Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 48
  • Wyświetleń 25k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę szkoda, że nie można używać kolorów, fajne prace by były w takim temacie.

Napisano

ale dałeś :) wezmę udział, generalnie dlatego, że nie mam pojęcia jak takie rzeczy wymodelować. to będzie bardzo edukacyjna bitwa :)

Napisano

No, nie przepuszczę tej okazji mimo skasowanego dysku (a wraz z nim linuxem i całą resztą z trudem uzbieranych materiałów do modelowania, do 2D... chlip...) .

 

Na Windowsie pobiorę Blendera i wymodzę coś na tą edycję :)

Edytowane przez Dobrotek

Napisano
  • Autor

@Ziper a tak zapytam po co w owocach Tobie przezroczystosc? :) Ogolnie zadnych bumpow czy dispow na faktore oczywiscie tez nie :) marcinW, jestem w takiej samej sytuacji jak Ty nie mam o tym bladego pojecia:P Ale pomyslalem ze bedzie to niezle wyzwanie.

Napisano

Trochę szkoda, że bumpa nie można użyć, bo w niektórych przypadkach będzie trzeba po prostu mega zagęścić siatę i noisem potraktować, bo bez czegoś takiego nijak nie będzie to przypominać naszego owoca. Prościej byłoby zezwolić zwyczajnie na bumpa/dispa, ale cóż...

Napisano

Tamyl91 ale to nie jest bitwa o jak najlepszą bump mapkę a o najlepszy model :)

salut.

Napisano

to spróbujcie optymalnie wymodelować pomarańczę z tą chropowatą powierzchnią :)

Napisano

chyba można , przynajmniej mnie się wydaje że w maxi'e nie powinno być jakiegoś większego problemu , ale jeszcze nie próbowałem :)

tylko przeleciałem w myśli listę możliwości i modyfikatorów.

Napisano
  • Autor

No Smoku fakt dyskusja ladna:) A co do mapy bump dla warzyw i owocow, jesli mowicie ze inaczej sie nie da, to mozna sprobowac z co na to inni? i do reneru cley i siatki bedzie trzeba dolaczyc mape bumpa ?

Napisano

No widzę :D, że nikt nic nie wrzuca to ja będę pierwszy. Fajna zabawa podłączę się to podszkolę się w modelingu. Talerz i główna część jabłka Nurbsy. Reszta ogonek liście poligony.

 

jablkaq.jpg

Napisano

ciężko jest coś zrobić aby wyglądało miło dla oka :D, tak w miare, dla niektórych truskawka, dla innych coś*co ma być podobne do truskawki ;)

speed w 25 min

truskawkacopy.jpg

Napisano

czas 43 min.

przepraszam za siatke ale zrobilem ms i callopse all

pomidory.jpg

Edytowane przez Dominick

Napisano

Bardzo fajne modele panowie zapodajecie :)

 

Ode mnie winogrono, zrobione już wczoraj, w jakieś 30-35minut.

Wrzucam dzisiaj jako że nie chciałem wczoraj przerywać bardzo fascynującej dyskusji...

winogrono.jpg

salut.

Napisano

ale odprężenie :D

owoce_wire1.jpg

owoce_wire2.jpg

owoce_rendered.jpg

Edytowane przez 3DDK

Napisano

@Up: Fajny ten Durian :)

 

Ode mnie bakłażan. Ogonek kiepsko wyszedł, ale nie bardzo wiem jak to wymodelować, by było spójne. Dużo praktyki przede mną...

 

gargamel.png

Napisano

pytanie mam - co z displacementem jako modyfikatorem (i późniejszym jego colapse?)

 

Tzn. Czy można w ten sposób budować siatkę?

Napisano

Loki zależy o co chodzi :P

Jeżeli chcesz być*spryciarzem i sobie namalować disp, toż to podchodzi po sculpt, czyli raczej nie, jeżeli jakiś*noise, to nie warto, bo masz noisa osobnego ;)

Napisano

adam_m będę głosował na Ciebie :D durian smakuje jak brudne stopy :p

Napisano

Bardzo fajne prace panowie, pokombinowałem i wyrederowałem drugą pracę, za pomoc przy renderze serdecznie dziękuje sly'owi :)

speedmodelingwarzywa.jpg

salut.

Napisano
  • Autor

Indian teraz to wyglada superowo, rozumiem ze do sondy ta prace dodac? A pomoc sly'a widac bardzo dobrze :P

Napisano

indian: fajne bedziesz robił chyba reklamy dla biedronki :)

miłosz3ds: pomarańcza wymiata :)

Napisano

A ode mnie "Banan Monroe"... Sorks za nieciekawe tło, ale pierwszy raz na bitwie... chciałem jeszcze wymodelować twarz, ale nie wiedziałem, czy można używać kilka brył (oczy) czy tylko jednej, no i co tu dużo mówić... zbrakło czasu, ale pieprzyk jest :D... wszystko na piechotę w Blenderze... muszę jeszcze się renderować naumieć :P...Pozdro

 

bananmonroe.jpg

Edytowane przez Papa Pio

Napisano

Papa Pio dobre to :D

 

Na tą chwilę mój faworyt to cebula ;)

 

to ja też już mam. przeliczyłem się ale tak już musi zostać. trochę wysuszona kukurydza :P te dodatkowe 5 minut bardzo się przydało maciek.m ;) pzdr

 

p.s. sorx za takie kiepskie ujęcia siatki - niezły bałagan tam jest więc tak czy inaczej mało widać

 

kukufinal.jpg

Napisano

genetycznie modyfikowana, łatwiejsza do transportu ;)

jak narazie pogrzeb szczypiora wygrywa u mnie :)

Napisano

tamyl nie czaję :) chodzi Ci kształt rozumiem? bo myślałem, że wszystkie są tak mniej więcej sześcienne :> po prostu źle się do tego zabrałem a jak już byłem w połowie to stwierdziłem, że już dokończę bo nie chce się od nowa zaczynać :) po prostu dla mnie to jest jak wyschnięta kukurydza :P w której mało doku już zostało i tak się pomarszczyły te ziarna :P

 

ja też cały czas za celubą jestem :)

Napisano

Kurcze patrze na te wasze rendery i widzę, że muszę się zagłębić w temat... ja korzystałem z wbudowanego renderera Blender... i widział Papa Pio, że nie było to dobre :P

Napisano

tutaj nie chodzi tyle o render co o modeling, no i o pomysł;) a Twoj jest genialny haha:D zrób go lepiej, bo naprawde szkoda pomysłu zeby sie zmarnowal. uwielbiam to zdjecie Marilyn Monroe

Edytowane przez kakaku

Napisano

soft: max

czas: ~85min.

 

braklo czasu na dodanie detalu do korzenia...

 

marchew01.jpg

Napisano

Ok... kiedy żona i dziecko poszli spać obudziły się w Pio demony... poszedł do kompa, otworzył książkę i od 0:00 do 1:00 próbował rozkminić render w Blender... a oto i efekt... może szału nie ma ale już wygląda to lepiej... mam nadzieję że czas na ustawienia renderowania i światła nie wliczają się do czasu na modelowanie... bo plane w tle zajął mi jakieś 3 minuty - tyle czasu z modelowania mi jeszcze zostało :P...

 

bananrender.jpg

Edytowane przez Papa Pio

Napisano

tak, wiem;) limit jest limitem. to czekam na wipa;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności