Napisano 28 Grudzień 201113 l Jest to Skipper z Pingwinów z Madagaskaru, względnie z Madagaskaru. Całkiem przekonująco wyszedł:)
Napisano 16 Styczeń 201213 l Mały miś ode mnie, mam nadzieję że się nie obrazicie że dałem też zrzuty z teksturami :) Trochę mi hitlerowski wąsik wyszedł ale no już nie chce mi się tego poprawiać :D Hope u like it :) salut.
Napisano 20 Maj 201212 l na razie sama główka ale skrobię sobie powoli całe ciało... miał być woody i na ten czas wygląda tak : salut.
Napisano 22 Maj 201212 l Taki mały przerywnik, gdzie indianin zdominował wątek :), Simba w ramach ćwiczeń, topologia jeszcze do tuningu.
Napisano 15 Czerwiec 201212 l bardzo fajny model, jedyne co mi sie nie podoba to rogi u gory, za bardzo wyciagniete troche "dojkowato" wygladaja.
Napisano 15 Czerwiec 201212 l już to poprawiłem, trochę jak uszy Shrek'a mi to wygląda, no ale co, projektanci mają fun kiedy to projektują :D a i mam nadzieję że nie przeszkadza wam że czasami traktuję ten wątek trochę jak finished dla niektórych moich prac, ale chyba nie ma innego wątku gdzie można wrzucać gotowe same modele... salut. Edytowane 15 Czerwiec 201212 l przez indian
Napisano 16 Czerwiec 201212 l wypas indian. jaki czas? dzięki za siatki, może nagrasz kiedyś tutek dla potomnych :D
Napisano 16 Czerwiec 201212 l polka dot jak na razie to koło 5 godzin. Tutka pewnie nagram, ale dopiero jak będę miał sprawny nowy PC bo na tym lapku co teraz działam to specjalnie nagrywać i robić coś się nie da :) tutaj skończona wersja modelu Woody'ego z Toy Story, siatki w poprzednich postach, hope you enjoy :) salut.
Napisano 16 Czerwiec 201212 l Chudy wygląda super , dodaj jeszcze sznurek i kółko do ciągnięcia , miał coś takiego na plecach ..."w moim bucie jest wąż" Edytowane 16 Czerwiec 201212 l przez Pixel-Factory
Napisano 16 Czerwiec 201212 l Ok, dzięki bardzo Pixel-Factory, tu naprawdę ostateczna końcowa wersja + kilka close-up'ów :) Hope you Like it... salut. Edytowane 16 Czerwiec 201212 l przez indian
Napisano 16 Czerwiec 201212 l Z tym modelem będziesz coś jeszcze robił? Czy one sobie tak leżą? Dałbyś mi kiedyś tego Chudego do riggowania i ew. poanimowania?
Napisano 16 Czerwiec 201212 l meble zazwyczaj idą na rynek tak samo jest z chudym, za darmo go nie oddam :) salut.
Napisano 2 Lipiec 201212 l Kontynuacja wątku z Batman Under the Red Hood. Główka Black Mask. Topologia będzie rasowana i poprawki przy budowaniu face riga. @indian dzięki za siateczki, można coś podlookać ;)
Napisano 12 Lipiec 201212 l Indian powinienes do kazdej swojej pracy robic time lapse bo sporo mozna by sie z tego nauczyc, czasem jak obserwuje Twoje prace to niektore pomysly masz tak fajne ze az zastanawiam sie jaka technika sie posluzyles :)
Napisano 8 Sierpień 201212 l seblen11 świetne modele, tylko do kobitki dorzuć siatki :) kwiatek na szybko: salut.
Napisano 8 Sierpień 201212 l Tutaj wszystkie listki układałem sam, zrobiłem sobie jedną grupę liści i poobracałem ją kilkanaście razy i porozmieszczałem po gałęziach. Można było oczywiście użyć partcli albo czegoś innego do automatycznego rozmieszczania, ale jakoś miałem czas i sam sobie z 2 godzinki rozmieszczałem liście :) salut.
Napisano 11 Wrzesień 201212 l myszka swietnie wyglada, szkoda ze tlo takie kiepskie. futerko wyszlo bardzo fajnie.
Napisano 20 Październik 201212 l ja mam taką małą prośbę do Indiana, mianowicie czy mógłbyś zrobić tutorial na temat modelowania takich rzeczy KLIK DO OBRAZKA Z PORTFOLIO INDIANA. Wiem że wyjaśniałeś już modelowanie zmarszczek na przykładzie słuchawek, ale tam zmarszczki idą wzdłuż siatki, a co jeśli zmarszczka/zagniecenie na sofie czy innym elemencie tapicerki biegnie pod kątem do ortogonalnej siatki (tak jak to ma miejsce na załączonym w linku obrazku (na boku fotela)?. Byłbym ogromnie wdzięczny i myślę że wszyscy śledzący ten wątek gdybyś znalazł czas aby pokazać step by step jak radzisz sobie z takimi rzeczami i zrobił taki właśnie fotel jaki masz w portoflio (choć sam jego bok :)). pozdrawiam !
Napisano 20 Październik 201212 l terenas to nic trudnego, wystarczy obejrzeć jak mają iść zmarszczki i dostosować topologię do tego, potem CUT i gotowe. salut.
Napisano 20 Październik 201212 l gdyby było to dla mnie tak proste jak to opisujesz, nie prosił bym o tutorial :D jak radzisz sobie z trójkątami i ngonami ? czy nie przejmujesz się nimi zbytnio ?
Napisano 20 Październik 201212 l dobra jak będę miał chwile czasu i chęci to się wezmę i spróbuję coś skleić, chociaż nic w tym rewolucyjnego nie ma. salut.
Napisano 28 Grudzień 201212 l Potrzebuję krytyki, postać jest stylizowana więc odwzorowywanie jakoś wybitnie anatomii nie jest tutaj celem, ale jakieś zasady zachować trzeba.
Napisano 30 Grudzień 201212 l pamiętacie mnie jeszcze tutaj :} i siateczka, z przed kilku modyfikacji modelu :] salut.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto