Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Poczytałem tam skąd mam te screeny i autorki tychże liter na forum piszą, że nie robią ich w PS lecz w jakimś programie do modelowania grafiki 3D, ale nie chcą zdradzić w jakim.:/

Napisano

A co by Ci to dało jak by zdradziły? W każdym programie do 3d można coś takiego zrobić ale trzeba go znać. Nie dostaniesz programu który Ci magicznie zrobi to sam.

Napisano

Przecież nie napisałem, że chcę by program zrobił coś za mnie. Chcę znać nazwę programu, poznać go i popróbować. Co w tym złego? Każdy chyba sie kiedyś uczył tego czy innego programu? Programy są dla ludzi, trochę samouctwa nikomu jeszcze nie zaszkodziło.

Napisano

Jeśli podoba Ci się typografia 3D, to nie zaczynaj nauki od Illustratora, moim zdaniem jest to zły wybór.

O wiele prościej zrobić model i wprowadzić zmiany w programie 3D.

 

Widzę, że masz ogromny dylemat, zaproponuję zatem abyś zaczął naukę od Cinema 4D.

 

Tutaj masz pierwszą inspirację.

 

https://www.behance.net/trk

 

I pierwszy tutorial, pokazujący jak zrobić jedną z prac.

 

http://www.digitalartsonline.co.uk/tutorials/cinema-4d/create-realistic-gold-3d-type/

Napisano
Dynamic memory na 30gb ustawiine? Hair and fhr w scenie?

 

Niestety problem musi być w czymś innym.

Próby renderowania animacji czegokolwiek dają ten sam efekt. (kilka czajników)

Puszczam render i do póki nie dotknę któregoś z okien maxa jest ok.

Kliknięcie w okno maxowe, wywala go nawet bez komunikatu.

...system ?

Napisano

2013: Tajemnica :D

 

Jeszcze taki teścik, ale tym razem w HD i z głębią ostrości prosto z kamery - Teraz już +/- 30-45 sek na klatkę z pełnymi materiałami i 8-12 sek na claya.

Napisano

to jest vray i na szybko skladane compo, zauwazylem na drugi dzien te aa....

 

fajnie ci sie wszystko pokiełbasiło, do sroki pytasz o moje rendery xD

Napisano (edytowane)

deshu 42, trochę mało, trzeba poprawiać czasami punkty kontrolne. Jeszcze będę zmieniał ustawienia i zobaczymy jaki będzie miało to wpływ.

 

Edit:

olaf - na pierwszym planie zawsze będzie widać np. fejkowe włosy. Można to obejść innymi technikami. Może się kiedyś pobawię :-). Tu są fajne skany z wysokobudżetowego studia http://ir-ltd.net/.

Edytowane przez PICsell
Napisano

Dzięki polka, przybliżony czas renderu to jakieś 8-10 minut w blenderowym Cyclesie na Titanie. Modelowane też w Blenderze.

Poniżej jeszcze close-upy które zostawiłem na noc:

 

chocofur_flowers_detail.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności