JohnZi Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 te 2 pierwsze maja bardzo fajne kolorki:)
Berger Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 Pionier: byłbyś tak miły i opisałbyś jak osiągnąłeś takie studio? Strasznie mi się podoba :) Byłbym wdzięczny.
bbandi Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 Sroka8888 - ładna ta trafka, korzystałeś z jakiegoś tutka? jeśli tak wrzuć jakiś link albo mi na PM go wyślij, bo ja teraz testuję tą z displacementu i średnio siada. +rep czeka:)
Sroka8888 Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 Trawę robiłem na podstawie tego tutoriala http://www.evermotion.org/tutorials/show/7958/creating-3d-grass Z tym że ustawienia materiałów to z tego Part 1: http://www.peterguthrie.net/blog/2009/03/vray-grass-tutorial-part-1/ Part 2: http://www.peterguthrie.net/blog/2009/04/vray-grass-tutorial-part-2/ Trawę konwertowałem do proxy i dalej to rozsadzałem pluginem advanced painter A tu jeszcze jeden test: 1
Loki Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 fajnie, ale... 1) zbyt szerokie źdźbła 2) małe zróżnicowanie trawy (tzn. tylko jeden gatunek rośnie)
olaf Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 i nie pachnie. nie wiem po co się męczyć jak niedługo będzie wszędzie wektorowy disp. pionier pierwsze dwie z fragmentami idealne na ścianę do biura.
Loki Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 skoro już o displace mowa, test mapki displace ratanowej plecionki (pierwsze podejście i pierwszy render). Mapowanie leży i kwiczy jak na razie.
Pionier Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 heja, nowa wersja, jutro wrzuce calosc, oczywiscie taki wipek, duza czesc nie ma materialow itd nie wiem czy lepiej czy gorzej :P dzieki za opinie :)
vision3d Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 hmm slabawo bym rzekl;) keep working my man;)
Bonifatz Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 (edytowane) Furka nad którą siedziałem ostatnio : Edytowane 3 Październik 2010 przez Bonifatz
Sroka8888 Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Bonifatz: Bardzo fajne autko a asfalt to normalnie miazga super zrobiony. Pionier:bardziej podobała mi się wcześniejsza wersja. A ja dwa nowe testy: Trawa zupełnie nowa oraz próbowałem zrobić podłożę pod trawę ale nie wiem czy się nadaje. Dof Tu oryginał:
olaf Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 mysle ze mieszkanie w takim domku prowadzi do impotencji. kolory przepaliłeś nieco.
Bonifatz Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Sroka8888 : dzieki ! furka do animacji, mam nadzieję, że już niedługo ją pokażę. Pozdro!
Nowi Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 no nawet nawet ;) a to maxwel czy vray pokaż zrzut z view port-a ;) jak to w max-e wygląda ale z nie kadr tylko widok z np z innego ujęcia żeby zobaczyć położenie kamery ect.
Loki Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Sroka8888 - bardzo fajna ta trawa. Pokazał byś poszczególne jej elementy (tzn z jakich mniej więcej źdźebełek się składa?)
Camel Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Nowi: v-ray, zero maxwella, potem tylko troszke PS (vignetting, aberracja, noise), ale GI jest z vRaya automatycznie postprodukowany (kontrast) i DOF liczony. Kamera jest daleko, dałem zoom, potem jeszcze kamere obróciłem bokiem, może to wystarczy? a jak nie to pokażę .
Sroka8888 Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 (edytowane) Loki: Łap To mi trochę pomogło Ale najbardziej to że wczoraj zerwałem parę ździebeł trawy z ziemi i na ich podstawie robiłem. Edytowane 3 Październik 2010 przez Sroka8888 1
siwy Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Cześć, Co sądzicie? przejarane, przejaskrawione, kamera za wysoko
daymon Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Ola, Siwy dzięki za komenty. Spróbuje to jakoś dopracować.
arch515 Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Pionier miło cie widzieć tu:) chodź zdecydowanie za rzadko, bardzo ładne światło w środku jak i cała reszta..Mocno graficznie FAJNE. SWRSC – no te rondo..To kawał roboty ziom!! I współczuję rysunków od drogowców, bardzo fajnie się na to patrzy!
Pionier Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 dzięki za opinie Panowie ! :) zmieniłem autko i tym razem tylko mapka hdr z hdri light studio: w nastepnym tescie zmienie chyba auto na ktores z .thecgizone zgodnie z poleceniem visiona :) pozdro
SWRSC Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Szybkie wnętrze dla producenta płytek. pozdrawiam, SWRSC
Marcin_ps Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 mebelki brzydkie no i dalbys blizej te plyteczki i moze przycial kadr
indian Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 teścik trawki sianej PF Source: salut.
Sroka8888 Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 indian: powiedz coś o materiale trawy.
indian Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 trawka to trzy proste materiały vray2sided: diff:
Orangegraphics Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 (edytowane) zamiast highlight na 0,42 a refl na 1 wejdź w opcje i odchacz trace reflections. Potem normalnie lock highlight i refl i 0,42. nie będziesz musiał dawać 24 subd i czasowo powinno wyjść lepiej Edytowane 5 Październik 2010 przez Orangegraphics
indian Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 (edytowane) dzięki Xiz0r, tak to wygląda po poprawkach :) salut. EDIT: troszkę mocniej listki odbijają światło. Edytowane 5 Październik 2010 przez indian
JohnZi Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 sczerze to nie widac roznicy, przynajmniej przy tym oswietleniu:)
indian Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 (edytowane) dodałem krzaczki: koniczynki: salut. Edytowane 5 Październik 2010 przez indian
Wodzumarcin Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 świetne sielsko szczegolnie koniczyny a teraz zmieszaj to razem
olaf Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 czemu nikt nie wstawia grzybów od wilgoci na ścianę? to bardziej związane z wizualizacjami :)
Wodzumarcin Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 czemu nikt nie wstawia grzybów od wilgoci na ścianę? to bardziej związane z wizualizacjami :) bez grzyba: ale wizka przyszłości
indian Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 rozdarcia na sofie rulles :) ode mnie mix trawek: salut.
achtunk Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Pierwsza faza osiedla w Karpaczu :) Wiem - przejarana sofa :) indian - trawka mix fajnie wygląda :) ale do wizek to chyba lepiej zrobic taką przyciętą i elegancką ;) wodzu - taki rozpiernicz, a telewizorek się ostał :)
Stachu Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 @achtunk pokaż tego nieba troche texturka kamienia dziwnie nałożona, w ogóle wygląda jak jakaś tapeta, nie wiem czy o to chodziło texturka drewna powinna być chyba odwrócona o 90 stopni tam na dachu? asfalt wygląda jakby był na nim tylko słabej jakości bump. przy texturce usataw blur na 0,1 powinno pomóc
Kubaswielgus Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Czy ktoś mógłby napisać co są za krzesła (te przy stole jadalnym)? Sorki, że zaśmiecam, ale sprawa pilna.
Predator Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 dzięki za opinie Panowie ! :) zmieniłem autko i tym razem tylko mapka hdr z hdri light studio: w nastepnym tescie zmienie chyba auto na ktores z .thecgizone zgodnie z poleceniem visiona :) pozdro Pionier a mi sie podobaly propozycje z posta #1002 szczegolnie pierwsze dwa.
Bonifatz Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Czy ktoś mógłby napisać co są za krzesła (te przy stole jadalnym)? Sorki, że zaśmiecam, ale sprawa pilna. Te krzesła kupił tutaj : http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/523171
JunioR Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Czy ktoś mógłby napisać co są za krzesła (te przy stole jadalnym)? Sorki, że zaśmiecam, ale sprawa pilna. Ronan & Erwan Bouroullec 2008 Steelwood
Kubaswielgus Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Bonifatz, JunioR - wielkie dzięki!
indian Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Chciałem uzyskać troszkę mniej zaniedbanej trawki, mleczyk: salut.
matik Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Teścik lasu low poly do wizualizacji. Aktualnie 2 modele drzew: sosna (112 poligonów) i świerk (114 poli), trawa(8 poli). Na scenie mieszanka 160 klonów drzew.
Sroka8888 Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 matik: Te drzewa to będą w tle? Mnie się podobają ale chciałbym zobaczyć jak sprawdzają się w "akcji". Nowy teścik tym razem krótka trawa:
Gość fishinthewater Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Co was tak na to zielsko wzielo ? dopalacze na osiedlach pozamykali ?...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się