Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 376
  • Wyświetleń 108k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mały miś ode mnie, mam nadzieję że się nie obrazicie że dałem też zrzuty z teksturami :) Trochę mi hitlerowski wąsik wyszedł ale no już nie chce mi się tego poprawiać :D

 

Hope u like it :)

 

ISDbI.jpg

 

salut.

Napisano

na razie sama główka ale skrobię sobie powoli całe ciało... miał być woody i na ten czas wygląda tak :

 

eHx1p.jpg

 

salut.

Napisano

Taki mały przerywnik, gdzie indianin zdominował wątek :), Simba w ramach ćwiczeń, topologia jeszcze do tuningu.

simbai.png

Napisano

powrót do mebli , taki WIP jeszcze w... sporo pracy przy tym:

 

5AFyV.jpg

 

salut.

Napisano

bardzo fajny model, jedyne co mi sie nie podoba to rogi u gory, za bardzo wyciagniete troche "dojkowato" wygladaja.

Napisano

już to poprawiłem, trochę jak uszy Shrek'a mi to wygląda, no ale co, projektanci mają fun kiedy to projektują :D

 

a i mam nadzieję że nie przeszkadza wam że czasami traktuję ten wątek trochę jak finished dla niektórych moich prac, ale chyba nie ma innego wątku gdzie można wrzucać gotowe same modele...

 

salut.

Edytowane przez indian

Napisano

polka dot jak na razie to koło 5 godzin. Tutka pewnie nagram, ale dopiero jak będę miał sprawny nowy PC bo na tym lapku co teraz działam to specjalnie nagrywać i robić coś się nie da :)

 

tutaj skończona wersja modelu Woody'ego z Toy Story, siatki w poprzednich postach, hope you enjoy :)

 

mjid6.jpg

 

salut.

Napisano

Chudy wygląda super , dodaj jeszcze sznurek i kółko do ciągnięcia , miał coś takiego na plecach ..."w moim bucie jest wąż"

Edytowane przez Pixel-Factory

Napisano

Ok, dzięki bardzo Pixel-Factory, tu naprawdę ostateczna końcowa wersja + kilka close-up'ów :) Hope you Like it...

 

1TnZA.jpg

 

lc5XI.jpg

7BEVa.jpg

 

salut.

Edytowane przez indian

Napisano

Z tym modelem będziesz coś jeszcze robił? Czy one sobie tak leżą? Dałbyś mi kiedyś tego Chudego do riggowania i ew. poanimowania?

Napisano

meble zazwyczaj idą na rynek tak samo jest z chudym, za darmo go nie oddam :)

 

salut.

Napisano

blackmaskhead.png

Kontynuacja wątku z Batman Under the Red Hood. Główka Black Mask. Topologia będzie rasowana i poprawki przy budowaniu face riga.

 

@indian dzięki za siateczki, można coś podlookać ;)

Napisano

Indian powinienes do kazdej swojej pracy robic time lapse bo sporo mozna by sie z tego nauczyc, czasem jak obserwuje Twoje prace to niektore pomysly masz tak fajne ze az zastanawiam sie jaka technika sie posluzyles :)

Napisano

seblen11 świetne modele, tylko do kobitki dorzuć siatki :)

 

kwiatek na szybko:

 

1Ub7v.jpg

 

9W1cu.jpg

 

salut.

Napisano

Tutaj wszystkie listki układałem sam, zrobiłem sobie jedną grupę liści i poobracałem ją kilkanaście razy i porozmieszczałem po gałęziach.

Można było oczywiście użyć partcli albo czegoś innego do automatycznego rozmieszczania, ale jakoś miałem czas i sam sobie z 2 godzinki rozmieszczałem liście :)

 

salut.

Napisano

myszka swietnie wyglada, szkoda ze tlo takie kiepskie. futerko wyszlo bardzo fajnie.

Napisano

@indian fajnie śmigasz.

 

@genitalius zarzuć riga i bojową pozę ;)

Napisano

ja mam taką małą prośbę do Indiana, mianowicie czy mógłbyś zrobić tutorial na temat modelowania takich rzeczy KLIK DO OBRAZKA Z PORTFOLIO INDIANA. Wiem że wyjaśniałeś już modelowanie zmarszczek na przykładzie słuchawek, ale tam zmarszczki idą wzdłuż siatki, a co jeśli zmarszczka/zagniecenie na sofie czy innym elemencie tapicerki biegnie pod kątem do ortogonalnej siatki (tak jak to ma miejsce na załączonym w linku obrazku (na boku fotela)?. Byłbym ogromnie wdzięczny i myślę że wszyscy śledzący ten wątek gdybyś znalazł czas aby pokazać step by step jak radzisz sobie z takimi rzeczami i zrobił taki właśnie fotel jaki masz w portoflio (choć sam jego bok :)). pozdrawiam !

Napisano

terenas to nic trudnego, wystarczy obejrzeć jak mają iść zmarszczki i dostosować topologię do tego, potem CUT i gotowe.

 

salut.

Napisano

gdyby było to dla mnie tak proste jak to opisujesz, nie prosił bym o tutorial :D jak radzisz sobie z trójkątami i ngonami ? czy nie przejmujesz się nimi zbytnio ?

Napisano

dobra jak będę miał chwile czasu i chęci to się wezmę i spróbuję coś skleić, chociaż nic w tym rewolucyjnego nie ma.

 

salut.

Napisano

Potrzebuję krytyki, postać jest stylizowana więc odwzorowywanie jakoś wybitnie anatomii nie jest tutaj celem, ale jakieś zasady zachować trzeba.

 

htbs6c.jpg

Napisano

pamiętacie mnie jeszcze tutaj :}

 

rQvnz.png

 

i siateczka, z przed kilku modyfikacji modelu :]

 

ZgUit.png

 

salut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności