Skocz do zawartości

Tygodniowy Speed Modeling 16: Maska


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Fakt ze z szybka przesadzilem ale żadnych proceduralnych textur tam nie ma, ani bitmap a chyba o to się rozchodzi w bitwach modelingowych. Tak samo mogles walac basemesha i zbrushu domaziac dispa i gites :)

jutro poprawie, bo już nie bd renderzyl dziś

  • Odpowiedzi 101
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Witam :)

Od niedawna przeglądam forum i również od niedawna poznaje podstawy Maxa. Jak widać to moja pierwsza praca ;P No coż nie będę się rozpisywać, miłego oglądania :D

 

35063992.jpg

Edytowane przez Loeren
Napisano

@Tamyl91 Sorry za spam ale MF dokładnie napisał że : "A gabka ma noise i w cholere turbosmoothow :)", nikt takiego problemu nie widział bo takowego nie było :)

salut.

Napisano

Ja bym proponował żeby w następnej edycji nie było takich restrykcyjnych ograniczeń co do materiału, żeby można było przynajmniej speculary zapodać, albo niech każdy prezentuje model jak tam sobie chce byle zachować formę, układ renderów taki jak tu.

 

Clay to nie najlepszy materiał do prezentacji modelu więcej ukrywa niż prezentuje, a chyba chodzi o to aby pokazać każde nawet najmniejsze zagięcie siatki, a po za tym (1) przydało by się wprowadzić trochę kolorków do tych prac bo szaro tu jak cholera.

 

A po za tym (2) trzeba utrzymać jakiś poziom na forum a nie zasrać szarymi clay-ami i być happy, happy

 

Zaraz pewnie ktoś na mnie naskoczy, ale co tam, nie ugnę się tym razem i będę oponował ZA !

Napisano
Zaraz pewnie ktoś na mnie naskoczy, ale co tam, nie ugnę się tym razem i będę oponował ZA !

W zasadzie też jestem za. Zmusiło by mnie to do nauczenia się (porządnej) obsługi materials. :)

Napisano

Nie mówię żeby smalić żółte klocki w różowe kwiatki, ale kazdy a przynajmniej większość chyba ma przygotowany materiał na którym zawsze smali testy co by było widać wszystkie bugi ładnie jak na patelni a przy tym się szybko wypieka.

Napisano

Moja pracka na ten speed, prawie 1,5h - to trochę inspracja cinematic'iem Assassina II.

 

Małe zaplecze fabularne:

 

"Pewnego bezchmurnego wieczoru, w słonecznej Walencji, początkujący asasyn o wdzięcznym imieniu Carlos, pojawił się u swojego starego mistrza, a ten zlecił mu proste zadanie: ciche zabójstwo pewnego skorumpowanego urzędnika. Dzięki temu, że w mieście trwają huczne zabawy, powinno być to bardzo "łatwe" - przynajmniej według starca. Od swojego mentora dostał PIĘKNĄ maskę. Starzec ma nadzieję, że pomoże mu w lepszym wmieszaniu się w tłum, czego nadal nie potrafił za dobrze wykonać - podczas ostatniej misji, Carlos, prawie nie poniósł śmierci właśnie z braku tych umiejętności."

 

 

Mój speed to raczej rekonstrukcja maski, hmm powiedzmy: znalezionej na dnie remontowanego kanału - niezbyt dokładna bo asasyn raczej by nie przepadał za maską na patyku ;]

 

maskay.jpg

 

Pozdr. & powodzenia wszystkim startującym i drogiemu Carlosowi, który w odległej przeszłości wykonuje "łatwe" zadanie.

 

Sorki za moją wyobraźnie ;d

Napisano

Ludzie, to może zamiast speed modelingu nazwiemy to speed modeling with shading and rendering and scene creating and FORUM TROLLING?

Napisano

rudavka musialaś zostawić tam triangla przy kącikach ust (tam powinny mniej wiecej byc),wygląda na równo, ale mam takie tam zboczenia co do siatki. Możesz dać zbliżenie na te wzorki i pióro ?

 

PS: 2 obrazek się nie ładuje

 

ex pokaż też model z innej strony, oczywiście jeśli możesz

Napisano

Witam, jestem tu nowy tzn. sledze to forum od dluzszego czasu ale dopiero teraz cos mnie natchnelo zeby zrobic tu profil i napisac posta, no wiec oto moje wypociny:

maska hokejowa w ktorej nawiedzal swoje ofiary Jason ^^

maskrend.jpg

 

masksiata.jpg

Napisano

Witam. No to i ja spróbuje zadebiutować w jakichkolwiek speedach:) Moje wypociny:

 

vaderfinal.jpg

Napisano

Zastanawiało mnie, dlaczego nikt się nie pokusił o Vadera, ale widać dobrze zrobiłem, że wymyśliłem coś innego ;)

 

Moja propozycja maski (tak to wygląda, gdy po zbyt długiej przerwie znowu rozgrzewa się Blendera):

 

maskawedrowiec.png

Napisano (edytowane)

Mojej Mickey mouse-mask brakuje sprzączek,zapięcia, oraz szkieł no i poprawiłbym zdecydowanie samą siatkę.No gdybym dłubał w swoim tempie jeszcze godzinkę to może bym skończył a tak to ....kicha.

 

PS. jak zrobić aby obiekt na wizualizacji miał siatkę ?

Edytowane przez mowo
Napisano
F/X : Powiedz cos wiecej jak to zrobilesw 83min :)

 

Tam sa wlasciwie tylko 3 czesci.

Ponoc obraz to tysiac slow, wiec pokaze:

 

maskatut1.th.jpg

maskatut2.th.jpg

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Nie wiem szczerze czy termin nie minął jeszcze, ale jakoś tak kobieta poszła sie kąpać, a ja miałem wolne pół godzinki (Tak, 30 minut na wszystko - nie jest to piękne, ale to ma być speed modelling - dla mnie 2h to już nie speed, to ćwierć etatu ;p), to wymodelowałem jaknajlepiej czas pozwalał (założyłem sobie 30 minut jako timelimit) model maski który się gdzieś poniewiera po moim schronie (norweski demobil rox).

 

gasmaskspeed2.jpg

 

pikczer z większą rozdziałką:

 

gasmaskspeed.th.jpg

można by wiele, bardzo wiele poprawić, no ale speed to speed :P

maska z filtrem ma jakieś 1.5k tri, spokojnie dało by się zejść do 1k.

 

Pozdr. Piro

Edytowane przez Piro
Napisano (edytowane)

Ex3 i F/X - macie mój głos ;] Podzielcie się jakoś. Albo monetą rzucę bo oboje( obie/obydwaj? ) póki co mieciecie.

Chociaż mam słabość do kultury Japońskiej /(^o^)\

F/X - jak w ogóle zrobiłeś te jakby pnącza na masce? Kształtowałeś je ręcznie czy jest jakiś modyfikator który kształtuje obiekt względem wybranej powierzchni?

Edytowane przez _Arti_
Napisano

Pierwszy raz zrobiłem coś a'la twarz :P, więc tak żeby wsiąść udział:

maska2.jpg

 

Zacząłem robić Waldka, no ale...

 

Niech Moc będzie z Wami! Daniel.

 

//edit: Mam jeszcze 15 min więc jak dam radę to może spróbuję poprawić. //wzdycha//

Napisano

właśnie sie nauczyłem, by nie zagęszczać siatki, bo nie da się tego kontrolować :)

Niestety bez tekstury kartonu pakowego nie uda się oddać idei. Modlowanie 10min +godzina oglądania tutoriali na youtube w poszukiwaniu róznych opcji. Artefakty przy oczach zamierzone, inne nie, ale za gęstą siatkę zrobiłem (nie wiem jeszcze jak sie robi subdiva wybranych face'ow).

maska.jpg

  • Like 1
Napisano

F/X - jak w ogóle zrobiłeś te jakby pnącza na masce? Kształtowałeś je ręcznie czy jest jakiś modyfikator który kształtuje obiekt względem wybranej powierzchni?

 

Dalem mini tutka 3 posty wyzej :D

Napisano
Dalem mini tutka 3 posty wyzej :D

 

Widziałem, ale nie chodzi mi o te "Pnącze" w kształcie ósemki tylko te gluty bezpośrednio na masce/twarzy ;]

Napisano

soft: blender 2.54

czas: 1:25

trochę się z tym bawiłem więc brakło czasu ;p ale i tak wrzucę.

wzorowałem się tym: referka

znalazłem pod hasłem Stargate mask, żeby nie było wątpliwości czy to maska czy może coś innego ;]

 

endre.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności