Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

mialem troche teraz przestoj, zmeczenie materialu i sprawy indywidualne, nie zwiazane z zbiornikami: ].

Maly up. Duperele i prawy blotnik.

Zastosowalem pewne zmiany, wzgledem prowadzenia watku. zgodnie z waszymi sugestiami. zobaczymy jak to sie sprawdzi: ]

 

pozdr

 

11ghulldesat.jpg

11hhulla1200.jpg

 

wersja 2000x

http://img340.imageshack.us/img340/2564/11hhulla1024.jpg

pozdr

  • Odpowiedzi 269
  • Wyświetleń 48,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bombowo. Aż miło popatrzeć :).

Powodzenia i cierpliwości w kończeniu tego nieco sfatygowanego (i dobrze ;p) cacka.

Napisano

podziwiam... najpierw za samo tworzenie modelu a teraz za teksturowanie.. robi niesamowite wrażenie.

Napisano

Świetna robota z tymi texturami, tylko pogratulować!

 

pozdr.

Napisano

KoMic - małe pytanko co będzie z główną wieżą tą którą pokazałes kiedyś prezentując cały model?, czy jej nie bedzie, a może gdzieś obok będzie lezeć w scenerii, rozwiej me wątpliwości:)

 

KoMic - tez poprawiłem:), jesteśmy be:)

Edytowane przez bbandi

Napisano
  • Autor

hehe, spory odzew : ]

Ciesze sie ze pasuje. Tak po glebszej analizie. DonJakub dzieki za otworzenie oczu. tak jest o niebo lepiej: ]

Wodzumarcin, juz kilka razy mialem taka sytuacje, ale nigdy nie przekazuje nikomu obcemu modelu. Pozwalam niekomercyjnie kozystac z moich prac, ale nidgy nie przekazalem jeszcze nikomu modelu. never ever.

bbandi, Wieza oczywiscie bedzie na swoim miejscu. hehe nie mam wyposazenia aby oddzielac od siebie kadlub i wieze: ]. Niebawem sie za nia zabiore, jak skoncze z kadlubem. hehe narazie nie spieszy mi sie bo pewnie znow bede musial wejsc w tex 4096, aby pomiescic elementy. tak samo jak bylo z hullem

 

pozdr

 

Skubaniec, sry

Edytowane przez KoMic

Napisano

Żeby całkowicie nie rozmywać, to świetny model i czekam na postępy... ale Panowie... WIEŻA! :)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Witac, maly up,

Wzialem sie za texy wieży. efekt jest nie do konca zadowalajacy, ale zobaczymy jak skoncze wszytkie elementy. moze wtedy bedzie latwiej zlapac ogolna idee i kierunek w ktorym powinienem podazac, aby polepszyc: ]

 

11iturreta.jpg

11iturretb.jpg

Napisano

Fajne teksturki :) Podobają mi się ;) Sam je robiłeś czy modyfikowałeś gotowe? ;> Jedyne co we mnie uderza to brak bumpa ;/ Ale wierzę, że pracujesz nad tym ;>

 

Powodzenia :)

Napisano
  • Autor

za bardzo nie rozumiem pytania. texy robie sam tyle o ile. tzn cgtexy i do przodu.

bump niby jest, ale ogolny, skoncze diff calosci, to bede sie bawil w unikaty dla speca i bumpa.

 

pozdr: ]

Napisano

jak to metal to warto pomyśleć o reflect mapach też, aby dodać smaczku :)

 

jak narazie jest foto real, a co bedzie pozniej...

Napisano

W głowie się nie mieści jak Ty mapujesz takie siatki, ja bym się pochlastał chyba:(

Napisano

Super

Nie podoba mi sie tylko ten materiał w kratke. Nie pasuje do reszty sceny. Powinieneś go dopracować

Napisano
To jest checker map. To nie jest materiał finalny tylko próbny mający na celu zobrazowanie czy siatka jest dobrze rozłożona...
Napisano

myśle, że pabulo ma tego świadomość. mi z kolei się podoba - wyglada jak kocyk, przez co scena robi się bardzo miła i domowa :D

 

świetnie wyszły te obtłuczenia/opalenia na powierzchni przed kocykiem.

Napisano

zaj.. robota KoMic. bardzo dobrze się na to patrzy. szczególnie z ustawieniem światła jak w poście #192 ;)

pozdr

Edytowane przez polka dot

Napisano
wyglada jak kocyk, przez co scena robi się bardzo miła i domowa :D

 

olaf zawsze ceniłem twoje poczucie humoru tylko przez ciebie zakrztusiłem sie kawą

mi sie bardziej kojarzychyba z ręczniczkiem

 

Dołączam sie do prośby o odrobine odbic ale czasowo akceptuje argumentację autora

Napisano

Uwielbiam takie wątki, kazdy update sie tak miło oglada jak niemal całość finished. Textury i mapowanie niesamowite, ale stwierdzic to.. to jest prawie jak spamowanie.

Napisano

czemu elementy tego czołgu są owiniete ceratą...?

 

dobra koniec tych głupich dowcipów ; ) jest bardzo fajnie...

Napisano

To nie cerata Norden tylko Komic robi crash testy swojego zbiornika :D Co zreszta widac bo troszke juz podniszczony ten egzemplarz..

 

Dawno mnie tu nie bylo ale widze ze nic sie nie zmienilo i nadal niszczysz psychike.. Coz tak trzymaj! :D

Napisano
  • Autor

hehe, reczniczkow i ceratek niebawem nie bedzie. tak w ramach wyjasnien, niedomowien czy zartow. to jest to cheacker. naturalny posredni etap texturowania. nie wyobrazam sobie nalozenia texy chocby na papier toaletowy bez wczesniejszego checkerowania. imo nic tak bardzo nie psuje finalnego efektu jak rozjechane texy, czy rozbiezna skala.

 

Ostatnio przysiadlo mi tempo, mam ostatnio mase spraw na glowie. hehe pochwale sie ze w przyszlym tyg odbieram mieszkanie. wiec...... spraw jest duzo i pewnie jeszcze troche przysiadzie.: ]

 

Co do zbiornika, to wiekszosc objektow jest otexiona. troche mi zostalo, ale mam dosc texowania, wiec w tym momencie dorobie kilka rzeczy.

Prawdopodobnie bedzie to uzupelnienie wiezy w elementy ktore znajduja sie w kadrze, i kilka dupereli outfitingu

 

ps sry za ciut za duzy obrazek, ale ja jestem slepy i na malych nic nie widze: ]

12a1tank.jpg

Napisano

Brak słów!, narobiłeś się przy tych texach ale było warto. :)

 

EDIT: Zdesaturowanie kolorków bardzo podniosło wygląd, dobrze ze się zdecydowałeś ;)

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

pracoholików na forum zawsze łatwo rozpoznać :)

Tak wygląda model, to jak bedzie wyglądać scena :O

Napisano

brak słów.

 

mam tylko jedną malutką prośbę. w ustawieniach bitmap w ME zmniejsz blur na 0,1 :D

Napisano

Gratuluję KoMic, to co... parapetówa? :D

 

Co do modelu to nie ma już za bardzo co pisać z mojej strony bo w słowniku powoli kończą się słowa na wyrażanie podziwu w tej sprawie, tak żeby się w wątku nie powtarzały :p. A żeby powiedzieć coś konstruktywnego to jestem chyba zbyt słaby. Keep it going, bardzo ładnie Ci idzie. (pssst... Będzie golden gallery czy jak to się tam nazywało?)

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

Woow model kapitalny! Teksturki też świetne. Nie śledzę wątku od początku więc zapytam - w czym malowane?

Napisano
  • Autor

Witac,

kliment woroszyłow, hehe tez mam takie wrazenie. Dziekowac: ]

cortes, tez zadaje sobie to pytanie, jak bedzie wygladac scena. niestety w architekturze nie czuje sie zbyt mocno. ale,,,,, sie zobaczy.

polka dot, poprobujemy, dzieki za wskazowke: ]

Cyanide, hehe pewnie ze bedzie. tylko niestety najpierw czeka mnie texturowanie scian i podlog, a tego nie lubie: ]

Quentin, dokladnie tak jak napisal sajrus. Render UV+AO i do PSa. tam twozre sobie stack ~10 warstw i gotowe: ]

 

 

Kozystajac z ostatnich wolnych chwil, niedzielnego popoludnia. wydziergalem takie oto cos. cholernie ciezko bylo znalesc jakies refki, wiec zadowolilem sie plastikowymi modelami redukcyjnymi. zreszta bedzie tego widac co kot naplakal, przez ta szczelinke uchylonego wlazu...... ale zawsze cos: ]

hehe nie jest to klasy Kliment, ale mozna taki zlepek kilku poly styknie.

Przedstawiam kawalek Maybach HL 120 i resztki zbiornika na wache

13aengine.jpg

Napisano

No i widzisz towarzyszu Woroszyłow cos narobil tym swoim nazi wozem?! :D Biedny Komic boi sie wstawic pare kanciatych krawedzi w czyms czego i tak pewnie nie bedzie widac :P

 

Jak dla mnie to czas na postprodukcje wlasnie nadszedl ;D

Napisano

Kiedy czas pozawala staram się regularnie, albo nadrabiać i przeglądać twoje wątki, jakie kol wiek one by nie były czy to czołg czy to okręt ,.Bo zawsze jest ta sama reakcja..O K… to, co wyczyniasz jest..Ciężko to nazwać.. Rozumiem, że dawno dawno temu znudziło ci się sklejanie „papierów”, bo stało się za banalne i przerzuciłeś się na jeszcze większy masochizm:) Niesamowicie sprawne oko masz, ale to chyba na pewno dorobek lat młodości, i biegania do kiosku po małego modelarza:) fajne czasy.Gratulacje wytrwałości.

Napisano
  • Autor

JacekCichy, arch515, hehe dziekuje.

Tak btw az tak bardzo to widac ze jestem bylym MM? heheh: ]

 

Ehhh, nie mialem za bardzo czasu na rendery i narazie zrobilem tylko ten jeden,. tak naprawde sporo sie zmienilo(dorobilem wnetrza, tylny deflektor i tlumiki spalin hehe do tej pory nie mialem wogule tego systemu) caly lewy blotnik), mam juz wszytkie elementy otexowane, zostala mi tylko indywidualizacja textur. Jutro postaram sie zamiescic wiecej screenow, z tego co mam.

Ehhhh analogowe texturowanie scian mnie wykancza: \

13chull.jpg

Edytowane przez KoMic

Napisano

pięknie to wygląda-ale od pewnego czasu bardziej interesuje mnie scena w jaką to wsadzisz bo model jest #1 i aż nudno za każdym razem to powtarzać :)

Napisano

render wyglada tak, jakby to nie byl model 3d tylko jakis fachowiec namalowal w 2d :D baaardzo plastycznie

 

swietnie to wyglada

Napisano

model modelem, bardzo zacny, jednak tutaj imo wieksza uwage skupiaja genialne texturki :)

Napisano

No to KoMic nad sceną zaczynaj myśleć (chyba że masz już koncept:]), teksturki i model wyglądają pięknie.

A analogowe teksturowanie ścian to rzeczywiście nie najlepsza fucha, w wakacje miałem to samo, i łączę się z Tobą w cierpieniu.

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano
ok odważe sie i zapytam: co to znaczy analogowe teksturowanie?

 

Pędzlem i farbą ;)

Napisano
  • Autor

dziekuje Panowie za wyrazy uznania: ]

Kliment, jesli komp mi wydali, masz to jak w banku.

co do texowania analogowego, to jest prawie tak jak napisal Mrys, a nawet troche gorzej.

 

poniewaz najpierw sciagam z scian bumpa, papierem 120: ]

potem checkerek unigruntem

nstepnie redukuje displacementa za pomoca cekolu (nie jest to az tak trudne jak sie okazalo: ])

potem znow checkerek, a na to 2 warstwy kanalu diffuse: ] farby: ]

naszczescie z podloga bedzie latwiej

 

co do zbiornika, to mam klopoty z ramem. Mam tylko 4G na stanie. po zaladowaniu sceny 3g mi wsiaka i ledwo zostaje na renderowanie, ale foxy i inne glupoty musze powylaczac. zobaczymy jak to bedzie ze scena, ktora juz jest nawet precyzyjnie wykminiona. ale to soon.

 

 

pozdr: ]

Napisano
  • Autor

witac,

srry ze tak spamie po proznicy. Ale planowana jest reaktywacja.

Obecnie w stosunku do tego co bylo, niewiele sie zmienilo, choc stosunkowo sporo czasu w to wpakowalem.

podorabialem dispy, delikatne uszkodzenia... zmian jest niby sporo, choc efekt marny, hehe tzn ledwo zauwazalny.

 

planowana scena, bedzie wzorowana na tym oto zdjeciu. Rzymskich ruin dawnej

http://2.bp.blogspot.com/_j8dEXcfxbOA/SiNOnPJgToI/AAAAAAAAHL0/lLmgJAKHm1s/s1600-h/Algeria+ruins+2.jpg

 

btw 8th Panzer Regiment, 15th Panzer Division, kier club

14chullmarks.jpg

Edytowane przez KoMic

Napisano

bardzo ladnie, textury podkreslaja bryle modelu i o to chodzi, tak trzymaj :)

Napisano

Głównie dla takich wątków wchodzi sie na forum.

Napisano

Szacun za 4 GB Ramu w kontekście tego modelu. Nie boisz się, że ci w ostatniej chwili braknie? Bo ja to się zawsze boję, chociaż mój RAM to zapchał ja dotąd tylko model Klimka :D

Napisano
  • Autor

Hehe dzieki chlopaki: ]

Pionier hehehe kope lat gdzie sie ty podziewasz?

Mrys, w sumie nie ma czego, zle rozpkanowanie checi w stosunku do mozliwosci nie jest zaketa. Ale zobaczymy. Albo beda warstwy, albo skozystam z kompa w pracy. Mamy calkiem fajne stacje precisiona. Z tym ramem to glownie poleglem na texach, mam ich kurcze duzo i sa wielkie.

Tak btw dla maxow ma znaczenie czy sa ta png jpg czy nawet psd? On w srodku sam sobie to jakos mieli na wlasny? Oczywiscie wielkosci sa zoptymalizowane 2048 i 4096 a nie zadne tam wydziwy

 

Postaram sie niebawem cos podzialac z otoczeniem,,,

Pozdr: ]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności