Napisano 12 Czerwiec 201113 l Pora na jakiś szybki modelik dla relaksu. Jak na razie 2h sculptu. Aktualne screeny: ------------------------------------------------------------- Edytowane 2 Lipiec 201113 l przez F/X
Napisano 12 Czerwiec 201113 l Gruuuby start. Jeżeli to jest 2h sculptu, to boję się pomyśleć co dalej będziesz wyczyniał.
Napisano 16 Czerwiec 201113 l Autor Uh. Nazwa wątku poprawiona Nie podobał mi się tamten design więc zacząłem od nowa. Tym razem trochę więcej czasu.
Napisano 16 Czerwiec 201113 l Yup,teraz o wiele fajniej:) Pomyślałbym nad tymi przednimi rogami jeszcze...
Napisano 17 Czerwiec 201113 l Teraz to mnie zagiąłeś. Pamiętam niedawno na game-artist był identyczny challange, sam model tarczy. Już samym tym sculptem pokonałeś wszystkie tamte prace, dawaj dalej :o
Napisano 17 Czerwiec 201113 l Stary trzeba było poczekać z chwaleniem się efektami.. Teraz nikt już nie wystartuje :P
Napisano 17 Czerwiec 201113 l Autor No to up i na razie koniec, bo czasu brak. Mafida: Zmieniłem rogi. Teraz chyba są lepsze Vega: Pomysły same się pojawiają jak tylko próbuje uczyć się w sesji. Pumba: Dzięki Chris: Nop. Ja i tak na 90% nie zdążę skończyć. I high ress:
Napisano 18 Czerwiec 201113 l Bardziej podobało mi się, gdy były widoczne łuski, tak ja przy pierwszym wipie - teraz wygląda trochę jak naciągnięte skóra, mało smoczo imo :)
Napisano 18 Czerwiec 201113 l szczerze, po tym jak zobaczylem ze bierzesz udzial w bitwie, to z gory juz wiem kto ja wygra :], co tu duzo mowic, swietnie to wyglada,
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Takie rogi lepsze:) Że wygląda jak naciągnięta skóra to chyba dobrze,przecież jest naciągnięty na tarcze,nie:D?.Chociaż jakieś wieksze łuski tu i tam może by pasowały:)
Napisano 2 Lipiec 201113 l Autor Dzięki za komenty. Wybaczcie, że tak późno odpowiadam, ale nie miałem dostępu do kompa swojego. Łusek tym razem nie robiłem, ciężko by wtedy uzyskać efekt naciągniętej skóry. Sculptu już nie kończyłem. I LP również na szybko. No ale udało się skończyć w miarę na czas. Finish: High Ress: Edytowane 2 Lipiec 201113 l przez F/X
Napisano 2 Lipiec 201113 l genialnie to wygląda. na początku myślałem że te 3 na górze to sculpt. najbardziej podoba mi się połączenie tarczy z zębami czaszki, nigdy bym nie wpadł że to można by tak ładnie wypalić i modelowałbym osobno. I jeszcze pytanie techniczne czy na tych deseczkach/prętach trzymających czaszkę od dołu są hardedge, czy tak jak na 2 obrazku wszystko jest tylko smooth i normalką? edit:// o jest i hires :) Edytowane 2 Lipiec 201113 l przez szczuro
Napisano 2 Lipiec 201113 l Autor Szczuro: Dzięki. Wszędzie jest jedna smoothing grupa. Z wyjątkiem krawędzi tarczy. Tylko tam dałem inną, żeby się ładnie cieniowanie rozchodziło. I jeszcze bonus.
Napisano 2 Lipiec 201113 l Za każdym razem jak patrze na Twoje prace to inaczej je przedstawiasz :) Genialne :)
Napisano 2 Lipiec 201113 l Bardzo ładna praca :), chociaż na serio trochę łusek jakbyś dodał to by nie zaszkodziło :D
Napisano 2 Lipiec 201113 l Świetnie wyszło. Ta naciągnięta skóra wygląda naprawde przekonująco, teraz czekamy tylko na teksturki:D (Masz mój głos xD)
Napisano 4 Lipiec 201113 l Zwykle desing w Twoich pracach mnie nie przekonuje... ale z tą tarczą jest inaczej (nawet z naciąganym naciąganiem skóry:P). Bardzo fajny sculpt i miłe dla oka low – mam nadzieję, że wykończysz ten model :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto