Jump to content

Postać 3D: Lady in black


 Share

Recommended Posts

Wredny typ baby. Weź kawałek pizzy do ręki a szybko nauczysz się jeść widelcem i nożem;p Jeśli chodzi o wykonanie to podoba mi się prawie wszystko. Prawie bo te rozmycie/głębia ostrości wg mnie jest zbędna. Na brodzie pod wargą przydałby się taki lekki łuk bo za pusto i za gładko tam. No i taka babka pieprzyk z nosa myślę że by sobie usunęła albo gdzieś w okolice oka go przesunąć ale to moje zdanie;) I tak jeszcze patrzę, że całkiem podobna do Halle Berry:p

Link to comment
Share on other sites

Łyżka dziegciu.

 

Pierwsze co rzuca się w oczy, to zbyt wysoko umieszczone i niedbale wymodelowane uszy. Oprócz tego nos wygląda jakbyś nie patrzył na żadną referencję przy modelowaniu. Podobnie z ustami, kąciki są zbyt ostre. Warto też popatrzeć na to jak maluje się usta, bo teraz szminka wychodzi zbyt daleko poza obrys warg, o ile kobiety robią sztuczki z konturówką, to raczej tylko na górnej i dolnej części ust, nie po bokach.

Zgaduję że włosy są w 2d, i całkiem nieźle wyglądają, z wyjątkiem tego dziwnego kosmyka po prawej stronie.

 

Poka model z innych stron prosto z viewportu, to można będzie więcej ponarzekać.

 

refki:

http://2.bp.blogspot.com/-A_wZctqvDNU/TfuxwMJ9V8I/AAAAAAAAD3M/THmmAKoUl5E/s1600/lips.jpg

http://www.slendertone.com.au/skin/vivid_dreams_lotus/images/pages/your_face.jpg

Link to comment
Share on other sites

Czy ja wiem. Jak dla wielu osób praca na 5. Co widać po ocenach. Ja też oceniam na 5. Bo prezentacja ostateczna mi się bardzo podoba.

Na początku widząc miniaturkę myślałem, przez chwilę, że to praca Luki Luki (bo chyba miał kilka z podobnymi kadrami, ale w zupełnie innym stylu).

Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem mały overpaint. Zmieniłek kształt ust, nosa, oczu (delikatnie) i brwi. Możnaby też coś z robić z ogólnym owalem twarzy.

Pozycję uszu zostawiłem w spokoju, kamera patrzy na nią chyba trochę z góry, więc ich położenie może być w porządku. Natomiast ich ogólny kształt można byłoby poprawić. Skoro używasz mudboxa, to zdaje się że w pakiecie jest textura vector displacementu ucha. Popatrz jak ono jest skonstruowane, zrób sobie retopo z tego ucha wyciśniętego na plejnie, myślę że nikt Cię za to nie zabije, a można się z tego sporo nauczyć. Wiem że ucho to trudna część głowy.

Tu jest tutorial o ile dobrze pamiętam Antropusa:

http://www.creativecrash.com/maya/tutorials/modeling/polygon/c/realistic-ear-modelling

 

A, byłbym zapomniał, tu ten overpaint:

mpta_overpaint.jpg

Link to comment
Share on other sites

To ja tez wrzucę szybkiego overpainta:

 

overdark.jpg

 

Na pierwszy rzut oka nie leży kształt oczu, ust i nosa. No i uszy oczywiście. Oczy są duże, brwi zbyt proste. Linia włosów nad czołem też zbyt regularna i nieciekawa.

Postprodukcja natomiast nadaje fajnego klimatu samej postaci chociaż tło można by zrobić odrobinę ciekawsze.

Tyle ode mnie, powodzenia przy następnej pracy :)

 

Pozdro.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy