Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp - 2019


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

indian - nie używasz referencji. To widać. Warto sobie uświadomić, że często tylko się nam wydaje że wiemy jak rzeczy wyglądają. Popatrz choćby na kształt oczu czy nosa.

Poza tym, rzeczywiście wszystkie Twoje modele wyglądają jak ta sama twarz. Brakuje im zdefiniowania kształtów. Mniej obłości! (heh, kto to mówi;))

Było takie forum, nie pamiętam już adresu, ale może ktoś pomoże, na którym były wątki do poszczególnych elementów twarzy, na początku każdego z nich był zbiór referencji. Dużo dobrego tam było. Ale tak czy inaczej, zdjęć twarzy są miliony w googlach, a lustro też prawdopodobnie masz w domu;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwie skrobanki z dzisiejszego wieczera (jak zawsze render w zbrushu, reszta w sculptris)

 

takie cuś:

 

rogi.jpg

 

i głowa do retopo, bo póki co lecę z kulek i nie mam żadnej bazy, a koniecznie chce mieć swoją :)

 

head-semi-real.jpg

 

pozdrawiać.

Edytowane przez lukanus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokończyłem jeśli chodzi o sculptowanie ten model, chociaż nie jestem zadowolony za bardzo, za dużo bugów, ale już daje temu spokój. Kolorki for fun, w sculptrisie malowanie jeszcze nie jest takie jak być powinno, brakuje mi parę narzędzi. Poza tym nie ogarniam tworzenia gałek ocznych :P

 

batman3.png

batmankolorprzod.png

 

http://img602.imageshack.us/img602/4329/batmana.png

http://img574.imageshack.us/img574/8371/batman3.png

http://img176.imageshack.us/img176/2217/batmanprzod.png

http://img571.imageshack.us/img571/957/batmankolorbok.png

http://img560.imageshack.us/img560/9893/batmankolorperspectiv.png

http://img513.imageshack.us/img513/4769/batmankolorprzod.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

kameleon na dziś (albo raczej wolny szkic) :) jeszcze troszkę nad nim posiedzę, a oto obecny stan, czas pracy to jakieś 3-4 godziny, tym razem baza ze zsphery:

17286723.jpg

salut.

Edytowane przez indian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie dłubię ostatnio

Właściwie w ramach testów, próba wyboru metody sculptu

dlatego spodnie (baza i sculpt blender 2.49b), koszula (baza 2.49; sculpt blender 2.5), głowa (baza 2.49b; sculpt sculptris; retopo w 2.49b i kilka modyfikatorów w 2.5 w rezultacie sculpt w 2.5), reszta modelowana w 2.49b.

Trochę namieszałem ale w tej chwili cały model gotowy do poprawek w 2.5

 

Sculpt jeszcze bardzo u mnie kuleje dlatego proszę o rady.

Ha teraz widzę, że koszula mu się skurczyła.

Puki co jedynie buty uznaję za skończone.

cowboywip009.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszula mała i przez to ogólna proporcja leży, przynajmniej tak mi to wygląda, szyja deko krótka, klata coś do całości mi nie pasuje, zdaję się być za mało masywna. Ciuszki dostaną fałdki w przyszłości pewnie więc poczekam z tym, buty rzeczywiście fajne, ale teraz przydałoby im się nadać lekkiego użycia ( wyglądają jakby nie widziały świata poza 'pudełkiem') :D I tak się zastanawiam czy body ( brzuch ) lub nogi nie byłyby dłuższe, ale pewny nie jestem, trzeba byłoby się wesprzeć czymś ;). Mięśnie szyi możesz mu zmniejszyć. Ogólnie fajnie sobie poczynasz, pozdrawiam :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj sobie sfery to będzie CI lepiej rzeźbić, inaczej się na to patrzy ;) A jeśli chodzi o te tutaj to zasadniczo brak mi tu górnej powieki :D Musisz mocniej akcentować pewne części ciała, fałdki na skórze itp Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@No]2, wrzuć profil tego batmana.pozdr.

 

@miszczu, póki co strasznie bulwiasto, ale to wip, więc pewnie będzie happy end. nie wiem czy sam ustawiałeś światła, czy to jakiś preset z błotka, ale nie pomaga, bo potęguje wrażenie tej "bulwistości" (?). czekam na up. pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstyd wrzucać, ale dawno nic nie robiłem z braku czasu, i chyba najwyższy czas żeby wrócić. Dodatkowo odkryłem, że miałem źle ustawioną rozdziałkę i dlatego moje scuplty tak dziwnie wyglądały, chodzi mi głownie o monka. Niedługo może jakiegoś up'a z monkiem wystosuję.

 

headbust.png

 

Pozdrawiam Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba co się stało z mnichem? Masz jeszcze czas bo Diablo 3 wyjdzie za rok :D Przynajmniej ja tak sobie powiedział, że skończę demon huntera do premiery Diablo 3 :)

 

Chyba za wysoki sdiv :) Głowa trochę kanciata, ucho sam wiesz pewnie, że nie pasuje :)

Barki bym dał trochę w górę. Tzn. wiesz o co chodzi. Mówi się na to motylki :)

 

Generalnie bywało lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze, z mnichem nic się nie stało, będzie kontynuowany, tyle, że po tej przerwie od ZB trochę przyrdzewiałem i muszę sobie troszkę przypomnieć. Wtedy dopiero do niego wrócę, pewnie nastąpi to niedługo.

Co do sculpta to nie będę się tłumaczył bo nie ma sensu, następny będzie lepszy.

 

Fajna ta rączka, tylko wnętrze dłoni troszkę płasko.

 

Pozdrawiam Kuba.

Edytowane przez Cyanide
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

@lukanus tak sobie porownalem twoja pierwsza lapke z moja pierwsza, ktora robilem jakis czas temu i tu pokazywalem i wychodzi ze zdecydowanie lepiej ci to wyszlo.

Zgodze sie ze wnetrze ciut za plaskie. Fajnych matcap'ow uzywasz.

 

@Cyanide - strasznie sie opusciles. Wracaj do nas. Mordka calkiem spoko jak na tak dluga przerwe.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

heya,

Takie pytanko,

jak najszybciej zrobic wlosy? chodzi o speedsculpta wiec czas sie tu bardzo liczy.

Czy robic je odrazu na podstawowej bryle, dodac subtoola czy poprzez nalozenie maski, nadanie grubosci i extract?

 

question_qwasne.png

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mówisz, tj. przez ekstrakcje, albo dodaj kulkę (lub kilka) jako subtool i ją porozciągaj, albo zrób włosy z zkulek i je porozciągaj (chyba najszybsza opcja), albo skorzystaj z ZSketchu (na Youtubie jest filmik, pokazujący jak zrobić szybko proste włosy korzystając z opcji ZSketch). pozdr.

Edytowane przez lukanus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności