Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Duzo fajnych szczegolow , gdzieniegdzie troche plasko ale najbardziej mi rzuca sie w oczy szyja zbyt - szeroka ,dluga i pomarszczona. Kolor tez mogles troche urozmaicic no ale postep jest widoczny tak trzymaj w dobra strone to idzie.

Napisano

jezu chłopie............. ta szyja to jak od żółwia :P albo bardzo starego człowieka, ale twarz jest młoda więc... kurde no :P popatrz na swoją szyję. na pewno tak nie wygląda! XD

ale ładnie metal zrobiony. weź tą szyje popraw bo psuje efekt.

Napisano

Dwa ostatnie (jak mnie sie wydaje przy referencjach) sa dobre reszcie niestety brakuje poprawnej anatomi jezeli mam racje to moze lepiej jak bys wiecej przy referkach robil

Napisano

W żadnym nie używałem referencji, ostatnie to Ronald z Logoramy (taka animacja, zdobyła oskara w zeszłym roku) a drugi, to jak ktoś kojarzy fallouta no to chyba wie do czego pije. Musiałem odreagować, bo łupię teraz w FOnline 2238 :P

 

wiec nie trafiłeś Mellon, ale porada z referencjami zawsze trafna i uniwersalna, wiec biorę to :D

Napisano

Co do plakatów, widziałem je dzisiaj na żywo. Jedyne co jako tako mi się podoba to stereoscopy. Pierwszy jest paskudny kolorystycznie. Trzeci ma okrutnie wstawiony ogień, a po wydruku wyszła Ci pikseloza na zapałce. No ale sam bym tego dobrze nie zrobił.

Napisano (edytowane)

Nie tylko na zapałce ta pikseloza... może na niej się najbardziej rzuca, ale nie planowałem wcześniej tego drukować, dopiero pod koniec do mnie dotarło info, że trzeba druknąć na zaliczenie, wiec na robienie tego od początku w wyższej rozdziałce do druku zabrakło mi czasu.

 

O reszcie się nie będę wypowiadał, bo jak się prace same nie bronią, to nie będę za nie gadał :P

 

Dziękuję za wypowiedź :)

 

Świeżo zmalowana drwalka :P

 

drwalka.jpg

 

speedzik mitologiczny :)

 

gorgona.jpg

Edytowane przez ZiN
Napisano

Siemka. Strasznie płasko Ci to wychodzi. Jest ciemno, jest jasno, ale nie ma jakichś pośrednich walorów. Jasna plama zmienia się w ciemną plamę, bez żadnych niuansów i gradientu. Jej lewa łapka wygląda jak ulepiona z plasteliny, sama poza też sprawia wrażenia mało stabilnej. I gdzieś Ty widział taką gładką, połyskującą siekierę ;)

Napisano

król julian mnie rozwalił... XD

 

fajne te dwa ostatnie plakaty szkolne, masz do tego dryg, ale co do digital paintingu, to musisz więcej anatomii ćwiczyć bo widać braki.

Napisano

Wish69 - ze wszystkim się zgodzę, bo eksperymentuję. Tylko zastrzeżeń do pozy nie rozumiem, ale może jeszcze tego nie widzę.

 

telthona - dzięki, któż tych braków nie ma? Staram się ćwiczyć to, z czym nie idzie mi zbyt dobrze.

 

ryc-kon.jpg

Napisano

poza błedami anatomicznymi mi. zamałe dłonie najbardziej rzuca mi się

Eksperymenty z walorem

 

Jako eksperyment zabawie się tą wersją nanosząc na rękę trochę jasnego waloru z twarzy i trochę ciemnego z pod pachy. Jest to błąd bardzo często popełniany przez młodych grafików, którzy zamiast lokalnej skali waloru, operują skala globalna dla całego obiektu, czy nawet sceny.

 

Efekt sprawił, że nasza ręka wygląda teraz nienaturalnie i zbyt wypukło w porównaniu do reszty ciała.

 

http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=98

Napisano

Przeczytałem ostatnio fajną radę: "Finally, more importanat than memorising the muscles is knowing when to draw them. A chart shows you how the human machine works, but muscles are only clearly visible when active. At rest, the muscles blend into a more generic, simpler shape, similar to the visual metaphors you're using to decipher drawing the body"

 

To z Imagine FX presents: How to draw and paint anatomy. Polecam, mocarna pozycja w biblioteczce.

Napisano

Ok, zastosuje się i poprawię co nieco. Tymczasem naszła mnie ochota żeby sobie zilustrować pewną lokację z Fallouta 1, podaje scrn lokacji:

 

5598782217867408.png

To są Gunners z Adytum. Mają tam taki fort - stary magazyn otoczony fosą z jakąś toksyczną substancją. Można u nich kupić broń.

 

No i tu mój wczesny WIP. Na pewno jest tu masa błędów, z perspektywą, anatomią, układem kompozycją, (których ja jak na razie jeszcze nie dostrzegam) więc co was razi śmiało piszcie. Lepiej na wczesnym etapie wyłapać takie zgrzyty niż później.

 

75617301.jpg

 

Aha, i to nie ma być jakieś wierne odwzorowanie, tylko inspiracja :)

Napisano

Sory, zapomniałem dopisać. Tak główny temat to ten koleś - strażnik, który broni przejścia przez tą fosę :D Fort i reszta ruin ma być tłem dla niego.

Napisano

u0hdx.jpg

Masz overka, man.

Jeśli kolo jest tematem, to niech nim będzie. Obejrzyj sobie histogram swojej pracy, a potem histogram overka. Dociemnienie pozwala zróżnicować plany. Zakładam, że toksyczna rzeka paruje i takie tam, więc dodajemy separację planów mgiełką (a nawet gdyby nie, to plany i tak trzeba by odciąć). Rozjaśniamy niebo i dostajemy wyraźną sylwetę przyciemnionego gościa na tle światła i sympatyczny backlight na pancerzu. Detal trochę przesadzony. Deseczki, które dałeś centralnie są słabe kompozycyjnie. Mostek po skosie, może też rewelacją nie jest, ale jego linia przynajmniej idzie po skosie i trochę dynamizuje ujęcie. Olej jakieś tam drogowskazy i inne duperele. One nic nie wnoszą, a tylko utrudniają. Ekspertem od anatomii nie jestem, ale nogi trochę przestawiłem lasso toolem i przekształceniami. (jeszcze widać ślady cięcia ;) )

 

Mam nadzieję, że się przyda. Powodzenia.

Napisano

design przekombinowany na maksa, nie wiem jak ona ma kontrolować wszystkie te bronie ;D ale podejście do konceptowania bardzo konkretne i konsekwentne :) koncepty dobrze sie prezentują na takim czystym tle.

Napisano

Ok, kolejne ćwiczenie. Wiem, że jest sporo błędów, bo ciągle mi tu coś się nie podoba. Wrzucam dla odświeżenia. Jakieś wskazówki może? Jak tej pracy nie uratuję to chociaż może na przyszłość będę wiedział.

 

shouti.jpg

 

pzdr

Napisano

Zdecydowanie lepiej po poprawkach - przez dluzszy czas patrzac sie na ta prace myslalem ze rycerez stoi na jakims polu kukurydzy , troche brakuje jakiegos zroznicowania w tlumie (kolor, choragiew,tarcza czy drzewo)Zwroc tez uwage na brak jakielkolwiek elastycznosci jego kolczugi. Praca ma potencjal ale musisz nad nia jeszcze posiedziec.

Pozdrawiam

Napisano

Masz sporo racji Mellon, starałem się poprawić to co napisałeś, ale to ciągle jeszcze jest po za moimi możliwościami. Nie mogę opracować jakiegoś fajnego skrótu na tą kolczugę. Szukam pędzli, sam coś tworzę, ale ciągle nie daje to dobrych efektów. Musze znaleźć na to jakiś dobry sposób. Co do tłumu w tle odrobinę to urozmaiciłem, chociaż też to nie wygląda jeszcze zadowalająco - za niski skill... innymi słowy za dużo tu jest spartolone u podstaw i za mało mam sił na poprawianie tego :P

 

13571562.jpg

 

Pomyślałem, że magluje te postacie od dłuższego czasu a nie ruszyłem innych dziedzin jak pojazdy i enviry. W końcu i martwe by się przydało też jakieś zmalować.

 

Pobawiłem się więc dla odmiany pewnym Jeep'em z googli, i oto efekt:

 

53953198.jpg

Napisano

Dżipek o klasę wyżej od postaci. Chyba powoli pokazuje się Twoja mocniejsza strona. Trenuj jeszcze rozróżnianie materiałów bo mimo że nieźle wygląda to metal za mało metalowy itp. Lakier no widać że mocno poniszczony i brudny ale miejscami mógł by się przebijać taki bardziej nowszy. Pozdro.

Napisano

Jeepek bardzo cool, przydałby się tylko mocniejszy cień na ziemi i dopiero wtedy delikatnie możesz dodawać tumany kurzu. Ogólnie do dymu staraj się mniej używać custombraszy a więcej zwykłym miękkim okrąglakiem się pobawić. Perspektywę rysowałeś sam z ręki czy jakoś się wspomogłeś fotką?

Napisano

emmilius - Dzięki, poćwiczę na kolejnych pracach może z tym metalem bo tu już mam tyle warstw nawalone, że nie moge dość już co od czego jest :P Niby wiem jak to powinno już być, ale ciągle ciagnie mnie żeby coś zrobić inaczej jak Bozia przykazała :)

 

Florian P - dzieki, przyciemniałem ten cień ale znowu mi się jakoś nie zgadzało z tym globalnym oświetleniem. Wyszedłem z założenia że jest to na pustyni pod gołym niebem i ambient jest dosyć jasny co też wpływa na jasność/ciemność cieni, ale może poprosu mi to w oczach jakoś nie gra. Z kurzem natomiast się zgodzę i to bardzo cenna wskazówka. Naniosłem małe poprawki troche zmiękczając te warjacje faktur custombrushowych. I to chyba end tego obrazka. Wykorzystam zdobyte doświadczenie w kolejncyh vehiclach :D

 

Co do perspektywy, szkicowałem patrząc na fotkę w osobnym oknie. Wyznaczyłem sobie pionowe linie i poziome i patrzyłem na stosunki odległośći i proporcje jak to zwykle robię rysując tradycjnie na formatach 100x70. Cwiczenie polegało jednak głównie na tym by całkowicie przenieść tego jeepa w inne środowisko w inne oświetlenie itp. wiec poza budową pojazdu wszystko już było raczej z bani. Takie niby matte :P

 

7.jpg

 

 

Obiecana wcześniej envirka, pierwsza w życiu no i bez referencji.

 

8.jpg

Napisano

Jestem początkującym malarzem i patrzę okiem osoby obserwującej świat. Według mnie napis trochę odstaje. Nie działają na niego cienie ani kształt ściany. Jest wprost skierowany w osobę patrzącą. Takie 2D w świecie 3D. Mimo wszystko bardzo podoba mi się ta envirka. Świetnie rysujesz. Mam nadzieję, że po kupnie tabletu będę mógł choć trochę się podszkolić by rysować tak jak Ty :).

Napisano

Moim zdaniem pisanie o tym ze powstało to bez uzycia referencji jest raczej ciosem w plecy dla ciebie, niż pochwałą. Jestes poczatkujacy wiec po co sobie utrudniac droge rozwoju i zgadywac jak cos moze wygladac? Nie lepiej podpatrzyć? Hmm coz wiecej...rycerze wygladaja jak jakies zboże, te samotne drzewo i dwie chorągwie wyglądają raczej komicznie. No i tez widze ze jestes dosc mocno ogarniety jezeli chodzi o teorie (czasami czytajac twoje komentarze, pierwszo slysze niektore pojecia;]), z praktycznymi sprawami niestety jest juz gorzej.

 

ale jak to mowia, nie ma łatwo. Cwiczyc,cwiczyc,cwiczyc!

Napisano

Make My Day - dzieki za miły komentarz ;) Napis poprawię przy kolejnej wrzucie.

 

nicponim - Nie użyłem referencji bo tak jak ty, czesto dobrej nie mogę znaleźć. Niebo malowałem tak, że za dnia obserwowałem jak się zmnieniają zależnie od pory a wieczorem starałem się bawić kolorami na obrazku. Konstrukcję sobie wymyśliłem, a ogólne światło w pracy to zabawa walorem i kolorem. Czasem poprostu chcę by coś tak wyglądało, a czasem bawię się suwakami, żeby wyglądało to dobrze (jak na moje subiektywne oko).

 

Nigdy nie rysowałem dużo, dlatego jestem w tym taki cienki. Dopiero od pół roku myślę żeby tym kiedyś zarabiać na chleb. Rysunek na studiach zawsze olewałem, gdyż miałem zupełnie inne plany. Nie odwiedzałem ani digarta ani tym podobnych i miałem mało styczności z takimi pracami jakie teraz tu widzę. Przez tyle lat co zajmuje się rysunkiem maglowałem konstrukcje i nie docierałem do tego by analizować światłocień, kolor. Takie bazgranie z wyobraźni bez wniku. Dopiero tu na forum m. in tutek o walorze troche otworzył mi oczy. Malowanie światłem...

 

Ty jesteś mistrz swego fachu, chociaż w dużej mierze twoje przedetalizowane obrazy mi nie leżą, ale kolor przynam masz super :) Rysujesz już parę dobrych latek, masz super ołówkowe prace i dobrą bazę.

 

Mi się moje obrazy jeszcze do końca nie podobają i jestem świadom, że brakuje im bardzo wiele. Za mało widziałem i grzeszę (masz rację) nie korzystając z referek. Pewnych rzeczy/elementów nie potrafię jeszcze namalować co psuje odbiór (np, ci rycerze jak snopy zboża). Ale może jak przemaluje tyle prac co ty, to doczegoś dojdę (może:P).

 

Z tym ogarnieciem teorii to niezła ironia :P

 

Ćwicze ćwicze ćwicze i staram się nadrobić stracony czas.

 

Dzięki za odwiedziny i pzdr

Napisano

niestety,ale z tą teorią to zadna ironia, ja naprawde jestem bolek w tej tematyce:(

 

A referencje nie musza byc jakies wymyślne- glupia fotka ulicy z jezdzacymi samochodami w sloneczny dzien + refka kiosku z fajnym daszkiem i ciekawymi rozwiazaniami architektonicznymi. Tylko tyle;]

 

Sam niestety nie uzywam ich wiele, jedynie przy wstepnym szukaniu pomysłu na prace, ale wiem ze wlasnie te glupie refki moga pozwolic awansowac na wyzszy level.

 

tak wiec powodzenia przy dalszych pracach!

 

PS. niestety nie jestem mistrzem tego fachu, bo nie mam wykrzyknika przed nickiem na digarcie ;] Przedetalizowane pracki tez mnie draznia, walcze z tym i z calym mnostwem innych niedociagniec i bledow;/ takze ty tez mi życz powodzenia;]

Napisano

ZiN, możesz mi powiedzieć ile czasu zajęło Ci namalowanie tego rycerza na polu bitwy? Miło popatrzeć, że nie są tu same prosy, artyści i następcy Leonarda, ale ludzie, którzy po prostu się uczą i wkładają dużo pracy i serca w swoje dzieła. Zainspirowałeś mnie tą pracką i osobiście bazgrolę sobie coś takiego na kartce :).

Napisano

nicponim - oczywiście, że życzę Ci powodzenia. Ten wykrzyknik to kwestia czasu, pewnie mają tam niezły młyn w administracji przy tylu użytkownikach :P A zresztą to nie wykrzyknik przy nicku jest miarą skilla tylko to co się ma w portfolio/galerii, a to, nie gadaj, robi u Ciebie super wrażenie :)

 

Make My Day - z racji tego, że nie szkicuje zbyt wiele, taka praca zajmuje mi trochę więcej niż może się wydawać. Do tamtej pracy wyszukiwałem sobie zdjęcia zbroi i zachodu słońca, myślałem że na tą armie z tyłu też coś znajdę, ale zamiast zrobić pożądny research przed robotą robiłem to w trakcie. No i wujaszek google strzelił mi focha na ostatnim etapie, dlatego tło wyszło jakie wyszło :/ Bardziej są to rysunki dla badania pewnych zjawisk oświetlenia. Jak przejrzysz moje ostatnie prace tu w teczce to na każdym praktycznie jest inna paleta kolorystyczna.

 

Może w teorii coś tam wiem, ale to nie jest jednoznaczne że to w czymś pomaga. Zacytuję tu Gombricha:

 

Karl Popper podkreślał, że wszelka obserwacja wynika z pytania postawionego naturze, a wszelkie pytanie - z próbnej hipotezy. Staramy się coś odkryć, gdyż wysunięta hipoteza każe nam oczekiwać określonych rezultatów; chcemy się przekonać, czy rzeczywiście nastąpią. Jeśli tak się stanie, musimy swoją hipotezę zrewidować i powtórnie próbować ją sprawdzić możliwie najściślejszą obserwacją; stosujemy metodę zaprzeczania własnej hipotezie, a jeśli nie da się obalić, czujemy się uprawnieni ją zaakceptować - do czasu.

 

I inny cytat powyższego autora:

Niewielka różnica, czy malarz ma model przed sobą czy "w pamięci". Opisana tak pięknie przez Ruskina zdolność uprzytamniania sobie obrazu nie polega na ejdetyzmie; chodzi o zdolność jednoczesnego ogarniania ogromnej liczby zachodzących stosunków, charakteryzująca wszystkich wielkich twórców, zarówno strategów, jak szachistów, kompozytorów czy malarzy. (...) chodzi o wrażenie "globalne", powodowane współdziałaniem niezliczonych bodźców. Żadna nawet doskonale ubierająca się kobieta nie orzeknie bez lustra, czy w danym kapeluszu jej do twarzy, zdaje sobie bowiem sprawę, że nie ma takiej linii, odcienia czy nawet gatunku materiału, które by nie mogły zmienić jej powierzchowności w sposób nieoczekiwany.

 

Moje prace, póki co (przed wejściem na drogę zawodową) są tylko eksperymentami. Każda nieudana praca daje więcej ciekawych wniosków niż udana. Ta pierwsza daje doświadczenie ta druga satysfakcję.

 

pzdr

Napisano

Małe poprawki do ostatniego: Zmieniłem ułożenie graffiti, poprawiłem niektóre krawędzie, chociaż i tak krzywo ( z ręki ciężko, dlatego obecnie powoli zaczynam stosować lasso w nowszych pracach), oraz trochę więcej przestrzeni powietrznej w bliższych partiach niż odległe tło.

 

95562493.jpg

 

Ostatni speed, który jeszcze trochę podrasowałem, ale szybko się znudziłem i zostawiłem jak jest.

 

58686186.jpg

 

Ćwiczenia głów:

 

75317716.jpg

93990211.jpg

43187744.jpg

26841964.jpg

51022553.jpg

 

Jakieś tam sylwetki:

 

37396604.jpg

 

I na koniec skromny wstęp do koncepcyjnych pojazdów. Design na razie bardzo oklepany, ale może z czasem będę miał świeższe pomysły.

 

53865451.jpg

 

pzdr

Napisano

Kolejne ćwiczenie. Tym razem spróbowałem na trochę większej rozdzielczości niż zwykle. Wyszedł z tego jakiś mix iron-mana z power rangers. :P

 

92828330.jpg

 

zoom na samą postać:

 

robozoom.jpg

 

pzdr

Napisano

Duzo blura ktory spelnil oczywiscie funkcje i wyciagnal pierwszy plan problem polega na tym ze plan 1 jest malo interesujacy - Ja widzial bym raczej rozmyty kolec i ostra twarz i tu kolejny problem czy moze podpowiedz - na prawde tej gebie przydala by sie jakas referka nie mowie ze jest kiepska ale referka nadala by pracy autentycznosci. Latajace odlamki z drugiej strony mogles rozmyc motion blurem i uzyskal bys dzieki temu wiecej dynamizmu .Popracuj tez troche z lassem zeby wyostrzyc krawedzie. Idziesz do przodu ale pracuj z pomyslem a przyspieszysz.

Pozdrawiam

Napisano

Hej, dzięki za odpowiedź. Cóż mogę powiedzieć.. Ta pracka powstała pod wpływem nagłej potrzeby stworzenia czegokolwiek. Już od dawna niczego nie malowałem. Nie mam na to za dużo czasu, gdyż rozpoczęło się pisanie magisterki. Od czasu do czasu wchodzę na forum i widzę ciągle jakieś nowe świetne pracki, postarałem się więc znaleźć chwilę żeby coś nabazgrać. Większość tego obrazka powstała między obiadem a kolacją, więc jest to raczej speedowe, gdzieniegdzie podciągając jakiś tam detal.

 

Mellon - celowo nie dawałem focusa na facjatę, bo uchodzi ona zwykle za najważniejszą, i uznałem, że to już trochę oklepane. Oko i tak będzie tam jechać bo tak już nasze mózgi są zbudowane, chciałem spróbować czegoś innego więc tematem miałbyć jednak ten kolec (bolec? stolec?), tak dla przetestowania, czy to ma szansę się sprawdzić. Ciekawi mnie również jaki wymóg musi spełnić miejsce na obrazku żeby jawiło się jako ciekawe. Co do samej mordy to dałoby rade na malowac to i bez referki lepiej, ale pozostało to na pewnym etapie wcześniejszym. Miał być brzydalem ale czy anatomicznie odbiega jakoś skrajnie daleko? Chyba ma to co mieć i to na swoim miejscu. Jedynie co by mogło mi tu pomóc to taka krzywa morda w takim własnie oświetleniu. Odłamki służyły tylko do nadania przestrzeni, nie miała to być dynamiczna sceneria, raczej coś na zasadzie zastygnięcia w powietrzu. Lasso mówisz, spox, ale to była robota na kolejne kilka godzin, a chciałem stworzyć coś na szybko więc głównie pędzel jaki był w użyciu to miękki okrąglak ;) Fajnie, że mimo wszystko dostrzegalny jest jakiś mały krok na przód :)

 

Bedyk - to jest całość, wincej nima, nie było na to czasu. ;)

Napisano

ta pracka bardzo fajnie w miniaturce wygląda, ale w przybliżeniu blur jest zbyt zblurowany :] brakuje ostrych krawędzi. skoro kolec jest ostry to ramie i zbroja też powinny :D

Napisano

Racja, ten blur jest jak przesolona zupa, na szczęście mam to na odrębnej warstwie, wiec spróbuje to jakoś załagodzić i lassem tez jeszcze pobawić jak znajdę trochę czasu ;)

Napisano (edytowane)

Hej, wrzucam parę postaci, które udało mi się ostatnio zmalować.

 

chlopr.jpg

 

osilek.jpg

 

barbkn.jpg

 

halab.jpg

 

kuszb.jpg

 

zbroj.jpg

 

Uwagi mile widziane.

 

pzdr

 

Edit: jeszcze jeden mi się zapodział :P

Edytowane przez ZiN
Napisano

trochę gdzieniegdzie środek ciężkości wypada dziwnie, trochę też brakuje mi zróżnicowania faktury powierzchni i takie to jednako miekkie i w sumie dość płaskie (nie widać zmiany natężenia światła),

poza tym trochę błędów anatomicznych (pewnie sam widzisz), biodra nogi + relacje poszczególnych części ciała miedzy sobą (wielkości i kąty/ miejsca łączenia kończyn)

Napisano (edytowane)

Dzięki yarosh, zawsze to jakieś świeższe spojrzenie, będę o tym pamiętał.

 

Dwa ćwiczonka z udziałem tekstur :P

 

16971715.jpg

 

65844655.jpg

 

Ludzik w trochę innym klimacie:

 

31415710.jpg

 

Apropos ostatniego up'a, doszedłem do wniosku, żeby trochę w innym stylu te postacie pokazać.

 

mgla1.jpg

 

mgla2.jpg

 

mgla3.jpg

 

Wiem, że może razić, że chłop i łucznik stoją jak te kołki a ten mięśniak uderza już w jakąś ilustracyjkę, ale trochę tak to ma być, bo poza jakimś tam koncepcyjnym aspektem, niektóre rysunki mogą stanowić jakiś background, czy coś w tym stylu. Docelowo ma być ich ponad 10.

 

Krytyka mile widziana.

Edytowane przez ZiN
Napisano

Witaj ZiN, pamiętam Cię z bitwy (komentowałeś mojego maratończyka w 3d).

Ja również zająłem się 2d. Temat jak dla mnie trudniejszy. Oświetlenie to jakaś masakra. Ale nie o tym.

Przejrzałem Twoją teczkę. Progres widoczny. Jako że jestem cienias, który na razie lubi rysować i malować, to ograniczę się do rad, które płyną od widza laika - masowego odbiorcy.

Stylizacja na karty do gry (skojarzenie z "Magią i Mieczem") wypada duuużo lepiej niż surowizna na początku. Wg mnie ciekawiej by było różnicować pozy tych postaci, tak jak w przypadku ostatniego Barbariana -Tarzana - Mołglaja z toporkiem. Jakby łucznik przyczaił się bardziej. Wieśniak spoko.

 

http://artsyposes.com/models

 

Może już znasz ten link. Jak nie to może znajdziesz tam pod swoje postaci.

 

I na koniec. Jak robisz tekstury.? Super wyszła ta podłoga. Ja nie radzę sobie z materiałami. No chyba że w 3d, ale nie oto chyba chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności