Skocz do zawartości

At-st Update 01.04 Tracking test


blinq

Rekomendowane odpowiedzi

Ruch robi juz dużo lepsze wrażenie niż początkowo. Ale środek cięzkości jest moim zdaniem troche nie bardzo. Przy takim ułożeniu właściwie nie mógłby oderwać nogi od ziemi nie przewracając sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 140
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

coś mi sie porymbało z postowaniem

A co do linka z postu #92.. przestudiuj dokładnie fragment od momentu jak kudłaty wsiada i zamyka drzwi. Jest tam taki krótki fragment jak roboty idą w strone kamery. Zobacz jak jest ustawiony srodek cięzkości i przechył gdy noga jest w powietrzu. W sumie to chyba odwrotnie niż u ciebie

Edytowane przez pabulo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymodziłem coś takiego:

 

AT-ST test part 4

 

Już nie oglądałem filmów tylko starałem się zrozumieć jak to powinno działać... No i zrozumiałem tyle ;) Dajcie znać czy jestem na dobrej drodze.

Render dałem troszkę bardziej od przodu żeby było widać lepiej jak się buda majta na boki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja Ci lucku pomoge. To idzie mniej wiecej tak : Lewa-Prawa-Lewa-Prawa-Lewa, a w między czasie przekręca wieżyczkę o kilkadziesiąt stopni w lewo. Myślę, że pomogłem i teraz bedziesz mógł skomentować:D:D:D

 

Prosze potraktowac ten post jako żart:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już mówiłem nie ma nic piękniejszego niż dobre shadery w ruchu! Brawo.

Co do Animacji to pierwsza zasada disneya: ciężar. Chciałbym zobaczyć jak cała konstrukcja przysiada pod ciężarem tej stalowej budy, stabilizuje się i dopiero stawia następny ciężki miażdżący krok. Czekam na upy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest coraz lepiej z testu na test, ale nie poprzestawaj.

 

Spróbuj jeszcze 'zmiękczyć' ruch, żeby był mniej sztywny.

 

Zainspirowałeś mnie do obejrzenia 'Powrotu' po latach (tym razem z synkiem :).

Inna scena: kiedy Han Solo i rebelianci wychodzą z bunkra i widzą ten imperialny legion. Z tyłu łazi AT-ST. Zwróć uwagę na zakończenie ruchu w cyklu (kiedy opada).

Zrób sobie taki test i przejdź się po pokoju jak AT-ST (koniecznie na palcach). Spróbuj jak najdłużej utrzymać jedną nogę w powietrzu w czasie cyklu chodu, zobacz jak energicznie opadniesz kiedy przesunie się środek ciężkości. Właśnie o to przepadnięcie mi chodzi.

 

Ciężar, jak mówi 'lucek' jest strasznie ważny i często decyduje o tym czy ruch wygląda przekonywująco. Zawsze zestawiam w wyobraźni T-Rexa z 'Parku Jurajskiego' (gdzie czuć rewelacyjnie ciężar zwierzęcia) i niemal 'latające' bez grawitacji dinozaury z 'wędrówek z dinozaurami'.

 

Niemniej jest coraz lepiej. Czekam na dalszy rozwój wydarzeń :)

Edytowane przez peter_f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób sobie taki test i przejdź się po pokoju jak AT-ST (koniecznie na palcach).

 

Łoo matko... Nie wiedziałem, że zawód grafika wymaga takich poświęceń :D

Dzięki za rady Panowie! Będe walczył ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się pozamykać wszystkie zlecenia i znalazłem chwile dla robocika :) Wydłubałem coś takiego:

AT-ST Animation

 

Wydaje mi się, że jestem już blisko :D Jak się jeszcze doda trochę wiggla w Afterze przy stawianiu stopy to powinno wyglądać nieźle.

Jeszcze raz dzięki za rady i czekam na kolejne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucek: Jeszcze bardziej go rozbujać?! Przecież za chwile się rozpadnie ;)

Jedidan12: Dzięki :)

peter_f: Normalnie któregoś dnia chodziłem w kółko po biurze jak kura :D Dobrze, że akurat nikogo nie było... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie któregoś dnia chodziłem w kółko po biurze jak kura :D Dobrze, że akurat nikogo nie było... ;)

Zrób tak podczas koncertu! :D

Chuck Berry ma duckwalk, a Ty będziesz miał chickenwalk.

 

Daniel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba za gęsty cień pod "nogami" i kolorystycznie za bardzo się bryła odcina od nagrania.

Oglądam już któryś nasty raz i faktycznie teraz oprócz at-st widzę cień. Zwykły sunlight w scaline byłby lepszy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

Z oświetleniem walczyłem dość długo i też do końca nie jestem zadowolony z efektu. Mi z kolei cień wydawał się za słaby i podciągałem go jeszcze w afterze ;) Ale rzeczywiście może troche przesadzilem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś - udajmy, że to sa Ci uciekający znajomi o których mówił Jedidan ;)

I ciągle za miękka faja jestem, żeby zrobić to podparcie w środku masy. No nie umim ni cholery...

 

Dziękuje jeszcze raz za wszelką pomoc i miłe słowa. Finalna animacja jest planowana w centrum miasta. Z tego też powodu produkcja ruszy dopiero w okolicach czerwca. Nie chce, żeby było widać ludzi/samochody etc. Nie będe przypadkowym przechodniom tłumaczył "panie udawaj pan, że tu wielki robot łazi i uciekaj pan" ;) tylko po prostu nakręcimy to o 5 rano :) Stąd czerwiec - światełko o 5 powinno być lepsze. No i do tego czasu powinienem juz dysponować Canonem 5D :)

 

Pozdro!

Blinq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności