Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sroka8888 - ładna ta trafka, korzystałeś z jakiegoś tutka? jeśli tak wrzuć jakiś link albo mi na PM go wyślij, bo ja teraz testuję tą z displacementu i średnio siada. +rep czeka:)

Napisano

Trawę robiłem na podstawie tego tutoriala http://www.evermotion.org/tutorials/show/7958/creating-3d-grass

Z tym że ustawienia materiałów to z tego Part 1: http://www.peterguthrie.net/blog/2009/03/vray-grass-tutorial-part-1/

Part 2:

http://www.peterguthrie.net/blog/2009/04/vray-grass-tutorial-part-2/

Trawę konwertowałem do proxy i dalej to rozsadzałem pluginem advanced painter

 

A tu jeszcze jeden test:

trawa2221.jpg

  • Confused 1
Napisano

i nie pachnie. nie wiem po co się męczyć jak niedługo będzie wszędzie wektorowy disp.

pionier pierwsze dwie z fragmentami idealne na ścianę do biura.

Napisano

skoro już o displace mowa,

 

test mapki displace ratanowej plecionki (pierwsze podejście i pierwszy render).

 

testrenderratansmall.jpg

 

 

Mapowanie leży i kwiczy jak na razie.

Napisano

Bonifatz: Bardzo fajne autko a asfalt to normalnie miazga super zrobiony.

Pionier:bardziej podobała mi się wcześniejsza wersja.

A ja dwa nowe testy:

Trawa zupełnie nowa oraz próbowałem zrobić podłożę pod trawę ale nie wiem czy się nadaje.

trawa222.jpg

Dof

bar2200000002.jpg

Tu oryginał:

bar22.th.jpg

Napisano

no nawet nawet ;) a to maxwel czy vray pokaż zrzut z view port-a ;) jak to w max-e wygląda ale z nie kadr tylko widok z np z innego ujęcia żeby zobaczyć położenie kamery ect.

Napisano

Nowi: v-ray, zero maxwella, potem tylko troszke PS (vignetting, aberracja, noise), ale GI jest z vRaya automatycznie postprodukowany (kontrast) i DOF liczony. Kamera jest daleko, dałem zoom, potem jeszcze kamere obróciłem bokiem, może to wystarczy? a jak nie to pokażę .

Napisano (edytowane)

Loki: Łap

 

122222g.th.jpg

1122222.th.jpg

12132.th.jpg

 

To mi trochę pomogło

illustrationelytrigiare.th.jpg

 

Ale najbardziej to że wczoraj zerwałem parę ździebeł trawy z ziemi i na ich podstawie robiłem.

Edytowane przez Sroka8888
  • Like 1
Napisano

Pionier miło cie widzieć tu:) chodź zdecydowanie za rzadko, bardzo ładne światło w środku jak i cała reszta..Mocno graficznie FAJNE.

SWRSC – no te rondo..To kawał roboty ziom!! I współczuję rysunków od drogowców, bardzo fajnie się na to patrzy!

Napisano

dzięki za opinie Panowie ! :)

 

zmieniłem autko i tym razem tylko mapka hdr z hdri light studio:

 

audi3t.jpg

 

w nastepnym tescie zmienie chyba auto na ktores z .thecgizone zgodnie z poleceniem visiona :)

 

pozdro

Napisano (edytowane)

zamiast highlight na 0,42 a refl na 1 wejdź w opcje i odchacz trace reflections. Potem normalnie lock highlight i refl i 0,42.

 

nie będziesz musiał dawać 24 subd i czasowo powinno wyjść lepiej

Edytowane przez Orangegraphics
Napisano (edytowane)

dzięki Xiz0r, tak to wygląda po poprawkach :)

xiz0r.jpg

salut.

EDIT: troszkę mocniej listki odbijają światło.

Edytowane przez indian
Napisano

Pierwsza faza osiedla w Karpaczu :)

 

tp72qcm3xl19xf5r.jpg.jpg

 

Wiem - przejarana sofa :)

 

indian - trawka mix fajnie wygląda :) ale do wizek to chyba lepiej zrobic taką przyciętą i elegancką ;)

wodzu - taki rozpiernicz, a telewizorek się ostał :)

Napisano

@achtunk pokaż tego nieba troche

texturka kamienia dziwnie nałożona, w ogóle wygląda jak jakaś tapeta, nie wiem czy o to chodziło

texturka drewna powinna być chyba odwrócona o 90 stopni tam na dachu?

asfalt wygląda jakby był na nim tylko słabej jakości bump. przy texturce usataw blur na 0,1 powinno pomóc

Napisano
dzięki za opinie Panowie ! :)

 

zmieniłem autko i tym razem tylko mapka hdr z hdri light studio:

 

w nastepnym tescie zmienie chyba auto na ktores z .thecgizone zgodnie z poleceniem visiona :)

 

pozdro

 

Pionier a mi sie podobaly propozycje z posta #1002 szczegolnie pierwsze dwa.

Napisano
Czy ktoś mógłby napisać co są za krzesła (te przy stole jadalnym)? Sorki, że zaśmiecam, ale sprawa pilna.

 

Ronan & Erwan Bouroullec 2008 Steelwood

Napisano

gizoom.jpg

 

Teścik lasu low poly do wizualizacji. Aktualnie 2 modele drzew: sosna (112 poligonów) i świerk (114 poli), trawa(8 poli).

Na scenie mieszanka 160 klonów drzew.

Gość fishinthewater
Napisano

Co was tak na to zielsko wzielo ? dopalacze na osiedlach pozamykali ?...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności