Skocz do zawartości

Marvelous Designer


J|L

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Siemka

Programik naprawdę zacny, jestem pod wrażeniem. Jednak mam takie pytanie do szanownego grona kolegów. Jako że myślę o wykorzystaniu tego programu do robienia postaci na potrzeby gier, powstaje problem. Chodzi mi mianowicie o triangulacje tkaniny po exporcie do OBJ. Bardzo bym chciał wyeksportować mój ciuszek do Zbrusha i tam go wypiłować do końca. Ale jak wiadomo Zbrush nie strawi takiej topologi siatki. Jest tu jakaś sposobność szybkiej korekty tego (retopology w Zbrushu znam, pytam o inne fikuśne sposoby o których nie mam pojęcia)

POzdrawaiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurczaki.. robi wrażenie... nie widziałem tego na filmikach... ale opcja mirror by się przydała :) A tak po z tym to kupić program i zawalczyć o klienta w przemyśle krawieckim. Wymiary z klientki/klienta na wirtualnego manekina przenieść i wirtualna sukienka gotowa :)

 

Ciekaw jestem jak to będzie za 100 lat... może jak w satr-treku, holokabina stajemy i od razu w realu nadaje ubranie...

Ciekawe czy będą jeszcze graficy 3D? :)

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności