Kruku Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 Tak z ciekawości dlaczego nikt tu od daaawna nie rzeźbił zwierząt? dobre dla urozmaicenia by było :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 Kruku bo nie :P nowy sculpcik, jakieś 2:30h : salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyanide Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 Nie wiem jak to jest indian, ale Twoje sculpty naprawdę są do siebie podobne. Dwa ostatnie są łudząco podobne. Dość szybko je ciśniesz, bo 2h 30m to według mnie nie zbyt wiele czasu, ale dawno sobie czasu na taką główkę nie mierzyłem. Może zapodaj .ztl to Ci zrobię oversculpt szybki, a jak wolisz nie to Ci jutro spróbuję narysować co i jak według mnie jest nie tak. Pozdrawiam, Cyanide. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyanide Napisano 5 Listopad 2011 Share Napisano 5 Listopad 2011 Dobra, udało mi się coś wykombinować. Nie wiem na ile Ci to pomoże, ale mam nadzieję, że się przyda. Podmalowałem i takie tam rzeczy, które według mnie powinieneś poprawić, a po prawej stronie masz główkę, która obrazuje mniej więcej to jak według mnie powinna ta głowa wyglądać. Ucho wygląda jak przyklejone na widoku z przodu i na tym środkowym bo ma taką dziwną obwódkę w miejscu gdzie zrasta się z głową. Pozdrawiam, Cyanide. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 5 Listopad 2011 Share Napisano 5 Listopad 2011 Już chyba finalna wersja tej głowy. Na tych dwóch pierwszych screenach ta bródka i brwi są oczywiście tylko konceptowe. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
No]2 Napisano 5 Listopad 2011 Share Napisano 5 Listopad 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 5 Listopad 2011 Share Napisano 5 Listopad 2011 No]2- co do tego pytania na temat faktury skóry to używam tylko standard brush, ustawiony na spray, z alphami ściągniętymi ze strony pixologic.com. Czasami też zwiększam sobie np Blur czy Contrast w zakładce Alpha, jeśli chcę uzyskać np. rzadziej rozłożone pory. Gęsto rozłożone zmarszczki, np na czole czy na nad łukami brwiowymi w ten sam sposób robię. Na początku najlepiej nałożyć jedną warstwę na całą twarz, potem rozmyć w niektórych miejscach mniej w niektórych więcej, potem następna, następna itd... Wtedy ta skóra ma większą głębię niż tylko płaskie pory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 5 Listopad 2011 Share Napisano 5 Listopad 2011 Quentin ale z tymi zmarszczkami biegnącymi od zewnętrznych kącików oczu do ucha to trochę przekombinowałeś ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bany1991 Napisano 5 Listopad 2011 Share Napisano 5 Listopad 2011 Quentin, dobra robota! no i zgadzam się z Tomala. ode mnie dzieciak;) jeszcze trochę przy nim będę musiał posiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 5 Listopad 2011 Share Napisano 5 Listopad 2011 Quentin super główka, super detale, super bryła :D No]2 yhym.... fajny matcap :) Bany1991 wydaje mi się że uszko trochę za duże, a tak to bardzo mi się podoba. Cyanide dzięki wielkie za over, rano zrobiłem szybkie poprawki, teraz jeszcze zastosowałem się trochę do twoich uwag i wyszło to tak, mam nadzieję że jest lepiej :) Jeżeli jeszcze chcesz to za chwilkę wrzucę .ztl, tego ziomka. salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyanide Napisano 5 Listopad 2011 Share Napisano 5 Listopad 2011 No teraz dużo lepiej indian, możesz zarzucić ztl, ale dziś to już na pewno nic nie uradzę nad tym. Chyba że jutro coś popróbuję, ale nie wiem czy jest taka potrzeba jest lepiej, ciśnij może następny model, jak błędy się powtórzą to będziemy myśleć. Powodzenia. Bany fajnie, tylko jak dla mnie dwie rzeczy się rzucają w oczy, ucho do poprawy, nie postarałeś się, i oczy ma chyba za szerokie. Sprawiają wrażenie jakbyś je po prostu movem rozciągnął. Pozdrawiam, Cyanide. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bany1991 Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 to fakt jest dużo lepiej dzięki za komentarze. po kolejnych poprawkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 Sto lat nic nie wrzucałem to wrzucam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 alienek: salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
No]2 Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 Obcy to generalnie to co dajesz zawsze z troszkę pozmienianymi proporcjami ;p poważnie to tak patrze i patrze i w każdej pracy masz pewne elementy powtarzające się, walcz z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 Mam podobne zdanie. Trochę za mało udziwnienia na dzisiejsze standardy żeby to obcym nazwać. No chyba że to przemyślana stylizacja na horrory z lat 50, tam byli tak wyglądający kosmici. ;) Masz pewnie jakiś pipeline na robieniem tych główek, może zrób coś w innej kolejności, skorzystaj z innych refek. Musisz jakoś to przełamać bo z każdą praca będziesz wpadał co raz bardziej w schemat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 8 Listopad 2011 Share Napisano 8 Listopad 2011 indian ostatnia głowa już lepsza, dawaj dalej. Tymczasem nowy update. Retopologia, unwrap i kilka zmian w modelu. Teraz jeszcze asymetria, a następnie tekstury i render.... ps: dalsze postępy chyba będę wrzucał do teczki bo tutaj chyba można same speedy i próby... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 8 Listopad 2011 Share Napisano 8 Listopad 2011 Quentin-naprawdę bardzo fajna ta główka:).I łuki brwiowe i oczy zrobiłeś nawet tak jak trzeba;).Bardzo,bardzo fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 8 Listopad 2011 Share Napisano 8 Listopad 2011 glowka swietna, pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekf3h Napisano 9 Listopad 2011 Share Napisano 9 Listopad 2011 wróciłem do modelowania mojego "towarzysza husarskiego". Kilka dni temu pobawiłem się na nowo hełmem. Przebudowałem ochraniacze policzkowe (czy jak to się nazywa) i ochronę karku. Nie jest to kopia istniejącego kasku a tylko koncept. "Wzorek" jest tylko szkicem-znacznikiem gdzie się będzie znajdowało zdobienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekf3h Napisano 9 Listopad 2011 Share Napisano 9 Listopad 2011 i jeszcze armata z XVI w. do tego samego konceptu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyanide Napisano 10 Listopad 2011 Share Napisano 10 Listopad 2011 Całkiem fajnie wyszło. Mnie robienie tego typu rzeczy w ZB pokonuje szczerze mówiąc. Móglbyś pokazać armatkę pod jakimiś innymi kontami dodatkowo, można by sie było lepiej przyjrzeć. Ciśnij dalej. Pozdrawiam, Cyanide. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekf3h Napisano 10 Listopad 2011 Share Napisano 10 Listopad 2011 Zapraszam na bloga: http://www.marekf3h.blogspot.com ...to troszkę wcześniejsza wersja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 marekf3h super armatka :D Taki pan z dzisiaj : salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyanide Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 Oooo widzisz indian. Bardzo fajnie. Ten odbiega już od reszty, na pewno nie jest podobny do reszty. Ale żeby nie było zbyt pięknie to się niego troszkę przyczepię. Najwyższa zmarszczka na czole dziwnie wygląda. Ucho nadal jak z plasteliny, wygląda jakbyś się do niego w ogóle nie przyłożył. I taka moja chyba bardziej personalna uwaga, jak dla mnie to nos chyba troszkę za duży na widoczku z profilu. Poza tym bardzo fajnie, tak trzymaj. Pozdrawiam, Cyanide. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 Podobny to jest w jakiś sposób nadal ale już wystarczająco się odróżnia od innych twoich prac. Wyszło na dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 Dzięki panowie :) Kolejny kolega , tym razem jakieś 3h: dla chętnych w załączniku .ztl i .OBJ, baza z jakiej sobie ostatnio skrobię :D salut. baza_ZTL.zip baza_OBJ.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 indian te ostatnie dwie główki bardzo fajne,dużo lepsze niż poprzednie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bany1991 Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 noooo indian od razu lepiej;) A tu coś ode mnie i mam od razu pytanie. Daszek jest za gruby i chciał tym go spłaszczyć ale jest on jako jeden sub tool z reszta czapki(ale jako 2 osobne meshe) . Funkcja Groups split nie działa. Jest na to jakiś inny sposób ? Myślałem żeby zaimportować do maxa tam rozdzielić później projekcje w zbrushu i na końcu przeskalować, ale może macie jakąś szybszą metode? Może jest jakaś metoda do zamaskowania całego mesha ale nie sub toola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 Jak masz podzielone na polygroups to można automatem maskować.Przełączasz na któryś tryb transpose (np.Move) i klkasz z wciśniętym ctrl.Zamaskuje ci wszystko oprócz klikniętej polygrupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bany1991 Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 Dzięki wielkie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 12 Listopad 2011 Share Napisano 12 Listopad 2011 (edytowane) Dzięki wielkie panowie :) Kolejny kolega, tym razem jakieś 3,5h :) salut. Edytowane 12 Listopad 2011 przez indian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 12 Listopad 2011 Share Napisano 12 Listopad 2011 Tez bardzo fajny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
No]2 Napisano 12 Listopad 2011 Share Napisano 12 Listopad 2011 Ludziki i ludziki ;) to ja dla małej odskoczni od realizmu pokaże coś co wiąże się z dzieciństwem ^^ ... wstępna bryła, dopiero zaczynam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 12 Listopad 2011 Share Napisano 12 Listopad 2011 Majin buu :) Twarz mi nie pasuje za bardzo. Miejscami gluty i chyba usta za szerokie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
No]2 Napisano 12 Listopad 2011 Share Napisano 12 Listopad 2011 Gluty bo to baza raptem, twarz faktycznie jakoś tak mi również nie leży w 100%, ale doszedłem do wniosku, że to przez brak uśmiechu, poza tym ciężko anime przerzucić w pełne 3d, takie są efekty uboczne. Wrzucę up jutro to będzie lepiej ;) ______ PS on był z gumy więc w sumie takie gluty trochę xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 12 Listopad 2011 Share Napisano 12 Listopad 2011 @No]2 fajny glutek, ciśnij dalej :) ode mnie przygoda z kulką, jakieś 2h. hires i wcześniejsza wersja: hires salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 13 Listopad 2011 Share Napisano 13 Listopad 2011 taki troll, jakies 2,5h z zspheres :) salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 13 Listopad 2011 Share Napisano 13 Listopad 2011 Nieźle sobie poczynasz w tym wątku indian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bany1991 Napisano 13 Listopad 2011 Share Napisano 13 Listopad 2011 Indian , naprawdę fajnie zaczyna ci to wychodzić ;) ehhh a tu dalsza część mojego dzieciaka. Strasznieee dużo rzeczy będzie musiało być poprawione. Wydaje mi się że głowa jest za duża tylko teraz nie bardzo wiem jak to zrobić. Chciał bym przeskalować głowę razem z czapką ale to są dwa osobne sub tool. Moge dać mergedown > przeskalowac> groups split ale wtedy juz w subdivision level osuwają się niższe poziomy. To było jedno pytanie a teraz drugie. Mam osobno jedna rękę i chce ja skopiować i zrobić symetrie. Duplikuje więc sub tool wchodze w deformation>mirror i wtedy pokazuje mi sie komunikat ze subtool nie może mieć żadnego poziomu zagęszczenia. Jak usunę to normalnie robi mirror ale wtedy juz nie mam detalu;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 13 Listopad 2011 Share Napisano 13 Listopad 2011 (edytowane) Bany1991 twarz super, reszta już gorzej ,keep working :) ode mnie taki kolega, jakieś 3h : salut. Edytowane 13 Listopad 2011 przez indian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 14 Listopad 2011 Share Napisano 14 Listopad 2011 ehhh a tu dalsza część mojego dzieciaka. Strasznieee dużo rzeczy będzie musiało być poprawione. Wydaje mi się że głowa jest za duża tylko teraz nie bardzo wiem jak to zrobić. Chciał bym przeskalować głowę razem z czapką ale to są dwa osobne sub tool. Moge dać mergedown > przeskalowac> groups split ale wtedy juz w subdivision level osuwają się niższe poziomy. Mergujesz i skalujesz a potem group split.Po rozbiciu uzywasz reconstruct subdiv,zbrush odtworzy niższe poziomy subdivide.Działa jak masz dobrą topo-bez trójkątów. Jak się nie da z reconstruct subdiv. to masz transpose master. Jak się nie da to eksportujesz najniższy subdiv capki i łba do maxa,skalujesz w maxie i importujesz do Z na najniższym subdiv.Jak nic nie namieszasz to sie przeskaluje;) Zresztą co za problem przeskalowac łeb i ręcznie doskalowac czape;)? Indian , naprawdę fajnie zaczyna ci to wychodzić ;) To było jedno pytanie a teraz drugie. Mam osobno jedna rękę i chce ja skopiować i zrobić symetrie. Duplikuje więc sub tool wchodze w deformation>mirror i wtedy pokazuje mi sie komunikat ze subtool nie może mieć żadnego poziomu zagęszczenia. Jak usunę to normalnie robi mirror ale wtedy juz nie mam detalu;/ Usuwasz dolne subdivide nie górne.Detal zostaje.Potem reconstruct subdiv. Albo duplikujesz łape,exp. do maxa,w maxie odbijasz najniższy subd. wracasz do Z,import i masz odbite. Na ubranku więcej płaszczyznami spróbuj zarysować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bany1991 Napisano 14 Listopad 2011 Share Napisano 14 Listopad 2011 Bóg zapłać;) dzięki wielkie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
No]2 Napisano 14 Listopad 2011 Share Napisano 14 Listopad 2011 Ja choruję więc nic na razie nie zdziałam, taki up co do tej pory poprawiłem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 14 Listopad 2011 Share Napisano 14 Listopad 2011 No]2 no i zaczyna to już jakoś wyglądać :) kolejny koleszka, coś koło 3,5h: salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
No]2 Napisano 14 Listopad 2011 Share Napisano 14 Listopad 2011 Facjata bardzo fajna, ucho do poprawy definitywnie. Jak do tej pory to 1 praca, w której moim zdaniem nie ma już śladu po twoich nawykach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 15 Listopad 2011 Share Napisano 15 Listopad 2011 No]2 dzięki, co do ucha to wiem, muszę nad tym popracować :) tym razem coś z plane'a , jakieś 3,5h, ucha nie chciało mi się robić ;) salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
No]2 Napisano 16 Listopad 2011 Share Napisano 16 Listopad 2011 up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 16 Listopad 2011 Share Napisano 16 Listopad 2011 Facet z długimi włosami, jakieś 3h: salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
No]2 Napisano 16 Listopad 2011 Share Napisano 16 Listopad 2011 nieneineineinei ;d nie idź tą drogą xD ... a tak na serio to jak dla mnie zbyt na szybko, bez przyłożenia. Włosy są okropne, twarz się broni, chociaż ostatnio dawałeś dużo ciekawsze facjaty. Tak czy siak tempo produkcyjne masz ;) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się