ale puki co... :) oto mały update... jak widać na górnej krawędzi nie ma jeszcze filleta, ale to się jeszcze zrobi :) jeszcze tylko kawałek zderzaka i biorę się za maskę i przednią lampę, jupi :D pozdrawiam P.S. mój komp prawdopodobnie wyskoczy przez okno jak zobaczy co ma renderować :)
Napisano 5 Maj 200420 l ehehehe...loozaczq krzywa jest siatka w centralnym wlocie powietrza w samym centrum...doskonale to na renderze widać i na siatce :) a ogólenie to bardzo fajnie to wygląda :) pozdrawiam...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto