KLICEK Posted October 2, 2021 Share Posted October 2, 2021 bardzo bardzo fajne, szczegolnie barbarianka/pani wiking 聽 Jezeli tylko moge na cos zwrocic uwage, wiem ze to nie jest proste, ale miejscami Ci perpektywa ucieka. IMO 200% lepiej te rzeczy beda wyugladac jak bedziesz bardziej na to zwracac uwage, bo widac聽 ze rysowac juz umiesz powodzenia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted October 3, 2021 Author Share Posted October 3, 2021 Dzi臋ki KLICEK, postaram si臋 zwraca膰 na to wi臋ksz膮 uwag臋. Chcia艂bym w przysz艂o艣ci robi膰 bardziej dynamiczne pozy, a bez ogarni臋cia skr贸t贸w perspektywicznych b臋dzie to mega trudne, dlatego postanowi艂em zrobi膰 krok wstecz i pobawi膰 si臋 manekinizacj膮 ludzkich postaci. Zastanawiam si臋 te偶 nad kupnem takich laleczek do referencji:聽https://www.wish.com/product/human-body-model-15cm-figures-jointed-doll-model-man-woman-painting-artist-drawing-sketch-mannequin-wooden-manikin-5cc7b4579f1134753e74e86d?hide_login_modal=true&share=web Tylko patrzy艂em recenzje na youtubie, to z jako艣ci膮 wykonania tego bywa r贸偶nie i niekt贸re przeguby lu藕no chodz膮, wi臋c nie wiem czy warto wyrzuca膰 na to hajs. Nie wiem, kto艣 korzysta z czego艣 podobnego / mo偶e co艣 poleci膰? P贸ki co, czasem u偶ywam czasem Design Doll do ustawiania p贸z, ale jest to mega upierdliwe, jak ro bywa ze wszystkimi poseropodobnymi programikami. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Hej mam tak膮 - Body Kun, czyli tego faceta co link podes艂a艂e艣.. 聽 Niekt贸re elementy s膮 zbyt lu藕ne, odpadaj膮. Generalnie jest w miar臋 ale nie zrobisz ka偶dej pozy. A u偶ywa艂em po to 偶eby na szybko przestudiowa膰 poz臋, bo jednak manualnie szybciej ni偶 na kompie. Nie mog艂em np unie艣膰 ramienia odpowiednio wysoko bo samo opada, itp.聽 Tak偶e og贸lnie nie polecam bo ja si臋 zawiod艂em.聽 聽 S膮 pewnie lepsze manekiny na rynku. Ale nie by艂o mi to takie potrzebne, 偶eby szuka膰 jako艣 bardzo.聽 聽 Link to comment Share on other sites More sharing options...
EthicallyChallenged Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 (edited) Ja te偶 mam body kuna. Nie mog臋 za du偶o powiedzie膰 na temat jako艣ci staw贸w bo prawie wcale go nie u偶ywa艂em, le偶y od lat i si臋 kurzy. My艣la艂em 偶e b臋dzie super u偶ytecznie ustawia膰 go sobie w r贸偶nych pozach i rysowa膰, ale jego proporcje s膮 dziwne, zakres ruch贸w taki sobie, g艂owa ma dziwny kszta艂t i tak dalej. Nie polecam. Je艣li chodzi o skr贸ty perspektywiczne, to o wiele wi臋cej mi da艂o chodzenie do muzeum i rysowanie pos膮g贸w z natury, oraz rysowanie z modela, ale to drugie mniej, bo pos膮gi nie maj膮 limitu czasowego i si臋 nie ruszaj膮. Edited October 4, 2021 by EthicallyChallenged Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebastianSz Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Podpisuj臋 si臋 pod tym co powiedzieli przedm贸wcy w kwestii body kuna - te偶 mam, i chyba raz "skorzysta艂em". Jako艣膰 bardzo taka sobie (musia艂em nawet jeden odes艂a膰 bo w og贸le sie rozsypywa艂), u偶yteczno艣膰 偶adna moim zdaniem. Ci臋偶ko go ustawi膰 w dobrej pozie, jest za ma艂y, 偶eby sensownie z niego rysowa膰 jak z martwej natury, a ustawia膰, 偶eby potem zrobi膰 zdj臋cie i mie膰 refk臋 to bez sensu, lepiej jaki艣 model 3D sobie ustawi膰. Rysowania ludzi najlepiej si臋 nauczy膰 rysuj膮c ludzi 聽wi臋c 偶ywy model > wszystko inne. Wiem, 偶e nie zawsze si臋 da, ale wtedy na drugim miejscu (wg mnie) s膮 skany 3D (jak anatomy 360), potem profesjonalne zdj臋cia referencyjne. Jak potrzebujesz bardzo konkretnej pozy z bardzo konkretnego uj臋cia, to lepiej zrobi膰 zdj臋cie sobie w tej pozie albo kogo艣 znajomego poprosi膰, 偶eby zapozowa艂. 聽 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 5 godzin temu, SebastianSz napisa艂: Jak potrzebujesz bardzo konkretnej pozy z bardzo konkretnego uj臋cia, to lepiej zrobi膰 zdj臋cie sobie w tej pozie albo kogo艣 znajomego poprosi膰, 偶eby zapozowa艂. 聽 Albo lepiej jeszcze znajom膮 聽 Jest masa serwis贸w z fotkami. Na 3dsk chyba jest dzia艂 "komiksowy" plus jest te偶 sporo tego na Artstation ostatnio. Takie komiksowe pozy. 聽 na YT New Masters Academy ma filmiki z pozami jest wi臋cej takich profili. 聽 Anatomy 360 jest fajne bo tanie. Nie ma chyba ta艅szego dost臋pu do skan贸w 3d. Ale u偶ywa dedykowanego softu wi臋c nie wrzucisz tego do programu 3d. Pomimo tego mo偶esz edytowa膰 o艣wietlenie i r贸偶ne inne rzeczy.聽 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted October 4, 2021 Author Share Posted October 4, 2021 Dzi臋kuj臋 Panowie, czuj臋, 偶e zaoszcz臋dzi艂em kolejne pieni膮dze Pozostaje mi w takim razie chyba budowa膰 jak膮艣 w艂asn膮 bibliotek臋 p贸z ze zdj臋膰. Wol臋 jak to s膮 zdj臋cia realnych ludzi, bo w modelach 3d strasznie 艂atwo przesadzi膰 przy wyginaniu ko艅czyn w spos贸b nie do ko艅ca naturalny. 9 godzin temu, SebastianSz napisa艂: Jak potrzebujesz bardzo konkretnej pozy z bardzo konkretnego uj臋cia, to lepiej zrobi膰 zdj臋cie sobie w tej pozie albo kogo艣 znajomego poprosi膰, 偶eby zapozowa艂. Tak si臋 czasem ratuj臋, ale chcia艂bym te偶 namalowa膰 tak膮 poz臋, kt贸rej sam nie jestem w stanie uchwyci膰 aparatem, jaki艣 super skok z girami powy偶ej g艂owy dla przyk艂adu 聽 聽 3 godziny temu, michalo napisa艂: Jest masa serwis贸w z fotkami. Na 3dsk chyba jest dzia艂 "komiksowy" plus jest te偶 sporo tego na Artstation ostatnio. Oo, nie kojarz臋 zupe艂nie. Mo偶esz rzuci膰 jakimi艣 linkami? W艂a艣nie takie komiksowe pozy mi chodz膮 po g艂owie. Jestem ostatnio pod wp艂ywem tego artyku艂u聽https://www.howtodrawcomics.net/the-mannequin-model聽to w sumie dlatego szuka艂em jakiej艣 lalki do rysowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Teraz, ZiN napisa艂: Oo, nie kojarz臋 zupe艂nie. Mo偶esz rzuci膰 jakimi艣 linkami? W艂a艣nie takie komiksowe pozy mi chodz膮 po g艂owie. Jestem ostatnio pod wp艂ywem tego artyku艂u聽https://www.howtodrawcomics.net/the-mannequin-model聽to w sumie dlatego szuka艂em jakiej艣 lalki do rysowania. jasne, tutaj dzia艂 komiksowy https://www.photo-reference-for-comic-artists.com/ 聽 a tu ca艂y serwis (st膮d jest dost臋p do r贸偶nych dzia艂贸w, min. comic artists) https://3d.sk/ 聽 To jeszcze zapodam fajne stronki, generalnie p艂atne https://www.bodiesinmotion.photo/ https://www.posespace.com/ https://www.danielboschung.com/ https://anatomy360.info/anatomy-scan-reference-dump/ https://triplegangers.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted October 17, 2021 Author Share Posted October 17, 2021 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted October 17, 2021 Share Posted October 17, 2021 Fajno wysz艂o! Rimlight na ko艅cu fajnie podkre艣la kszta艂t i odcina od t艂a. Kiedy艣 gdy widzia艂em passa AO to my艣la艂em, 偶e to reder 3d a nie malowane bo bywa艂y tak bardzo dok艂adne, teraz ju偶 jestem m膮drzejszy i nie dziwi臋 si臋 czemu ao jest bardziej plastyczny ni偶 na moich renerach 聽 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blaza Posted October 18, 2021 Share Posted October 18, 2021 Nie znam si臋 to si臋 wypowiem聽Jak dla mnie r臋ka jest zadurza w stosunku do reszty cia艂a. Poza tym sztos, szkic i walor ze 艣wiat艂em Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted October 19, 2021 Author Share Posted October 19, 2021 Dzi臋ki panowie, z t膮 r臋k膮 mo偶e by膰 prawda, tarcza chyba te偶 ciut za du偶a mi si臋 narysowa艂a, ale ju偶 nie chcia艂o mi si臋 tego poprawia膰. Dalej rozkminiam dynamic poses. Ostatnio tyle o tym my艣l臋, 偶e a偶 po nocach mi to si臋 艣ni 聽, ale za to ka偶dego dnia mam wra偶enie 偶e coraz wi臋cej z tego rozumiem. Oby zapa艂u starczy艂o na dalsze analizy 聽 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted November 12, 2021 Author Share Posted November 12, 2021 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blaza Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Pierwsze skojarzenie Leo Bonhart z Wie艣ka聽 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted November 15, 2021 Author Share Posted November 15, 2021 W dniu 12.11.2021 o 14:38, Blaza napisa艂: Pierwsze skojarzenie Leo Bonhart z Wie艣ka聽 To dobrze, bo w zamy艣le, to mia艂 by膰 on. Jestem 艣wie偶o po kolejnej lekturze sagi i by艂a to moja jedna z ulubionych postaci ;D Kolejne doodlesy, czasem nie mam weny na rysowanie postaci, wiec uzna艂em, 偶e b臋d臋 te偶 rysowa艂 cokolwiek mi przyjdzie do g艂owy w mi臋dzyczasie, 偶eby utrzyma膰 r臋k臋 w sta艂ym ruchu 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blaza Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 2 godziny temu, ZiN napisa艂: To dobrze, bo w zamy艣le, to mia艂 by膰 on. Jestem 艣wie偶o po kolejnej lekturze sagi i by艂a to moja jedna z ulubionych postaci ;D Te偶 go lubi臋, tylko szkoda 偶e tak frajersko zgin膮艂聽 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 Co do "pani z tarcz膮" to niemal wszystko 艣wietne, detal, materia艂 ALE 艣wiat艂o strasznie p艂askie. Wyra藕ne zarysowanie 艣wiat艂o i cienie doda艂y by g艂臋bi i smakowito艣ci obrazkowi 聽Przyda艂 by si臋聽wyra藕niejszy terminator - nie ten z karabinem wmawiaj膮cy wszystkim 偶e "zaraz zwr贸ci" tylko ten ze 艣wiat艂a, a raczej jego braku.聽 Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted November 16, 2021 Author Share Posted November 16, 2021 (edited) 22 godziny temu, Mortom napisa艂: 艣wiat艂o strasznie p艂askie. Wyra藕ne zarysowanie 艣wiat艂o i cienie doda艂y by g艂臋bi i smakowito艣ci obrazkowi 聽Przyda艂 by si臋聽wyra藕niejszy terminator Poruszy艂e艣 bardzo ciekaw膮 dla mnie kwesti臋. Ostatnio du偶膮 wag臋 przyk艂adam do zbudowania swojego uniwersalnego modelu o艣wietlenia, dlatego wszelkie dywagacje na ten temat s膮 dla mnie na wag臋 z艂ota. Nim zaczn臋 jednak zwraca膰 na to wi臋ksz膮 uwag臋 i prze膰wiczy膰 to w spos贸b poprawny, musz臋 si臋 upewni膰, czy dobrze Ci臋 zrozumia艂em. Nie wiem do ko艅ca, czy chodzi Ci ju偶 o efekt ko艅cowy, czy etap light, kt贸ry zamie艣ci艂em na gifie, ale powiedzmy, 偶e na tym rzucie najlepiej jest to wida膰. Zacznijmy od kwestii (bazuj膮c na poni偶szym obrazku), 偶e terminator ma jedn膮 cech臋 - mi臋kko艣膰/twardo艣膰 - wiadomo, na powierzchniach zo sporym zakrzywieniu na pograniczu 艣wiat艂a i cienia b臋dzie bardziej mi臋kki, a na mniejszych krzywiznach bardziej twardy.聽 Teraz przejd藕my do mojego modelu, kt贸ry powinienem zrewidowa膰. Napisa艂e艣, 偶e terminator powinien by膰 wyra藕niejszy. Czy to oznacza, 偶e powinien by膰 bardziej twardy, czy mo偶e chodzi o bardziej zaznaczenie w艂a艣nie core shadow, przyciemnienie granicy pomi臋dzy stref膮 o艣wietlon膮 a nieo艣wietlon膮? A mo偶e chodzi o co艣 jeszcze innego? Z g贸ry dzi臋ki, za rozwianie w膮tpliwo艣ci Edited November 16, 2021 by ZiN wgrany nie ten obrazek pogl膮dowy :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
EthicallyChallenged Posted November 16, 2021 Share Posted November 16, 2021 terminator=core shadow. To ten pas ktory dzieli czesc oswietlona i czesc zacieniona, ale troche jasniejsza niz terminator ze wzgledu na swiatlo odbite od otoczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blood_brother Posted November 16, 2021 Share Posted November 16, 2021 (edited) 47 minut temu, EthicallyChallenged napisa艂: terminator=core shadow Kilkukrotnie spotyka艂em si臋 ze stwierdzeniem, 偶e technicznie te dwa "cienie" nie s膮 to偶same. M贸wiono wtedy, 偶e, zachowuj膮c kierunek od 艣wiat艂a, terminator jest pierwszy, nast臋pnie core shadow, 艣wiat艂o odbite i na ko艅cu cie艅 rzucony. Scott Robertson w "How to render" pisze, 偶e terminator to punkt przej艣cia ze 艣wiat艂a w cie艅, a core shadow to wszystko co jest w nieo艣wietlonej cz臋艣ci obiektu. Potem oczywi艣cie jeszcze dochodzi 艣wiat艂o odbite, ambient i cie艅 rzucony, ale nie to jest istotne w tej chwili Podkre艣la jednak, 偶e te dwa "cienie" s膮 mocno ze sob膮 powi膮zane. Spotka艂em si臋 te偶 z hipotez膮, 偶e terminator powinien by膰 ciemniejszy聽 od core shadow. Tak偶e, jak to mawiali staro偶ytni S艂owianie - c**j wie jak to jest do ko艅ca, r贸b by by艂o 艂adnie Edit: Tzn. w kwestii Scotta, tak rozumiem jego s艂owa. Zrobi艂bym zdj臋cie, ale zaraz mnie zamkn膮 za copywrite'y. Edited November 16, 2021 by blood_brother Bo tak 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted November 17, 2021 Share Posted November 17, 2021 OK OK... nie jestem znawc膮 i moje gadanie potraktuj to s艂owa laika 聽Bo moja dziedzina to raczej 3D 聽 Ale chodzi艂o mi o to, 偶e kobieta ma bardzo r贸wno o艣wietlone cia艂o - tak jakby pada艂o z wszystkich stron i nie ma wyra藕nego kierunku lub pada pod takim kontem 偶e sprawia takie wra偶enie 聽My艣l臋 偶e pass z AO robi robot臋 i troch臋 ukierunkowa艂 艣wiat艂o w twojej pracy. Nie m贸wi臋, 偶e pass AO jest z艂y - w sumie jest 艣wietny, ale troch臋 sprawia 偶e 艣wiat艂a kt贸re buduj膮 bry艂臋 zachodz膮聽na drugi plan. A jak na moje oko, powinno by膰 dok艂adnie odwrotnie.聽 Pozdr. i czekam na wi臋cej! 聽 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted December 1, 2021 Author Share Posted December 1, 2021 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
EthicallyChallenged Posted December 2, 2021 Share Posted December 2, 2021 Kilka rzeczy kt贸re IMHO mo偶naby zmieni膰: poprzestawia膰 troch臋 stopy, zw艂aszcza t臋 wy偶ej, zw臋zi膰 biodra i przesun膮膰 je troch臋 w prawo, przerysowa膰 palce tak, aby obejmowa艂y r臋koje艣膰, bo obecnie wyg艂膮da jakby r臋koje艣膰 przykrwa艂a palce, a palce na pistolecie te偶 wygl膮daj膮 jakby si臋 co艣 nie zgadza艂o w pozie i perspektywie: 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted December 2, 2021 Author Share Posted December 2, 2021 Dzi臋ki za bardzo cenny feedback!聽 Na twoich poprawkach jak na d艂oni widz臋, nad czym powinienem jeszcze popracowa膰 i na co zwraca膰 uwag臋, szczeg贸lnie d艂onie i stopy, kt贸re cz臋sto olewam to na etapie szkicu, a potem jest ju偶 tylko gorzej. Za par臋 dni wrzuc臋 update, jak tylko znajd臋 woln膮 chwil臋 mi臋dzy zleceniami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 (edited) Moim zdaniem proprcie nie lezela k膮ty zgi臋膰. Nie umiem rysowa膰 ale w pracy poprawiam do艣c sporo p贸z pod kamere by byly anatomicznie w pozie. Proboje odgadnac w jaka poze mierzysz. Tu teraz przedramie jest bardziej z przodu Sugerowalem sie podmalowka i higlightami/ 聽 Edited December 4, 2021 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 (edited) Qrde tak jesze proboje zrozumiec t膮 poze...聽 Duzy problem jest wbrew pozorom z pozycja d艂oni : - D艂o艅 jest narysowana w kontrze do pozycji miecza. - Pozycja dloni jest jakby wyciagal miecz pochwy i ruch mial odbyc sie do gory raczej. - Jednoczesnie ostrzne naprysowales do do tyly i nie jest w linii z rekojescia. 聽 Edited December 4, 2021 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 (edited) - Ogolnie jest duzy problem z rotacja tej dloni. Za mocno ja przerotowacles jezeli chcesz by miecz byl skierowany do tylu.聽 - Przerotoalbym przedramie do pozycjie neutralne. Siekna艂by wtedy tym mieczem rownolegle. - Jednoczensnie musisz oshade'owac tak by bylo czuc ze 艂okiec jest z przodu. -聽W kazdym badz razie musisz zr贸wnowa偶y膰 od barku do nadgarstka plus miecz by bylo czuc to wygodnie.聽 - Poprawcowalbym tez na glebia i perspektywa zgietej nogi聽 i stopy. Moze lepiej jakby nie byla tak odwidzona na bok.Tylko bardziej rownolegle. Tu moze warto popatrzec jakis pilkazy? Biegaczy? Moze bejsbolistow /miotaczy? Szkoda ze nie rozrsowales tego jak poprzednich poz bylo by latwiej zgadnac w ktorym kierunku uderzasz. Edited December 4, 2021 by Sebazx6r 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobiq4 Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 To ja swoje wtr膮ce imo udo, lydka i stopa raczej nie mo偶e i艣膰 w jeden 艂uk, niech stopa lekko prze艂amuje ten 艂uk i nada "S"- ke, chyba, 偶e to ma by膰 komiksowo z deka odrealnione, whatever Tw贸j wyb贸r. No i ja nie widz臋 tutaj kt贸ra noga idzie na prz贸d, mo偶na si臋 domy艣la膰, a o co chodzi mo偶e te vide艂a mniej wi臋cej powiedz膮. Je艣li kolesia by si臋 robi艂o bardziej z boku do wi臋cej dynamizmu ma poza gdzie ta noga prawa idzie do tylu jednak, no ale kolesia widzimy z przodu to tak du偶ej r贸偶nicy nie ma. 聽 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 Bardzo ma艂o dynamiczna poze ustawi艂es w tym 3D, wr臋cz anatomicznie nie wygodn膮. Pan ma by膰 w ruchu a ze by to wygladalo w stilce jeszce dobrze to trzeba zrobic poprawnie atomie ustawic i ja jeszce przerysowac. Brak rotacji 艂opatek i kr臋gos艂upa.聽 W tym ze聽 auto Cytat To ja swoje wtr膮ce imo udo, lydka i stopa raczej nie mo偶e i艣膰 w jeden 艂uk To jest rysunek mo偶e i艣膰 by zdynamizowa膰 poz臋聽 Poza tym przyk艂adowo ja mam krzywe nogi聽 na beczce prostwoane ;p. Do tego ubranie nie musi oplatac mocno nog wiec聽 mo偶na je u艂o偶y膰 troch臋. Problemem mimo wszystko jest to ze nie czuc co jest z przodu co z tylu przez co ciezko oceniac proporcje Ps. moze sie myle ale albo pan robi uskok w bok albo wywaza dzrzwi albo biegnie i po 艂uku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobiq4 Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 (edited) No ustawia艂em na szybko tak膮 jak膮 widzia艂em na koncepcie, zeby zobrazowa膰 poz臋, ja nie wiem jaka ma by膰 lol Niech si臋 autor wypowie, czy ziomek atakuje czy skacze w bok. No i "nozka przod" to tak ma nie byc. Edited December 4, 2021 by tobiq4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted December 4, 2021 Author Share Posted December 4, 2021 To ma by膰 skok, b臋d膮c bardziej precyzyjnym pod k膮tem 45 st. do g贸ry i 45 st. do przodu. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 Troche bardzieej jakby drzwi wywazal lub probowal kogos odepchac by wziasc za niego kulke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted December 5, 2021 Author Share Posted December 5, 2021 Tak, o co艣 takiego mniej wi臋cej mi chodzi艂o, albo przebija艂 si臋 przez szyb臋 witryny sklepowej albo wie偶owca 聽akcja, akcja, akcja ! Nad t艂em si臋 jeszcze nie zastanawia艂em. Ale wi贸ry/szk艂a/iskry powinny fruwa膰. Mam w g艂owie s艂abo zarysowany koncept, inspirowany tym co aktualnie przegl膮dam na artstation Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 Pomysl o szerszej miednicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 (edited) Ja dodam od siebie 偶e szkoda 偶e zamieni艂e艣 miecz na trzonek od siekiery 聽 Fajniej (moim skromnym zdaniem) by艂o by jak by by艂o wida膰 kawa艂ek ostrza za plecami oprycha 聽ale to tylko takie widzimisi臋, m膮drzejsi si臋 na ten temat wypowiedzieli wi臋c ju偶 milcz臋 聽 Edited December 5, 2021 by Mortom Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted December 11, 2021 Author Share Posted December 11, 2021 Jakby co, walcz臋 dalej. Buty mi si臋 nie podoba艂y, okaza艂o si臋, 偶e nie umiem jednak tak 艂adnie ich narysowa膰 z g艂owy w takiej perspektywie jakbym chcia艂 na podstawie zdj臋膰 dost臋pnych w necie, wi臋c musia艂em zrobi膰 sobie sesj臋 z butami w kt贸rych sam chodz臋 Przy barbarzynce nie przyk艂ada艂em聽tak du偶ej wagi ju偶 do materia艂贸w, bo skupia艂em si臋 bardziej na samym o艣wietleniu. Tym razem jednak postanowi艂em troch臋 bardziej poanalizowa膰 cechy szczeg贸lne dla takich materia艂贸w jak sk贸ra (zar贸wno skin jak i leather) i jeans/fabric, 偶eby wszystko nie wygl膮da艂o jak plastik albo plastelina. Przybli偶y艂em sobie te偶 troch臋 temat PBR, wprawdzie w 3d rendering si臋 nie bawi臋, ale chcia艂bym mie膰 t膮 teori臋 w 艂apie. Jak to wysz艂o? Mam swoje notatki i przemy艣lenia i je艣li nie wysz艂o to najlepiej to ch臋tnie skonfrontuj臋 swoje obserwacje z osobami, kt贸re maj膮 na ten temat wi臋ksz膮 wiedz臋. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted December 14, 2021 Author Share Posted December 14, 2021 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted December 14, 2021 Share Posted December 14, 2021 Ca艂kiem fajnie to wygl膮da 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Jamroz Posted December 14, 2021 Share Posted December 14, 2021 Kojarzy mi sie z pewnymi prackami Marka Okonia聽 Troch臋 bym sie przyczepi艂 kadrowania i ewentualnie waloru je偶eli nie masz nic przeciwko聽 Wydaje mi sie 偶e korzystne by艂o by lekkie przyci臋cie prawej strony bo teraz wzrok przez prowadzone linie b艂yskawic, sylwetki i wiele detali automatycznie w臋druje nie na posta膰 a ska艂e z ty艂u. Odno艣nie waloru, przyciemni艂bym przestrze艅 za g贸rn膮 cz臋艣ci膮 postaci by twarz bardziej kontrastowa艂a i zwraca艂a uwage. Sory 偶e taki brudny over聽 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted December 14, 2021 Author Share Posted December 14, 2021 艢wietny over! Na pewno wezm臋 to pod uwag臋 聽Co艣 mi w艂a艣nie聽jeszcze tu nie do ko艅ca gra艂o, g艂贸wnie z tymi szkie艂kami, b臋d臋 to szlifowa艂. Dzi臋ki! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted December 15, 2021 Share Posted December 15, 2021 10 hours ago, Piotr Jamroz said: Kojarzy mi sie z pewnymi prackami Marka Okonia聽 Te偶 od razu si臋 skojarzy艂o z pracami聽OmeN2501 聽Ale jak si臋 inspirowa膰 to najlepszymi 聽 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted December 15, 2021 Author Share Posted December 15, 2021 Jestem ju偶 ca艂kiem zadowolony z rezultatu, wi臋c chyba finish. Mi艂o mi, 偶e art kojarzy wam si臋 z tw贸rczo艣ci膮 Omena, cho膰 nie by艂o to moim zamiarem 聽To samo tak jako艣 wychodzi. Dla mnie tego typu ilustracja to zawsze poligon do艣wiadczalny. Za ka偶dym razem staram si臋 utrwali膰 te rozwi膮zania, kt贸re sprawdzi艂y si臋 dobrze poprzednim razem a tak偶e przetestowa膰 i odkry膰 co艣 nowego, co wybije mi skilla na wy偶szy poziom. To czego jeszcze nie rozumiem lub sprawia wi臋cej trudno艣ci, staram si臋 roz艂o偶y膰 na czynniki pierwsze, a偶 stan膮 si臋 oczywiste. Dlatego moje arty powstaj膮 raczej d艂ugo, bo wol臋 je d艂uba膰, by przekracza膰 w艂asne granice mo偶liwo艣ci, ni偶 robi膰 na ilo艣膰 i za ka偶dym niemal razem dochodzi膰 do tego samego punktu 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted December 15, 2021 Share Posted December 15, 2021 No lepiej zdecydowanie聽 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 17, 2021 Share Posted December 17, 2021 Przedramie, a dokladniej聽 Brachioradialis wskazuje na inne ulozenie reki. Jest zbyt wypukly. NIe przerotowal sie do srodka wraz z koscia promieniowa i nie rozplaszczyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted December 22, 2021 Author Share Posted December 22, 2021 Kolejny art for fun & education. 呕eby troch臋 odpocz膮膰 od postaci wzi膮艂em si臋 za enviro. W sumie jak tak patrz臋, to nie namalowa艂em 偶adnego envirosa grubo od ponad roku Pomys艂 na t膮 scenk臋 przy艣ni艂 mi si臋 par臋 dni temu, prawdopodobnie pod wp艂ywem wied藕mina on netflixa Cel: zabawa brushowrkiem, eksperyment z inn膮 palet膮 kolor贸w /kompozycja/przestrze艅. Uwagi mile widziane, cho膰 nie wiem, czy b臋d臋 to jeszcze poprawia艂. Wszelkie wskaz贸wki postaram si臋 przek艂u膰 ju偶 na przysz艂e malunki Korzystaj膮c z okazji, Weso艂ych 艢wi膮t wszystkim! 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 22, 2021 Share Posted December 22, 2021 Mi sie podoba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted June 2 Author Share Posted June 2 (edited) Przez p贸艂 roku nie dotyka艂em tabletu, wi臋c postanowi艂em, 偶e b臋d臋 jako podsumowanie ka偶dego miesi膮ca wrzuca艂 cokolwiek, co uda mi si臋 zmalowa膰 (szkice, wipy, 膰wiczenia). To z maja. Zauwa偶y艂em, 偶e na przestrzeni lat ci臋偶ko u mnie z mobilizacj膮, 偶eby robi膰 to w spos贸b w miar臋 ci膮g艂y 聽Maluny jakby co s膮 for fun, eksperymentuj臋 z troch臋 z innym workflow i przyspieszeniem przej艣cia z lineartu do budowania formy. 艢wiat艂o te偶 bardziej na czuja bez wyliczania k膮t贸w pod jakim ma pada膰 艣wiat艂o. Edited June 2 by ZiN 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaVirr Posted June 2 Share Posted June 2 @Destroyer聽Kt贸rym z tych dw贸ch b臋dziesz w najbli偶szej przysz艂o艣ci? 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted June 3 Share Posted June 3 @ZiN聽Panie zajebiste w uj! 艢wietnie to wygl膮da, to tylko 2d? nie ma bazy 3d bo wygl膮da jakby to by艂 render i to ca艂kiem fajny, damn 艂adne to 8 hours ago, RaVirr said: @Destroyer聽Kt贸rym z tych dw贸ch b臋dziesz w najbli偶szej przysz艂o艣ci? tak 聽Niestety ten drugi chuderlak, ju偶 wchodz臋 w S-ki, z L-ek to mi zosta艂a jedna bluza i koszulka super slim fit. Na plus to mog臋 si臋 ubiera膰 w dziale dzieci臋cym, jest taniej i mo偶na mie膰 fajn膮 pi偶am臋 ze spongebobem, na minus moda biznesowa to teraz dla mnie na dziale komunijnym 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiN Posted July 1 Author Share Posted July 1 W dniu 3.06.2022 o 08:36, Destroyer napisa艂: @ZiN聽Panie zajebiste w uj! 艢wietnie to wygl膮da, to tylko 2d? nie ma bazy 3d bo wygl膮da jakby to by艂 render i to ca艂kiem fajny, damn 艂adne to Dzi臋k贸wa! Czasem u偶ywam 3d, 偶eby ustawi膰 sobie klocki w przestrzeni i bawi臋 si臋 proporcjami, ale wcze艣niej i tak najpierw powstaje prymitywny szkic 2d tego, co chc臋 w tym 3d ustawi膰, bo inaczej mo偶na to przestawia膰 w niesko艅czono艣膰. Potem jak ju偶 jest podk艂adka w odpowiedniej perspektywie do kamery, to maluj臋 艣wiat艂ocieniem uwa偶nie studiuj膮c Anatomy for Sculptors Zarnisa & Kondratsa. Ci臋偶ko si臋 zmobilizowa膰 do malowania w takie upa艂y, ale tablet nie mo偶e si臋 kurzy膰, dlatego kolejna skromna wrzuta z podsumowania czerwca. Nie jestem w formie i jako艣 tak mi troch臋 oboj臋tne co maluje, byleby 艂apa chodzi艂a od czasu do czasu. 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now