Napisano 28 Sierpień 201113 l Dawno nic nie wrzucałem tutaj, więc postanowiłem pokazać jedno z moich dwóch nowych 3D. Tutaj pani w czerni - Mudbox, Maya, Photoshop, tekstury - Ballistic. Dzięki Kasia za rady i dzieki Jaco wiesz za co :) Hej!
Napisano 28 Sierpień 201113 l Wredny typ baby. Weź kawałek pizzy do ręki a szybko nauczysz się jeść widelcem i nożem;p Jeśli chodzi o wykonanie to podoba mi się prawie wszystko. Prawie bo te rozmycie/głębia ostrości wg mnie jest zbędna. Na brodzie pod wargą przydałby się taki lekki łuk bo za pusto i za gładko tam. No i taka babka pieprzyk z nosa myślę że by sobie usunęła albo gdzieś w okolice oka go przesunąć ale to moje zdanie;) I tak jeszcze patrzę, że całkiem podobna do Halle Berry:p
Napisano 29 Sierpień 201113 l bardzo ładna praca i pani... nie wiem do czego sie przyczepic... a.. kompresja... :p pozdrawiam J|L
Napisano 29 Sierpień 201113 l Bardzo ładnie, baśniowo tak troszkę, super... Trafia do mnie. Tylko lubię płynniejszy DOF niż taki jak na koralach :P
Napisano 29 Sierpień 201113 l oczy i włosy bajeczka. Bliki na ustach tez ale sama forma już nie bardzo mi pasuje. Uszy za mocno odstają i jak dla mnie są trochę za wysoko, a i nos taki troche plastusiowomęski. pozdro
Napisano 30 Sierpień 201113 l Dlaczego ta praca nie dostała jeszcze rekomendacji ja się pytam :) przecież nie często na forum widuje się takie świetne główki.
Napisano 2 Grudzień 201113 l Coś mi z ustami nie pasi. Ale reszta (szczególnie włosy- zrobisz tutka?) REWELACJA! 5*
Napisano 6 Grudzień 201113 l Łyżka dziegciu. Pierwsze co rzuca się w oczy, to zbyt wysoko umieszczone i niedbale wymodelowane uszy. Oprócz tego nos wygląda jakbyś nie patrzył na żadną referencję przy modelowaniu. Podobnie z ustami, kąciki są zbyt ostre. Warto też popatrzeć na to jak maluje się usta, bo teraz szminka wychodzi zbyt daleko poza obrys warg, o ile kobiety robią sztuczki z konturówką, to raczej tylko na górnej i dolnej części ust, nie po bokach. Zgaduję że włosy są w 2d, i całkiem nieźle wyglądają, z wyjątkiem tego dziwnego kosmyka po prawej stronie. Poka model z innych stron prosto z viewportu, to można będzie więcej ponarzekać. refki: http://2.bp.blogspot.com/-A_wZctqvDNU/TfuxwMJ9V8I/AAAAAAAAD3M/THmmAKoUl5E/s1600/lips.jpg http://www.slendertone.com.au/skin/vivid_dreams_lotus/images/pages/your_face.jpg
Napisano 6 Grudzień 201113 l To proszę jeszcze powiedzieć jak włosy zrobione i goły render bez postpro do tego.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Autor Hejka, dzieki za komentarze :) wlosy to maya shave and haircut na plaszczyznach. Goly podesle wiczorem jak nie zapomne.
Napisano 7 Grudzień 201113 l Świetne. Faktycznie, jak już ktoś napisał, bardzo fajny styl sobie wyrobiłeś.
Napisano 7 Grudzień 201113 l Autor Bardzo dzięki za pozytywne słowa i za fronta! :) A tutaj obiecane "gołe" rendery przed PS i postpro: pozdrawiam m
Napisano 7 Grudzień 201113 l praca nawet ok, ale nie obrażając autora, na głównej?? gajs gajs coś nie halo ??
Napisano 8 Grudzień 201113 l Czy ja wiem. Jak dla wielu osób praca na 5. Co widać po ocenach. Ja też oceniam na 5. Bo prezentacja ostateczna mi się bardzo podoba. Na początku widząc miniaturkę myślałem, przez chwilę, że to praca Luki Luki (bo chyba miał kilka z podobnymi kadrami, ale w zupełnie innym stylu).
Napisano 8 Grudzień 201113 l Veri gud. Ale usteczka trochę nie tego. Trochę bym je zmiękczył i nadał cylindryczny kształt - teraz trochę taki dzióbek ma. Ale może tak miało być
Napisano 8 Grudzień 201113 l szału ni ma. jako model to nie wymiata, jako obrazek jest pusty i nic w sobie nie majacy. ot portret. to juz lepiej zebys albo calosc wyrenderowal z zajebistymi wlosami, albo calosc narysowal. ot moje zdanie. ps. ladne ma oczy ;)
Napisano 8 Grudzień 201113 l naprawdę kawał klimatycznej grafiki:) kolorystycznie super, niby ciemne, a jednak wyraźne
Napisano 8 Grudzień 201113 l Świetna robota! Dla mnie 5+! Jest klimacik. Czekam na następne prace. Pozdrawiam
Napisano 9 Grudzień 201113 l Zrobiłem mały overpaint. Zmieniłek kształt ust, nosa, oczu (delikatnie) i brwi. Możnaby też coś z robić z ogólnym owalem twarzy. Pozycję uszu zostawiłem w spokoju, kamera patrzy na nią chyba trochę z góry, więc ich położenie może być w porządku. Natomiast ich ogólny kształt można byłoby poprawić. Skoro używasz mudboxa, to zdaje się że w pakiecie jest textura vector displacementu ucha. Popatrz jak ono jest skonstruowane, zrób sobie retopo z tego ucha wyciśniętego na plejnie, myślę że nikt Cię za to nie zabije, a można się z tego sporo nauczyć. Wiem że ucho to trudna część głowy. Tu jest tutorial o ile dobrze pamiętam Antropusa: http://www.creativecrash.com/maya/tutorials/modeling/polygon/c/realistic-ear-modelling A, byłbym zapomniał, tu ten overpaint:
Napisano 9 Grudzień 201113 l To ja tez wrzucę szybkiego overpainta: Na pierwszy rzut oka nie leży kształt oczu, ust i nosa. No i uszy oczywiście. Oczy są duże, brwi zbyt proste. Linia włosów nad czołem też zbyt regularna i nieciekawa. Postprodukcja natomiast nadaje fajnego klimatu samej postaci chociaż tło można by zrobić odrobinę ciekawsze. Tyle ode mnie, powodzenia przy następnej pracy :) Pozdro.
Napisano 9 Grudzień 201113 l Ha! Tomala - szacun. Widać że nie bardzo sobie radzę z liquify. ;) Edit: Mpta - popatrz zwłaszcza na to co Tomala zrobił z nosem i oczami. Dla mnie rewelacja. Edit2: Z overpainta Tomali patrzy na mnie Dżoana Krupa.
Napisano 10 Grudzień 201113 l Autor hmmm bardzo fajnie obie pracki na plus i dzieki za spostrzezenia, ps: Luki Twoja babeczka w moim typie, ale oba overy spoczko. Tomali ma za szeroki nos :P