kliment woroszyłow Napisano 1 Lipiec 2010 Napisano 1 Lipiec 2010 Rewelacja stary! Szkoda ze bez zawieszenia. Wygląda zajefajnie, bidak postrzał w bok dostał...aż mi się serce kraje :/
slayer2004 Napisano 1 Lipiec 2010 Napisano 1 Lipiec 2010 Świetnie to wygląda :D. Pancerniak ze mnie żaden, więc szczegóły konstrukcyjne sobie daruje. Model na bajecznym poziomie :) .. ehh żebym tak potrafił...
Sliterin Napisano 1 Lipiec 2010 Napisano 1 Lipiec 2010 Wyśmienita robota i tyle mojego komentarza wystarczy :)
KoMic Napisano 4 Lipiec 2010 Autor Napisano 4 Lipiec 2010 Dzieki panowie za wsparcie: ] co by nie bylo ze nic nie robie. wykanczam resztki detalu wanny oraz nadkola. Drobnica wchlania duzo czasu, a w finalowym renderze moze wypelni 2% powierzchni: ], coz takie zycie, bez tego byla by kicha.
Kr3tz Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Mój zmysł do interesów podpowiada mi, że na ten wątek powinny być sprzedawane bilety.
JacekCichy Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Ten zbiornik powinien sie znaleźć na demotywatorach dla grafików :D
cortes Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 kr3tz to ja juz zamawiam ticketa :D niszczysz detalem, a zostawiasz dziwne krawędzie wszędzie... popraw światła bo aż boli
JacekCichy Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Drogi KoMic'u zadam pytanie ktorego prawdziwi dżentelmeni nie zadają ale tak zjada mnie ciekawość że musze spytać... wybacz :P Pytanie brzmi ile masz tris? :D 1
KoMic Napisano 8 Lipiec 2010 Autor Napisano 8 Lipiec 2010 hehe, dzieki. cortes, tez to widze. ale pewne nawyki ciezko mi przezwyciezyc. Daje slowo ze poprawie: ] JacekCichy, To co widzisz na ostatnim renderze, ma 121k. kadlub bez wiezy 97,6k. duzo, ale niestety bedzie wiecej. MSow zadnych nie uzywam, wiec jest to calkowity polycount pozdr
JacekCichy Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Mało nie jest no ale przy takim detalu ciezko zeby bylo 20k. Interesowalo mnie to bo mam podobne poglady jak Ty i tez bardzo nie lubie MS'a :D no i bylem ciekawy jak bardzo da sie obnizyc ilosc tri przy maksymalnym detalu.
bbandi Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) Kolejną prace będę robił w podobnym stylu:), warto oszczędzać na poly czego ja nie robiłem:).model niezły Edytowane 13 Lipiec 2010 przez bbandi
pabulo Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Bradzo bardzo ładnie :) Mam tylko taką uwagę że powinieneś zdecydowanie bardziej uważać na gęstość siatki. Robisz niemal mikrodetale a zostawiasz w wielu miejsach kanciastości. Wg mnie rzucają sie w oczy. np reflektory, okrągłe otwory, wcześniej koła.. Pewnie że można dać meshsmootha potem ale to automatyczie zagęszcza ci całą siatke a do tego trzeba też roboty żeby przygotowac siatke żeby sie wygładzała poprawnie Nie wiem jaki masz sprzęt, może chcesz oczędzać ale robisz to w złych miejscach. Masz sporo rzeczy które będą niemal niewidoczne (oszczędzaj tam) chyba że zrobisz naprawde duże rozdzielczości. Ale wtedy i tak kanciastości wyjdą na wierzch jeszcze bardziej 120kilo nie przeraza az tak. W końcu to nie model to gry. Oczywiście liczba wzrośnie jeszcze może nawet kilkakrotnie ale bez przesady to nie lata'90. Można policzyć już całkiem poważne sceny. Jeśli będzie sie renderwało dwa dni to conajwyżej sie wyśpisz. Poki co model jest wart tego żeby na nim nie oszczędzać a nawet jeśli to rób to z uwagą. Poprawki będą ciekosztować kupe frustracji, czasu i roboty 1
KoMic Napisano 12 Lipiec 2010 Autor Napisano 12 Lipiec 2010 JacekCichy, bbandi, hehe jak widac metoda nie jest zlota i tak jak przy MS trzeba uwazac. pabulo, bardzo dzieki za kopa w dupe. Spewnoscia sie przyda i wzialem sobie do serca to co napisales. moja paranoiczna sklonnosc do oszczedzania poly bardziej wynika z problemow z moja bania, niz kompa. Bo akurat blaszaka mam dosc przyzwotego. Obiecuje poprawe i bede staral sie w miare mozliwosci zageszczac babole w siatce: ] Co do modelu. Wkoncu uporalem sie z kolem napinajacym, przyznam ze byl to najtrudniejszy fragment tego czolgu. ojjj duzo k... ch... polecialo w trakcie modelowania mocowania, hehehe. W zasadzie pozostaje dorobic kilka dupereli wiezy, ogniwo gasienicy i gotowe: ] znienawizone mocowanie: ], moze nie wyglada zbyt powaznie, ale slaba dokumentacja i kilka zdjec byly dla mnie wyzwanie. Problematyczny jest tez fakt ze cale jazmo przykrecane do kadluba bylo chyba odlewem z jednego kawalka. U mnie tez tak jest
slayer2004 Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 super. Z każdym postem czołg pięknieje :D !!
Hynol Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 Bardzo fajnie to wygląda. Teraz "tylko" teksturki... :D
kliment woroszyłow Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 Konkurencja pod bokiem urosła, ukrywał się za okrętami a tu proszę jaki czołgista no... :) pięknie się prezentuje!
pabulo Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 Robi naprawde duże wrażenie jeśli dowieziesz to do końca i starczy ci cierpliwości na materiały, scene bedzie hit
eco Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 re we la cja -pasi mi twoje podejscie do oszczednego poly i przemyslanej siatki - przy tym model nawet w caly'u ma w sobie to cos - oczywiscie wynika to z zamyslu sceny, ktory jak najbardziej popieram i nie moge sie doczekac by zobaczyc jakie otoczenie zmalujesz dla tej puszki
ArTooRo Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Sam miodek, pięknie. Tylko za te kanty powinieneś po łbie dostać polygonowa sknero ;)
peterr Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 hoo śrubki :))) ładnie, czekam na texturki pzdr
blinq Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Super! Detal Powala ;) Ale nie zazdroszczę mapowania :D Pozdrawiam i trzymam kciuki!
kingwins Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Wygląda imponująco :) może się zatrudnij przy następnej cześci Company of Heroes (jak będą robić)
KoMic Napisano 18 Lipiec 2010 Autor Napisano 18 Lipiec 2010 (edytowane) Witac, Model uwazam za skonczony..... jak na etap texowania. Prawdopodobnie dojdzie jeszcze troche dupereli wewnatrz wiezy, no i equ z blotnika "zawietrznego" ktorego nie bedzie widac. Jedno ogniwo 1,4k poly. Caly model obecnie ma minimalnie ponad 800k poly. napewno wypadnie duza czesc gasienicy do finaly i troche badziewia. szczegolnie scianki ktorych nie upilnowalem na etapie modelowania, a nie powinno ich byc. i jeszcze closeup na ogniwo Edytowane 18 Lipiec 2010 przez KoMic
kliment woroszyłow Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Pieknie , co tu można więcej napisać. Ciekawi mnie malowanie czołgu, zdradzisz coś ? edit: zerwanej gaski troche brakuje ;)
Tweester Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Bardzo ładnie wymodelowany. Gratulacje. Zgadzam się z przedmówcą że brak tej urwanej gąsienicy, że powinna ona być. Powodzenia z teksturowaniem tego wszystkiego :)
JunioR Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Bardzo fajny czołg, detal robi wrażenie, życzę powodzenia przy texturach. pozdr.
kliment woroszyłow Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Tak mi się skojarzyło jeszcze... na wpół zwęglone zwłoki czołgisty wysunięte do połowy z włazu na wieżyczce będą? :)
KoMic Napisano 19 Lipiec 2010 Autor Napisano 19 Lipiec 2010 Kliment, poniewaz bedzie to afryka. to malowanie piaskowe. bede staral sie przemycic tu sporo brudu. uklad jezdny oblepiony smarem i piachem, kadlub podrapany(zastanawiam sie nad przemalowaniem z wschodniego frontu, ale nie wiem czy z ta wersja byly takie chece. No i dodatkowo zesmalony, rdza i popiol. Co do gasiorki, to hmmm, urwala sie?. nie wiem. wypadla za kard? hehe jak trzeba bedzie dorobie. klik klik i juz jest hehehe czolgista, dosc hmmm mocne. I jak do tej pory wogole nie rozpatrywalem takiej mozliwosci. to teraz sie waham. Nawet widzialem takie zdjecie, dokladnie tak jak napisales. tylko nie zweglony: ] Wczoraj zaczalem dziabac texy, dzis moze bede mial czym sie pochwalic. pozdr
eco Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 świetne- choć siatka na ogniwach w kilku miejscach straszy połączeniami pomiędzy wierzchołkami które potem wyłażą z materiałem brudnymi krawędziami - renderujesz mentalem ? te zaokrąglone krawędzie na siatkach bez "chamfer'a" to efekt materiału ?
KoMic Napisano 20 Lipiec 2010 Autor Napisano 20 Lipiec 2010 Eco, masz jak najbardziej racje. tez to zauwazylem po wrzuceniu tego tutaj, kolejnego dnia. nie wiem dlaczego tak to wyglada. Wydaje mi sie ze topo ogniwa polecialo mi podczas ostatniego boolena. Tak czy inaczej poprawione. Tex dla ogniwa nasmarowany. Teraz tylko takie 4 i pomiksowac losowo.
kliment woroszyłow Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Zacnie wygląda.... dasz lekkiego speca na tych przetartych powierzchniach jezdnych? To dobrze robi gąskom zwykle ;) Edit: zapomniałem jak sie to ma do użytkowania na pustyni.. możliwe ze pył piaskowy niwelował skutecznie ten efekt. :)
bbandi Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Czołgu raczej nie bedę modelował - boję się takich jak Wy:), wleźcie jeszcze do silnika i zawory posprawdzajcie:P.
Tweester Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 No naprawdę widzę że będzie ciekawa praca :)
kliment woroszyłow Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 bbandi - daj na luz, to ze dostałeś kilka cierpkich słów w swoim wątku nie powinno rzutować. Twój model bf jest bardzo dobry a to ze napisano ci to co napisano wynika z tego ze zaczynasz mieszać. Zawory KoMicowi sprawdzimy kiedy zrobi silnik i napisze ze to model silnika pzkpfw III. Podobnie jak z Twoim bf 110 w wersji nocnego myśliwca - skoro robisz nocnego mysliwca to nie dziw sie ze marudzimy kiedy chcesz go uzyc jako bombowca do zwalczania żeglugi. Nikt nie jest tu twoim wrogiem, jak pomyslisz dłuzej to zrozumiesz :)
bbandi Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Kliment - powaga, napisałem to żartem - podoba mi się wasze podejście do tematu:).
KoMic Napisano 20 Lipiec 2010 Autor Napisano 20 Lipiec 2010 Kliment, hmmm nie wiem niby jest spec i dosc silny na tych powierzchniach co sie scieraja. tak samo jak bump. moze to przez to mdle oswietlenie. tak na wszelki wypadek wzmocnilem troche speca i bumpa bbandi, widzisz to nie o to chodzi zeby robic uszczelki pod glowicami cylindra, bo takich bzdur nikt nigdy nie zobaczy, a robienie czegos sztuka dla sztuki to nie w moim stylu. co wiecej nawet nie mam equ blotnika ktory jest po stronie niewidocznej. Za to bardzo wazne jest aby maksymalnie skupic sie na elementach ktore sa pierwszplanowe. im wiecej poswiecisz uwagi mikrodetalowi i drobnym szczegulom. Tym lepszy efekt uzyskasz. Widz bedzie mogl po ogarnieciu calosci zaczac bawic sie w wyszukiwanie drobiazkow. to czego nie widac na pierwszy rzut oka. Uszczelek nie zobaczy uwierz: ] hehehe Tweester, hehe nooooo zobaczymy. czy nie spartole: ] Szybki render. Tam w zacienionej czesci gdy ogniwa sie zaslaniaja, widac ze chyba jest ten spec. ale bede musial z tym jeszcze powalczyc. Po ogranieciu calosci i finalnego oswietlenia, bo teraz moze nie miec to sensu
kliment woroszyłow Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 KoMic - daj swiatło za gąską na wprost kamery a spec ci wyjdzie. w innym wypadku wiem że ma z tym kłopot ;)
eco Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 No to już wiem komu by się w pierwszej kolejności przydał ten symulator Lagoa Multiphysics z "forumowych" news'ów :) a na poważnie to odwalasz kawał dobrej roboty i z każdym postem staje się jasne że finał będzie naprawdę mocny.
peter_f Napisano 21 Lipiec 2010 Napisano 21 Lipiec 2010 Powiem tylko jedno: żuchwa na glebie! Tekstura mnie rozwaliła kompletnie! O modelu już nie wspominam! Geniusz! Szkoda, że nie mogę dac znowu REP-a
KoMic Napisano 21 Lipiec 2010 Autor Napisano 21 Lipiec 2010 hehe dziekowac: ] Kliment, juz wiem, gdzie lezy problem z speciem: ] CGtex otworzylo mi oczy. Metal na scierajacej powierzchni powinien byc ciemny, a tylko spec powinien go rozjasniac. Ja mam juz w diff jasny, stad brak efektu speca. CGtexy znow pomocne: ] http://cgtextures.com/login.php?&texid=6839&destination=texview.php?id=6839&PHPSESSID=6a28a84fc01b1482cad60571f069bc9e
kliment woroszyłow Napisano 21 Lipiec 2010 Napisano 21 Lipiec 2010 KoMicu, to wrzucaj rendy chętnie sobie popatrzymy :)
KoMic Napisano 24 Lipiec 2010 Autor Napisano 24 Lipiec 2010 po kilkunastu kolejnych godzinach, jestem po wydzierganiu zgrubnej tex kadluba. na kadlub zuzylem 2 tex o rozmiarze 4096x4096. zalezy mi na dokladnym pokryciu. narazie mam tylko diff i bardzo zgrobny spec/bump/ zabrudzenia smarem i syfem beda z dispa, nie chce mi sie modelowac, a bump zajety bedzie dla bardziej subtelnych odksztalcen
kliment woroszyłow Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Ładnie, CG textures? :) Osobiście bym zdesaturował lekko, ale tez nie wiem jak otoczenie bedzie wyglądać a tu odbiór całości bedzie ważny. Dobrze idzie ( nie mogło inaczej) :) Okopcenie jeszcze dodasz myśle? pozdro!
Kr3tz Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 EuroNCAP daje pięć gwiazdek w teście bezpieczeństwa :d
KoMic Napisano 24 Lipiec 2010 Autor Napisano 24 Lipiec 2010 chudy, Kr3tz, hehe dzieki chlopaki: ] Kliment, taaa, 95% to cg, baza to kolor. ale pelno blendowalem texow z cgtexow. imo najlepszy serwis jaki obecnie istnieje na swiecie: ]. Co do saturacji masz racje jest przejaskrawione, ale celowo podkrecilem game w renderze aby bylo bardziej soczyscie, a co za tym idzie latwiej wypatrzec ewentuane bledy. Okopcenie jak najbardziej sie znajdzie, ale najpierw chce zlapac baze calosci i potem detalizacja, obdrapania, dym, itp itd. narazie dziergam tex bazowe: ] closeup na, na, nie wiem co to jest. chyba ujecie potwietrza do silnika, ale nie dam sobie nic za to ucicac: ]
halset Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Średnio widzi mi się tiling na ogniwach gąsienicy - wszystkie wyglądają tak samo, może spróbuj je trochę zróżnicować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się