Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tyle miałem do powiedzenia w tym temacie. Na nic więcej mnie już nie stać. Dzięki za wsparcie i komenty. Wiem że można by nadgonić z tłem ale już mnie to przerosło. Pixeloza na twarzy na highresie spowodowana jest niską rozdzielczością bumpa - zbrush nie chciał mi już takiej dużej wypalić. Mam nadzieję że następny portret będzie lepszy.

 

Jeżeli nie spełnia wymogów jakościowych galerii proszę o wyrzucenie:)

aliencolor.jpg

 

Link do Highresa: http://img202.imageshack.us/img202/8788/aliencolorhighres.jpg

Edytowane przez Lucek
  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Serj ledwo zrozumiałem o co chodziło. Jak ci wygodnie napisz po rosyjsku:) Dzięki za koment. Chyba się pośpieszyłem z tą galerią ale nie mam już zamiaru do tego wracać także można pojechać nie obraże się:)

Napisano

Я яшчэ і па беларуску магу напісаць )) родную мову яшчэ памятаю ;) Надеюсь русский ты понимаешь лучше чем я польский.

Я пишу про то что, добавь больше красок своему персонажу. И фот другой я бы сделал. На месте где должны быть рога, темнее сделать. Будет вообще супер. Мне самому уже пора переходить на персонажку. У меня есть пару работ, но это так, смех )), стыдно показывать. Еще я не могу определиться, где лучше текстурить в zbrush или других программах.

 

На что обижаться я не понял?

Napisano (edytowane)

Oj lucek jak to nie rozumiesz przeciez łatwo wywnioskowć co SeRj napisał, "dobrze, ale wygląda na niedokończoną pracę i zbyt jednostajny kolor, miejsca w których były rogi należałoby trochę przyciemnić"

Teraz po rosyjsku to napewno z tego więcej wiesz:).

 

P.S Skończyłbyś w końcu jakiegos WIPA a nie pozaczynałeś kilka i słuch o nich zaginął, pamiętam tam kiedyś jakiś pegaz, ostatnio kobieta a teraz coś niewiadomo skąd na freestylu wrzucasz.

Teraz widzę taka moda wyskocze z niewiadomo czym w wipie chłopaki się pociesza ale i tak to oleje, nie bierz tego do siebie że coś do Ciebie mam tylko Twoje podejście do pracy jest irytujace jak dla mnie i tyle.

Edytowane przez bbandi
Napisano

Jazda mode on:

Imho ten jednolity detal na całym modelu nieciekawie wygląda. Na powiekach mogłeś zrobić poziome zmarszczki, na ustach też bardziej odpowiedni detal by się przydał.

Uszy zazwyczaj są cieńsze te wyglądają jak pogryzione przez szerszenie ;)

Oczy delikatnie za duże mi się wydają we wszystkich twoich modelach i tak samo tu.

Otwory po rogach trochę sztucznie wyglądają. Ja bym dał rogi, nawet takie małe albo coś zrobił z tymi otworami.

Textura zbyt jednolita.

Jazda mode off

 

Fajna mina i wiem że to speed jest i czasami się nie chce włożyć więcej pracy.

 

Może założymy wątek gdzie będziemy wrzucać testy skin shaderów w tym v-rayowego sss2 który jest ostatnio w modzie?

Napisano

ludzie, ja dopiero co uczę sie polskiego, chciabym uczestniczyc na polskim forum dot.*grafiki*3D. Lubię polską kulturę, szczególnie język. Praktykować język gdzieś przecież muszę

Napisano

Według mnie to bardziej przypomina z Władcy Pierścieni

 

goblin.jpg

 

niż kosmitę :P Praca całkiem fajna, tylko szkoda że oczy zamknięte. I to miejsce na róg wygląda jak by ktoś mu walną i tak mu zostało :P

Napisano (edytowane)

к сожалению не могу тебе нормално на русском отвечить потему что у меня нет нормалой клавиатуры и я пишу на мониторе.

 

I know I could do better job if only I was working on that longer. Darkening that places you have been writing about needs changing my maps - the same work second time.

 

Don't know really what is "Fot"? Do you mean another position od camera?

 

You're right I made textures in zbrush. It is not a hard thing to learn and i thing that is always the best possibility to texture in that program.

 

Do not be ashame of your work. Good work comes from experience. And experience comes from bad work:) Simple and true.

 

На что обижаться я не понял?

Only said that you can be brutal in critique:) That's important for me to know the true level of my work:)

 

BBandi: Ten model robiłem właśnie po to by obczaić trochę działanie sss2. WIP który zacząłem jest aktualny ale nie chce tam wrzucać byle czego. Ćwiczenie właśnie z myślą o portrecie.

 

Tomala: Dobry pomysł z tym wątkiem. Ani to do renderów testowych nie pasuje ani do sculptów. Ja tam w ogóle widzialbym osobny dział z organiką sculpty/shadery/speedsculpting.

 

Touch: Też tak trochę z kolorkami w shopie eksperymentowałem ale IMO lepiej wygląda to w takiej skąpej palecie.

 

Tweester: Nazwa była ostatnią rzeczą nad jaką się zastanawiałem przy tym Wipie:)

 

Dzięki za komenty i obiecuję poprawę:)

Edytowane przez Lucek
Napisano

Lucek dokoncz model bo moze wyjsc b.fajna pracka.

to co mi nie pasuje tutaj to zdecydowanie kolorki i sam shader skory, nie pasuja mu rozowa uszy do zielonej skory :P touch poszedl w dobra strone z kolorem, dlatego wersja od toucha lepiej pasuje, ale nadal brakuje takich rzeczy jak inny kolor w miejscu gdzie powinny byc rogi tak jak juz wspominal serj-9.

Napisano

Nie znam sie na skulpcie ale model wydaje sie bardzo ladny. Uwazam jednak, ze prezentacje mozna poprawic, czuje pewien dysonans pomiedzy wypracowanym elementem glownym sceny-postac a płaskim tłem. Reasumujac- bardzo mocna praca z jeszcze mocniejszym potencjalem.

 

Pozdrawiam

P

Napisano

mi się bardzo podoba, ale lepiej by wyglądał z rogami:) Aż ma się wrażenie że zaraz szybko otwarzy oczy i spojrzy się demonicznym wzrokiem:D

Napisano

No mnie się za bardzo nie podoba. Sorki. Takie pierwsze wrażenie miałem obleśności jakby ktoś skrzyżował człowieka z krową z łuskami i uczynił go świętym. Oczy zamknięte gdyż.... ??? ... trudne do zrobienia? Ten jednowlity wzór jest gorszy niż brak wzoru. Za żółte w całości.

Napisano

No mi też średnio podchodzi. Ten detal zachodzi tak na oczy że od razu widać że oczu nie ma...że nie da się ich na nawet otworzyć bo to tylko powierzchony sculpt...chyba że się mylę to znaczy że sprawia to takie wrażenie (tylko i aż). Poza tym tekstura zbyt jednolita. takie tylko bazowe kolorki. Kolczyk tak trochę...bez sensu. Choć no co kto lubi. Moim zdaniem to taki speed do szuflady albo wipa. Tak czy inaczej widać postęp i pracka jest na pewnym poziomie.

 

PS: albo miejsca na rogi plus rogi albo wogóle...inaczej to nie ma sensu ;p

Napisano

niezla praca, szkoda ze oczy zamkniete, a tak w ogole to ciekawe kto zaczal ta mode z ciemnym tlem i dymem w renderach.. bo ostatnio to wszedzie sie spotyka.. podejrzewam ze to chyba byl gosciu od takich umiesnionych czlekopodobnych dinozaurow :) i to czasem nie jest jego sposob? tzn. dym na oddzielnej warstwie w trybie soft light? to tak z ciekawosci sie pytam..;)

Napisano

al przyznaj sie skad podwedziles ten sposob ;) nie czasem od tworcy czlekopodobnych dinozaurow? czy jestes takim twardzielem ze sam wpadles na ten pomysl?

Napisano

nie mam do Ciebie zadnego zalu, tak bylem ciekawy po prostu.. a diabolow, szatanow i innych potworow z piekla rodem to nigdy dosyc!! jestem ich zagorzalem fanem i cichym wielbicielem ;)

Napisano

Z labiryntem fauna mi się kojarzy.

Potencjal jest Lucek, przyłóż się do compositingu.

No postprodukcyjnie można sporo wyciągnąć, a mając jeszcze kilka dodatkowych passów jeszcze więcej.

 

Taki moj rzut jak można, bez malowania, same korekcje w szopie + gradienty jakieś.

 

pozdrawiam!

diupa.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano (edytowane)

Te przeróbki ucieleśniają to czego chciałem uniknąć. Takie szaleństwo kolorystyczne przy którym znika bryła. W mojej wersji i tak jest tyle Photoshopa że aż wstyd:) Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie:) Obiecuję że następnym razem będą gwiazdki na 100%:)

 

Jakby ktoś się chciał jeszcze pobawić to tu jest surowy render: http://img444.imageshack.us/img444/332/aliencolorraw.jpg

Edytowane przez Lucek



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności