Napisano 15 Wrzesień 201014 l Fakt ze z szybka przesadzilem ale żadnych proceduralnych textur tam nie ma, ani bitmap a chyba o to się rozchodzi w bitwach modelingowych. Tak samo mogles walac basemesha i zbrushu domaziac dispa i gites :) jutro poprawie, bo już nie bd renderzyl dziś
Napisano 15 Wrzesień 201014 l cortes, wybacz, że nałożyłem bumpa, ale w poprzedniej edycji niejaki MF również tak zrobił (http://ifotos.pl/img/MFjpg_wqxeqh.jpg) i nikt problemu nie widział...
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Witam :) Od niedawna przeglądam forum i również od niedawna poznaje podstawy Maxa. Jak widać to moja pierwsza praca ;P No coż nie będę się rozpisywać, miłego oglądania :D Edytowane 16 Wrzesień 201014 l przez Loeren
Napisano 16 Wrzesień 201014 l cortes, wybacz, że nałożyłem bumpa, ale w poprzedniej edycji niejaki MF również tak zrobił (http://ifotos.pl/img/MFjpg_wqxeqh.jpg) i nikt problemu nie widział... od tej edycji zasady są zaostrzone więc byłbym wdzięczny gdybyś go usunął :)
Napisano 16 Wrzesień 201014 l @Tamyl91 Sorry za spam ale MF dokładnie napisał że : "A gabka ma noise i w cholere turbosmoothow :)", nikt takiego problemu nie widział bo takowego nie było :) salut.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Ja bym proponował żeby w następnej edycji nie było takich restrykcyjnych ograniczeń co do materiału, żeby można było przynajmniej speculary zapodać, albo niech każdy prezentuje model jak tam sobie chce byle zachować formę, układ renderów taki jak tu. Clay to nie najlepszy materiał do prezentacji modelu więcej ukrywa niż prezentuje, a chyba chodzi o to aby pokazać każde nawet najmniejsze zagięcie siatki, a po za tym (1) przydało by się wprowadzić trochę kolorków do tych prac bo szaro tu jak cholera. A po za tym (2) trzeba utrzymać jakiś poziom na forum a nie zasrać szarymi clay-ami i być happy, happy Zaraz pewnie ktoś na mnie naskoczy, ale co tam, nie ugnę się tym razem i będę oponował ZA !
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Zaraz pewnie ktoś na mnie naskoczy, ale co tam, nie ugnę się tym razem i będę oponował ZA ! W zasadzie też jestem za. Zmusiło by mnie to do nauczenia się (porządnej) obsługi materials. :)
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Nie mówię żeby smalić żółte klocki w różowe kwiatki, ale kazdy a przynajmniej większość chyba ma przygotowany materiał na którym zawsze smali testy co by było widać wszystkie bugi ładnie jak na patelni a przy tym się szybko wypieka.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Dorzucę coś od siebie. Maska do paintball'a Paru rzeczy brakuje, ale czas na więcej nie pozwolił. Modelowane dokładnie 1h 25m 19sek. Pozdrawiam
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Moja pracka na ten speed, prawie 1,5h - to trochę inspracja cinematic'iem Assassina II. Małe zaplecze fabularne: "Pewnego bezchmurnego wieczoru, w słonecznej Walencji, początkujący asasyn o wdzięcznym imieniu Carlos, pojawił się u swojego starego mistrza, a ten zlecił mu proste zadanie: ciche zabójstwo pewnego skorumpowanego urzędnika. Dzięki temu, że w mieście trwają huczne zabawy, powinno być to bardzo "łatwe" - przynajmniej według starca. Od swojego mentora dostał PIĘKNĄ maskę. Starzec ma nadzieję, że pomoże mu w lepszym wmieszaniu się w tłum, czego nadal nie potrafił za dobrze wykonać - podczas ostatniej misji, Carlos, prawie nie poniósł śmierci właśnie z braku tych umiejętności." Mój speed to raczej rekonstrukcja maski, hmm powiedzmy: znalezionej na dnie remontowanego kanału - niezbyt dokładna bo asasyn raczej by nie przepadał za maską na patyku ;] Pozdr. & powodzenia wszystkim startującym i drogiemu Carlosowi, który w odległej przeszłości wykonuje "łatwe" zadanie. Sorki za moją wyobraźnie ;d
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Ludzie, to może zamiast speed modelingu nazwiemy to speed modeling with shading and rendering and scene creating and FORUM TROLLING?
Napisano 16 Wrzesień 201014 l ty dobry pomysł, proponuje dawać tylko ao jakies passy i siateczki na nastepnej bitwie, wtedy zrobi się ciekawie :)
Napisano 17 Wrzesień 201014 l Nie zabijcie za tak gesta siatke, ale taka skonwertowalam do poly :D Wiecej grzechow nie pamietam.
Napisano 17 Wrzesień 201014 l rudavka musialaś zostawić tam triangla przy kącikach ust (tam powinny mniej wiecej byc),wygląda na równo, ale mam takie tam zboczenia co do siatki. Możesz dać zbliżenie na te wzorki i pióro ? PS: 2 obrazek się nie ładuje ex pokaż też model z innej strony, oczywiście jeśli możesz
Napisano 17 Wrzesień 201014 l Wrzucam swoje wypociny:D Nie za bardzo jestem z niej zadowolony, ale podczas dłubania cierpiałem na brak umiejętności i ograniczony czas:D 1,5h
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Witam, jestem tu nowy tzn. sledze to forum od dluzszego czasu ale dopiero teraz cos mnie natchnelo zeby zrobic tu profil i napisac posta, no wiec oto moje wypociny: maska hokejowa w ktorej nawiedzal swoje ofiary Jason ^^
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Witam. No to i ja spróbuje zadebiutować w jakichkolwiek speedach:) Moje wypociny:
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Zastanawiało mnie, dlaczego nikt się nie pokusił o Vadera, ale widać dobrze zrobiłem, że wymyśliłem coś innego ;) Moja propozycja maski (tak to wygląda, gdy po zbyt długiej przerwie znowu rozgrzewa się Blendera):
Napisano 18 Wrzesień 201014 l jakże przydatna jest znajomość narzędzi pracy - cudeńko. Choć ostatnie zdanie zaraz poruszy Czujnych Na Wszystko
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Mojej Mickey mouse-mask brakuje sprzączek,zapięcia, oraz szkieł no i poprawiłbym zdecydowanie samą siatkę.No gdybym dłubał w swoim tempie jeszcze godzinkę to może bym skończył a tak to ....kicha. PS. jak zrobić aby obiekt na wizualizacji miał siatkę ? Edytowane 19 Wrzesień 201014 l przez mowo
Napisano 18 Wrzesień 201014 l oj, ludzie ludzie... pierwszy post punkt 4!! to sie dotyczy mistera mowo..
Napisano 18 Wrzesień 201014 l F/X : Powiedz cos wiecej jak to zrobilesw 83min :) Tam sa wlasciwie tylko 3 czesci. Ponoc obraz to tysiac slow, wiec pokaze:
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Nie wiem szczerze czy termin nie minął jeszcze, ale jakoś tak kobieta poszła sie kąpać, a ja miałem wolne pół godzinki (Tak, 30 minut na wszystko - nie jest to piękne, ale to ma być speed modelling - dla mnie 2h to już nie speed, to ćwierć etatu ;p), to wymodelowałem jaknajlepiej czas pozwalał (założyłem sobie 30 minut jako timelimit) model maski który się gdzieś poniewiera po moim schronie (norweski demobil rox). pikczer z większą rozdziałką: można by wiele, bardzo wiele poprawić, no ale speed to speed :P maska z filtrem ma jakieś 1.5k tri, spokojnie dało by się zejść do 1k. Pozdr. Piro Edytowane 18 Wrzesień 201014 l przez Piro
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Ex3 i F/X - macie mój głos ;] Podzielcie się jakoś. Albo monetą rzucę bo oboje( obie/obydwaj? ) póki co mieciecie. Chociaż mam słabość do kultury Japońskiej /(^o^)\ F/X - jak w ogóle zrobiłeś te jakby pnącza na masce? Kształtowałeś je ręcznie czy jest jakiś modyfikator który kształtuje obiekt względem wybranej powierzchni? Edytowane 18 Wrzesień 201014 l przez _Arti_
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Pierwszy raz zrobiłem coś a'la twarz :P, więc tak żeby wsiąść udział: Zacząłem robić Waldka, no ale... Niech Moc będzie z Wami! Daniel. //edit: Mam jeszcze 15 min więc jak dam radę to może spróbuję poprawić. //wzdycha//
Napisano 18 Wrzesień 201014 l właśnie sie nauczyłem, by nie zagęszczać siatki, bo nie da się tego kontrolować :) Niestety bez tekstury kartonu pakowego nie uda się oddać idei. Modlowanie 10min +godzina oglądania tutoriali na youtube w poszukiwaniu róznych opcji. Artefakty przy oczach zamierzone, inne nie, ale za gęstą siatkę zrobiłem (nie wiem jeszcze jak sie robi subdiva wybranych face'ow).
Napisano 19 Wrzesień 201014 l F/X - jak w ogóle zrobiłeś te jakby pnącza na masce? Kształtowałeś je ręcznie czy jest jakiś modyfikator który kształtuje obiekt względem wybranej powierzchni? Dalem mini tutka 3 posty wyzej :D
Napisano 19 Wrzesień 201014 l Dalem mini tutka 3 posty wyzej :D Widziałem, ale nie chodzi mi o te "Pnącze" w kształcie ósemki tylko te gluty bezpośrednio na masce/twarzy ;]
Napisano 19 Wrzesień 201014 l soft: blender 2.54 czas: 1:25 trochę się z tym bawiłem więc brakło czasu ;p ale i tak wrzucę. wzorowałem się tym: referka znalazłem pod hasłem Stargate mask, żeby nie było wątpliwości czy to maska czy może coś innego ;]
Napisano 20 Wrzesień 201014 l Alpha mask (3ds max, CV Curves + Extrude) :) W pięć minut. Edytowane 20 Wrzesień 201014 l przez Camel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto