Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

2011-11-11-191853_rek.jpg

 

Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej Mini-Bitwie Game Art. Uczestnicy bitwy zawalczą o zwycięstwo
w jednej bądź obu z dwóch kategorii tematycznych
, Postać oraz Rekwizyt.

 

Tematami tej edycji, dla postaci oraz rekwizytu, zostały kolejno:
hybryda człowieka z maszyną lub zwierzęciem
i
ręczna broń palna
.

 

Zapraszamy do zabawy!

Tematy: hybryda człowieka z maszyną lub zwierzęciem i ręczna broń palna

 

Nowa bitwa zostaje podzielona na dwie kategorie, postać oraz rekwizyt. Każda z kategorii będzie oceniana niezależnie, zatem tym razem wyłonimy dwie zwycięskie prace, po jednej na kategorię.

 

 

Limity:

 

  • Modele, łącznie, powinny zmieścić się w 12 500 trójkątów (nie poly) dla postaci i 5 000 trójkątów dla rekwizytu

 

  • Maksymalny rozmiar każdej z tekstur to 2048 na 2048 pikseli. Dozwolone wszystkie rodzaje tekstur, każda może być podzielona na mniejsze pliki pod warunkiem, że łączny rozmiar kawałków jednego rodzaju tekstury nie przekroczy odgórnego limitu.
     
    Przykładowy, prawidłowy zbiór tekstur:
    diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + 4x glow map 512x512 px itd.
     
    nie prawidłowy zbiór tekstur:
    2x diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + druga specular mapa 512x512 px itp.

 

 

Zasady:

 

 

  • Dozwolone jest wykonanie dowolnej ilości prac w każdej z kategorii, ale z pośród nich, tylko jedna praca na kategorie, może być zgłoszona do głosowania.
  • Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym musi pokazać, procesy powstawania modelu/tekstury.
  • Wątki w których znajdować się będzie tylko finalna wersją, nie będą dopuszczone do głosowania.
  • Tytuł wątku musi zawierać prefix BITWA 30 Postać: [Tytuł pracy] albo BITWA 29 Broń: [Tytuł pracy]
  • Gdy praca zostanie ukończona, należy dodać miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście wątku. Wątki bez miniaturki z napisem koniec, zostaną uznane za nieskończone i nie wezmą udziału w głosowaniu.
  • Aby przedstawić pracę więcej niż z jednego ujęcia, należy dostarczyć obraz o szerokości 800 px i dowolnej wysokości, np. 800x4000 px.
  • Na obrazku z finalną wersją pracy, muszą zostać przedstawione:
    - render modelu REAL TIME - rendery offline, np. rendery z vraya czy mentalraya, nie będą brane pod uwagę
    - smooth shaded model (oświetlony model bez tekstur koloru i odbić, z prostym materiałem)
    - siatka modelu
    - płaska prezentacja tekstury

 

Limit czasowy:

Bitwa trwać będzie ponad 6 tygodni, rozpoczyna się dziś (tj. 11.11.2011) a kończy się dnia
26.12.2011
o godzinie 24.00. Po tym terminie zostanie założona ankieta dzięki której zostanie wyłoniony zwycięzca.

 

Nagrodą jest, dołączenie pracy do rekomendacji na stronie głównej max3d.pl i wieczna sława :)

 

 

W razie uwag, wątpliwości lub pytań, proszę pisać w tym temacie.

 

Powodzenia, udanych modeli i ostrych tekstur!

Edytowane przez n-pigeon
  • Like 1
  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w sumie mam plan na spluwe, ale nie wiem czy dam rade sie spiac zeby zrobic na bitwe :) zaloze temat pewnie dla motywacji.

Powiedz mi tylko czy jest to 5K na sama bron?

Napisano (edytowane)

5K na broń z osprzęt, za dużo, za mało? Szczerze nie wiedziałem ile dać :), limity postaci biorę z dominance war.

Edytowane przez n-pigeon
Napisano

To wszystko zalezy ile sobie ustalimy, chodzilo mi bardziej zeby sprecyzowac na co poswiecic te poligony:) bo temat "broni" troche potraktowales po macoszemu :P moim zdaniem 5K jest wystarczajacym limitem, ale 7K tez by bylo dobre :P

Napisano (edytowane)

Tak więc, uściślając, 5K to limit dla broni z dodatkami, liczymy je jako całość.

 

@Chico, nawet 2 wystarczą :P

Edytowane przez n-pigeon
Napisano

gdzie zakładać wątki? jako work in progress, czy będzie oddzielny dział?

nie brałem wcześniej udziału a teraz mam zamiar coś porobić.

thx

Napisano

zauważyłem wątek na str. głównej

dopiero teraz widzę że jest w dziale game art

...tak to jest jak się zwiedza dokładnie forum

 

dzięki, zakładam swój temat

Napisano

Dzięki temu masz więcej czasu na poprawienie :)

Może więcej osób weźmie udział. Same plusy bo minusów nie widzę. Bawimy się bez nagród :) Biorę udział bo zawsze jest dod. motywacja (konkurencja) oraz termin na który muszę zrobić. HP mam skończone, ale chcę wprowadzić poprawki :) Dzięki przedłużeniu wiem, że na pewno zdążę :)

Napisano (edytowane)

Nie gadać. Do roboty :D

 

@Valery

 

Kiedyś bitwa trwała 4 tygodnie, przedłużyłem do 6, ale to niewiele dało :)

To i tak tylko zabawa, nie chodzi o szybkość. Liczy się wspólna praca, wzajemna motywacja. Termin jest tylko dlatego, że musi, bo nie wiedział bym kiedy zakończyć bitwę, postawić sondę i zacząć nową :D

 

Deadline to zawsze dodatkowa motywacja :)

 

Przedłużenie jest dla osób które są bliskie ukończenia pracy, ale z przyczyn osobistych nie zdążą w terminie. No i ten tydzień po świętach jest dla wielu wolny od pracy, będzie więcej czasu doszlifować projekt.

Edytowane przez n-pigeon
Napisano
Tu nie ma oficjalnej listy, na którą trzeba się zapisać. Jak chcesz wziąć udział, to zakładaj temat i modeluj ;)
Tak wiem :) ale, o ile się nie mylę, czasem było w regulaminie napisane, że trzeba np (minimum) tydzień przed deadlinem założyć wątek, chyba że popieprzyłem z inną bitwą :P
Napisano

Regulamin jest na pierwszej stronie :)

 

Nie musisz tydzień przed, ale musisz pokazać screeny z wcześniejszych etapów prac, nie można wrzucić jedynie gotowej pracy.

Napisano

Ja już kończę :) drobne zmiany, prezentacja modelu i koniec.

 

// bruneq dobrze grasz w BF3 ;) o ile to Ty byłeś, ale na 90% Ty :)

 

 

Wysłano z telefonu.

Napisano
Ja już kończę :) drobne zmiany, prezentacja modelu i koniec.

 

// bruneq dobrze grasz w BF3 ;) o ile to Ty byłeś, ale na 90% Ty :)

 

 

Wysłano z telefonu.

 

jak zabil cie Bruneq to pewnie na 99% ja :D

Napisano

No dobra dammit xD przedłużam o 2 tygodnie! Heh, szaaalooony :P, jestem rozmiękczony od wczoraj :X

 

Co do BFa jak zabijecie jakiegoś n-pigeon'a to na 237% ja :X

Napisano

Wiadomo, że n-pigeon przedłuży każdą bitwę :)

 

To na pewno Ty Bruneq ;) Mapa Karkand, szturm. Vegapl nick ;) n-pigoen'a jeszcze nie spotkałem. Ja tylko w trybie podboju gram, a akurat zamienili na szturm i był Bruneq.

Napisano

Veguś nagrabisz sobie :D

 

Jeszcze mnie nie widziałeś bo jeszcze nie kupiłem :P nie mam na razie czasu, ale kaska czeka, aż będzie mi się chciało i będę miał czas ruszyć tyłek i zamówić :P

Napisano

Pytałem się na początku bitwy, ile dąć na broń :X nikt nic nie zaproponował :

 

Zwiększę limit jeśli nikt nie będzie miał nic przeciwko.

Jeśli jest ktoś przeciw, niech napiszę. Jeśli nikt się nie sprzeciwi do wtorku, to limit zwiększam do limitu postaci.

Napisano

Nie wiem jak Akka, ale ja musiałem zrezygnować z niektórych elementów, żeby zmieścić się w limicie 5k, a teraz nagle chcecie zwiększyć do 8k. Trochę to nie halo według mnie i myślę, że gdyby więcej osób skończyło modele na czas byliby podobnego zdania... ale w sumie możecie mieć w dupie to co napisałem, bo się wycofuje z tej bitwy.

Napisano

Panowie, po to wyznaczamy limity zeby sie ich trzymac, co innego z terminem. Jak robicie gry na komorki to nie ma mowy o "zrobmy ta postac na 15K, bo wyglada fajniej..."Po to sa limity zeby sie do nich dostosowac!!!

Napisano

bla bla bla bruneq :d ja startowalem zeby sie zmotywowac do zrobienia fajnego modelu do folio, to nie praca wiec jak mi cos moze wygladac ladniej to wole to zrobic ladniej ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności