Skocz do zawartości

Character - "the thing2"


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie widzę sensu robienia takich szkicy, przez które nie posuwasz się do przodu ani na piędź. Robisz już kolejną postać ze zdeformowaną anatomią. Te oczy i uszy oraz budowa czoła noe świadczą najlepiej o twoim sculptingowym skillu. Zrobisz jak chcesz, ale za takie prace nie spodziewaj się specjalnego poklasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie spodziewam się poklasku... pokazuję praktycznie czystą rzeźbę w zbrushu, lekko podmalowaną:) a czy posuwam się do przodu? bez wątpienia:) a jeśli chodzi o anatomię...proszę o sprecyzowanie, krytyka mile widziana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo. Nie wiem czy korzystasz z Dynamesha, ale na pewno z jego pomocą mogłabyś szybko doprecyzować kształt małżowiny usznej (patrz obrazek).

t_ohr_01.jpg

 

Łuki brwiowe zwężyłbym półtora raza, a kształt powiek budował dookoła gotowego oka. Szyja i okolice przerysowane, wydaje mi się że niecelowo. Ponadto z materiałami mogłabyś się o wiele bardziej postarać. Zbrush daje takie możliwości pod tym względem a ty dałaś od siebie tylko parę machnięć brushem. Sugerowałbym WIP'a jeżeli chcesz ten model poprawić. W takim wypadku służę moją skromną pomocą;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo. Nie wiem czy korzystasz z Dynamesha, ale na pewno z jego pomocą mogłabyś szybko doprecyzować kształt małżowiny usznej (patrz obrazek).

 

 

Łuki brwiowe zwężyłbym półtora raza, a kształt powiek budował dookoła gotowego oka. Szyja i okolice przerysowane, wydaje mi się że niecelowo. Ponadto z materiałami mogłabyś się o wiele bardziej postarać. Zbrush daje takie możliwości pod tym względem a ty dałaś od siebie tylko parę machnięć brushem. Sugerowałbym WIP'a jeżeli chcesz ten model poprawić. W takim wypadku służę moją skromną pomocą;)

 

tak jak napisał polka dot małżowina uszna niewiele by tu zminiła, ale masz rację co do niej:) powinnam popracować nad nią, łuki brwiowe takie miały być (po prostu taki miałam pomysł) :) szyja i okolice są wypchane potworkiem który wręcz ją rozerwał, tak więc nie są przerysowane, kolor materiału jest tylko lekko nałożony bo głównie chodziło mi o design głowy, potworka, cały koncept i rzeźbę, rozdarcie skóry, strach w oczach itd...jak już napisałam wyżej traktuję to jak szkic, zarys. W przyszłości chcę się nauczyć jednak fajnych renderów...

Dziękuję jednak za wskazówki, na pewno się przydadzą :)

W takim wypadku służę moją skromną pomocą;)

trzymam za słowo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to trochę głupio mi mówić bo sam sculptuje znacznie gorzej niż ty ale widzę kolejną twoją pracę i cisną mi się na usta 2 słowa. Anatomia i refki. Lucek ma racje w tym co piszę i trudno by podawać jakieś konkretne przykłady błędów które popełniłaś bo w sumie to dotyczyłyby co drugiego fragmentu pracy w jakimś stopniu. Nie mówię że jest źle ale mogłoby być lepiej w niemal każdym miejscu. Chociażby te obojczyki, ja wiem że przerysowane, potworek i ogólna idea anatomiczna jest uchwycona ale ja, mimo dużo mniejszego stażu, widzę żeś tam nazmyślała bardzo. ;)

Ja średnio co jakieś pół roku sculptuje sobie z refkami ludzką czaszkę. Za każdym razem widzę pewien skok w moim pojmowaniu anatomii i dlatego wszystkim takie ćwiczenie polecam. Myślę że jak przysiądziesz mocniej z konkretnymi refkami to wystrzelisz w górę. Takie szkicowanie głowy z głowy jest super fajne i osobiście uwielbiam tak spędzać czas ale jeśli się tą głowę z głowy szkicuje "bez głowy" to dostaje się mało punktów doświadczenia. ;) To nie chodzi o to żeby takie ćwiczenia były lekkie łatwe i przyjemne, jeśli takie masz odczucia po ich zrobieniu to źle zrobiłaś ćwiczenie. ;) Poszerzanie strefy komfortu z zasady ma być niekomfortowe. Potem się zostaje Scottem Eatonem i w pół godzinki trzaska idealnie anatomiczne portrety. W glinie. Lewą stopą.

 

Tak czy siak praca bardzo fajna i ma klimat. Jednak od samego słodzenia jeszcze nikt skilla nie nabrał więc do dzieła bo masz potencjał na więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Selena, rób swoje! Masz jakąś swoją wizję, potrafisz ją realizować, przekazać modelem emocje, a to jest już bardzo dużo! O wiele więcej niż prawidłowa na tip top anatomia. Jestem pewny, że kiedy poczujesz potrzebę odwzorowania budowy ciała w 100%, to tak właśnie zrobisz i sobie z tym poradzisz:)

Działaj, działaj, bo dobrze się na to patrzy!

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wiele więcej niż prawidłowa na tip top anatomia.
Hmmm. Przyznaj tak z łapką na sercu, nie miałeś za dużo wspólnego z prawdziwą nauką anatomi, zgadłem? ;) Anatomia "na tip-top" to lata pracy stary, długie lata.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję wszystkim, będę się uczyć dalej anatomii, ale styl i charakter zostanie taki jaki jest:D

Touch - dzięki, zgadzam się w 100%:D

Monio - dziękuję za wskazówki, przy każdej pracy czegoś nowego się uczę, najwięcej w pracy, w domu traktuję rzeźbienie bardziej jak zabawę niż ćwiczenia bo to ma być czysta przyjemność...w pracy nie śpieszę się jakoś tak:) Jeśli chodzi o tą rzeźbę to w sumie jestem z niej zadowolona, facet jest powyciągany jak skarpeta, wypchany przez robala, powykręcane gnaty ma i tak miało być, dlatego trudno mówić o poprawnej anatomii tutaj (co z resztą ułatwiło mi prace).....ale ucho mogło być faktycznie lepsze;/... co do ćwiczenia anatomii:) mam czas i ochotę więc wszystko zmierza w dobrą stronę;) dziękuję.

dziadek3d - "jak tracisz twarz to stajesz się częścią tła" - bardzo dobrze powiedziane:) podoba mi się;)

Nezumi - tenkiju:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm. Przyznaj tak z łapką na sercu, nie miałeś za dużo wspólnego z prawdziwą nauką anatomi, zgadłem? ;) Anatomia "na tip-top" to lata pracy stary, długie lata.

 

Nie mam nawet nic wspólnego z nauką nieprawdziwej anatomii, co wcale nie odbiera mi przecież prawa do własnej oceny:) Ba, nic wspólnego z dobrą znajomością anatomii nie ma również jakieś 90% osób, które będą miały możliwość zapoznania się z tą, czy inną pracą, która nie będzie oddawała może prawidłowej budowy ludzkiego, czy innego ciała, ale będzie potrafiła ukazać emocje, czy inną wartość, a te będą naprawdę ważniejsze od wierności oddania szczegółów, o których teraz mowa.

Nie ma co podchodzić tutaj zbyt ambicjonalnie Monio, ja doskonale zdaję sobie sprawę, że anatomia to ciężki orzech i trzeba nad tym pracować i pracować. Po prostu praca Seleny trafia do mnie mimo wszystkich możliwych niedociągnięć.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seksowny sculpt ;]

Ja najbardziej sobie cenię film Carpentera, ten nowy film jest zbyt hollywoodzki i schematyczny jak na moj gust

mam nadzieje ze co niektorzy tutaj nie zniechecili Cie za bardzo i wrzucisz wiecej sculptow w tym stylu, anatomia anatomią ale ważny jest też pomysł, czekam na kolejne rzeźby

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tr3buh - o tak, "the thing" Carpentera miał świetny klimat, mimo że efekty były gorsze to film nieporównywalnie lepszy niż jego remake z 2011 roku:) i nie zniechęcili mnie:) nie da się chyba:D a sculptów będzie więcej w tych klimatach, przynajmniej jeszcze 3 mi chodzą po głowie:), dzięki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności