Zufik Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 Są już dostępne wersje trial najnowszego Autodesk 3ds Max 2011. Autodesk 3ds Max 2011 English WIN 32 Trial http://trial.autodesk.com/3dsmaxproducts/2011/Autodesk_3ds_Max_2011_English_Win_32_Trial.exe Autodesk 3ds Max 2011 English WIN 32 Trial Design Version http://trial.autodesk.com/3dsmaxproducts/2011/Autodesk_3ds_Max_Design_2011_English_Win_32_Trial.exe Uwaga: Aby pobrać Trial użyj menadżera pobierania plików. Linki wklejony w przeglądarkę internetowa nie zadział.
adek Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 (edytowane) Na pewno sa dostępne? http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/index?siteID=123112&id=13571450 A trial of Autodesk® 3ds Max® 2011 will be available soon. But you can try Autodesk® 3ds Max® 2010 now. Po uzupelnieniu formularza pojawia sie jednak trial 2011? Edytowane 6 Kwiecień 2010 przez Adek
Zufik Napisano 6 Kwiecień 2010 Autor Napisano 6 Kwiecień 2010 Na pewno sa dostępne? http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/index?siteID=123112&id=13571450 Pobrałem z oficjalnego severa i zainstalowałem. Proszę
Reanimator Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 (edytowane) Heh, pewnie jest plik, ale jeszcze oficjalnie nieupubliczniony;) Probowalem motionbuildera sciagnac, podmieniajac adres, ale sie nie dalo;) Max leci ;) Edytowane 6 Kwiecień 2010 przez Reanimator
SWRSC Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 Dla subskrybentów jest już dostępna pełna wersja do ściągnięcia.
krzyhhh Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 trial jak trial , u wielu nawet po 30dniach się nie kończy
Kulki Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 Wchodzę na linka i jest wyraźnie napisane, że teraz jest dostępny 2010 a 2011 będzie dostępny soooooon..
Reanimator Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 A przeciez wyraznie napisane jest w pierwszym poscie, ze trzeba uzyc downloadera:P Dziala w 100%, mam triala 2011 na kompie.
hcpiter Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 Tez dostałem info o nowej wersji maxa dla subskrybentów, ale w sumie czy warto ? hmm na 2010 jak na razie jest dobrze tym bardziej ze w "V-Ray Advanced - latest stable builds" nie ma jeszcze do ściągnięcia paczki do 2011. Może działa ten sp4a na 2011 ? Ktoś odważny żeby sprawdzić ? ;)
mokramyszka666 Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 W/g informacji Autodesku sdk 2011 jest kompatybilne z 2010, więc teoretycznie wszystkie plugi powinny działać bez problemu.
SWRSC Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 hcpiter - działa bez problemu, kumpel sprawdził.
hcpiter Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 O, no to dobra wiadomość na dzisiaj, dzięki za odpowiedz :)
ZelvaBOi Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 (edytowane) W subskrypcji dekoder dostepny jest od dzisiaj - potwierdzam. Wlasnie zaczynam ssac :D. Edytowane 11 Czerwiec 2013 przez ZelvaBOi
MaxymilianMax Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 ok a jak wrażenia Maxowcy? Warto instalować? :
ZelvaBOi Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 (edytowane) Ja narazie koncze dwa szablony do przyszlego tygodnia - wiec pewnie wtedy zainstaluje - poza tym za kilka dni bede miec nowego lapa - tam mi juz bedzie obojetne - na starym bedzie 2010 a na nowym 2011 przez kilka tygodni zobaczymy jak wyjda testy kompatybilnosci. Mnie niezmiernie ciekawi mozliwosc zapisywania do starszego formatu :). Edytowane 11 Czerwiec 2013 przez ZelvaBOi
ZelvaBOi Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 (edytowane) No wlasnie niby mozna spokojnie zapisywac na 2010 pliki. Smigam na szkolenie z nowych fiuczersow w poniedzialek i wtorek turystyka do Monachium - to juz bede miec pelny wglad co i jak smiga :D. Edytowane 11 Czerwiec 2013 przez ZelvaBOi
KoMic Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 Sa juz wszystkie wersje dla subow?, tzn x64 max i maxdesign
Gość cyb3r Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 max 32 i 64 są w jednej paczce. Na designa nie mam papierów wiec nie wiem czy juz jest ale raczej tak.
La R Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 finalRender r3 działa, a dodatkowo producent udostępnił już instalatory dla 2011.
pionix Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 U mnie przy instalacji Vray SP4a na Maxa 2011 chce mi automatycznie odinstalować tago z Maxa 2010. Czy ktoś poradzi coś na to? Wolałbym mieć Vraya na obu Maxach coby płynnie się przesiąść:)
Marcin Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 U mnie przy instalacji Vray SP4a na Maxa 2011 chce mi automatycznie odinstalować tago z Maxa 2010. Czy ktoś poradzi coś na to? Wolałbym mieć Vraya na obu Maxach coby płynnie się przesiąść:) Musiał byś przenieść pliki vraya do jakiegoś folderu u w maxie ustawić dodatkowy folder do pluginu. Tylko nie wskazuj dla Maxa2011 katalogu pluginów z maxa2010 bo jak zacznie wczytywać to będziesz miał jazdę ;] Ps. Czy ktoś mi może wytłumaczyć czemu Autodesk nie ułatwi życia modellerom i nie doda takiej funkcji jak w Rhino czy Autocadzie gdzie można było by ustawić płaszczyznę w danym viewporcie która była by tłem. Którą można przesuwać, skalować i obracać i jednocześnie wyświetlała by daną bitmapę niezależnie od trybu wyświetlania (Shaded lub Wireframe).
tomm Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 można taką płaszczyznę wrzucić na warstwę dla której we właściwościach ustawia się cieniowany tryb wyświetlania 1
Marcin Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 można taką płaszczyznę wrzucić na warstwę dla której we właściwościach ustawia się cieniowany tryb wyświetlania I w Viewporcie (np top, left, front) które są w trybie Wireframe ten obiekt będzie się wyświetlał w trybie shaded? Coś nie mogę znaleźć.
tomm Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 Jak już masz płaszczyznę na warstwie o właściwości Display: Shaded trzeba jeszcze wejść we właściwości tej płaszczyzny (Object Properties)i w sekcji Display Properties kliknąć przycisk By Object. Etykieta tego przycisku zmieni się na By Layer co oznacza, że dana płaszczyzna będzie dziedziczyć właściwości z warstwy na której się znajduje.
the_fgdf Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 Jak to jest z tym City Scape ktoś już testował?
hamek1990 Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 MentalRay 3.8 szybszy niż poprzedni, ogólnie max działa teraz wyraźnie lepiej co mnie zadziwiło myślałem że już nic z tym nie zrobią
XaoC Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 Juz 2011? Jak fajnie..... Ja wciaz w 2008 dlubie bo to ostatnia dzialajaca wersja na jednordzeniowkach :)
mity Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 A czy to prawda, ze w 2011 nie dodali w koncu iray-a? :(
Gość Gosc Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 nie dodali, jest co prawda jako tryb renderingu mentala (zablokowany, bo pelna wersja 3.8 go ma oczywiscie)... ale przed wersja 2012 raczej sie nie pojawi :P
the_fgdf Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 Pisze wrażenia z przejścia w trakcie projektu. Nowych featursów jeszcze nie testowałem z braku czasu natomiast mam pewne ogólne przemyslenia. Niesłychane jak odczuwalnie szybciej wszystko chodzi. U mnie mental 3,8 (64 bit) w identycznej scenie (20 mln meshy pełne GI itp ) mieli scenę 60% szybciej niż w z wersji 2010. Viewporty też przyspieszyły (D3D 10) podobnie jak graph editory i bardzo wyraźnie playback animacji. Prawie wszystkie pluginy i skrypty z v12 chodzą bez problemu Generalnie bezproblemowa przesiadka.
Marcin Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Viewporty też przyspieszyły (D3D 10) Mi na Windows 7x64 i GTX295 chodzą gorzej niż na D3D 9, poza tym nie mogę się pozbyć "Triangle edges" które można było wyłączyć w D3D 9 Jak już masz płaszczyznę na warstwie o właściwości Display: Shaded trzeba jeszcze wejść we właściwości tej płaszczyzny (Object Properties)i w sekcji Display Properties kliknąć przycisk By Object. Etykieta tego przycisku zmieni się na By Layer co oznacza, że dana płaszczyzna będzie dziedziczyć właściwości z warstwy na której się znajduje. Dzięki, nie wiedziałem o tym. Teraz to ma sens i wypadało by dodać do FAQ o tworzeniu blueprintów. Bardzo przydatne :)
the_fgdf Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 D3D 10 w nowym Maxie działa szybciej ale jak już się przekonałem z błędami. Nie wyświetla shadeowanych instancji geometrii (widać tylko siatke w trybie z wire'ami). Jednak powrót do D3D 9. Zauważyłem też odczuwalnie szybsza prace softwareowego displaya (przez przypadek jak padł 3d3 przełączył się automatyzcnie - miłe. Nowy manager materiałów - miła rzecz ale może być lepiej. Przepraszam za słowotwórstwo.
Reanimator Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 (edytowane) Dorwalem wlasnie pelna wersje, zainstalowalem i czuje sie jak dziadek pierwszy raz uruchamiajacy komputer;) Do tej pory siedzialem na 2009, wiec duzo nowosci;) Troche mnie to przytlacza i odstrasza. Mam ochote uciec do starej wersji, ktora dobrze znam;) Edytowane 12 Kwiecień 2010 przez Reanimator
piko84 Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Dorwalem wlasnie pelna wersje, zainstalowalem i czuje sie jak dziadek pierwszy raz uruchamiajacy komputer;) Ty tu dziadka nie wywołuj, bo przyjdzie i Ci się dostanie :)
mirach Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Dorwalem wlasnie pelna wersje, zainstalowalem i czuje sie jak dziadek pierwszy raz uruchamiajacy komputer;) Do tej pory siedzialem na 2009, wiec duzo nowosci;) Troche mnie to przytlacza i odstrasza. Mam ochote uciec do starej wersji, ktora dobrze znam;) mam to samo, wlaczylem triala 2011, popatrzylem, ponazekalem (te cale ribbony sa jakies dziwne :) ) i wrocilem do dlubania w 2009 :)
Marcin Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Ribbon`a odrazu wyłączyłem, straszne to jest na początku. Jedyny plus tego że jest bardzo mocno konfigurowalny więc może się jeszcze przyda. Macie też coś takiego że gdy włączycie snapa (obojętnie jakiego 2-3D) wraz z włączonym przyciąganiem do Grida to ten snap nie działa gdy zechcecie złapać obiekt za gizmo? Tzn że działa ale przesuwa łapiąc za punkt zerowy gizma, nie w punkcie pod którym jest kursor. Tak jak by podczas łapania za np oś X z włączonym snapem punkt przesuwania przeskakuje do centrum gizma. Nie wiem jak to wytłumaczyć dokładniej :)
Wray Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Nie instalowałem jeszcze najnowszej wersji, ale w starczych odpowiada za to opcja "Use Axis Center As Start Snap" lub coś w tym stylu nie pamiętam dokładnie. Znajduje się w tym okienku gdzie się ustawia opcje snapowania, na jednej z zakładek.
Reanimator Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 No wlasnie ten ribbon nieszczesny. Z jednej strony czytam, ze to kwiat najnowszych osiagniec designerskich, ergonomicznych, a z drugiej jakos nie jestem przekonany;) Straszna konserwa sie zrobilem na starosc;) Swoja droga - czy te wszystkie rzeczy w ribbonie dostepne sa takze poza nim? Na pierwszy rzut oka wyglada, ze nie :/
Karrde Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Jeśli chodzi o ribbona, to polecam od razu wczytać tego "SuperRibbona" -> http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=6&t=870328&page=1&pp=15
Marcin Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Nie instalowałem jeszcze najnowszej wersji, ale w starczych odpowiada za to opcja "Use Axis Center As Start Snap" lub coś w tym stylu nie pamiętam dokładnie. Znajduje się w tym okienku gdzie się ustawia opcje snapowania, na jednej z zakładek. Znalazłem takie info: In Autodesk 3ds Max Design 2011, the option Use Axis Center As Start Snap Point is no longer present: This is always the default behavior. See Snap Handle When Moving an Object for more information. Chyba ich po.... gieło :/ Czemu nie zostawili tego dalej jako opcji?
Marcin Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Co to jest Ribbon? Wprowadzony od maxa 2010 nowy "intuicyjny" Toolbar.
Bacry Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 W MSoffice ribbon mi pasuje. Tylko w Maxie to jakoś kulawo zaimportowali:( A w nowym mentalu nie miały być dostępne importony i irradiance particle? Bo jakoś nie mogę znaleźć:(
mafida Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 E tam,w 2011 można przypisać skróty do 20 paneli ribbona i normalnie w viewporcie wyskakują.Tak że u mnie jest już cały czas zminimalizowany:D
the_fgdf Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 Ribbony w wersji udoskonalonej naprawde dają rade. Podobnie Toxic ftu Composite - duża wartość dodana do Maxa. Tylko HDR Motion blur nadal skopany i zbugowany - psuje mentalowskie materiały ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się