indian Napisano 28 Grudzień 2011 Napisano 28 Grudzień 2011 (edytowane) pingwin salut. Edytowane 28 Grudzień 2011 przez indian
Cyanide Napisano 28 Grudzień 2011 Napisano 28 Grudzień 2011 Wypasiony ten pingwin. To z jakiegoś filmu tak?
blood_brother Napisano 28 Grudzień 2011 Napisano 28 Grudzień 2011 Jest to Skipper z Pingwinów z Madagaskaru, względnie z Madagaskaru. Całkiem przekonująco wyszedł:)
indian Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Mały miś ode mnie, mam nadzieję że się nie obrazicie że dałem też zrzuty z teksturami :) Trochę mi hitlerowski wąsik wyszedł ale no już nie chce mi się tego poprawiać :D Hope u like it :) salut.
Gumen Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 coś tu cicho, takie coś w 2h Blender 2.62 http://p3d.in/dgDoN
indian Napisano 20 Maj 2012 Napisano 20 Maj 2012 (edytowane) misiek, koło 3-4h. salut. Edytowane 20 Maj 2012 przez indian
Lucek Napisano 20 Maj 2012 Napisano 20 Maj 2012 Indian masz zacięcie do tego modelingu. Sprzedajesz gdzieś te modele?
indian Napisano 20 Maj 2012 Napisano 20 Maj 2012 na razie sama główka ale skrobię sobie powoli całe ciało... miał być woody i na ten czas wygląda tak : salut.
floo Napisano 22 Maj 2012 Napisano 22 Maj 2012 Taki mały przerywnik, gdzie indianin zdominował wątek :), Simba w ramach ćwiczeń, topologia jeszcze do tuningu.
indian Napisano 15 Czerwiec 2012 Napisano 15 Czerwiec 2012 powrót do mebli , taki WIP jeszcze w... sporo pracy przy tym: salut.
t0m3k Napisano 15 Czerwiec 2012 Napisano 15 Czerwiec 2012 bardzo fajny model, jedyne co mi sie nie podoba to rogi u gory, za bardzo wyciagniete troche "dojkowato" wygladaja.
indian Napisano 15 Czerwiec 2012 Napisano 15 Czerwiec 2012 (edytowane) już to poprawiłem, trochę jak uszy Shrek'a mi to wygląda, no ale co, projektanci mają fun kiedy to projektują :D a i mam nadzieję że nie przeszkadza wam że czasami traktuję ten wątek trochę jak finished dla niektórych moich prac, ale chyba nie ma innego wątku gdzie można wrzucać gotowe same modele... salut. Edytowane 15 Czerwiec 2012 przez indian
polka dot Napisano 16 Czerwiec 2012 Napisano 16 Czerwiec 2012 wypas indian. jaki czas? dzięki za siatki, może nagrasz kiedyś tutek dla potomnych :D
indian Napisano 16 Czerwiec 2012 Napisano 16 Czerwiec 2012 polka dot jak na razie to koło 5 godzin. Tutka pewnie nagram, ale dopiero jak będę miał sprawny nowy PC bo na tym lapku co teraz działam to specjalnie nagrywać i robić coś się nie da :) tutaj skończona wersja modelu Woody'ego z Toy Story, siatki w poprzednich postach, hope you enjoy :) salut.
Pixel-Factory Napisano 16 Czerwiec 2012 Napisano 16 Czerwiec 2012 (edytowane) Chudy wygląda super , dodaj jeszcze sznurek i kółko do ciągnięcia , miał coś takiego na plecach ..."w moim bucie jest wąż" Edytowane 16 Czerwiec 2012 przez Pixel-Factory
indian Napisano 16 Czerwiec 2012 Napisano 16 Czerwiec 2012 (edytowane) Ok, dzięki bardzo Pixel-Factory, tu naprawdę ostateczna końcowa wersja + kilka close-up'ów :) Hope you Like it... salut. Edytowane 16 Czerwiec 2012 przez indian
legomir Napisano 16 Czerwiec 2012 Napisano 16 Czerwiec 2012 Z tym modelem będziesz coś jeszcze robił? Czy one sobie tak leżą? Dałbyś mi kiedyś tego Chudego do riggowania i ew. poanimowania?
indian Napisano 16 Czerwiec 2012 Napisano 16 Czerwiec 2012 meble zazwyczaj idą na rynek tak samo jest z chudym, za darmo go nie oddam :) salut.
Pixel-Factory Napisano 16 Czerwiec 2012 Napisano 16 Czerwiec 2012 jest po prostu świetny!!! powinieneś zrobić mu Buzza Astrala do pary.
floo Napisano 2 Lipiec 2012 Napisano 2 Lipiec 2012 Kontynuacja wątku z Batman Under the Red Hood. Główka Black Mask. Topologia będzie rasowana i poprawki przy budowaniu face riga. @indian dzięki za siateczki, można coś podlookać ;)
kitamo Napisano 12 Lipiec 2012 Napisano 12 Lipiec 2012 Indian powinienes do kazdej swojej pracy robic time lapse bo sporo mozna by sie z tego nauczyc, czasem jak obserwuje Twoje prace to niektore pomysly masz tak fajne ze az zastanawiam sie jaka technika sie posluzyles :)
indian Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 seblen11 świetne modele, tylko do kobitki dorzuć siatki :) kwiatek na szybko: salut.
legomir Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 Sam wszystko modelowałeś czy jakiś l-system?
indian Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 Tutaj wszystkie listki układałem sam, zrobiłem sobie jedną grupę liści i poobracałem ją kilkanaście razy i porozmieszczałem po gałęziach. Można było oczywiście użyć partcli albo czegoś innego do automatycznego rozmieszczania, ale jakoś miałem czas i sam sobie z 2 godzinki rozmieszczałem liście :) salut.
genitalius Napisano 11 Wrzesień 2012 Napisano 11 Wrzesień 2012 Hej! taki koncepcik myszy w blenderze siatka finish pozdrawiam
t0m3k Napisano 11 Wrzesień 2012 Napisano 11 Wrzesień 2012 myszka swietnie wyglada, szkoda ze tlo takie kiepskie. futerko wyszlo bardzo fajnie.
floo Napisano 16 Październik 2012 Napisano 16 Październik 2012 @indian fajnie śmigasz. @genitalius zarzuć riga i bojową pozę ;)
Lucek Napisano 19 Październik 2012 Napisano 19 Październik 2012 Wygląda jak z horroru. Ta gęś nie ma duszy.
terenas Napisano 20 Październik 2012 Napisano 20 Październik 2012 ja mam taką małą prośbę do Indiana, mianowicie czy mógłbyś zrobić tutorial na temat modelowania takich rzeczy KLIK DO OBRAZKA Z PORTFOLIO INDIANA. Wiem że wyjaśniałeś już modelowanie zmarszczek na przykładzie słuchawek, ale tam zmarszczki idą wzdłuż siatki, a co jeśli zmarszczka/zagniecenie na sofie czy innym elemencie tapicerki biegnie pod kątem do ortogonalnej siatki (tak jak to ma miejsce na załączonym w linku obrazku (na boku fotela)?. Byłbym ogromnie wdzięczny i myślę że wszyscy śledzący ten wątek gdybyś znalazł czas aby pokazać step by step jak radzisz sobie z takimi rzeczami i zrobił taki właśnie fotel jaki masz w portoflio (choć sam jego bok :)). pozdrawiam !
indian Napisano 20 Październik 2012 Napisano 20 Październik 2012 terenas to nic trudnego, wystarczy obejrzeć jak mają iść zmarszczki i dostosować topologię do tego, potem CUT i gotowe. salut.
terenas Napisano 20 Październik 2012 Napisano 20 Październik 2012 gdyby było to dla mnie tak proste jak to opisujesz, nie prosił bym o tutorial :D jak radzisz sobie z trójkątami i ngonami ? czy nie przejmujesz się nimi zbytnio ?
indian Napisano 20 Październik 2012 Napisano 20 Październik 2012 dobra jak będę miał chwile czasu i chęci to się wezmę i spróbuję coś skleić, chociaż nic w tym rewolucyjnego nie ma. salut.
adrian2608 Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 Potrzebuję krytyki, postać jest stylizowana więc odwzorowywanie jakoś wybitnie anatomii nie jest tutaj celem, ale jakieś zasady zachować trzeba.
indian Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 pamiętacie mnie jeszcze tutaj :} i siateczka, z przed kilku modyfikacji modelu :] salut.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się