KoMic Napisano 19 Sierpień 2010 Autor Napisano 19 Sierpień 2010 mialem troche teraz przestoj, zmeczenie materialu i sprawy indywidualne, nie zwiazane z zbiornikami: ]. Maly up. Duperele i prawy blotnik. Zastosowalem pewne zmiany, wzgledem prowadzenia watku. zgodnie z waszymi sugestiami. zobaczymy jak to sie sprawdzi: ] pozdr wersja 2000x http://img340.imageshack.us/img340/2564/11hhulla1024.jpg pozdr
slayer2004 Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 bombowo. Aż miło popatrzeć :). Powodzenia i cierpliwości w kończeniu tego nieco sfatygowanego (i dobrze ;p) cacka.
jakubm Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 podziwiam... najpierw za samo tworzenie modelu a teraz za teksturowanie.. robi niesamowite wrażenie.
JunioR Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Świetna robota z tymi texturami, tylko pogratulować! pozdr.
bbandi Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 (edytowane) KoMic - małe pytanko co będzie z główną wieżą tą którą pokazałes kiedyś prezentując cały model?, czy jej nie bedzie, a może gdzieś obok będzie lezeć w scenerii, rozwiej me wątpliwości:) KoMic - tez poprawiłem:), jesteśmy be:) Edytowane 20 Sierpień 2010 przez bbandi
KoMic Napisano 20 Sierpień 2010 Autor Napisano 20 Sierpień 2010 (edytowane) hehe, spory odzew : ] Ciesze sie ze pasuje. Tak po glebszej analizie. DonJakub dzieki za otworzenie oczu. tak jest o niebo lepiej: ] Wodzumarcin, juz kilka razy mialem taka sytuacje, ale nigdy nie przekazuje nikomu obcemu modelu. Pozwalam niekomercyjnie kozystac z moich prac, ale nidgy nie przekazalem jeszcze nikomu modelu. never ever. bbandi, Wieza oczywiscie bedzie na swoim miejscu. hehe nie mam wyposazenia aby oddzielac od siebie kadlub i wieze: ]. Niebawem sie za nia zabiore, jak skoncze z kadlubem. hehe narazie nie spieszy mi sie bo pewnie znow bede musial wejsc w tex 4096, aby pomiescic elementy. tak samo jak bylo z hullem pozdr Skubaniec, sry Edytowane 20 Sierpień 2010 przez KoMic
Skubaniec Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Żeby całkowicie nie rozmywać, to świetny model i czekam na postępy... ale Panowie... WIEŻA! :) pozdrawiam
KoMic Napisano 22 Sierpień 2010 Autor Napisano 22 Sierpień 2010 Witac, maly up, Wzialem sie za texy wieży. efekt jest nie do konca zadowalajacy, ale zobaczymy jak skoncze wszytkie elementy. moze wtedy bedzie latwiej zlapac ogolna idee i kierunek w ktorym powinienem podazac, aby polepszyc: ]
Trybal Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Fajne teksturki :) Podobają mi się ;) Sam je robiłeś czy modyfikowałeś gotowe? ;> Jedyne co we mnie uderza to brak bumpa ;/ Ale wierzę, że pracujesz nad tym ;> Powodzenia :)
KoMic Napisano 22 Sierpień 2010 Autor Napisano 22 Sierpień 2010 za bardzo nie rozumiem pytania. texy robie sam tyle o ile. tzn cgtexy i do przodu. bump niby jest, ale ogolny, skoncze diff calosci, to bede sie bawil w unikaty dla speca i bumpa. pozdr: ]
cortes Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 jak to metal to warto pomyśleć o reflect mapach też, aby dodać smaczku :) jak narazie jest foto real, a co bedzie pozniej...
Touch Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 W głowie się nie mieści jak Ty mapujesz takie siatki, ja bym się pochlastał chyba:(
pabulo Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Super Nie podoba mi sie tylko ten materiał w kratke. Nie pasuje do reszty sceny. Powinieneś go dopracować
Trybal Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 To jest checker map. To nie jest materiał finalny tylko próbny mający na celu zobrazowanie czy siatka jest dobrze rozłożona...
olaf Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 myśle, że pabulo ma tego świadomość. mi z kolei się podoba - wyglada jak kocyk, przez co scena robi się bardzo miła i domowa :D świetnie wyszły te obtłuczenia/opalenia na powierzchni przed kocykiem.
polka dot Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 (edytowane) zaj.. robota KoMic. bardzo dobrze się na to patrzy. szczególnie z ustawieniem światła jak w poście #192 ;) pozdr Edytowane 23 Sierpień 2010 przez polka dot
pabulo Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 wyglada jak kocyk, przez co scena robi się bardzo miła i domowa :D olaf zawsze ceniłem twoje poczucie humoru tylko przez ciebie zakrztusiłem sie kawą mi sie bardziej kojarzychyba z ręczniczkiem Dołączam sie do prośby o odrobine odbic ale czasowo akceptuje argumentację autora
GrześDuro Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 Uwielbiam takie wątki, kazdy update sie tak miło oglada jak niemal całość finished. Textury i mapowanie niesamowite, ale stwierdzic to.. to jest prawie jak spamowanie.
norden Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 czemu elementy tego czołgu są owiniete ceratą...? dobra koniec tych głupich dowcipów ; ) jest bardzo fajnie...
JacekCichy Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 To nie cerata Norden tylko Komic robi crash testy swojego zbiornika :D Co zreszta widac bo troszke juz podniszczony ten egzemplarz.. Dawno mnie tu nie bylo ale widze ze nic sie nie zmienilo i nadal niszczysz psychike.. Coz tak trzymaj! :D
KoMic Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 hehe, reczniczkow i ceratek niebawem nie bedzie. tak w ramach wyjasnien, niedomowien czy zartow. to jest to cheacker. naturalny posredni etap texturowania. nie wyobrazam sobie nalozenia texy chocby na papier toaletowy bez wczesniejszego checkerowania. imo nic tak bardzo nie psuje finalnego efektu jak rozjechane texy, czy rozbiezna skala. Ostatnio przysiadlo mi tempo, mam ostatnio mase spraw na glowie. hehe pochwale sie ze w przyszlym tyg odbieram mieszkanie. wiec...... spraw jest duzo i pewnie jeszcze troche przysiadzie.: ] Co do zbiornika, to wiekszosc objektow jest otexiona. troche mi zostalo, ale mam dosc texowania, wiec w tym momencie dorobie kilka rzeczy. Prawdopodobnie bedzie to uzupelnienie wiezy w elementy ktore znajduja sie w kadrze, i kilka dupereli outfitingu ps sry za ciut za duzy obrazek, ale ja jestem slepy i na malych nic nie widze: ] 1
kliment woroszyłow Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 (edytowane) Brak słów!, narobiłeś się przy tych texach ale było warto. :) EDIT: Zdesaturowanie kolorków bardzo podniosło wygląd, dobrze ze się zdecydowałeś ;) Edytowane 29 Sierpień 2010 przez kliment woroszyłow
cortes Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 pracoholików na forum zawsze łatwo rozpoznać :) Tak wygląda model, to jak bedzie wyglądać scena :O
polka dot Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 brak słów. mam tylko jedną malutką prośbę. w ustawieniach bitmap w ME zmniejsz blur na 0,1 :D
Cyanide Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Gratuluję KoMic, to co... parapetówa? :D Co do modelu to nie ma już za bardzo co pisać z mojej strony bo w słowniku powoli kończą się słowa na wyrażanie podziwu w tej sprawie, tak żeby się w wątku nie powtarzały :p. A żeby powiedzieć coś konstruktywnego to jestem chyba zbyt słaby. Keep it going, bardzo ładnie Ci idzie. (pssst... Będzie golden gallery czy jak to się tam nazywało?) Pozdrawiam Kuba.
Quentin Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Woow model kapitalny! Teksturki też świetne. Nie śledzę wątku od początku więc zapytam - w czym malowane?
KoMic Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 Witac, kliment woroszyłow, hehe tez mam takie wrazenie. Dziekowac: ] cortes, tez zadaje sobie to pytanie, jak bedzie wygladac scena. niestety w architekturze nie czuje sie zbyt mocno. ale,,,,, sie zobaczy. polka dot, poprobujemy, dzieki za wskazowke: ] Cyanide, hehe pewnie ze bedzie. tylko niestety najpierw czeka mnie texturowanie scian i podlog, a tego nie lubie: ] Quentin, dokladnie tak jak napisal sajrus. Render UV+AO i do PSa. tam twozre sobie stack ~10 warstw i gotowe: ] Kozystajac z ostatnich wolnych chwil, niedzielnego popoludnia. wydziergalem takie oto cos. cholernie ciezko bylo znalesc jakies refki, wiec zadowolilem sie plastikowymi modelami redukcyjnymi. zreszta bedzie tego widac co kot naplakal, przez ta szczelinke uchylonego wlazu...... ale zawsze cos: ] hehe nie jest to klasy Kliment, ale mozna taki zlepek kilku poly styknie. Przedstawiam kawalek Maybach HL 120 i resztki zbiornika na wache
JacekCichy Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 No i widzisz towarzyszu Woroszyłow cos narobil tym swoim nazi wozem?! :D Biedny Komic boi sie wstawic pare kanciatych krawedzi w czyms czego i tak pewnie nie bedzie widac :P Jak dla mnie to czas na postprodukcje wlasnie nadszedl ;D
arch515 Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 Kiedy czas pozawala staram się regularnie, albo nadrabiać i przeglądać twoje wątki, jakie kol wiek one by nie były czy to czołg czy to okręt ,.Bo zawsze jest ta sama reakcja..O K… to, co wyczyniasz jest..Ciężko to nazwać.. Rozumiem, że dawno dawno temu znudziło ci się sklejanie „papierów”, bo stało się za banalne i przerzuciłeś się na jeszcze większy masochizm:) Niesamowicie sprawne oko masz, ale to chyba na pewno dorobek lat młodości, i biegania do kiosku po małego modelarza:) fajne czasy.Gratulacje wytrwałości.
KoMic Napisano 6 Wrzesień 2010 Autor Napisano 6 Wrzesień 2010 (edytowane) JacekCichy, arch515, hehe dziekuje. Tak btw az tak bardzo to widac ze jestem bylym MM? heheh: ] Ehhh, nie mialem za bardzo czasu na rendery i narazie zrobilem tylko ten jeden,. tak naprawde sporo sie zmienilo(dorobilem wnetrza, tylny deflektor i tlumiki spalin hehe do tej pory nie mialem wogule tego systemu) caly lewy blotnik), mam juz wszytkie elementy otexowane, zostala mi tylko indywidualizacja textur. Jutro postaram sie zamiescic wiecej screenow, z tego co mam. Ehhhh analogowe texturowanie scian mnie wykancza: \ Edytowane 6 Wrzesień 2010 przez KoMic
eco Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 pięknie to wygląda-ale od pewnego czasu bardziej interesuje mnie scena w jaką to wsadzisz bo model jest #1 i aż nudno za każdym razem to powtarzać :)
Sunedge Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 render wyglada tak, jakby to nie byl model 3d tylko jakis fachowiec namalowal w 2d :D baaardzo plastycznie swietnie to wyglada
SereCk Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 model modelem, bardzo zacny, jednak tutaj imo wieksza uwage skupiaja genialne texturki :)
Cyanide Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 No to KoMic nad sceną zaczynaj myśleć (chyba że masz już koncept:]), teksturki i model wyglądają pięknie. A analogowe teksturowanie ścian to rzeczywiście nie najlepsza fucha, w wakacje miałem to samo, i łączę się z Tobą w cierpieniu. Pozdrawiam Kuba.
kliment woroszyłow Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Powiem tylko jedno >zamawiam jeden render taki jak ten powyżej, tylko tak 10000 x 5000 do druku na ściane :)
pabulo Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 ok odważe sie i zapytam: co to znaczy analogowe teksturowanie?
mrys Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 ok odważe sie i zapytam: co to znaczy analogowe teksturowanie? Pędzlem i farbą ;)
KoMic Napisano 8 Wrzesień 2010 Autor Napisano 8 Wrzesień 2010 dziekuje Panowie za wyrazy uznania: ] Kliment, jesli komp mi wydali, masz to jak w banku. co do texowania analogowego, to jest prawie tak jak napisal Mrys, a nawet troche gorzej. poniewaz najpierw sciagam z scian bumpa, papierem 120: ] potem checkerek unigruntem nstepnie redukuje displacementa za pomoca cekolu (nie jest to az tak trudne jak sie okazalo: ]) potem znow checkerek, a na to 2 warstwy kanalu diffuse: ] farby: ] naszczescie z podloga bedzie latwiej co do zbiornika, to mam klopoty z ramem. Mam tylko 4G na stanie. po zaladowaniu sceny 3g mi wsiaka i ledwo zostaje na renderowanie, ale foxy i inne glupoty musze powylaczac. zobaczymy jak to bedzie ze scena, ktora juz jest nawet precyzyjnie wykminiona. ale to soon. pozdr: ]
KoMic Napisano 31 Październik 2010 Autor Napisano 31 Październik 2010 (edytowane) witac, srry ze tak spamie po proznicy. Ale planowana jest reaktywacja. Obecnie w stosunku do tego co bylo, niewiele sie zmienilo, choc stosunkowo sporo czasu w to wpakowalem. podorabialem dispy, delikatne uszkodzenia... zmian jest niby sporo, choc efekt marny, hehe tzn ledwo zauwazalny. planowana scena, bedzie wzorowana na tym oto zdjeciu. Rzymskich ruin dawnej http://2.bp.blogspot.com/_j8dEXcfxbOA/SiNOnPJgToI/AAAAAAAAHL0/lLmgJAKHm1s/s1600-h/Algeria+ruins+2.jpg btw 8th Panzer Regiment, 15th Panzer Division, kier club Edytowane 31 Październik 2010 przez KoMic
Pionier Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 bardzo ladnie, textury podkreslaja bryle modelu i o to chodzi, tak trzymaj :)
mrys Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 Szacun za 4 GB Ramu w kontekście tego modelu. Nie boisz się, że ci w ostatniej chwili braknie? Bo ja to się zawsze boję, chociaż mój RAM to zapchał ja dotąd tylko model Klimka :D
KoMic Napisano 1 Listopad 2010 Autor Napisano 1 Listopad 2010 Hehe dzieki chlopaki: ] Pionier hehehe kope lat gdzie sie ty podziewasz? Mrys, w sumie nie ma czego, zle rozpkanowanie checi w stosunku do mozliwosci nie jest zaketa. Ale zobaczymy. Albo beda warstwy, albo skozystam z kompa w pracy. Mamy calkiem fajne stacje precisiona. Z tym ramem to glownie poleglem na texach, mam ich kurcze duzo i sa wielkie. Tak btw dla maxow ma znaczenie czy sa ta png jpg czy nawet psd? On w srodku sam sobie to jakos mieli na wlasny? Oczywiscie wielkosci sa zoptymalizowane 2048 i 4096 a nie zadne tam wydziwy Postaram sie niebawem cos podzialac z otoczeniem,,, Pozdr: ]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się