Napisano 25 Luty 201114 l Ruch robi juz dużo lepsze wrażenie niż początkowo. Ale środek cięzkości jest moim zdaniem troche nie bardzo. Przy takim ułożeniu właściwie nie mógłby oderwać nogi od ziemi nie przewracając sie
Napisano 25 Luty 201114 l coś mi sie porymbało z postowaniem A co do linka z postu #92.. przestudiuj dokładnie fragment od momentu jak kudłaty wsiada i zamyka drzwi. Jest tam taki krótki fragment jak roboty idą w strone kamery. Zobacz jak jest ustawiony srodek cięzkości i przechył gdy noga jest w powietrzu. W sumie to chyba odwrotnie niż u ciebie Edytowane 25 Luty 201114 l przez pabulo
Napisano 26 Luty 201114 l Autor Kurde masz rację pabulo... Musze jeszcze nad tym ruchem budy na boki posiedzieć. Dzięki za zwrócenie uwagi ;)
Napisano 28 Luty 201114 l Autor Wymodziłem coś takiego: AT-ST test part 4 Już nie oglądałem filmów tylko starałem się zrozumieć jak to powinno działać... No i zrozumiałem tyle ;) Dajcie znać czy jestem na dobrej drodze. Render dałem troszkę bardziej od przodu żeby było widać lepiej jak się buda majta na boki.
Napisano 1 Marzec 201114 l Możesz wrzucać tez na jutube? Nie powiem ci nic bo na iphonie vimeo nie idzie żadnym sposobem.
Napisano 2 Marzec 201114 l To ja Ci lucku pomoge. To idzie mniej wiecej tak : Lewa-Prawa-Lewa-Prawa-Lewa, a w między czasie przekręca wieżyczkę o kilkadziesiąt stopni w lewo. Myślę, że pomogłem i teraz bedziesz mógł skomentować:D:D:D Prosze potraktowac ten post jako żart:D
Napisano 2 Marzec 201114 l AT-ST test part 4 - nie ogladałem porównawczo scen z filmu ale to wygląda juz całkiem dobrze moim zdaniem, dobra robota! :)
Napisano 2 Marzec 201114 l Autor Dzięki kliment! AT-ST test na jutjubie specjalnie dla Lucka pozdro Edytowane 3 Marzec 201114 l przez blinq
Napisano 3 Marzec 201114 l Jak już mówiłem nie ma nic piękniejszego niż dobre shadery w ruchu! Brawo. Co do Animacji to pierwsza zasada disneya: ciężar. Chciałbym zobaczyć jak cała konstrukcja przysiada pod ciężarem tej stalowej budy, stabilizuje się i dopiero stawia następny ciężki miażdżący krok. Czekam na upy.
Napisano 5 Marzec 201114 l Jest coraz lepiej z testu na test, ale nie poprzestawaj. Spróbuj jeszcze 'zmiękczyć' ruch, żeby był mniej sztywny. Zainspirowałeś mnie do obejrzenia 'Powrotu' po latach (tym razem z synkiem :). Inna scena: kiedy Han Solo i rebelianci wychodzą z bunkra i widzą ten imperialny legion. Z tyłu łazi AT-ST. Zwróć uwagę na zakończenie ruchu w cyklu (kiedy opada). Zrób sobie taki test i przejdź się po pokoju jak AT-ST (koniecznie na palcach). Spróbuj jak najdłużej utrzymać jedną nogę w powietrzu w czasie cyklu chodu, zobacz jak energicznie opadniesz kiedy przesunie się środek ciężkości. Właśnie o to przepadnięcie mi chodzi. Ciężar, jak mówi 'lucek' jest strasznie ważny i często decyduje o tym czy ruch wygląda przekonywująco. Zawsze zestawiam w wyobraźni T-Rexa z 'Parku Jurajskiego' (gdzie czuć rewelacyjnie ciężar zwierzęcia) i niemal 'latające' bez grawitacji dinozaury z 'wędrówek z dinozaurami'. Niemniej jest coraz lepiej. Czekam na dalszy rozwój wydarzeń :) Edytowane 5 Marzec 201114 l przez peter_f
Napisano 5 Marzec 201114 l Aż mi się micha uśmiechła jak sobie wyobraziłem Piotra pląsającego jak AT-ST po pokoju, ( koniecznie z końcowym opadnięciem!!) :D:D:D:D:D
Napisano 5 Marzec 201114 l Autor Zrób sobie taki test i przejdź się po pokoju jak AT-ST (koniecznie na palcach). Łoo matko... Nie wiedziałem, że zawód grafika wymaga takich poświęceń :D Dzięki za rady Panowie! Będe walczył ;)
Napisano 28 Marzec 201113 l Autor Udało się pozamykać wszystkie zlecenia i znalazłem chwile dla robocika :) Wydłubałem coś takiego: AT-ST Animation Wydaje mi się, że jestem już blisko :D Jak się jeszcze doda trochę wiggla w Afterze przy stawianiu stopy to powinno wyglądać nieźle. Jeszcze raz dzięki za rady i czekam na kolejne ;)
Napisano 28 Marzec 201113 l Jak to mówi mój facet od rysunku, to jest bardzo very, bardzo :) pzd. Daniel
Napisano 28 Marzec 201113 l Widzę, że ćwiczenia praktyczne odrobione :) Teraz czuć ciężar :) Gratulacje :D
Napisano 28 Marzec 201113 l Autor lucek: Jeszcze bardziej go rozbujać?! Przecież za chwile się rozpadnie ;) Jedidan12: Dzięki :) peter_f: Normalnie któregoś dnia chodziłem w kółko po biurze jak kura :D Dobrze, że akurat nikogo nie było... ;)
Napisano 28 Marzec 201113 l Normalnie któregoś dnia chodziłem w kółko po biurze jak kura :D Dobrze, że akurat nikogo nie było... ;) Zrób tak podczas koncertu! :D Chuck Berry ma duckwalk, a Ty będziesz miał chickenwalk. Daniel.
Napisano 28 Marzec 201113 l Autor Hehehe przemyśle to... Dzięki za pomysł ;) Tylko bym musiał łokciami machać jak skrzydełkami i chyba ciężko by się grało ;) Edytowane 28 Marzec 201113 l przez blinq
Napisano 29 Marzec 201113 l Jak dla mnie to jest świetnie i nie ma co się czepiać :D Powodzenia w jakiejś kompleksowej animacji czy w czym tam planujesz! :D
Napisano 30 Marzec 201113 l Autor Dzięki za dobre słowa. Teraz walcze z trackingiem - trzymajcie kciuki ;)
Napisano 1 Kwiecień 201113 l imo zaebiscie: ] czuc mase, bardzo fajnie to wyglada. nawet nie przeszkadza mi brak podparcia w srodku masy: ]
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Zajefajne! :D Poproś jeszcze znajomych żeby uciekali w popłochu. Daniel.
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Chyba za gęsty cień pod "nogami" i kolorystycznie za bardzo się bryła odcina od nagrania.
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Super to wyglada. W jaki sposob jest zrobione to otoczenie ? 0_o To jest nagranie.
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Chyba za gęsty cień pod "nogami" i kolorystycznie za bardzo się bryła odcina od nagrania. Oglądam już któryś nasty raz i faktycznie teraz oprócz at-st widzę cień. Zwykły sunlight w scaline byłby lepszy.
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Autor Dzięki! Z oświetleniem walczyłem dość długo i też do końca nie jestem zadowolony z efektu. Mi z kolei cień wydawał się za słaby i podciągałem go jeszcze w afterze ;) Ale rzeczywiście może troche przesadzilem...
Napisano 4 Kwiecień 201113 l imo zaebiscie: ] czuc mase, bardzo fajnie to wyglada. nawet nie przeszkadza mi brak podparcia w srodku masy: ] mi ciągle troche przeszkadza :) ale ogólnie jest super
Napisano 6 Kwiecień 201113 l Autor Dunuś - udajmy, że to sa Ci uciekający znajomi o których mówił Jedidan ;) I ciągle za miękka faja jestem, żeby zrobić to podparcie w środku masy. No nie umim ni cholery... Dziękuje jeszcze raz za wszelką pomoc i miłe słowa. Finalna animacja jest planowana w centrum miasta. Z tego też powodu produkcja ruszy dopiero w okolicach czerwca. Nie chce, żeby było widać ludzi/samochody etc. Nie będe przypadkowym przechodniom tłumaczył "panie udawaj pan, że tu wielki robot łazi i uciekaj pan" ;) tylko po prostu nakręcimy to o 5 rano :) Stąd czerwiec - światełko o 5 powinno być lepsze. No i do tego czasu powinienem juz dysponować Canonem 5D :) Pozdro! Blinq
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto