Napisano 6 Kwiecień 201014 l Są już dostępne wersje trial najnowszego Autodesk 3ds Max 2011. Autodesk 3ds Max 2011 English WIN 32 Trial http://trial.autodesk.com/3dsmaxproducts/2011/Autodesk_3ds_Max_2011_English_Win_32_Trial.exe Autodesk 3ds Max 2011 English WIN 32 Trial Design Version http://trial.autodesk.com/3dsmaxproducts/2011/Autodesk_3ds_Max_Design_2011_English_Win_32_Trial.exe Uwaga: Aby pobrać Trial użyj menadżera pobierania plików. Linki wklejony w przeglądarkę internetowa nie zadział.
Napisano 6 Kwiecień 201014 l Na pewno sa dostępne? http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/index?siteID=123112&id=13571450 A trial of Autodesk® 3ds Max® 2011 will be available soon. But you can try Autodesk® 3ds Max® 2010 now. Po uzupelnieniu formularza pojawia sie jednak trial 2011? Edytowane 6 Kwiecień 201014 l przez Adek
Napisano 6 Kwiecień 201014 l Autor Na pewno sa dostępne? http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/index?siteID=123112&id=13571450 Pobrałem z oficjalnego severa i zainstalowałem. Proszę
Napisano 6 Kwiecień 201014 l Heh, pewnie jest plik, ale jeszcze oficjalnie nieupubliczniony;) Probowalem motionbuildera sciagnac, podmieniajac adres, ale sie nie dalo;) Max leci ;) Edytowane 6 Kwiecień 201014 l przez Reanimator
Napisano 6 Kwiecień 201014 l Wchodzę na linka i jest wyraźnie napisane, że teraz jest dostępny 2010 a 2011 będzie dostępny soooooon..
Napisano 6 Kwiecień 201014 l A przeciez wyraznie napisane jest w pierwszym poscie, ze trzeba uzyc downloadera:P Dziala w 100%, mam triala 2011 na kompie.
Napisano 6 Kwiecień 201014 l Tez dostałem info o nowej wersji maxa dla subskrybentów, ale w sumie czy warto ? hmm na 2010 jak na razie jest dobrze tym bardziej ze w "V-Ray Advanced - latest stable builds" nie ma jeszcze do ściągnięcia paczki do 2011. Może działa ten sp4a na 2011 ? Ktoś odważny żeby sprawdzić ? ;)
Napisano 6 Kwiecień 201014 l W/g informacji Autodesku sdk 2011 jest kompatybilne z 2010, więc teoretycznie wszystkie plugi powinny działać bez problemu.
Napisano 6 Kwiecień 201014 l W subskrypcji dekoder dostepny jest od dzisiaj - potwierdzam. Wlasnie zaczynam ssac :D. Edytowane 11 Czerwiec 201311 l przez ZelvaBOi
Napisano 6 Kwiecień 201014 l Ja narazie koncze dwa szablony do przyszlego tygodnia - wiec pewnie wtedy zainstaluje - poza tym za kilka dni bede miec nowego lapa - tam mi juz bedzie obojetne - na starym bedzie 2010 a na nowym 2011 przez kilka tygodni zobaczymy jak wyjda testy kompatybilnosci. Mnie niezmiernie ciekawi mozliwosc zapisywania do starszego formatu :). Edytowane 11 Czerwiec 201311 l przez ZelvaBOi
Napisano 7 Kwiecień 201014 l No wlasnie niby mozna spokojnie zapisywac na 2010 pliki. Smigam na szkolenie z nowych fiuczersow w poniedzialek i wtorek turystyka do Monachium - to juz bede miec pelny wglad co i jak smiga :D. Edytowane 11 Czerwiec 201311 l przez ZelvaBOi
Napisano 7 Kwiecień 201014 l max 32 i 64 są w jednej paczce. Na designa nie mam papierów wiec nie wiem czy juz jest ale raczej tak.
Napisano 8 Kwiecień 201014 l finalRender r3 działa, a dodatkowo producent udostępnił już instalatory dla 2011.
Napisano 8 Kwiecień 201014 l U mnie przy instalacji Vray SP4a na Maxa 2011 chce mi automatycznie odinstalować tago z Maxa 2010. Czy ktoś poradzi coś na to? Wolałbym mieć Vraya na obu Maxach coby płynnie się przesiąść:)
Napisano 8 Kwiecień 201014 l U mnie przy instalacji Vray SP4a na Maxa 2011 chce mi automatycznie odinstalować tago z Maxa 2010. Czy ktoś poradzi coś na to? Wolałbym mieć Vraya na obu Maxach coby płynnie się przesiąść:) Musiał byś przenieść pliki vraya do jakiegoś folderu u w maxie ustawić dodatkowy folder do pluginu. Tylko nie wskazuj dla Maxa2011 katalogu pluginów z maxa2010 bo jak zacznie wczytywać to będziesz miał jazdę ;] Ps. Czy ktoś mi może wytłumaczyć czemu Autodesk nie ułatwi życia modellerom i nie doda takiej funkcji jak w Rhino czy Autocadzie gdzie można było by ustawić płaszczyznę w danym viewporcie która była by tłem. Którą można przesuwać, skalować i obracać i jednocześnie wyświetlała by daną bitmapę niezależnie od trybu wyświetlania (Shaded lub Wireframe).
Napisano 8 Kwiecień 201014 l można taką płaszczyznę wrzucić na warstwę dla której we właściwościach ustawia się cieniowany tryb wyświetlania
Napisano 8 Kwiecień 201014 l można taką płaszczyznę wrzucić na warstwę dla której we właściwościach ustawia się cieniowany tryb wyświetlania I w Viewporcie (np top, left, front) które są w trybie Wireframe ten obiekt będzie się wyświetlał w trybie shaded? Coś nie mogę znaleźć.
Napisano 8 Kwiecień 201014 l Jak już masz płaszczyznę na warstwie o właściwości Display: Shaded trzeba jeszcze wejść we właściwości tej płaszczyzny (Object Properties)i w sekcji Display Properties kliknąć przycisk By Object. Etykieta tego przycisku zmieni się na By Layer co oznacza, że dana płaszczyzna będzie dziedziczyć właściwości z warstwy na której się znajduje.
Napisano 9 Kwiecień 201014 l MentalRay 3.8 szybszy niż poprzedni, ogólnie max działa teraz wyraźnie lepiej co mnie zadziwiło myślałem że już nic z tym nie zrobią
Napisano 9 Kwiecień 201014 l Juz 2011? Jak fajnie..... Ja wciaz w 2008 dlubie bo to ostatnia dzialajaca wersja na jednordzeniowkach :)
Napisano 9 Kwiecień 201014 l nie dodali, jest co prawda jako tryb renderingu mentala (zablokowany, bo pelna wersja 3.8 go ma oczywiscie)... ale przed wersja 2012 raczej sie nie pojawi :P
Napisano 10 Kwiecień 201014 l Pisze wrażenia z przejścia w trakcie projektu. Nowych featursów jeszcze nie testowałem z braku czasu natomiast mam pewne ogólne przemyslenia. Niesłychane jak odczuwalnie szybciej wszystko chodzi. U mnie mental 3,8 (64 bit) w identycznej scenie (20 mln meshy pełne GI itp ) mieli scenę 60% szybciej niż w z wersji 2010. Viewporty też przyspieszyły (D3D 10) podobnie jak graph editory i bardzo wyraźnie playback animacji. Prawie wszystkie pluginy i skrypty z v12 chodzą bez problemu Generalnie bezproblemowa przesiadka.
Napisano 11 Kwiecień 201014 l Viewporty też przyspieszyły (D3D 10) Mi na Windows 7x64 i GTX295 chodzą gorzej niż na D3D 9, poza tym nie mogę się pozbyć "Triangle edges" które można było wyłączyć w D3D 9 Jak już masz płaszczyznę na warstwie o właściwości Display: Shaded trzeba jeszcze wejść we właściwości tej płaszczyzny (Object Properties)i w sekcji Display Properties kliknąć przycisk By Object. Etykieta tego przycisku zmieni się na By Layer co oznacza, że dana płaszczyzna będzie dziedziczyć właściwości z warstwy na której się znajduje. Dzięki, nie wiedziałem o tym. Teraz to ma sens i wypadało by dodać do FAQ o tworzeniu blueprintów. Bardzo przydatne :)
Napisano 12 Kwiecień 201014 l D3D 10 w nowym Maxie działa szybciej ale jak już się przekonałem z błędami. Nie wyświetla shadeowanych instancji geometrii (widać tylko siatke w trybie z wire'ami). Jednak powrót do D3D 9. Zauważyłem też odczuwalnie szybsza prace softwareowego displaya (przez przypadek jak padł 3d3 przełączył się automatyzcnie - miłe. Nowy manager materiałów - miła rzecz ale może być lepiej. Przepraszam za słowotwórstwo.
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Dorwalem wlasnie pelna wersje, zainstalowalem i czuje sie jak dziadek pierwszy raz uruchamiajacy komputer;) Do tej pory siedzialem na 2009, wiec duzo nowosci;) Troche mnie to przytlacza i odstrasza. Mam ochote uciec do starej wersji, ktora dobrze znam;) Edytowane 12 Kwiecień 201014 l przez Reanimator
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Dorwalem wlasnie pelna wersje, zainstalowalem i czuje sie jak dziadek pierwszy raz uruchamiajacy komputer;) Ty tu dziadka nie wywołuj, bo przyjdzie i Ci się dostanie :)
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Dorwalem wlasnie pelna wersje, zainstalowalem i czuje sie jak dziadek pierwszy raz uruchamiajacy komputer;) Do tej pory siedzialem na 2009, wiec duzo nowosci;) Troche mnie to przytlacza i odstrasza. Mam ochote uciec do starej wersji, ktora dobrze znam;) mam to samo, wlaczylem triala 2011, popatrzylem, ponazekalem (te cale ribbony sa jakies dziwne :) ) i wrocilem do dlubania w 2009 :)
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Ribbon`a odrazu wyłączyłem, straszne to jest na początku. Jedyny plus tego że jest bardzo mocno konfigurowalny więc może się jeszcze przyda. Macie też coś takiego że gdy włączycie snapa (obojętnie jakiego 2-3D) wraz z włączonym przyciąganiem do Grida to ten snap nie działa gdy zechcecie złapać obiekt za gizmo? Tzn że działa ale przesuwa łapiąc za punkt zerowy gizma, nie w punkcie pod którym jest kursor. Tak jak by podczas łapania za np oś X z włączonym snapem punkt przesuwania przeskakuje do centrum gizma. Nie wiem jak to wytłumaczyć dokładniej :)
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Nie instalowałem jeszcze najnowszej wersji, ale w starczych odpowiada za to opcja "Use Axis Center As Start Snap" lub coś w tym stylu nie pamiętam dokładnie. Znajduje się w tym okienku gdzie się ustawia opcje snapowania, na jednej z zakładek.
Napisano 13 Kwiecień 201014 l No wlasnie ten ribbon nieszczesny. Z jednej strony czytam, ze to kwiat najnowszych osiagniec designerskich, ergonomicznych, a z drugiej jakos nie jestem przekonany;) Straszna konserwa sie zrobilem na starosc;) Swoja droga - czy te wszystkie rzeczy w ribbonie dostepne sa takze poza nim? Na pierwszy rzut oka wyglada, ze nie :/
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Jeśli chodzi o ribbona, to polecam od razu wczytać tego "SuperRibbona" -> http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=6&t=870328&page=1&pp=15
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Nie instalowałem jeszcze najnowszej wersji, ale w starczych odpowiada za to opcja "Use Axis Center As Start Snap" lub coś w tym stylu nie pamiętam dokładnie. Znajduje się w tym okienku gdzie się ustawia opcje snapowania, na jednej z zakładek. Znalazłem takie info: In Autodesk 3ds Max Design 2011, the option Use Axis Center As Start Snap Point is no longer present: This is always the default behavior. See Snap Handle When Moving an Object for more information. Chyba ich po.... gieło :/ Czemu nie zostawili tego dalej jako opcji?
Napisano 13 Kwiecień 201014 l W MSoffice ribbon mi pasuje. Tylko w Maxie to jakoś kulawo zaimportowali:( A w nowym mentalu nie miały być dostępne importony i irradiance particle? Bo jakoś nie mogę znaleźć:(
Napisano 13 Kwiecień 201014 l E tam,w 2011 można przypisać skróty do 20 paneli ribbona i normalnie w viewporcie wyskakują.Tak że u mnie jest już cały czas zminimalizowany:D
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Ribbony w wersji udoskonalonej naprawde dają rade. Podobnie Toxic ftu Composite - duża wartość dodana do Maxa. Tylko HDR Motion blur nadal skopany i zbugowany - psuje mentalowskie materiały ;/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto