Skocz do zawartości

Mercedes-Benz CLS63 AMG 2011


Berger

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 211
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Widze ze skrajności w skrajność, z mega ciemnego w czysta biel, ten co wzuciles do testowych byl lepszy. Co do refleksow jak to tylko hdrka to naprawde super :) Jak ja malowales, metoda prob i bledow, czy np w programie do hdrek ? i jeszcze jedno pytanko hdrka jest w slocie environment czy np na koli nalozona wokol auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest czad, robisz to w białym studio a potem wklejasz w shopie ? Opowiedz coś o studiu bo jest naprawdę ekstra, hdri wlasnej roboty?. Ehh w renderowaniu sie wyrobil , teraz trzeba będzie trzeba gonić podwójnie ;) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podobają połączenie miękkich i ostrych refleksów, jedne ładnie podkreślają bryłę auta, a drugie dają 'świeży' i wyrazisty look.

Jedynie pociągnął bym mocne odbicie też na blachy między tylnym nadkolem a tylną lampą.

 

ps. ramka pod tablicę blee, lepiej dać normalną rejestracje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim ;)

 

maciek.m: Dzięki, osobiście jakoś przypadła mi do gustu biała wersja, zawsze robiłem takie smutasy ciemne, czas na zmianę :P HDR było malowane w programie, potem wrzuce do vray light typu dome. Kiedyś troche ręcznie malowałem mapki ale tak jest dużo wygodniej i szybciej.

 

Co do odbicia na boku może faktycznie jest nieco za ostro, postaram się to zmienić następnym razem ;)

 

NV: Dzięki, tak jak mówiłem HDRI z programu (no ale sam ustawiałem :P), tło to wygięty plane, domyślnie na renderze jest szarawy ale wykluczyłem go z alphy i w PS już podkręcam jego jasność po odwróceniu zaznaczenia.

 

Ramkę też może następnym razem wywale albo nieco podkręce.

 

Tymczasem wrzucam nieco pozmienianą wersję, największa zmiana to chyba ujęcie, myślę że w ten sposób jest nieco ciekawiej. Początkowo miało być takie ustawienie ale nie wyszło więc zmieniłem ponwnie.

 

85644364.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się to bardzo podoba. Szczerze mówiąc dowaliłbym tylko minimalną winietę, i po rogach takie miniaturkowe rysunki projektu wozu z deski kreślarskiej - takie atramentowo-ołówkowe z minimalnym cieniowaniem i będzie wypas!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompresja chyba klęknęła na ostatnim i ogólnie to nieszczęsne AA, nie masz już pomysłu jak je poprawić ? mi się podoba ramka, nawet bardziej ta z 11 str ale ujęcie wolałem tamto, to nowe wygląda jakbyś oszczędzał drukarkę ;) poza tym na dużym jest łatwiej z AA

Edytowane przez Bohomaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, a nie lepiej takie subtelne plamy gdzieniegdzie ? Np taka na 20 piksli prawie biała, mater od przedniego koła, na jego wysokości i taki czarny punkt gdzieś na linii antenka i gwiazda. Fajnie byłoby zobaczyć przód i bok centralnie z kamerą daleko i ciasnym fov.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi sie zdaje że te lampy to przeklejka z foty... Poza tym dążenie do realizmy przy tak hiperrealistycznym otoczeniu i przy takim studio(odbicia) to chyba mija sie z celem. Taki render nigdy nie wyjdzie realistycznie. Efekt realizmu jest tym słabszy że Twoje odbicia są super mocne.... w wielu miejscach niemalże białe... Patrząc na nie powiększone zdjecie wydaje się że jest to rysunek conceptowy... Z całości realistycznie wyglądają tylko lampy ( tylko czy nie są aby one przeklejone ze zdjęcia?)

 

Ogólny feeling jest dobry i mi sie to podoba ... zwłaszcza ta kamera i to że wygląda to własnie jak rysunek/render konceptowy, ale jeśli dążysz do realizmu to nie tędy droga.

 

Pozdrawiam , karkosik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karkosik: Hej, dzięki :) Tak lampy są przeklejone i nałożone z kryciem multiply, podobnie jak zaciski i kawałek lusterka, ostatnio robie tak gdy nie mam jakiegoś elementu ukończonego albo ma za mało detalu, a nie mam ochoty go jeszcze robić :P

 

Z tym odbiciami faktycznie racja, największy problem mam z odbiciem na boku, chciałbym mieć taki efekt jak na fotce, na której się wzoruje, aby początkowo było ostre a potem nieco rozmyte ale przez to, że korzystam z hdri nie moge obrócic lampy w układzie lokalnym.

 

Kamera mi osobiście się bardzo spodobała i jakoś średnio mam ochote w tym momencie ją zmieniać, ew. dodam jakieś shoty z inną.

 

Tak więc narazie skupie się na tym co opisałeś i postaram się poprawić, jeszcze raz dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dodaje dwa shoty, które robilem ostatnio. Reflektory z przodu podobnie wklejane do tych z tył. Narazie postaram się odejść na moment od renderowania i wymodelować przynajmniej przednie światła do końca:

 

21412874.jpg

 

33100496.jpg

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ujęcie z przodu super ale wali teraz po oczach brak bieżnika. Przednia szyba jest ciekawa, zwłaszcza ten efekt plam. Ale to coś dookoła auta psuje cały redner wg mnie. Tak się zastanawiam czy przypadkiem nie masz u siebie zbyt wysokiego kontrastu przez co ten efekt jest u ciebie bardzo subtelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie zaczyna to wygladac. Jezeli moge dorzucic cos od siebie, to moim zdaniem same odbicia sa ciut za jasne. Jest za duzy kontrast miedzy kolorem a reflection, gdyby troche je zmniejszyc, wygladalo by to bardziej realistycznie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SereCk: Dzięki wielkie, faktycznie kontrast jest za duży, staram się go od jakiegoś czasu zmniejszać ale jescze nie do końca wychodzi :) W poprzednim poście umieściłem wersje z pomniejszonym kontrastem, tutaj mam jeszcze jeden shot:

 

39053587.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzięki wielkie, właśnie musze szybko skończyć modelowanie z zewnątrz i zabrać się na środek bo wóz bez niego średnio wygląda. Coprawda ciężko idzie modelowanie bez karty graficznej ale ujdzie :P Tymczasem test z darmową mapą HDRI i tak jak mówie, wg. mnie brak wnętrza i opon mocno zniszczył efekt ale wrzucam to co jest. Reflektory prawie wymodelowane, została dolna część:

 

36805014.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezentuje się ok ale chyba refrakcja na przedniej szybie za duża - wygląda jakby okna od strony pasażera były o wiele dłuższe niż te od kierowcy ... ogólnie jakoś przez tę szybę słabo wygląda wnętrze - noi materiał taki nie szybowo wygląda :( na renderach ze studia tego nie było aż tak widać.

 

http://hdri4free.com/ to chyba ta hdrka? Bardzo ładne te rendery Pan prezentuje :) Mam jeszcze takie oftopowe pytanie : dlaczego ten plik z podanego linku aż tyle 'waży' ?

 

Bo to HDR'ka? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chromy niefajnie wyszły. Są zbyt płaskie i brakuje im światłocienia.

No i felgi wyglądają trochę jak tekstury narzucone na plane'y.

Patrzę właśnie na zdjęcia tych felg i one chyba są trochę głębsze w miejscu mocowania.

Może warto by je było doświetlić tak by wydobyć obręcz.

 

Ogólne wrażenie jak najbardziej ok. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę za jasno ze strony nie oświetlonej przez słońce. Widać to patrząc na ludzi, wyglądają jakby wszyscy byli ubrani na czarno- fota robiona pod słońce, wiadomo o co chodzi. Na stronie z hdrk-a jest redner pana pix.amant i on fajnie to uchwycił. Może jeszcze cień pod autem trochę nie pasuje skoro słońce jest tak nisko.

 

Z bieżnikiem jest o niebo lepiej. Teraz bym chętnie jeszcze raz studio zobaczył z oponami i czarnym lakierem. Mniam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja zabija cały render! Nie powinieneś tak drastycznie rozprawiać się z jakością. Wystarczy, aby wrzut na forum poleciał z 93-96% outputu JPEG z MAX'a. I tak będzie ładnie wyglądał.

Cóż - Corvettę jak zrobiłeś to buty spadały. A tu? Może i detal jest, ale odwzorowanie modelu chyba poniżej oczekiwań. Szyby płaskie i ich refleksy beznadziejne - albo za jasno, albo za ciemno. Spróbuj tchnąć w to duszę... Mam wrażenie, że nie skupiasz się na jednym, w dechę renderze a kombinujesz z miliardem ustawień.

RA również dobrze napisał. Płaska felga. Teraz przypomina pokrywę studzienki kanalizacyjnej a nie prawdziwą obręcz od AMG. I dodatkowo wieje tanim VT.

Znaczek 3D gwiazdy na drugim renderze? Chyba raczej przyklejona wlepa drukowana z epsona za 70zł.

 

Karoseria bez okuć super, ale reszta - :/

 

Ja wiem, że ciężko się realizuje model ze scenerią, żeby końcowy model wyszedł jak praca z PK3D Studio czy Reflect Vision, ale nie odwalaj Pan kaszany ;) Dobrze wymiatasz w modelowaniu, ale popracuj IMHO nad odwzorowaniem i może odpocznij od luksusowych landar pokroju tego Mercedesa.

 

Trzymam kciuki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Dzięki wszystkim za komentarze, w następnym shocie z tego outdoora postaram się poprawić to co wymieniliście ale outdoor zrobie po zakończeniu modelowania bo widzę, że teraz troche mija się to z celem ;)

 

Podstavsky: Hm osobiście nie lubie jak ktoś przyrównuje moje testowe rendery z finałami ale cóż. Szyby będą narazie płaskie i szczerze nie siedziałem nad nimi za dużo bo nie ma wnętrza nawet najprostszego, póki go nie ma nigdy w takiej scenie imo nie będą wyglądać dobrze. Co jak co ale odwalaniem kaszany tego nie nazwałbym - poprostu testowaniem i szukaniem pewnych rozwiązań.

 

Tymczasem wracam do studia, tym razem test ogumenia, model opony niepierwszych lotów ale wystaczy narazie. Postaram się dodać jeszcze inne mapy bump, te wyglądają chyba nieco sztucznie, postaram się też dodać jakąś konkretną texture do modelu.

 

ZgMak.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozacko to wyglada, widze Berger ze jedziesz niesamowicie z koksem, pamietam jak pierwszy samochod robiles :]

 

a co do tej hdrki, to calkiem kozacka, daje stowe ze od momentu kiedy kellyq dal linka to bedzie mega wysyp przeroznych modeli w tej hd'rce, tak jak to bylo z zachodem slonca na wsi :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba dostałbyś mandat za tak zjechany bieżnik ;) robiłeś displacem czy wymodelowałeś ? Fajny rancik na felgę, szkoda że będzie zakryty felgą ;)

 

BTW, widzisz to jest render, ładne AA, dobra kompresja i brak niskiej jakości efektów postpro, to mi się podoba ;)

Edytowane przez Bohomaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstavsky: Hm osobiście nie lubie jak ktoś przyrównuje moje testowe rendery z finałami ale cóż. Szyby będą narazie płaskie i szczerze nie siedziałem nad nimi za dużo bo nie ma wnętrza nawet najprostszego, póki go nie ma nigdy w takiej scenie imo nie będą wyglądać dobrze. Co jak co ale odwalaniem kaszany tego nie nazwałbym - poprostu testowaniem i szukaniem pewnych rozwiązań.

No offense - takie wrażenie robią te rendery. Też kiedyś zabierałem się po trochu za model i testowanie otoczenia z materiałami. Wiesz jaki był efekt? C-i-e-n-i-u-t-e-ń-k-i.

Skomentuję sobie oponę, bo akurat bardzo lubię sobie w motoryzacji posiedzieć i kocham wszystko co z autami związane. Otóż bieżnik kozak (wyżej kolega doczepił się do jego głębokości - odsyłam zatem do obadania fabrycznej opony, a dajmy na to oklepany półslick R888), ale bok opony wyszedł jakby był ze skóry bydlęcej.

Akurat owy bok nie musi mieć jakiś bump map imitujących uszkodzeń/rys poza odlewanymi znakami i napisami, ale powinien się mienić leciusieńko dwukolorowo. Gloss mapa jak najbardziej wskazana IMHO!

http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2011/02/Lamborghini-Aventador-LP700-4-suspension.jpeg

Edytowane przez Podstavsky
powtórki słów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem, że lubisz konstruktywne komentarze - "takie na poziomie" http://i43.tinypic.com/j7zqqp.jpg

 

Co do zazdrości - masz rację. Zazdroszczę mu, że tak wymiata. Gość jest naprawdę niesamowity w swoich poczynaniach i z dumą śledzę wątki które przedstawia np. na SMCars. Nie mogę tylko przeboleć niektórych renderów. Stąd "oburzenie".

 

Dobra - dosyć tego bullsh*tu i głupiego gadania. Kibicuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Nie chodzi tutaj o obrażanie się czy podobne zachowanie, bo wiem, że daleko mi jeszcze do dobrych renderów i modelów, nie lubie poprostu gdy coś jest uważane za zrobione na szybko i odwal się, a spędziłem nad tym troche czasu :P Wiecie jak to bywa, aczkolwiek wiem, że momentami jestem jaki jestem, staram się walczyć ze sobą :P

Prosiłym też żeby nie robić tutaj jakiś wyjazdów do siebie bo imo nie oto chodzi.

 

Co do opony dzięki, fajny ten shocik postarm się poprawić to co napisaliście i dziś może wrzuce efekty. Dzięki uprzejmości znajomego mam teraz 8600 w zastępstwie za moją karte, także moge już coś wygodniej porobić.

 

Pozdro

 

edit

 

Dodaje up przy oponie; jeszcze nad nią będe siedział, bo materiał faktury nie wygląda tak jakbym chciał

 

24088430.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może omija prawa autorskie jak to jest z top gear na YT. Te włoski są genialne. Coś się dzieje na górze w okolicach O ale to pewnie wiadome. Mi się materiał podoba i chyba nie ma co z nim przesadzać bo faktury raczej nie dojrzysz jak opona będzie już na aucie. Bieżnik bym tylko trochę wyciągnął żeby opona wyglądała bardziej rasowo. Wiesz, że wybrałeś oponę z bieżnikiem symetrycznym ? Takie się zakłada na tor bo hałasują mocniej niż asymetryczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności