Skocz do zawartości

Cinematik z WoW Cataclysm


DaveBorck

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

może lekko przesadziłem, ale wydaje mi się, że trailer z Lich Kinga i tak mógłby spokojnie konkurować z dzisiejszymi produkcjami, a ma już dwa lata..

 

oczywiście to moje zupełnie subiektywne odczucie, ale jak do tej pory nie spotkałem się z tak dobrymi shaderami, ogniem czy samym compositingiem u kogokolwiek innego.

 

Salve

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze mnie rozwalały cinematiki Blizzarda, tak ten mnie zawiódł.

Wszystkie wcześniejsze opowiadały jakąś mniejszą lub większą historię, a tutaj detal-ryk-detal-pękająca ziemia-detal-ryk-detal-lot-ryk ;]

No jakby zaryczał jeszcze z 3 razy to może by mi się bardziej podobało, a tak...

Po prostu chyba Blizzard mnie rozpieścił i przyzwyczaił do do czegoś innego.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się bardzo podoba, jak z resztą wszystkie trailerki tej jakże zacnej firmy, swoją drogą bardzo byłoby świetnie gdyby blizzard jakiś pełnometrażowy film do kin puścił x3 Na przykład wojnę starożytnych, której bardzo niewielką częścią jest ten trailer :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"...used Maya to animate and lay out every shot, the first time we rendered every shot in Renderman"

z tego raczej wynika że poza modelowaniem niewiele zostało dla maxa miejsca, może jakieś fumy, chociaż jak ustawili pipeline mod Maykę to również MayaFluids byłby sensownym wyborem. Z resztą napisałem tylko, że uwolnili pipeline, a nie, że nie uzywają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrozumiałem, że maxa używają do modelowania. Czy tylko jego - trudno powiedzieć. Tak samo jak trudno powiedzieć czy tylko do modelowania, ale o niczym innym nie wspominają. W każdym razie większość robią w mayi.

 

A flimik bardzo fajny. Wrażnia jest. Trochę się już przyzwyczaiłem, że Blizzard wypuszcza mocne rzeczy, więc wymagania też mam spore i ten wydaje mi się odrobinę gorszy od poprzednich.

Tylko mnie się wydaje że ten ogień i dym trochę płaski jest? Jakby przepalony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

starcraftem to to nie jest ale jakby nie patrzeć byli pionierami miazgi w cinematikach i teraz swiat ich dogania. Zgadza sie nizszy nieco lot, ale tak niszczonej wierzy pod ciężarem smoka w zadnym gameplayu nie widziałem jeszcze - mam na mysli zgranie animatora z cząsteczkami - czuc mase bydlaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E, mokra, z tego ostatniego akapitu wynika, ze maxa uzywaja dalej ( tyle ze pewnie zredukowali jego role ) .

 

z tego co pamietam w cinematic team rzeczywiscie jada tylko po majce.

 

Mnie cinematic troche zawiodl, przynajmniej wspominajac to co zrobili przy BC i WOTLK (ten ostatni naprawde dawal rade). Za duzo close-upow jak dla mnie, wlasciwie tylko jeden character calej animacji. Nie jestem jakos mega zachwycony, biorac pod uwage rozmiar ciematic team w blizzardzie i czas jaki maja na dokonczenie takiej animacji. Jedyne co nigdy mnie nie zawodzi to spojnosc i jakosc ich renderow, rzeczywiscie swiat goni i wydaje mi sie ze Blur jest najblizej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie monotonna rytmika tego cinematika. Wszystko non stop jest w tym samym rytmie, i zupełnie nie czuje sie tego wielkiegoo ZŁA. :P gdyby poczatek był wyciszony a końcówka z hukiem i konfetti, to lepiej by sie to oglądało :P a efekty oczywiście na najwyższym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności