Coyote Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 (edytowane) Póki co zaklepuje wieczorem powinien sie pojawić concept :) finito klik w obrazek do hi-res Edytowane 23 Sierpień 2011 przez Coyote
n-pigeon Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 o pan Kajoutii to twój pierwszy raz zdaje się? :) Powodzenia!
Coyote Napisano 16 Sierpień 2011 Autor Napisano 16 Sierpień 2011 Tja :) po zrobieniu pirata wiem ile na co mi czasu schodzi także stwierdziłem ze spróbuje. koncept i base jutro bo dziś już nie mam siły tego składać :P
Coyote Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 to leci koncept, wieczorem(ew. jutro rano) trochę bryłki :)
n-pigeon Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Podoba mi się! :D Tekstura handpainted? Z tego co widzę postać będzie sytlizowana :)
polka dot Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 rewelacyjny koncept. pan bardzo ładnie ubrany ale imho koszula nie wkleja się kolorem. powodzenia
Coyote Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 dzieki panowie :) na pewno będzie hand painted mam do tego słabość :D polka dot to szybki szkic także finalnie trochę się pozmienia :) tymczasem base
Sliterin Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Jest nieźle, ale musisz zrobić bardziej karykaturalne proporcje jak na szkicu, bo zatracasz fajne cechy tego [ wiem, że base, ale to najlepsza pora aby powiedziec i abys nie musial poprawiac]
F/X Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Fajnie, że hand painted. Też mam do tego słabość. Concept klimatyczny. Będę obserwował progress.
n-pigeon Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Twarzyczka spoko, ale ciało daj jak na koncepcie :)
Coyote Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 Sliterin Ciężko dokładnie przenieść szczególnie postacie stylizowane z 2d do 3d według mnie już wiele razy widziałem rewelacyjne koncepty po czym model był suaby... tak czy inaczej postaram się :) F/X dzięki n-pigeon tak już to poprawiłem ale zeta mi się wywaliła także będę to musiał zrobić jutro od początku ;/ dzięki za odzew panowie motywujecie :)
Gość fishinthewater Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 @Coyote narysuj mi też jakiś concepcik... ;) Powodzenia. pzdr.
Selena Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 fajna twarz, podoba mi się styl, powodzenia;)
Coyote Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 slowiak wyśle ci na priva numer konta ;) Selena dzięki lece dalej :)
Karkosik Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 No no , bardzo fajny koncepcik jak i sculpt. Z twarzy odrazu wygląda na złego madafake. Mozna by go jeszcze bardziej "uszczuplić", ale mysle ze po upozowaniu wyjdzie jak na koncepcie także jest git. Powodzenia w dalszej pracy. Nieźle zapierdzielasz:D Pozdrawiam!
Coyote Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 (edytowane) Karkosik podziękował :) kolejne 10h za mną jutro ostatnie poprawki i retopo gun jakis wymyslaty refkowny z dwóch zdjęć, w całosci zeta (shadow box+cliping brush) hi reski http://img32.imageshack.us/img32/1295/gunswb.jpg http://img15.imageshack.us/img15/5378/postacn.jpg czołem :) Edytowane 19 Sierpień 2011 przez Coyote
n-pigeon Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 dużo cię nauczyli w tym drimagine :) dajesz dalej! jest git!
Coyote Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 dużo cię nauczyli w tym drimagine :) dajesz dalej! jest git! wszystko co tu widzisz nauczyłem sie sam, nie mieliśmy zeta. Mielismy co prawda mudboxa, którego i tak nauczyłem sie wczesniej niz został on pokazany na zjęciach :P tak czy inaczej uważam ze rok w drimango był bardzoo rozwijający i ciesze się że tak sie to wszystko potoczyło :)
Coyote Napisano 21 Sierpień 2011 Autor Napisano 21 Sierpień 2011 pozostało mi niecałe 1500 tri ale już rzygam trójkątami także tak zostawiam...
n-pigeon Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 Strasznie grube te linie wszystko się zlewa, wiec dużo powiedzieć się nie da :) ale przy ramionach dodał bym dodatkowe loopy. Poprawi to deformacje, usunie rozciągnięte prostokąty, łatwo je dodać, a masz jeszcze sporo trójkątów. :)
Juzwa Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 Juz finito? toz to czasu jeszcze ponad 4tyg, mozesz jeszcze z tym powalczyc przecie :)
Gość fishinthewater Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 @Kojocik, tyle czasu Ci zostało że ho ho więc może jednak zdążysz mi jakiś concepcik machnąć;) Jokera jeszcze nie ruszyłem więc wieszzz... :D Co do pracki, bardzo mi się podoba:) Szybko to ogarnąłeś. Pracujesz gdzieś i robisz po godzinach? Czy masz wakacje? pzdr.
Coyote Napisano 23 Sierpień 2011 Autor Napisano 23 Sierpień 2011 Chico dzięki Juzwa nima czasu :P Slowiak jestem w ślepym punkcie, ni wakacje ni praca drimango się skończyło i robię portfolio na początku września przeprowadzam się do Wroca i będę szukał pracy.
Gość fishinthewater Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 A to we wrześniu skoczymy na piwko w takim razie, @vrocker też się do wroc w tym tygodniu przeprowadza więc będzie okazja się poznać :) pzdr.
vrocker Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 Będzie :], Coyote a może będziesz chciał współlokatora?
Sliterin Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 Traktowanie tekstur jako dodatek, jest złą decyzją, ale to jak popatrzysz na ciekawe postacie to zrozumiesz. Przykład: http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=82668 Mimo że Mario został wystylizowany to i tak, tekstura posiada elementy tekstury realistycznej.
Coyote Napisano 23 Sierpień 2011 Autor Napisano 23 Sierpień 2011 vrocker sorry buddy ale już mam komplet ;) 2 tygodnie szukaliśmy mieszkania Sliterin nie do końca wiem o co ci chodzi...
Dagonet, Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 Gratki z okazji ukończenia ale może powalcz jeszcze coś tak jak chłopaki radzą ;)
Monio Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Siatka nie pracowałaby przy deformacjach, głównie chodzi o okolice ramion. Nie ma tam geometrii która mogłaby się rozciągać przy ruszaniu ręką. Nie triangluj quadów jak chcesz pokazać siatkę, silniki robią to teraz same a tak trudno zobaczyć jak miałaby pracować siatka. UV to tragedia. ;) Sory ziom ale zmarnowałeś masę miejsca, szwy są w zupełnie widocznych miejscach, głowa przykładowo. Tego się tak nie robi. No i nie masz paddingu na teksturze. łącząc te 2 niedociągnięcia wystarczy jedna mipmapa niżej żeby na głowie postaci pojawiły się szare krechy. Sculpt i design fajny ale gameart to nie tylko zbrush, retopo i wypalanie ambienta. Jakbyś poświęcił drugie tyle czasu na dopieszczanie tego to by była kozak praca, a tak jest praca niedokończona imho. No i czemu namalowałeś drugą powiekę na gałce ocznej? Że alien jakiś? :P
Levus Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 (edytowane) Imo model stracił sporo z grobowo-groteskowego klimatu konceptu. Głownie przez kolorystykę, ale też sama bryła wydaje się być "grzeczniejsza" niż na koncepcie. Siatka straszna i o połowę za ciężka jak na taki model. Uv bardzo nieoszczędna. I taki rozwinięcie komentarza Monia o triangulacji. To prawda, że na quadach lepiej widać topologię, ale tak jak Monio pisze, silnik pracuje na trójkąkach, A czasem ma znaczenie, w którą stronę quad jest podzielony na dwa. Ma to największą widoczność w modelach bardzo niskopoligonowych, gdyż często przez złą triangulację robią się niepożądane wcięcia. Schemat, ta sama pozycja wertexów w quadach, a dwa różne kształty ze względu na trójkaty. Edytowane 2 Wrzesień 2011 przez Levus
n-pigeon Napisano 4 Październik 2011 Napisano 4 Październik 2011 Kojocie, przygotuj finalną prezentację w jednym pliku, jak w regulaminie i z odpowiednią szerokścią :P
Rekomendowane odpowiedzi