Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dawno nic nie wrzucałem tutaj, więc postanowiłem pokazać jedno z moich dwóch nowych 3D.

Tutaj pani w czerni - Mudbox, Maya, Photoshop, tekstury - Ballistic.

 

Dzięki Kasia za rady i dzieki Jaco wiesz za co :)

Hej!

 

compov9med.jpg

  • Odpowiedzi 31
  • Wyświetleń 8,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz swój styl który mi jak najbardziej podchodzi. Ladne.

Napisano

Wredny typ baby. Weź kawałek pizzy do ręki a szybko nauczysz się jeść widelcem i nożem;p Jeśli chodzi o wykonanie to podoba mi się prawie wszystko. Prawie bo te rozmycie/głębia ostrości wg mnie jest zbędna. Na brodzie pod wargą przydałby się taki lekki łuk bo za pusto i za gładko tam. No i taka babka pieprzyk z nosa myślę że by sobie usunęła albo gdzieś w okolice oka go przesunąć ale to moje zdanie;) I tak jeszcze patrzę, że całkiem podobna do Halle Berry:p

Napisano

bardzo ładna praca i pani... nie wiem do czego sie przyczepic... a.. kompresja... :p

pozdrawiam

J|L

Napisano

Świetna Praca, bardzo fajnie wyszły włosy i oczy.

Napisano

Bardzo ładnie, baśniowo tak troszkę, super... Trafia do mnie. Tylko lubię płynniejszy DOF niż taki jak na koralach :P

Napisano

oczy i włosy bajeczka. Bliki na ustach tez ale sama forma już nie bardzo mi pasuje. Uszy za mocno odstają i jak dla mnie są trochę za wysoko, a i nos taki troche plastusiowomęski.

 

pozdro

Napisano

Dlaczego ta praca nie dostała jeszcze rekomendacji ja się pytam :) przecież nie często na forum widuje się takie świetne główki.

Napisano

Łyżka dziegciu.

 

Pierwsze co rzuca się w oczy, to zbyt wysoko umieszczone i niedbale wymodelowane uszy. Oprócz tego nos wygląda jakbyś nie patrzył na żadną referencję przy modelowaniu. Podobnie z ustami, kąciki są zbyt ostre. Warto też popatrzeć na to jak maluje się usta, bo teraz szminka wychodzi zbyt daleko poza obrys warg, o ile kobiety robią sztuczki z konturówką, to raczej tylko na górnej i dolnej części ust, nie po bokach.

Zgaduję że włosy są w 2d, i całkiem nieźle wyglądają, z wyjątkiem tego dziwnego kosmyka po prawej stronie.

 

Poka model z innych stron prosto z viewportu, to można będzie więcej ponarzekać.

 

refki:

http://2.bp.blogspot.com/-A_wZctqvDNU/TfuxwMJ9V8I/AAAAAAAAD3M/THmmAKoUl5E/s1600/lips.jpg

http://www.slendertone.com.au/skin/vivid_dreams_lotus/images/pages/your_face.jpg

Napisano

To proszę jeszcze powiedzieć jak włosy zrobione i goły render bez postpro do tego.

Napisano
  • Autor

Hejka,

dzieki za komentarze :)

wlosy to maya shave and haircut na plaszczyznach.

Goly podesle wiczorem jak nie zapomne.

Napisano
  • Autor

Bardzo dzięki za pozytywne słowa i za fronta! :)

 

A tutaj obiecane "gołe" rendery przed PS i postpro:

libpost.jpg

 

pozdrawiam

m

Napisano

praca nawet ok, ale nie obrażając autora, na głównej?? gajs gajs coś nie halo ??

Napisano

Czy ja wiem. Jak dla wielu osób praca na 5. Co widać po ocenach. Ja też oceniam na 5. Bo prezentacja ostateczna mi się bardzo podoba.

Na początku widząc miniaturkę myślałem, przez chwilę, że to praca Luki Luki (bo chyba miał kilka z podobnymi kadrami, ale w zupełnie innym stylu).

Napisano

Veri gud. Ale usteczka trochę nie tego. Trochę bym je zmiękczył i nadał cylindryczny kształt - teraz trochę taki dzióbek ma. Ale może tak miało być

Napisano

szału ni ma. jako model to nie wymiata, jako obrazek jest pusty i nic w sobie nie majacy. ot portret. to juz lepiej zebys albo calosc wyrenderowal z zajebistymi wlosami, albo calosc narysowal. ot moje zdanie.

 

ps. ladne ma oczy ;)

Napisano

Świetna robota! Dla mnie 5+! Jest klimacik. Czekam na następne prace. Pozdrawiam

Napisano

Zrobiłem mały overpaint. Zmieniłek kształt ust, nosa, oczu (delikatnie) i brwi. Możnaby też coś z robić z ogólnym owalem twarzy.

Pozycję uszu zostawiłem w spokoju, kamera patrzy na nią chyba trochę z góry, więc ich położenie może być w porządku. Natomiast ich ogólny kształt można byłoby poprawić. Skoro używasz mudboxa, to zdaje się że w pakiecie jest textura vector displacementu ucha. Popatrz jak ono jest skonstruowane, zrób sobie retopo z tego ucha wyciśniętego na plejnie, myślę że nikt Cię za to nie zabije, a można się z tego sporo nauczyć. Wiem że ucho to trudna część głowy.

Tu jest tutorial o ile dobrze pamiętam Antropusa:

http://www.creativecrash.com/maya/tutorials/modeling/polygon/c/realistic-ear-modelling

 

A, byłbym zapomniał, tu ten overpaint:

mpta_overpaint.jpg

Napisano

To ja tez wrzucę szybkiego overpainta:

 

overdark.jpg

 

Na pierwszy rzut oka nie leży kształt oczu, ust i nosa. No i uszy oczywiście. Oczy są duże, brwi zbyt proste. Linia włosów nad czołem też zbyt regularna i nieciekawa.

Postprodukcja natomiast nadaje fajnego klimatu samej postaci chociaż tło można by zrobić odrobinę ciekawsze.

Tyle ode mnie, powodzenia przy następnej pracy :)

 

Pozdro.

Napisano

Ha! Tomala - szacun.

Widać że nie bardzo sobie radzę z liquify. ;)

 

Edit:

Mpta - popatrz zwłaszcza na to co Tomala zrobił z nosem i oczami. Dla mnie rewelacja.

 

Edit2: Z overpainta Tomali patrzy na mnie Dżoana Krupa.

Napisano
  • Autor

hmmm bardzo fajnie obie pracki na plus i dzieki za spostrzezenia,

ps: Luki Twoja babeczka w moim typie, ale oba overy spoczko.

Tomali ma za szeroki nos :P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności