Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 287
  • Wyświetleń 69k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

o co chodzi sikham ??

felga no tu narazie mam problem ale musze usiasc i potestowac jak PT przelicza na mesha bo felgi go mają tragicznie zle ustawionego zajmują przy renderowaniu 2/3 calej ilosci poly a wygladają tragicznie.wycodzi ze kazda ma 250k razem z tarczą no ale jest to lekko za duzo. naprawie to :).

Napisano

BzyQ kupiles sobie nowego kompa ? ze takie ilosci ciągniesz ?

 

Model wypas tylko pozbyj sie tych skaz z felg no bo 250k to fiu fiu little przesada ;)

 

rozumiem ze to wypadek przy pracy ;)

Napisano
  • Autor

nie dalej podobnie jak bylo czyli tragicznie tyle ze mojego celerka spalilem niechcacy hihi :) 1.500.000 poly na no PIII 600 192mb wsumie zdziwilem sie ze sie nie rebotnol gdzies w polowie :)...

Napisano

No Bzyku picus glancus ten twoj model , jak juz to wspomnialo iles tam juz forumowiczow :). Zapiekny ten samochod.

Napisano

model robi wrazenie ale te 4x250 + buda musza robic swoje :D podziwiam i powodzenia dalej jak narazie idzie ci niezle

Napisano

o.O. Po prostu - cud, miod i orzeszki, lub jak kto woli - luz, blues, wodeczka, pupeczka ;). Nie bylo mnie przez dluzszy okres czasu, bo sie troche szkolilem ;), ale i tak poprzeczka znowu podniesiona ;). Omg. Ide dalej tutoriale robic ;). Bzyku - tak dalej! :D

Napisano

Witam . nowy jestem. Ale widze, że nie mam szans z wami chłopaki. Renówka pierwsza klasa, miodzio, fafużaście. Tylko może byś tak daszek zdjął :).

 

Pozdrawiam

Napisano

no mnie ten model rozwalil, PIII 600? a tak z ciekawosci spytam ile trwa renderek?

Napisano
  • Autor

dzieki za komenty a wiec tak :

na dach przyjdzie czas jak bedzie wnetrze to zniknie no a narazie to niema co go skladac :).

 

ile hym no miedzy 2-3h. ten ostatni to 2:34. co do dokladnej ilosci poly jaką posiada buda to 413.000 teraz a reszta to kola :) troszke to zabawne ponad milion na felgi.

Napisano
  • Autor

czemu masakra ?? GI + glossy musi trwac swoje chyba tylko mental jest szybszy przy glossy bo to najbardziej spowalnia rendering samo liczenie irradiance trwa jakies 30min a to jak na 600 to i tak krutko...

Napisano

Zgadza się . 2- 3 h to nadspodziewanie krótko. Da się przeżyć.

Napisano

dla mnie masakra, bo jakby mi się render nie udał po 2-3 godzianch to bym był zły :D

Napisano

no wlasnie ja sie wkurzalem jak musialem czekac 30min i wyszlo ze mam zaciemno :) gratuluje cietej reki i ostrych nerowo

Napisano
  • Autor

oj przesadzacie mozna powiedziec tak dobry efekt kosztuje troszke czasu jak kiedys uzywalem FR stage0 to musialem czekac nawet 8-10h to 2h do tego to maly problem a nawet milo poczekac :).

i tu to czego brakowalo jak slupek miedzy szybmi tyle ze jego wiekszosc jest w wnetrzu czego nie wiedac no i wlew i antenka to wsumie taraz zostalo tylko ;) wnetrze i uszczelki przedniej szyby i pare szczegolow jak zacisk i zaslepki na haki holownicze...

red14.jpg

Napisano
taraz zostalo tylko ;) wnetrze i uszczelki przedniej szyby i pare szczegolow jak zacisk i zaslepki na haki holownicze...

no i nowy materiał na opony i ten plastik na tylnym zderzaku :>

Napisano

kozioo co tych chcesz od tych opon?? :] po odpowiednim przygotowaniu prawdziwe sliki tez tak wygladaja :D :], a co do modelu to jedyne co mi sie nie podoboa to kolor, ale to kwestia gustu, reszta OK

Napisano
  • Autor

no oczywiscie kozioo oponki bedą tylko musze rozszyfrowac vray displacement to zrobie narazie na biezniku z C2 a potem jakąś inną zrobie :).zeby nie bylo to co jest na tylnim plastiku wsumie to jest ten wlasciwy zderzak to błąd PT tez do naprawy ale narazie to jest zbedne. a kolor jak kolor jaki kto lubi :)...

Napisano

wykonanie rozwala :) Gratuluję :)

Napisano

Bzyku - jak chcesz sie popytac o Vray displace to mozesz walic do mnie na gg ;) Ostatnio robiłem wlasnie w ten sposob testy oponek, wiec moze pomoge.

 

btw - nie chodziło mi o brak bieznika, tylko o sam material gumy - wg mnie źle wyglada.

Napisano
  • Autor

wreszcie to skonczylem :) kierownica narazie niechce sie zastanawiac ile bedzie musiala miec poly zeby dobrze ją wyrenderowc :).

 

kierownica.jpg

 

kierownica2.jpg

 

kierownica3.jpg

Napisano

po co? marnujesz swoje zdolności, czas i doświadczenie na jakiś samochód. ja marzę o tym, by umieć kiedyś modelować tak jak ty... choć w moich oczach respekt zyskuje się głównie przez oryginalność i styl. a samochodów ci u nas dostatek...

Napisano
  • Autor

no jak normalnie posziedzialem pomyslalem ;) zrobilem parenascie krzywych potem kilkadziesiąt blendcurve i w ten sposob minely 3 dni :D

 

A te kolorki to analiza choc nie oto mi chodzilo chcialem tylko ją pokazac ale wlasnie w wysokich ustawieniach poly a analize czesto uzywalem wiec highpoly mialem na bieząco :).

 

A czy nurbsy same w sobie niesą orginalne ??, a pozatym robie to dla siebie i robie to co mi sie podoba a wszystko poto zeby sie czegos wiecej nauczyc czyli szkolic technike a zrobic mozna zawsze co innego ale mi sie niechce :P

Napisano

no co jest bzyku ????

czekam, czekam a update'ów ani śladu :(

pokaż coś ................... cokolwiek :]

 

a i jeszcze powiedz skąd masz takie ładne hdri bo szukałem w necie i nie znalazłem.

Napisano
  • Autor

No to pokazuje cokolwiek :) tak ze jakos nie mialem i niemam dalej checi na robienie wnetrza to zrobilem takie testowe do wersji zamknietej bardzo ale to bardzo uproszczone a wynikiem jest render meganki z dachem przynajmniej narazie :D.

 

megane1024.jpg

 

screenshot z viewportu maxowego oczywiscie a tak dla info jest to wersja zmeshowana wszystko co jest na renderze wazy 800k

 

mwn3.jpg

 

i jeszcze moze to

 

MS3.jpg

Napisano

Jeśli mogę wtrącić swoim skromnym głosem, to chciałbym tylko powiedzieć za kimś (juz nie pamietam kim) z forum, że wiekszość aut wykonanych 3d mają jedną widoczna wadę. Alufelgi na wszystkich kołach są pod tym samym kątem ustawione. I musze przyznac zę rzeczywiście to sie rzuca w oczy. Jesli chodzi o model... nie mam pytań ;) Gratulacje !!!

Napisano

dla mnie ostatni render (tył) wyglada jak zdjecie, model jest rewelacyjny, swiatlo i hdri tez, gratulacje klaniam sie :D

Napisano

Jak juz mowilem - ten modelik zajebiscie mi sie podoba :). Bedziesz cos jeszcze przy nim Bzyku robil, czy to juz ostateczna wersja modelu :)?

Napisano

no widze że idzie ci wyśmienicie :]

ale ....... widziałem z tydzień temu takiego samego (nawet ten sam kolor) jak sobie stał na parkingu i jedna rzecz mi się rzuciła w oczy ..... na przednim zderzaku brakuje ci ostrych pionowych krawędzi :\ mam nadzieje że wiesz o co mi chodzi :]

poza tym na pierwszym renderku za bardzo ci się przednie koło wysuneło przy skręcaniu

 

i pytanko na koniec:

czy nie był byś może skłonny ujawnić w jakimś mini tutorialu jak ty zrobiłeś te piękne materiały ?????

Napisano
  • Autor

asblaze-> no masz racje ale nigdy mi sie niechcialo obracac felghi choc tu na jednym renderze to zrobilem :).

A czy ostateczna to chyba nie ostateczna mogla by byc jako wersja zamknieta a ja chce go otworzyc no zobaczymy...

 

maska jest ok tylko ze w tym ujeciu ten samochod wygląda badziewnie bo francuzi postarali sie bardziej nad tylem :D i to lubie w nowyc megankach.

 

javor-> wiem wiem brak ale ten temat byl juz na początku rozpatrywany moglem zrobic ale chcialem to wygladzic i wyszlo bez.a material hym prawie simple wszystko opiera sie o glossy ale lakiero to shellac 100% mieszania wyszstko zostalo podzielone po polowie kolor czerwony H.255 S.200. V200 jak sie nie myle tyle ze jak poszlo po shellacu to kazdy material ma HSV 255,200,100 no i oczywiscie jeden z materialow ma glossy 0.8 sampling jak kto lubi i jaki ma sprzet. a i odbicia to falloffty frenselowe ior 1.6 kazdy ma maksymalne odbicia do 128 ale warto pomieszac tez od jakiego odcienia szarosci mają sie zaczynac reszta to my secret :)

 

meganeint2.jpg

 

meganeint.jpg

Napisano

Bzyku link nie działa :(

Co do modeliku to wydaje mi się, że przód jest wyżej niż tył.

Może to wina ustawienia bryki.

Napisano

U mnie link działa (RMB->save as). Model miodny:] Tylko ten niski AA bije po oczach - gdyby nie to to prawie fotki.

Napisano

Hmm bardzo fajny ten .mov :). Jakims pluginem go zrobiles/wyeksportowales ?

Napisano

no w morde ..... brak mi słów żeby to opisać :]

te drugie felgi mi się znacznie bardziej podobają

 

dzięki za częściowe objaśnienie lakieru :) [piwo]

 

czekam z niecierpliwościąna więcej :D

Napisano

No no pięknie się to prezentuje w twoim wykonaniu :)

Jaki następny robisz wózek ?

spróbuj go załadować do jakiejś sceny (maybe Paris)

powodzenia.

Napisano
  • Autor

zrobilem to jako zwykla aniamacja i zapisalem do oddzlnyc plików kazdą klatke a zlozylem to w VRworx http://www.vrtoolbox.com/ naprawde fajny programik do robienia qtv.nastepny no jeszcze niewiem ale cos to bedzie moze CLS merca a niechce klamac :) bo probuje cos stworzyc w ST

Napisano

Nie chce mi się całego wątku czytać i nie wiem czy ktoś o tym pisał - jak tak to sorry... Po prostu mi się rejestracja z napisem "MEAGNE" nie podoba... Nie wiem - za sterylna jakaś czy co? Może, za bardzo matowa - dodać trochę (ale nie za dużo) połysku ?? Całość oczywiście SUPER.

Napisano

jesli chodzi o obracanie felg, to skormnie mowiac, ja pisze o tym od roku, jak nie wiecej... jesli ktos o tym wie, to strasznie sie rzuca w oczy i razi niszczac prace, a jak moglo ci sie np nie chciec tego obrocic? ile to zajmuje? 1sek, 2? pozdrawiam i zapraszam-> http://www.skow.lh.pl/

Napisano
  • Autor

swiecąca rejestracja raczej niejest tu wskazana :) wiec zostanie taka.co do obracanie felg hym to mnie denerwuje brak ciezaru samochodu na opony wygladają tak jakby mialy z 20 atmosfer albo buda zrobiona by byla ze styropianu :) bede musial nad tym pomyslec jakis flex czy cos innego jakas deformacja moze jakos sie to uda zrobic a narazie najladiejsze miejsce meganki czyli tyłeczek znaczki z tylu sie nie swiecą bo jakos hdri ze zlej strony pada ehhhhh

 

meganeback.jpg

Napisano

Niezle :) Dalbys taki srebrny lakier jak wczesniej pokazales:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności