Skocz do zawartości

SCENA 3D: Infiniti & Asimo


vision3d

Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Przedstawiam portfoliowy projekt, robiony po godzinach wspolnie z Pawłem Fabjańskim. Jego celem bylo jak najlepsze skomponowanie elementow cg ze zdjeciem. Padlo na Asimo silujace sie z nowym modelem Infiniti, ogolnie mialo byc wesolo w tej scenie;) Calosc oswietlana pojedyncza mapa HDRI (wykonana na miejscu) i renderowana w srodowisku 3ds max Vrayem.

Finalna rozdzialka cos kolo 9000px szerokosci.

 

Autorem zdjecia jest Paweł, ktory zreszta ogarnal pozniejsza postprodukcje obrazu.

 

Lokacja: PKiN ;)

 

infinitishot1.jpg

 

infinitishot2.jpg

 

infinitishot3.jpg

 

infinitishot4.jpg

 

 

 

Testowanie swiatla i materialow:

 

infinitishot5.jpg

 

infinitishot6.jpg

 

 

HDR'ka:

 

infinitishot7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo ładnie, zresztą czego tu się spodziewać, Paweł to profesjonalista, a i Twoje prace są przecież świetne. Jeśli już na prawdę miałbym się czegoś czepić, to że wentyl jest w kolorze felgi. :P

 

Pozdrawiam

Szymon

 

Simonhc: są, zerknij na panoramę, zaraz nad listwą sztukateryjną. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mężczyzna nie jest taki ostry, za to autko takie wyrażne.. To trochę jest odskocznia, naprawdę :)

podobnie można powiedzieć o lakierze, mam takie wrażenie, ale nie mogę tego tak za bardzo wytłumaczyć..

 

Ale całość jest bardzo ładna, mimo imperfecta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a odwrotnie się nie dało? zblurzyć nieco renderek+alpha, potem dać do foty? Możebyś spróbował ;)

 

Oprócz blura na zdjęciu, widzę że mała aberracja chromatyczna czerwono-niebieska jest czy coś w ten deseń, ale nie wiem czy to do końca tak :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulala. Okropnie podobają mi się shadery jak i cała scena . Jedynie do czego mógłbym się przyczepić, to to, że nie czuć masy samochodu . Poza tym to wypas, no i te opony... Mógłbyś powiedzieć choć odrobinę o ich materiale, bo sam się z takimi zmagam i kiepsko coś wychodzą.

Pozdrawiam. A no i 5* oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie ale muszę wyłamać się z szeregu i zwrócić uwagę na jeden szczegół. Kompozycja wygląda jakby była ustawiona pod konkretne ujęcie samochodu a nie sytuację sceny. To co było już wcześniej wspomniane : nie widać masy auta. Generalnie koła w powietrzu raczej trochę opadają, a skręcenie przednich "pod górkę" również nie dodaje realizmu. Dla mnie auto wygląda jakby było żywcem przeniesione z innej sceny. Materiały i oświetlenie oczywiście bombowe.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie miałem na myśli kół wiszących jak na podnośniku u mechanika (może bardziej miałem na myśli naturalność niż realizm)...trochę razi mnie ta wymuszona poza ale rozumiem, że to tzw. chwyt marketingowy

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest swietnie jesli idzie o render, postpro i kompozycję.

Brakuje mi tylko jeszcze ze 2 - 3 Asimo w scenie :)

 

jeden jeszcze mógł by pomagać nieść auto (po lewej, samochód zdaje się przez swój rozmiar "przeważać" tego biednego robota), jeden np wyglądać gdzieś z tych drzwi po lewej stronie i sprawdzać jak im idzie kradzież :)

 

ale tak czy inaczej - full pro panowie! Front się należy jak nic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie nie podoba mi się kompozycja, scenka również w ogóle nie wydaje mi się zabawna. Model samochodu jest rzeczywiście świetny, ale samo zdjęcie, jak i robot, całe wrażenie ogólne obrazka jako obrazka (a nie jakości połączenia rzeczywistości z CG) po prostu do mnie nie przemawia. Forma jest w porządku, z treścią dużo gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie nie podoba mi się kompozycja, scenka również w ogóle nie wydaje mi się zabawna. Model samochodu jest rzeczywiście świetny, ale samo zdjęcie, jak i robot, całe wrażenie ogólne obrazka jako obrazka (a nie jakości połączenia rzeczywistości z CG) po prostu do mnie nie przemawia. Forma jest w porządku, z treścią dużo gorzej.

 

W 100% się zgadzam z panem mookie. Poza tym wcale nie jest tak dobrze model wkomponowany - na obrazku w wersji full jest to widoczne, ale już w zbliżeniu wygląda o niebo lepiej.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny pomysł, ale moim zdaniem kompozycja nie trafiona, zwłaszcza kolory. Nie jest dobrze że oprócz niebieskiego faceta (to na plus) najwyraźniejszym akcentem kolorystycznym jest czerwony dywan. Samochód i robot w barwach kamuflażowych zlewają się ze ścianą (a nie zlewają się na tyle żeby to wyglądało na zamierzony zabieg).

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też uwazam ze jest problem z masą auta. Z bardziej oczywistych rzeczy moznaby jej "zwisnąć" koła bardziej, tak jak by to miało miejsce w rzeczywistości (albo nawet lakko to przerysować). Podkreślenie cieni od robota i samochodu na podłodze też mogłoby pomóc

 

Uwga ani dot. kolorów też moim zdaniem trafna. Ogólnie troche brakuje tu pomysłu na jakiś bardziej przemyślany rozkład akcentów. Możnaby scenariuszowo wyciągnąć z tego więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelacyjna jakość Piter: model, render, postpro i świetna integracja z tłem. Zgadzam się z głosami krytyki odnośnie kompozycji, troszkę za szerokie ujęcie i do tego kolor wozu nie zatrzymuje wystarczająco wzroku. Niemniej fantastyczna robota i powalająca jakość, na pewno warta fronta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności