Luki Luki Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 indian - nie używasz referencji. To widać. Warto sobie uświadomić, że często tylko się nam wydaje że wiemy jak rzeczy wyglądają. Popatrz choćby na kształt oczu czy nosa. Poza tym, rzeczywiście wszystkie Twoje modele wyglądają jak ta sama twarz. Brakuje im zdefiniowania kształtów. Mniej obłości! (heh, kto to mówi;)) Było takie forum, nie pamiętam już adresu, ale może ktoś pomoże, na którym były wątki do poszczególnych elementów twarzy, na początku każdego z nich był zbiór referencji. Dużo dobrego tam było. Ale tak czy inaczej, zdjęć twarzy są miliony w googlach, a lustro też prawdopodobnie masz w domu;).
No]2 Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 Luki chyba myślimy o tym samym forum, pytałem o nie w wątku tutoriale medyczne w sculptingu, ale bez odzewu ;/ No ale google poratuje, to fakt.
vrocker Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 Indian: może lepiej tak by odwyknąć od tej akurat bryły, poćwicz na jakieś kulce lub bliżej nieokreślonym obłym kształcie tak by nie narzucała proporcji. taki niedopieszczony:
wizz Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 niepamietam kiedys ostanio sculptowalem wiec sobie chcialem sprawdzić czy ogarniam jeszcze coś, pozdrawiam. :)
lukanus Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 (edytowane) dwie skrobanki z dzisiejszego wieczera (jak zawsze render w zbrushu, reszta w sculptris) takie cuś: i głowa do retopo, bo póki co lecę z kulek i nie mam żadnej bazy, a koniecznie chce mieć swoją :) pozdrawiać. Edytowane 7 Listopad 2010 przez lukanus
Gość fishinthewater Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 alez to to to...jest ladne. Lubie To!
Gumen Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 nigdy nie sculptowałem ubrań, a tym bardziej spodni podpowiedzcie coś
lukanus Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 @Gumen, przy dłubaniu ciuchów raczej nie obejdzie się bez referencji. wygoogluj kilka obrazków spodni i zobacz jak sie materiał podwija, zgina, itd. fajne bootki :]
No]2 Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Dokończyłem jeśli chodzi o sculptowanie ten model, chociaż nie jestem zadowolony za bardzo, za dużo bugów, ale już daje temu spokój. Kolorki for fun, w sculptrisie malowanie jeszcze nie jest takie jak być powinno, brakuje mi parę narzędzi. Poza tym nie ogarniam tworzenia gałek ocznych :P http://img602.imageshack.us/img602/4329/batmana.png http://img574.imageshack.us/img574/8371/batman3.png http://img176.imageshack.us/img176/2217/batmanprzod.png http://img571.imageshack.us/img571/957/batmankolorbok.png http://img560.imageshack.us/img560/9893/batmankolorperspectiv.png http://img513.imageshack.us/img513/4769/batmankolorprzod.png
indian Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 (edytowane) witam, kameleon na dziś (albo raczej wolny szkic) :) jeszcze troszkę nad nim posiedzę, a oto obecny stan, czas pracy to jakieś 3-4 godziny, tym razem baza ze zsphery: salut. Edytowane 7 Listopad 2010 przez indian
No]2 Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Kolorki, dostałem mały pack tekstur i chciałem wypróbować, w sculptrisie malowane.
Gumen Napisano 13 Listopad 2010 Napisano 13 Listopad 2010 Tak sobie dłubię ostatnio Właściwie w ramach testów, próba wyboru metody sculptu dlatego spodnie (baza i sculpt blender 2.49b), koszula (baza 2.49; sculpt blender 2.5), głowa (baza 2.49b; sculpt sculptris; retopo w 2.49b i kilka modyfikatorów w 2.5 w rezultacie sculpt w 2.5), reszta modelowana w 2.49b. Trochę namieszałem ale w tej chwili cały model gotowy do poprawek w 2.5 Sculpt jeszcze bardzo u mnie kuleje dlatego proszę o rady. Ha teraz widzę, że koszula mu się skurczyła. Puki co jedynie buty uznaję za skończone.
No]2 Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 Koszula mała i przez to ogólna proporcja leży, przynajmniej tak mi to wygląda, szyja deko krótka, klata coś do całości mi nie pasuje, zdaję się być za mało masywna. Ciuszki dostaną fałdki w przyszłości pewnie więc poczekam z tym, buty rzeczywiście fajne, ale teraz przydałoby im się nadać lekkiego użycia ( wyglądają jakby nie widziały świata poza 'pudełkiem') :D I tak się zastanawiam czy body ( brzuch ) lub nogi nie byłyby dłuższe, ale pewny nie jestem, trzeba byłoby się wesprzeć czymś ;). Mięśnie szyi możesz mu zmniejszyć. Ogólnie fajnie sobie poczynasz, pozdrawiam :).
olaf Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 nieproporcjonalność to zamierzone, czy nie? bo wygląda jak pokurcz - spora głowa i buty mała reszta.
Gumen Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 He dzięki za rady, biorę się do roboty i będzie cacy bo widzę, że główny problem to proporcje, no i jeszcze jego twarz przejdzie derastyczne zmiany.
No]2 Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Dalej ludziska modzić coś ;) Żeby nie było, że ja nic nie robię :P : http://img17.imageshack.us/img17/9778/47864734.png http://img3.imageshack.us/img3/9650/99286665.png
No]2 Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Dodaj sobie sfery to będzie CI lepiej rzeźbić, inaczej się na to patrzy ;) A jeśli chodzi o te tutaj to zasadniczo brak mi tu górnej powieki :D Musisz mocniej akcentować pewne części ciała, fałdki na skórze itp Pozdro
vrocker Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 indian: fajna buźka, ale sprawia wrażenie płaskiej. przedchwilowy turbogniot:
Gość fishinthewater Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 To ja tez swojego gniota z dzisiaj zapodam :) 2h
miszczualmavera Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Rubensówka z lekko podniesionym cycem. Pierwsze testy w Vray. Uploaded with ImageShack.us
yarosh Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 to ja wrzucę pierwsza glutowata próba sculptingu - sculptris, wszystko z głowy bez refek
miszczualmavera Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 (edytowane) ;D ano nie lekko-fakt.... grawitacja na 0.3 ,przy 1.0 kadru by nie styklo.... Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 9 Grudzień 2010 przez miszczualmavera
miszczualmavera Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 ...i dzisiejsze dlubanie-wip Uploaded with ImageShack.us
lukanus Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 szybka skrobanka przed snem, co by sobie przypomnieć co i jak, bo nie dłubałem już sam od siebie ło-ho-hoo i jeszcze trochę. pozdrawiać.
Monio Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Boskie. Mam pare pytań. Ile lat modelujesz/ sculptujesz/ rysujesz? Ile siedzisz w branży i czy miałeś jakąś edukacje w kierunku artystycznym. Imho twoje sculpty to polska czołówka. :)
No]2 Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 W sumie to powinien być wip, ale nie chcę śmiecić na forum, mały update :
miszczualmavera Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 (edytowane) Testy pose tool w mudboxie. Jakas polowa drogi...-wip. Uploaded with ImageShack.us Fakt na razie lakko syfiato z tymi swiatelkami to wyglada.... no i wogole bulwiasto ... bedzie chwila -dopracuje... Edytowane 20 Grudzień 2010 przez miszczualmavera 1
lukanus Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 @No]2, wrzuć profil tego batmana.pozdr. @miszczu, póki co strasznie bulwiasto, ale to wip, więc pewnie będzie happy end. nie wiem czy sam ustawiałeś światła, czy to jakiś preset z błotka, ale nie pomaga, bo potęguje wrażenie tej "bulwistości" (?). czekam na up. pozdr.
No]2 Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Dodał efekty i światła w mudboxie z tego co mi się wydaje, tu jest profil :
Cyanide Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Wstyd wrzucać, ale dawno nic nie robiłem z braku czasu, i chyba najwyższy czas żeby wrócić. Dodatkowo odkryłem, że miałem źle ustawioną rozdziałkę i dlatego moje scuplty tak dziwnie wyglądały, chodzi mi głownie o monka. Niedługo może jakiegoś up'a z monkiem wystosuję. Pozdrawiam Kuba
Vega Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Kuba co się stało z mnichem? Masz jeszcze czas bo Diablo 3 wyjdzie za rok :D Przynajmniej ja tak sobie powiedział, że skończę demon huntera do premiery Diablo 3 :) Chyba za wysoki sdiv :) Głowa trochę kanciata, ucho sam wiesz pewnie, że nie pasuje :) Barki bym dał trochę w górę. Tzn. wiesz o co chodzi. Mówi się na to motylki :) Generalnie bywało lepiej :)
Cyanide Napisano 21 Grudzień 2010 Napisano 21 Grudzień 2010 (edytowane) Piotrze, z mnichem nic się nie stało, będzie kontynuowany, tyle, że po tej przerwie od ZB trochę przyrdzewiałem i muszę sobie troszkę przypomnieć. Wtedy dopiero do niego wrócę, pewnie nastąpi to niedługo. Co do sculpta to nie będę się tłumaczył bo nie ma sensu, następny będzie lepszy. Fajna ta rączka, tylko wnętrze dłoni troszkę płasko. Pozdrawiam Kuba. Edytowane 21 Grudzień 2010 przez Cyanide
Gość fishinthewater Napisano 21 Grudzień 2010 Napisano 21 Grudzień 2010 @lukanus tak sobie porownalem twoja pierwsza lapke z moja pierwsza, ktora robilem jakis czas temu i tu pokazywalem i wychodzi ze zdecydowanie lepiej ci to wyszlo. Zgodze sie ze wnetrze ciut za plaskie. Fajnych matcap'ow uzywasz. @Cyanide - strasznie sie opusciles. Wracaj do nas. Mordka calkiem spoko jak na tak dluga przerwe. pozdrawiam
Gość fishinthewater Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 heya, Takie pytanko, jak najszybciej zrobic wlosy? chodzi o speedsculpta wiec czas sie tu bardzo liczy. Czy robic je odrazu na podstawowej bryle, dodac subtoola czy poprzez nalozenie maski, nadanie grubosci i extract? Pozdrawiam.
lukanus Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 (edytowane) tak jak mówisz, tj. przez ekstrakcje, albo dodaj kulkę (lub kilka) jako subtool i ją porozciągaj, albo zrób włosy z zkulek i je porozciągaj (chyba najszybsza opcja), albo skorzystaj z ZSketchu (na Youtubie jest filmik, pokazujący jak zrobić szybko proste włosy korzystając z opcji ZSketch). pozdr. Edytowane 23 Grudzień 2010 przez lukanus
Marqson Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Siem, sprawdzałem sculptrisa i muszę przyznać ,że jest całkiem miły.
No]2 Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 (edytowane) Hmm, ja w końcu przysiadłem do Zbrusha, troszkę tutoriali pooglądałem i tak oto prezentuje się moja pierwsza praca : Edytowane 26 Grudzień 2010 przez No]2
Lucek Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 Kiszka panie. Bryła leży i kwicy:) Widzę że sobie zoomujesz więc rada ode mnie: Kiedy rzeźbisz nie przybliżaj - musisz widzieć całą bryłę głowy.
FF Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 Gdyby nie 2 razy za male oczy to by dawal rade.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się